Anders wordt de linknaam te langquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)uitgebarst-java.html
Uitgebarst. Srsly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt topcollega's!.
dat klinkt inderdaad fijn zeg. Naar de rechtswinkel gaan lijkt me verstandig, maandag gelijk doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
T: knackebrod met roomkaas
L: volkorenbroodje met avocado, kip en bacon
T: knackebrod met roomkaas
D: pyttipanna (kleine stukjes aardappel met groente en kip, gebakken) met een gebakken ei en een flinke bult spinazie
t: sinaasappel
T: stukje chocola.
Ik ben tevreden,w at jullie?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
receptje graag!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zulke lekkere curry gemaakt! Met rundvlees en kokos
Ik weet nog niet of ik dat durfquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Ewelina het volgende:
Iig fijn van je collega's Vik. Niet wegblijven wanneer je er eigenlijk moet zijn, anders ga je akkoord met je ontslag. En zsm naar een rechtswinkel.
Pan 1 basmatirijst opzettenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijfje Nynke.
Leuk lijstje ook
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Niet om vervelend te zijn, lieve dierenactivisten. Maar hoe denken jullie dat die kleding hier zo goedkoop in de winkel kan liggen? Waar komen de goedkope grondstoffen vandaan, wie verwerkt ze tot lappen stof, wie maakt een patroon, wie knipt het uit en naait de boel weer aan elkaar, wie verscheept de kleding, en wie verkoopt dat alles weer? En dat voor het waanzinnige bedrag van
¤ 6,-? Waarom je wel druk maken om dierenwelzijn maar niet hierom?
Ja, dat is ook de reden dat ik de hele serie leuk vind. Vooral leuk om ze dan achter elkaar te kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb de eerste Harry Potter film op staan, wat zijn Harry, Ron en Hermione () jong! kan het bijna niet geloven
De OR kwam ook met UWV en Rechtswinkel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef Merel het volgende:
Vik, je wordt misschien horendol van alle goed bedoelde adviezen, maar ik gooi er toch nog eentje bovenop: Staar je niet blind op de OR. Die kijkt namelijk naar wat het beste is voor het collectief, en dat hoeft niet overeen te komen met wat het beste is voor jóú. Dus blijf kritisch en laat je goed voorlichten! Rechtswinkel en UWV kunnen je vertellen wat je moet weten.
En hou je taaiHet is een rotsituatie en het vreet energie. Dus zorg ondertussen maar goed voor jezelf
ja leuk he! voor mij is het ook heel lang geleden nu dat ik die eerste delen gezien heb dus het is echt leuk ze weer eens te zienquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat ik de hele serie leuk vind. Vooral leuk om ze dan achter elkaar te kijken.![]()
Ik heb ze allemaal op dvd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja leuk he! voor mij is het ook heel lang geleden nu dat ik die eerste delen gezien heb dus het is echt leuk ze weer eens te zien![]()
wow heb het even opgezocht; het eerste deel kwam 9 jaar (!) geleden uittoen was ik 15!
Dat is wel een goed idee op zich. En dan kan ik die week (woensdag ben ik vrij) naar UWV en Rechtswinkel en weet ik dus ook hoe het verder moet, de week daarop.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef Phaidra het volgende:
Vik, fijn dat je lieve collega's hebt! En je kan maandag misschien langsgaan onder het mom van overdracht? Dat je zegt dat je sowieso deze week er nog bent omdat je je collega's niet wil opzadelen met problemen ofzo?
Vik, je kan je eventueel ook ziekmelden (en met reden! je bent hier best van in de war natuurlijk). Hiermee behoud je je baan niet, maar je kan op deze manier wegblijven zonder dat je de indruk geeft akkoord te gaan met de situatie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee op zich. En dan kan ik die week (woensdag ben ik vrij) naar UWV en Rechtswinkel en weet ik dus ook hoe het verder moet, de week daarop.
Lekker verwarrend dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:09 schreef sigme het volgende:
Toch is het écht niet zo dat je ontslag accepteerd door niet te komen wanneer je gevraagd is niet te komen. Bij ontslag op staande voet speelt er volgens mij zoiets, maar zodra er iets als boventalligheid is afgekondigd is thuisblijven echt geen acceptatie van ontslag.
Hoe bedoel je? Gewoon niks ondernemen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou me niet ziekmelden en de eer aan mezelf houden...
Dat is waar. Maar je een dagje ziekmelden om je zaakjes goed te regelen vind ik in dit geval best te verdedigen. Vik"s eerste prioriteit is nu Vik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Je collega's niet (willen) laten barsten en je zaakjes goed overdragen zorgt ook voor nog meer good will bij eventuele juridische helpers is mijn ervaring
Boerenkool. Met knolselderij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
OT, daglijstje
o. brinta
t. 2 koekjes
t. zalm met groente en sesamzaadjes uit de magnetron
l / t/ d/ weet ik nog niet. Ik wil iets gezonds eten, maar geen brocolli, wortels, courgette, ui, sellerie, tomaat of sla (eet ik al te vaak). Het wordt iets met prei of kool denk ik.
Kijk eens in mijn postgeschiedenis?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verstandig Vik. Misschien idee om er een topic over te openen in WGR? Daar lopen volgens mij wel wat juristentypes rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |