Heerlijk dat is precies wat ik ga doen dit jaar: met vriendinnetjes hapjes maken en eten, kolonisten en als we zin hebben na 12en de stad in en als we geen zin hebben dan niet. Oh en een grote fles champagne of la chouffe erbijquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:21 schreef conleche het volgende:
O&N in de kroeg wil ik juist vermijden, dat was vorig jaar hell op aarde!! Ik zit meer te denken aan een spelletjes-met-chocola en oliebollenavond. Ik denk dat ik de vriendin mét kind maar moet bellen, voor de grootste succeskans.![]()
Wat wel naar is: voorgaande jaren was er wel een heel tof feest de 27e; Manifesto in Paradiso. Dit jaar hebben ze het verplaatst naar de 29e, wat op zich niet heel erg is, maar het is nu in de gashouder en dat vind ik zo'n stomme locatie, dus nu ga ik mijn kaartje teruggeven.
what's up? Is het inmiddels al wat beter? Kun je het oplossen?quote:Op zondag 28 november 2010 12:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Man man man. Iets met drama xl. Pfff.
Nietes! Snert is vies!quote:Op zondag 28 november 2010 14:11 schreef AKnynke het volgende:
oliebollen zijn vies!
zo, het huis is schoon, er staat een grote pan snert en een stoofpotje op..Heerlijk zo'n zondag! Zo even frisse lucht halen en naar de super lopen...Het is hier koud!
Eerst maar eens douchen...
Ik hou van de feestdagen!quote:Op zondag 28 november 2010 14:10 schreef Swietje het volgende:
Feestdagen zijn stom. Behalve de oliebollen.
Beterschap! Zorg maar goed voor jezelf.quote:Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beh. Mn keel doet zeer, ik heb een irritant hoestje en ik wil naar huis.![]()
Maar ik moet aan papers werken. Dus dat ga ik maar doen
ik moet ook wat gedichten gaan schrijven. Suprise doe ik heel makkelijk dit jaar, niet iets knutselen, maar een aantal zaken samen voegen en er een grapje van maken..quote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef Swietje het volgende:
Ik moet aan m'n surprise werken...strakjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Jawel, maar oplossen, nee denk het niet.quote:Op zondag 28 november 2010 13:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
what's up? Is het inmiddels al wat beter? Kun je het oplossen?
Hmmm... Nee de anderen hebben hulp nodig, ik ga zo weer met mijzelf bezigquote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eindelijk bijgelezen.
Vik: wat kut! Sterkte en succesBenieuwd wat je er nog eventueel extra uit kunt slepen
![]()
XM: situatie met ouders inmiddels al besproken? Lijkt me geen fijne situatie, dus ookvoor jou.
Pief, drama? Kun je nog iets van hulp/advies/schouders gebruiken?
En verder ben ik het een beetje kwijt allemaal. Terwijl ik volgens mij nog heel veel wilde zeggen. Irritant! Mgoed.
Aww, beterschap!quote:Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beh. Mn keel doet zeer, ik heb een irritant hoestje en ik wil naar huis.![]()
Maar ik moet aan papers werken. Dus dat ga ik maar doen
om de eendjes te voeren?quote:Op zondag 28 november 2010 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nynke, vergeet het zakje brood niet!!!!
ik denk dat dat te lastig is. Nog maar even wat verder denken over de uitvoering, gelukkig is het heel simpel allemaal!quote:Op zondag 28 november 2010 15:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, kan je er geen polaroids van allemaal eenden op plakken? Super leuk idee
Thankiesquote:Op zondag 28 november 2010 15:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aww, beterschap!
Nog twee weken toch, voor je naar huis gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |