Wat wil je gaan doen dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef Ewelina het volgende:
Idee voor scriptie. Jammer alleen dat Das Kapital bijna 900 blz. is...
Welke laarzen? Ik heb die leren laarzen met hak van 11 centimeter net binnen en ik ben in luvvvquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef conleche het volgende:
M'n H&M laarzen zijn eindelijk binnen en ze zijn wel okee.
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef sigme het volgende:
XM, is het je de moeite waard om de zaak op de spits te drijven? Zo ja, gebruik dan die kerstafspraak. Zo nee, haal diep adem, bedenk dat het je ouders zijn, zucht en draaf op, en drink daarna met Duvel een borrel.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Uh, Ewelina had toch al een scriptieonderwerp?
Zie feestboekquote:
Ehquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hangt er vanaf waar je lijf meer behoefte aan heeft natuurlijk!
Oh brrr, ik heb zelfs lopend al handschoenen aan!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat dat half uurtje op de fiets van zonet een stuk aangenamer zou zijn geweest mét handschoenen..
Volgens mij hadden wij dezelfde laarzen besteld maar dan in een andere kleur? Ik heb lichtbruin suède. Van die hoge die dan lubberen zeg maar. Is die hak 11 cm. joh? *trots*quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Welke laarzen? Ik heb die leren laarzen met hak van 11 centimeter net binnen en ik ben in luvvv![]()
En eenvoor Vik en XM, wat een nare dingen
Ja, of 10. Ik kan het niet meer terugvinden op de site!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij dezelfde laarzen besteld maar dan in een andere kleur? Ik heb lichtbruin suède. Van die hoge die dan lubberen zeg maar. Is die hak 11 cm. joh? *trots*
Ook! Maar mn hoofd is ook bol, dus ook daar mag er wat af. Goeie timing in decemberquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je niet gewoon een stel goede tieten, Puff?.
Ja! Jaloers! De VS toch? Leuk!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wij gaan gewoon weg met kerst. Lekker rustig
Ja.quote:
Nou ja, die lunch was dus hetzelfde idee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja.![]()
Is een kerstontbijt bij je moeder neits? Duurt niet te lang en je hebt nog wat aan je dag
Dat klinkt leuk, jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik vind het bij mijn vader ook altijd supergezellig! We zijn dan met heel veel, want zijn nieuwe vrouw heeft ook 3 kinderen (of nieuw, hij is met haar al langer samen dan met mijn moeder) plus aanhang. Echt knus, lekker eten, cadeautjes en alles. Dus dat is prima hoor!
Lekker!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wij gaan gewoon weg met kerst. Lekker rustig
Eh...quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:52 schreef progje het volgende:
Ik hoop dat de sneeuw bij londen weg blijft, vlieg morgen middag weer terug
Dat klinkt goed! Mijn ouders verwachten dat we blijven slapen als we langskomenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik vind het bij mijn vader ook altijd supergezellig! We zijn dan met heel veel, want zijn nieuwe vrouw heeft ook 3 kinderen (of nieuw, hij is met haar al langer samen dan met mijn moeder) plus aanhang. Echt knus, lekker eten, cadeautjes en alles. Dus dat is prima hoor!
Ik blijf altijd uit mezelf bij mijn vader slapen, dan kan ik een glaasje wijn meedrinken. Prima logeerkamer heeft hij, dus ik vind het geen straf en krijg ook altijd lekkere ontbijtjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Mijn ouders verwachten dat we blijven slapen als we langskomen. En aangezien ik geen broers of zussen heb, kan ik de 'langsgaan bij je ouders'-taak ook niet uitbesteden.
Ben je aangenomen? En doe eens per PM waar dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik hoop dat ik mag werken met kerst!
Maar met O&N wil ik juist niet werkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:57 schreef Merel het volgende:
Jaaaaa dan gaan we O&N bij Pief in de kroeg vieren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |