abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89228786
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef Ewelina het volgende:
O+ Idee voor scriptie. Jammer alleen dat Das Kapital bijna 900 blz. is... :X
Wat wil je gaan doen dan?

Nog even een dikke :* voor Viking en ook voor XM met de ouderperikelen.
Sorry als ik iets belangrijks over het hoofd zie, bijlezen gaat niet echt lekker hier. :')
Are you pondering what I'm pondering?
pi_89228856
XM, is het je de moeite waard om de zaak op de spits te drijven? Zo ja, gebruik dan die kerstafspraak. Zo nee, haal diep adem, bedenk dat het je ouders zijn, zucht en draaf op, en drink daarna met Duvel een borrel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89228859
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef conleche het volgende:

M'n H&M laarzen zijn eindelijk binnen en ze zijn wel okee. ^O^
Welke laarzen? Ik heb die leren laarzen met hak van 11 centimeter net binnen en ik ben in luvvv *;

En een :* voor Vik en XM, wat een nare dingen -O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:14:12 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89228919
Uh, Ewelina had toch al een scriptieonderwerp?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:34:01 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89229543
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef sigme het volgende:
XM, is het je de moeite waard om de zaak op de spits te drijven? Zo ja, gebruik dan die kerstafspraak. Zo nee, haal diep adem, bedenk dat het je ouders zijn, zucht en draaf op, en drink daarna met Duvel een borrel.
Wijze woorden.

Mijn man en kinderen zijn een weekendje weg en omdat ik nu alle tijd van de wereld heb, ben ik vanmiddag wezen winkelen in het dorpje waar ik heel vaak heenging toen de mini's nog veel kleiner waren. O+ Wat was mijn leven toen anders zeg. En de herinneringen zijn mooi. Net als het leven nu O+

Daglijstje is ook best mooi voor een dag als vandaag
o. brinta
t. 2 koekjes
t. zalm met groente en sesamzaadjes uit de magnetron
l. plak krentenbrood + pittige wortel-kokos-pompoensoep
t. 100 gram rosbief + 1 kaki
d. ui + halve chinese kool + half bakje champignons + cranberries + kerrie + toetje: creme brulee
Straks nog een lekker drankje en misschien een beetje chips.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_89229642
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Uh, Ewelina had toch al een scriptieonderwerp?
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:10 schreef Mini_rulez het volgende:

Wat wil je gaan doen dan?
Zie feestboek ;) Sluit aan bij mijn onderwerp.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_89230019
Ewelina: ik had het al gelezen, maar ik begreep niet echt wat het met elkaar te maken heeft. :o
Klinkt wel interessant. :) Alles met Marx en Engels eigenlijk, ik heb in een grijs verleden nog wat political theory-vakken gedaan. O+
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:47:47 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89230060
Ik gebruik geen FB, maar ik denk dat ik de link wel kan leggen. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:48:41 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89230092
Kom er net achter dat de sportschool vandaag tot 20.00 uur open is. Zal ik nog even gaan, of verder relaxen?
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:58:46 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89230420
Hangt er vanaf waar je lijf meer behoefte aan heeft natuurlijk! :Y)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:00:00 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89230462
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hangt er vanaf waar je lijf meer behoefte aan heeft natuurlijk! :Y)
Eh :@
Maar ik blijf toch op de bank zitten. :P Jammer dat er niets leuks is op tv.
pi_89231505
Zo aan het bier en ik heb een hartige taart MET BROCCOLI gemaakt. :Y)
Springfield's looking pretty dusty today
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:50:54 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89232005
Wij hebben een zoete taart gemaakt :9. Kwark :9.

Om 21 uur is 'ie klaar :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89232247
Ik heb nu ook trek in zoet ;( Op zich logisch, ik heb nog geen avondeten op...
pi_89232446
Ik denk dat dat half uurtje op de fiets van zonet een stuk aangenamer zou zijn geweest mét handschoenen. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89232722
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat dat half uurtje op de fiets van zonet een stuk aangenamer zou zijn geweest mét handschoenen. ;( .
Oh brrr, ik heb zelfs lopend al handschoenen aan! :Y

Maar gelukkig vlieg ik aanstaande dinsdag richting de zonnnnn 8-)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89233124
Hoi :W ! Vanmiddag heb ik een grote hint gehad van mijn lijf :@
Jasjes passen... Steevast zat maat 38 mooi om de schouders, maar die kon maar niet dicht :( . Conclusie: er moet weer gesport worden, zodat het jasje ook dicht kan.
Het verrassend lekkere stuk worteltaart bij het café bij de dom en tegenover de boekwinkel deed daar natuurlijk ook niet veel goeds op, maar mèn dat was beter dan koekela!
pi_89233827
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Welke laarzen? Ik heb die leren laarzen met hak van 11 centimeter net binnen en ik ben in luvvv *;

En een :* voor Vik en XM, wat een nare dingen -O-
Volgens mij hadden wij dezelfde laarzen besteld maar dan in een andere kleur? Ik heb lichtbruin suède. Van die hoge die dan lubberen zeg maar. Is die hak 11 cm. joh? *trots* :o
pi_89233928
Heb je niet gewoon een stel goede tieten, Puff? :P.
pi_89234091
Oh en wb kerst, ik heb een beetje hetzelfde als XM met mijn moeder. Onze verstandhouding is om het zacht uit te drukken nogal koeltjes en ik heb echt geen zin in kerst met haar. Nu had ik eerder al bedacht dat ik het minder erg vind als zij het in Amsterdam zou vieren, dan kon ze in het huis van mijn ex logeren en dus dat had ik voorgesteld, maar dat idee werd afgewezen omdat mijn huis niet kerst genoeg zou zijn. (Wat weet zij daar nu van, alsof ze ooit hier geweest is met kerst, ik heb een joekel van een kerstboom! En engeltjes! En kaarsen! Alleen geen gare kerststukjes nee, die vind ik suf :') )

Nu kreeg ik een mailtje of ik bij haar wilde komen eten en slapen en de hele mikmak. Ik heb een vriendelijk mailtje teruggestuurd dat ik alleen beschikbaar ben voor de lunch eerste kerstdag en voor de rest al vol zit. (Die lunch komt me goed uit want mijn vader woont maar een half uur van mijn moeder en daar ben ik kerstavond en daar blijf ik slapen.) Kijken wat ze zegt. Ik hoop eigenlijk dat ze nu boos wordt, want dan hoef ik helemaal niet. :')
pi_89234149
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij hadden wij dezelfde laarzen besteld maar dan in een andere kleur? Ik heb lichtbruin suède. Van die hoge die dan lubberen zeg maar. Is die hak 11 cm. joh? *trots* :o
Ja, of 10. Ik kan het niet meer terugvinden op de site!

Die suède vond ik ook heel mooi, maar waren toen al uitverkocht. En ik en suède gaan ook niet samen :')
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:57:19 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89234156
Wij gaan gewoon weg met kerst. Lekker rustig >:O
pi_89234203
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je niet gewoon een stel goede tieten, Puff? :P.
Ook! Maar mn hoofd is ook bol, dus ook daar mag er wat af. Goeie timing in december :')
pi_89234250
Ik vind kerst altijd leuk, maar ik vind het ook gewoon fijn om bij mijn ouders en zussen te zijn. Dat scheelt ;) Schoonfamilie vind ik iets minder leuk, maar meestal is het nog steeds gezellig (heb alleen altijd het gevoel dat mijn schoonzusje een wedstrijdje wil doen wie nou het leukst is ofzo :') )

Ik vind Oud&Nieuw echt geen reet aan, maar naar een andere stad (in het buitenland) gaan vind ik altijd leuk ^O^
pi_89234258
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ja! Jaloers! De VS toch? Leuk!
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:02:59 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89234347
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! Jaloers! De VS toch? Leuk!
Ja. :Y
Is een kerstontbijt bij je moeder neits? Duurt niet te lang en je hebt nog wat aan je dag :P
pi_89234359
Ik vind het bij mijn vader ook altijd supergezellig! We zijn dan met heel veel, want zijn nieuwe vrouw heeft ook 3 kinderen (of nieuw, hij is met haar al langer samen dan met mijn moeder) plus aanhang. Echt knus, lekker eten, cadeautjes en alles. Dus dat is prima hoor!
pi_89234406
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. :Y
Is een kerstontbijt bij je moeder neits? Duurt niet te lang en je hebt nog wat aan je dag :P
Nou ja, die lunch was dus hetzelfde idee. :P Dan hoef ik er niet zo vroeg uit. Dan ga ik gewoon om een uur of 3 naar huis en kan ik 's avonds nog iets anders plannen. Of niks, dat is ook een optie. :P
pi_89234591
Ik krijg net van m'n nichtje die ik nooit spreek de vraag of ik ook oud en nieuw ga vieren bij mijn vader thuis... :') echt hoor, familie... ik wou dat mijn moeder er nog was.
pi_89234652
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik vind het bij mijn vader ook altijd supergezellig! We zijn dan met heel veel, want zijn nieuwe vrouw heeft ook 3 kinderen (of nieuw, hij is met haar al langer samen dan met mijn moeder) plus aanhang. Echt knus, lekker eten, cadeautjes en alles. Dus dat is prima hoor!
Dat klinkt leuk, ja O+
pi_89234697
Lijstje
O: english breakfast (half worstje, 2 sneden brood, 2 gebakken ei, 2 bacon, halve tomaat, witte bonen.
T: chocolade eclair en 1 macaron :9
D: tomatensoep met 2 sneden brood
T: bij een kennis, alleen wat snackjes enzeau
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:15:05 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89234762
Mijn lijstgje moet worden aangevuld met chips. Alweer. Wel lekkere chips trouwens
pi_89234838
Ja altijd leuk kerst O+ alleen jammer dat er drie te bezoeken entiteiten zijn, dat gaat dus niet lukken tenzij ik zonder lief naar zeeland ga voor beide dagen (en dat vind ik ook niets). Het puzzelen op de oplossing duurt al twee weken.
pi_89235031
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
Lekker!

Ik ga waarschijnlijk naar mijn zus. En verder niets denk ik.
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:57:58 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89236152
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:52 schreef progje het volgende:
Ik hoop dat de sneeuw bij londen weg blijft, vlieg morgen middag weer terug
Eh...

http://www.nu.nl/buitenla(...)tse-luchthavens.html

:X
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:58:06 #186
331 Merel
Be here now.
pi_89236157
Kerst is stom. En tegen Oud & Nieuw zie ik al helemáál op.

Ben kapot. Verhuizen is echt doodvermoeiend. En ik heb een hele grote buil op m'n voorhoofd. Maar het wordt wel mooi!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:58:57 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89236183
Ow en ik heb drop op, pepernoten, 1 1/2 stuk taart en smerige tortellini met iets wat voor kaasvulling door moest gaan.

Overweeg ernstig morgen maar wéér te gaan RPMen.
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:59:42 #188
331 Merel
Be here now.
pi_89236199
En hier geen sneeuw. Hmpf.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:05:20 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89236392
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef conleche het volgende:
Dat klinkt goed! Mijn ouders verwachten dat we blijven slapen als we langskomen :{. En aangezien ik geen broers of zussen heb, kan ik de 'langsgaan bij je ouders'-taak ook niet uitbesteden.
pi_89236460
Todayyyy:

O: volkoren boterham tartaar, halfvolle melk
T: medium vanille latte suikervrij van de Starbucks :9 :@
L: twee sandwiches beef teriyaki
T: small vanille latte suikervrij van de Starbucks :9 :@
D: macaroni met groenten, gehakt, hamblokjes
T: verse sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_89236867
Eerste kerstdag ben ik bij mijn ouders en Baardmans bij de zijne, tweede kerstdag moet ik werken, en met Oud en Nieuw lig ik waarschijnlijk kotsmisselijk in een bed in een suf Fries dorp. Hurray.
pi_89237596
Ik hoop dat ik mag werken met kerst :9!
pi_89238363
Italiaans eten O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89239218
Lijstje:
O: 3 volkoren boterhammen met pure hagelslag
L: dubbele boterham paté
T: appel
B: dik half uur lopen naar de stad
T: kopje koffie met beetje suiker en keilekkere worteltjestaart met citroenicing
B: dik half uur lopen naar huis, één antaflu
T: 3 stukjes tutti frutti
D: 2 runderchipolataworstjes met aardappelpuree en gestoomde boontjes, glaasje wijn
T: hangop met bramenjam
T: 3 stukjes tutti frutti
En nog hoe het beter had gekund ook. Teveel suikers...
pi_89239943
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! Mijn ouders verwachten dat we blijven slapen als we langskomen :{. En aangezien ik geen broers of zussen heb, kan ik de 'langsgaan bij je ouders'-taak ook niet uitbesteden.
Ik blijf altijd uit mezelf bij mijn vader slapen, dan kan ik een glaasje wijn meedrinken. Prima logeerkamer heeft hij, dus ik vind het geen straf en krijg ook altijd lekkere ontbijtjes. :D

Mijn zusje heeft alle contact verbroken met mijn moeder, dus ik ben ook altijd de sjaak wat dat betreft. Ben wel blij dat ik nu even geen schoonouders heb, tot voor een paar jaar terug zag mijn kerst er ongeveer zo uit:
Kerstavond: bij mijn vader. Volgende ochtend eerst naar mijn moeder, kerstbrunch in een hotel, je weet wel; met zo'n buffet en Richard Kleidermannachtig pianogepingel, ;( daarna naar schoonmama om daar de verdere dag te hangen en eten. Tweede kerstdag weer naar Belgie rijden en daar ongeveer 8 logés hebben, waar ik dan een 8 gangendiner voor moest koken. En de laatste keer was het in Amsterdam, dus geen logés, (op mijn moeder na) maar diner voor 12!!

Ik lag daarna tot Oud en Nieuw in bed. Kapot was ik. :')

Vorig jaar was zéér relaxt. Alleen naar mijn vader op kerstavond, maar daarna op 1e kerstdag heerlijk gekookt met zijn tweeen en Happy Feet in bed gekeken. O+ en 2e kerstdag na het kerstontbijt gewoon helemaal niks! (mijn moeder dacht dat ik in de Ardennen zat met vriendinnen. :@ )

Waar ik wel tegenop zie is O&N, daar was vorig jaar echt geen klap aan. Misschien deze week maar eens rondbellen dat we wat leuks regelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 27-11-2010 23:02:28 ]
pi_89239973
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik hoop dat ik mag werken met kerst :9!
Ben je aangenomen? En doe eens per PM waar dan?
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:57:33 #197
331 Merel
Be here now.
pi_89240646
Jaaaaa dan gaan we O&N bij Pief in de kroeg vieren!
pi_89240875
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:57 schreef Merel het volgende:
Jaaaaa dan gaan we O&N bij Pief in de kroeg vieren!
Maar met O&N wil ik juist niet werken :D!!!!!! Als ik wel moet werken laat ik het weten :D
pi_89241592
O&N in de kroeg wil ik juist vermijden, dat was vorig jaar hell op aarde!! Ik zit meer te denken aan een spelletjes-met-chocola en oliebollenavond. Ik denk dat ik de vriendin mét kind maar moet bellen, voor de grootste succeskans. :D

Wat wel naar is: voorgaande jaren was er wel een heel tof feest de 27e; Manifesto in Paradiso. Dit jaar hebben ze het verplaatst naar de 29e, wat op zich niet heel erg is, maar het is nu in de gashouder en dat vind ik zo'n stomme locatie, dus nu ga ik mijn kaartje teruggeven.
pi_89241772
Oud en nieuw vier ik het liefste met een groep vrienden, bij iemand thuis..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')