Je hoeft natuurlijk niet van het ene uiterste in het andere te vallen. Van DDT-bespoten door bloedende kinderhandjes genaaid spul naar ecologische verbouwd in Nederland handgemaakt spul.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Primark heeft een disclaimer op de site dat het wel degelijk aandacht heeft voor milieu en welzijn.
Echter het alternatief is lastiger dan met eten. Waar koop je leuk spul dat wel fairtrade of dat soort dingen is en niet idioot duur?
Tweedehands. Of je kleding langer doordragen. Duurzamer is er niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Primark heeft een disclaimer op de site dat het wel degelijk aandacht heeft voor milieu en welzijn.
Echter het alternatief is lastiger dan met eten. Waar koop je leuk spul dat wel fairtrade of dat soort dingen is en niet idioot duur?
Ik vind 'm leuk. Hen je 'm ook al geprobeerd met een riempje, een heel lange sjaal of een hele lange ketting of een kort getailleerd jasje? Dat staat waarschijnlijk ook heel leuk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef AKnynke het volgende:
voor Viking. Echt heeel erg kut zeg..
Wat vinden jullie van dit jurkje? Ik weet dat de foto wat donker is, maar het gaat om het idee?
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel leuk! Met getailleerd jasje zoals Tink zei, staat denk ik ook leuk. Dat breekt het grote vlak een beetje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef AKnynke het volgende:
voor Viking. Echt heeel erg kut zeg..
Wat vinden jullie van dit jurkje? Ik weet dat de foto wat donker is, maar het gaat om het idee?
[ afbeelding ]
nee, heb hem geprobeerd, en thuis nog een keer aangedaan, en toen weer uit gedaan. Ik denk inderdaad dat dat leuk staat. Eens op zoek naar een mooie sjaal...quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk. Hen je 'm ook al geprobeerd met een riempje, een heel lange sjaal of een hele lange ketting of een kort getailleerd jasje? Dat staat waarschijnlijk ook heel leuk!
Ik zal in Duitsland eens kijken of je 'm daar hebt laten liggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, heb hem geprobeerd, en thuis nog een keer aangedaan, en toen weer uit gedaan. Ik denk inderdaad dat dat leuk staat. Eens op zoek naar een mooie sjaal...
Oh, en taille is op dit moment ver te zoeken...
Daar ben ik donderdag weer. Misschien ligt hij daar. Samen met de rabarberschorle, die daar op me ligt te wachten. Heb je dat wel eens gehad? Super lekker!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zal in Duitsland eens kijken of je 'm daar hebt laten liggen
Neu, maar rhabarber ken ik wel (korn mengen met een paar zakjes vanillesuiker en rabarbersap, paar weekjes laten staan en dan opdrinkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Daar ben ik donderdag weer. Misschien ligt hij daar. Samen met de rabarberschorle, die daar op me ligt te wachten. Heb je dat wel eens gehad? Super lekker!
@ blurred: spannend!
mm...ook lekker. Ik ben gek op alles waar rabarber in zit...quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neu, maar rhabarber ken ik wel (korn mengen met een paar zakjes vanillesuiker en rabarbersap, paar weekjes laten staan en dan opdrinken)
Nee. Ik heb andersom hetzelfde probleem. Helaasquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef Chicolate het volgende:
Tink weet jij hoe je in NL naar Duitse streams kan kijken? Ik wilde Germany's next top model gaan kijken, maar kan niet vinden hoe ik toegang krijg.
Wat je zoekt is een proxy. Als je bijv. vanuit Nederland verbindt met een Duitse proxy, dan lijkt het voor die Duitse website net alsof je de website vanuit Duitsland benadert. Je houdt de boel dus voor de gek. Het probleem is alleen dat aan de meeste gratis proxies een datalimiet zit. Niet echt geschikt voor video's dus, maar wel voor alleen websites.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:31 schreef Chicolate het volgende:
Ah jammer. Als ik een oplossing vind geef ik sowieso wel een gil.
Ik ga ook maar eens offline, weekendje weg met mn moeder. Fijne afleiding en iig rust om na te denken. Nu maar hopen dat mijn pootje geen roet in het eten gooit, die wordt hoe langer hoe pijnlijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |