At your service.quote:
quote:
VK.nlquote:AMSTERDAM - Nog een dag of honderd, dan zijn de IP-adressen zoals we die nu gebruiken om verbinding te maken met internet op. Reden tot paniek?
IP-adressen, hoe zat dat ook alweer?
Elk apparaat (computer, telefoon, digitale fotolijsten en zelfs sommige types koelkasten) dat verbinding maakt met internet, heeft een IP-adres. Een IPv4-adres om precies te zijn, gemaakt in 1981. Omdat er zo vreselijk veel apparaten zijn die verbinding maken met internet, raakt het aantal adressen op. Over zo'n honderd dagen zijn er alleen nog IPv4-adressen die bepaalde landen hebben opgeslagen als buffer.
Ja, en? Dan maken we toch nieuwe?
Dat kan niet. IPv4-adressen bestaan uit een vast aantal cijfers, dus zijn er een 'beperkt' aantal (vier miljard) combinaties mogelijk. Er is een oplossing: IPv6. Dat bestaat al een tijdje, en wordt langzaam door steeds meer apparaten in gebruik genomen. Van IPv6-adressen kunnen er 340.282.366.920.938.463.463.374.607.431.768.211.456 gemaakt worden.
Dus met IPv6 is het probleem opgelost?
Ja, maar er is een nieuw probleem, legt professor en voorzitter van de Nederlandse Taskforce IPv6 Erik Huizer uit. 'IPv4 en IPv6 zijn niet compatibel. Apparaten die met het oude adres werken, kunnen geen verbinding maken met apparaten die IPv6 gebruiken. De systemen werken naast elkaar. Maar als gewone computergebruiker merk je er normaal gesproken niets van, dat we over gaan op nieuwe adressen.'
Mooi, we hoeven dus niets te doen.
Wij als gebruikers niet, zegt Huizer. 'Maar willen we eind 2011 bijvoorbeeld nog kunnen skypen met iemand in India, om een voorbeeld te noemen, dan moeten de servers en routers in Nederland vervangen zijn of een update krijgen om IPv6 te kunnen gebruiken. Zeker in landen als India en China is men in rap tempo over aan het gaan op IPv6, omdat het aantal internetgebruikers explosief toeneemt in die landen.'
'De routers bij grote bedrijven in Nederland zijn inmiddels wel vervangen of hebben de benodigde updates, maar de modems en routers bij mensen thuis hebben dat vaak nog niet. Het duurt lang voordat die kastjes zijn vervangen. Vooral omdat sommige internetproviders liever een nieuw kastje verkopen dan het huidige updaten - wat vaak wel kan. Maar er is hoop: KPN heeft net een plan klaar om alle 2,5 miljoen modems van hen in Nederland klaar te maken voor IPv6.' Hopen dat de rest volgt.
Lekker veel aanvragen, kun je ze verhuren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
VK.nl
Grappig, ik had daar nog nooit over nagedacht.
Dat verdien je misschien wel geld, maar in feite draag je niets bij aan de samenleving. Ga ik niet doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Lekker veel aanvragen, kun je ze verhuren.
Maar volgens het huidige kabinet moet je goed voor jezelf zorgen en schijt aan anderen hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat verdien je misschien wel geld, maar in feite draag je niets bij aan de samenleving. Ga ik niet doen.
alweer?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
Vrienden, ik ben blauw. Maar wilde effe kwijt dat ik zeer gevleid ben door de nominaties in het POL-VKZ topic
Ja, ben alweer blauw.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar volgens het huidige kabinet moet je goed voor jezelf zorgen en schijt aan anderen hebben.
'quote:
Sinds ik bekend ben met die quote van Einstein in mn ondertitel vind ik hem echt een held (oke, daarvoor ook al)quote:
Ik ga een paar films kijken, mijn vrouwke moet haar suprise nog afmaken voor morgen, dus de tv is een keer voor mij!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:44 schreef TomLievense het volgende:
Blijkbaar hebben de meeste Fokkers iets anders te doen op vrijdag avond.
Dat is niet vaak!! Plezierig in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga een paar films kijken, mijn vrouwke moet haar suprise nog afmaken voor morgen, dus de tv is een keer voor mij!
merci, alleen ik weet nog niet welke allemaal, in ieder geval SAW deel 1298quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat is niet vaak!! Plezierig in ieder geval.
Ik ga maar eens een nieuw topic maken denk ik.
Zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
Zeer goede film:
http://www.liveleak.com/view?i=9dd_1290721184
Dacht ik me daar even dat je mod was geworden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
Vrienden, ik ben blauw. Maar wilde effe kwijt dat ik zeer gevleid ben door de nominaties in het POL-VKZ topic
Er zijn al genoeg semi-communisten mod.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dacht ik me daar even dat je mod was geworden.
Wat is in jouw wereld een semi-communist ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg semi-communisten mod.
Ik ben er ook weerquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:39 schreef TomLievense het volgende:
Ik ben geloof ik als enige online, ik ga ook maar weer eens.
Graag gedaan.. Maar alleen omdat je het verdientquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
Altijdquote:
quote:
Heb je een avondstudie gedaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Althans, ik ben er weeeeer.. Net ff een paar uur gezellig uit eten geweest met studievrienden (al zijn we inmiddels allemaal al weer minimaal een paar maanden en maximaal 1 1/2 jaar afgestudeerd).. Was gezellig
Ja, de bachelor wél.. Master (met wat aanpassingen) in voltijd. Naast mijn (fulltime) werk, ver van mijn woonplaats vandaan, én (in totaal) in de "gewone" 4 jaar..quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb je een avondstudie gedaan?
Daar mag je ook wel trots op zijn. Dan heb je toch wel lange dagen gemaakt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, de bachelor wél.. Master (met wat aanpassingen) in voltijd. Naast mijn (fulltime) werk, ver van mijn woonplaats vandaan, én (in totaal) in de "gewone" 4 jaar..![]()
Sorry, apetrots op..
Behoorlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:06 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Daar mag je ook wel trots op zijn. Dan heb je toch wel lange dagen gemaakt?
Nu meer tijd om te fokken?quote:
Bij B_A is iedereen die enige vorm van overheid wilt een semi-communist.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat is in jouw wereld een semi-communist ?
Is dit bij jullie synoniem als een persoon die 'links' denkt ... of links van het cda ?
Of links van de pvda?
Is al weer bijna 1,5 jaar geleden dat ik afgestudeerd ben.. Weet nu ook al niet meer hoe ik het in vredesnaam voor elkaar gekregen heb allemaalquote:
Goedenavond Kamaraad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Bij B_A is iedereen die enige vorm van overheid wilt een semi-communist.
Tja, als ik het zo zie lijkt het me behoorlijk onmogelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is al weer bijna 1,5 jaar geleden dat ik afgestudeerd ben.. Weet nu ook al niet meer hoe ik het in vredesnaam voor elkaar gekregen heb allemaal.
altijd al gedacht dat er iets fout zit aan Rutte en Verhagenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Bij B_A is iedereen die enige vorm van overheid wilt een semi-communist.
Nope: been there and done that (echt).. Het kan, maar je moet je "leven" idd 4 jaar redelijk in de wacht zetten.. Alhoewel je ook op de univ weer veel leuke mensen ontmoet (getuige mijn etentje vanavondquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:14 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Tja, als ik het zo zie lijkt het me behoorlijk onmogelijk.
Nogmaal de complimenten en ik zei lijkt. Ik geloof je best.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope: been there and done that (echt).. Het kan, maar je moet je "leven" idd 4 jaar redelijk in de wacht zetten.. Alhoewel je ook op de univ weer veel leuke mensen onmoet (getuige mijn etentje vanavond)
Dank je! En sorry dat ik je verkeerd begreep...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nogmaal de complimenten en ik zei lijkt. Ik geloof je best.
Tapijttegels en zo...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:33 schreef TomLievense het volgende:
Zolcon is er niet. Moet morgen vast heel zwaar werk verichten de RAI.
Waarschijnlijk heeft hij niet zo hekel aan dat werk dan het lijkt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tapijttegels en zo...
Nee, ik hoop voor hem dat 'ie lekker bij zijn vriendin is...
Wanneer start ie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:39 schreef Arglist het volgende:
godver, nog net op tijd kunnen stemmen voor de top 2000
"vannacht" niet nee.. En zeker niet als mensen nog de hond moeten uitlaten.. Dat helpt nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef TomLievense het volgende:
Zo gaan we dit topic niet volkrijgen natuurlijk.
Ach, wel simpatiek zon huisdier.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"vannacht niet nee".. En zeker niet als mensen nog de hond moeten uitlaten.. Dat helpt niet
Het is heel koud buiten.quote:
Dat 'ie zo'n kort rondje mocht... Of is de tijd sneller gegaan dan ik dacht??quote:
Ik loop met hem een klein (10 minuten ongeveer) rondje daarna mag hij weer de tuin in. de hond is vrij als een vogel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat 'ie zo'n kort rondje mocht... Of is de tijd sneller gegeaan dan ik dacht??
12 minuten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat 'ie zo'n kort rondje mocht... Of is de tijd sneller gegaan dan ik dacht??
Uhhh, niet boos worden hoor.. Maar waarom dan toch nog een rondje?? Om uitwerpselen in de tuin tegen te gaan??quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik loop met hem een klein rondje daarna mag hij weer de tuin in. de hond is vrij als een vogel.
yep prima afgericht, zeker zo'n hond.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh, niet boos worden hoor.. Maar waarom dan toch nog een rondje?? Om uitwerpselen in de tuin tegen te gaan??
Wat voor hond?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:49 schreef betyar het volgende:
[..]
yep prima afgericht, zeker zo'n hond.
Ff Googlenquote:
En alleen "maar" een gebroken poot??? Robuust beestje...quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:54 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ie zijn poot gebroken toen ze hem met 60 km per uur aan hadden gereden
'S nachts kom je bij ons tuin wel in maar niet meer uit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lieffffff.. En een zeer goede vacht tegen de kou zo te zien...
Mooi beest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:54 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ie zijn poot gebroken toen ze hem met 60 km per uur aan hadden gereden
Is ook een klein paardjequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En alleen "maar" een gebroken poot??? Robuust beestje...
Dacht even dat het een schaap was.quote:
hahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef du_ke het volgende:
Zo voor de verandering eens vroeg thuis. Ben verdomme snotverkouden
die heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dacht even dat het een schaap was.
Vroeg??? Wat doe je dan???quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef du_ke het volgende:
Zo voor de verandering eens vroeg thuis. Ben verdomme snotverkouden
Paardjes gaan vaak dood als ze een gebroken been hebben.. "Dommel" gelukkig nietquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vroeg??? Wat doe je dan???
En: beterschap!!!
Wodka-honing is wat ik vandaag probeer. Werkt het niet dan is het in elk geval lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:59 schreef betyar het volgende:
[..]
mijn vaders recept : thee met veel rum en honing. Ben je zo beter. En wasabi eten.
Dommel sprong voor een auto toen hij de oprit afrende. Gevolg schade aan auto (>¤2000). En een hond die niet van zijn spalk af kon blijven. (om de dag naar de dierenarts een nieuwe spalk). Maar onze tussenpersoon zei, de schade van de auto valt onder de WA en de schade aan de hond valt onder de inboedel. En we hebben alles vergoed gekregen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paardjes gaan vaak dood als ze een gebroken been hebben.. "Dommel" gelukkig niet
Uhhhh, is het heel onbeschoft als ik vraag waarvoor (c.q voor welke organisatie) je vrijwilliger bent?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bedankt.
Ben op vrijdagavond vrijwilliger en daarna drinken we meestal nog wat.
Dat wel.Ik hoe het bij pilsquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wodka-honing is wat ik vandaag probeer. Werkt het niet dan is het in elk geval lekker
En Dommel is weer gezond (sorry, mijn prioriteiten liggen kennelijk eldersquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Dommel sprong voor een auto toen hij de oprit afrende. Gevolg schade aan auto (>¤2000). En een hond die niet van zijn spalk af kon blijven. (om de dag naar de dierenarts een nieuwe spalk). Maar onze tussenpersoon zei, de schade van de auto valt onder de WA en de schade aan de hond valt onder de inboedel. En we hebben alles vergoed gekregen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En Dommel is weer gezond (sorry, mijn prioriteiten liggen kennelijk elders)?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:04 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
maar genoeg over dommel de hond dan.
Dat lijkt me ook het voornaamste.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij de padvindersquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhhh, is het heel onbeschoft als ik vraag waarvoor (c.q voor welke organisatie) je vrijwilliger bent?
Ik heb wel zitten brullen met die hond in mijn armen.. ik zag hem voor die auto rennen. Echt BAM, dierenarts bellen ( woont aan het einde van de straat hier +- 3 km.) die kwam gewoon niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het voornaamste.
Thanks!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij de padvinders.
Begeleiding van een groep pubers die we vandaag een lekkere dropping hebben laten lopen.
sorry, verkeerd begrepen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie je nou wel.. Je bent net zo'n lieverd als iedereen die huisdieren heeft...quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb wel zitten brullen met die hond in mijn armen.. ik zag hem voor die auto rennen. Echt BAM, dierenarts bellen ( woont aan het einde van de straat hier +- 3 km.) die kwam gewoon niet.
Ben ik ook. Maar ik kan wel keihard zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie je nou wel.. Je bent net zo'n lieverd als iedereen die huisdieren heeft...
Dat ongedierte gewoon verpatsen aan de plaatselijke Chinees.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie je nou wel.. Je bent net zo'n lieverd als iedereen die huisdieren heeft...
Kan ik volkomen begrijpen (al moet ik weer ff googlen)... Mensen die niet van dieren houden, die snap ik gewoon niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:07 schreef betyar het volgende:
[..]
sorry, verkeerd begrepen...Alles over voor mijn hondje, ik heb vorig jaar twee vizsla's in moeten laten slapen, dat was echt brullen.
Maar niet naar je dieren denk ik... Tenzij je knopen moet doorhakken die niet "leuk" zijn, maar wel het beste voor hen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar ik kan wel keihard zijn.
Pats voor jou!quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat ongedierte gewoon verpatsen aan de plaatselijke Chinees.
Ik heb zo mijn prioriteiten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar niet naar je dieren denk ik... Tenzij je knopen moet doorhakken die niet "leuk" zijn, maar wel het beste voor hen...
Of heb ik nu een te rooskleurig beeld van je??
De slager houdt van dieren maar hij heeft ze toch het liefst als ze liggen op zijn bord.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ik volkomen begrijpen (al moet ik weer ff googlen)... Mensen die niet van dieren houden, die snap ik gewoon niet...
Wie niet?quote:
Van dat ongedierte ga ik net zo hard niezen als van mijn verkoudheid, dat is nooit goedquote:
Tssssquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
De slager houdt van dieren maar hij heeft ze toch het liefst als ze liggen op zijn bord.
Tsss.. Ik trek dat "beterschap" maar weer in dan...quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van dat ongedierte ga ik net zo hard niezen als van mijn verkoudheid, dat is nooit goed
Dommel (hoe lief hij ook is tegen ons) staat altijd onder aan de ladder. Als ik merk dat hij lelijk doet tegen een van mijn kinderen, dan is de tuin te klein. En onze tuin is heel groot.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsss.. Ik trek dat "beterschap" maar weer in dan...
Laptop, gelukkig niet eigen accu.quote:
Heb niks tegen het opvoeden van een hond, en regels stellen.. En ik zou er ook niet aan moeten denken dat mijn hond (die ik niet heb) mijn kinderen (die ik ook niet heb) iets zou aandoen..quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Dommel (hoe lief hij ook is tegen ons) staat altijd onder aan de ladder. Als ik merk dat hij lelijk doet tegen een van mijn kinderen, dan is de tuin te klein. En onze tuin is heel groot.
Als mod is het mijn taak om discussies in de kiem te smoren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Du_ke, waarom sluit je altijd net topics als ik net mijn reactie wil posten???![]()
Ik zie het zo:quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb niks tegen het opvoeden van een hond, en regels stellen.. En ik zou er ook niet aan moeten denken dat mijn hond (die ik niet heb) mijn kinderen (die ik ook niet heb) iets zou aandoen..
Maar ik zou het toch ook proberen te bekijken vanuit een "hondse" invalshoek.. En las mijn kinderen "fout" waren , zou ik ze proberen te leren hoe ze met een hond moeten omgaan..
Je timing is wat mij betreft niet optimaalquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als mod is het mijn taak om discussies in de kiem te smoren.
Bij deze de herhaalde oproep: nieuw sub-topic / sticky , maak een 'moddereter bepaalt bericht nieuw of niet' topic aan. Daar kan men als men wil (bij twijfel dus) een topic plaatsen en de moddereter hoeft niet te scannen, is altijd als eerste op de hoogte, voorkomt wat whiskers aanhaalde al.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Du_ke, waarom sluit je altijd net topics als ik net mijn reactie wil posten???![]()
ROFL, droge!quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je timing is wat mij betreft niet optimaal
Ach als je twijfelt kan je altijd in het FB topic of hier vragen. En anders kan ik mijn slotplaatskwaliteiten oefenenquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Bij deze de herhaalde oproep: nieuw sub-topic / sticky , maak een 'moddereter bepaalt bericht nieuw of niet' topic aan. Daar kan men als men wil (bij twijfel dus) een topic plaatsen en de moddereter hoeft niet te scannen, is altijd als eerste op de hoogte, voorkomt wat whiskers aanhaalde al.
Vanuit dat topic kan men dan naar een ander topic verwezen worden, of groen licht voor : nieuw topic allowed
bedankt en TVPquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:23 schreef du_ke het volgende:
Maar voor jou wil ik het nog wel even weer open gooien hoor.
Maar je bent je er dus wel van bewust dat - hoe jong je kinderen ook zijn - je kinderen ook wel eens "regels van" de hond kunnen "overschrijden"?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Een hond is een roedeldier, als de hond zwakte ziet bij roedel genoten zal hij altijd proberen boven hen te komen. De "leider" is mede verantwoordelijk voor de rangorde in de "roedel", en dient in te grijpen als een "onderdaan" zichzelf misdraagt, of het nou een hond of kindje is dat maakt niks uit. Als ik mijn kinderen even een halt toe moet zeggen gebeurt dat wel altijd buiten het zicht van de hond.
Volgens mij had hij het iig niet tegen jouquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
bedankt en TVP
schitterende jurisprudentie dees avond!
Laat maar dicht..quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:28 schreef du_ke het volgende:
Bosma (PVV) vreest Marijnissen (SP) is over dat onderwerp al bijna een topic volgeluld. Dus als Whiskers niks plaatst zo gaat het weer lekker dicht
Tip, als je national geographic kunt ontvangen op de tv, the dog whisperer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:23 schreef betyar het volgende:
Ik zie het zo:
Een hond is een roedeldier, als de hond zwakte ziet bij roedel genoten zal hij altijd proberen boven hen te komen. De "leider" is mede verantwoordelijk voor de rangorde in de "roedel", en dient in te grijpen als een "onderdaan" zichzelf misdraagt, of het nou een hond of kindje is dat maakt niks uit. Als ik mijn kinderen even een halt toe moet zeggen gebeurt dat wel altijd buiten het zicht van de hond.
Kinderen kennen het woordje NEE heel vlugquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je bent je er dus wel van bewust dat - hoe jong je kinderen ook zijn - je kinderen ook wel eens "regels van" de hond kunnen "overschrijden"?
Begrijp me niet verkeerd: ik stel het welzijn van een hond NIET boven de veiligheid van een kind.. Maar ook kinderen moeten leren wat ze wel en niet "kunnen maken" bij huisdieren.. Al zijn jouw kinderen wellicht nog wat jong daarvoor...
Ach, vond je timing ff minder, maar je slotje was (wmb) terecht.. Zei al dat het me enorm deed denken aan en eerder topic..quote:
Een hond waarschuwt, maar dreigt niet, het is grommen, weglopen, of hap.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:31 schreef betyar het volgende:
En de hond mag best een waarschuwing afgeven maar nooit dreigen met geweld, en dat zie je wel als dat gebeurt.
Dat gebeurt bij ons nooit en dan durf ik echt nooit te zeggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:30 schreef fokthesystem het volgende:
Als je kinderen namelijk zelf geen weerstand bieden (passief!) en je bent er niet bij, dan zal de hond 2 x zo fel zijn in het eventueel nemen van een hogere plek.
of door de bamiquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een hond waarschuwt, maar dreigt niet, het is grommen, weglopen, of hap.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderen kennen het woordje NEE heel vlug.
En de hond mag best een waarschuwing afgeven maar nooit dreigen met geweld, en dat zie je wel als dat gebeurt.
En natuurlijk stel ik grenzen aan mijn kinderen, maar onze dommel loopt gewoon weg als het hem niet zint en gaat ergens anders weer lam liggen. Dan moeten de kinderen wel wegblijven bij de hond. Die komt vanzelf wel weer als hij aandacht wil.
Laatst was er zo'n veganistisch vrouwtje op TV en die liet zelfs haar hond veganistisch etenquote:
Sneu... Vooral voor die hond..quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laatst was er zo'n veganistisch vrouwtje op TV en die liet zelfs haar hond veganistisch eten.
Heb het inhoudelijk niet bekeken maar het loopt toch best aardig?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is meer iets voor FB, maar waarom is dat Univ-topic er nog??
ja bar slecht, een hond met zijn korte darmkanaal en eiwit vreters zo 'kwellen'. Ze eten wel gras bijv. maar eigenlijk zijn het carnivoren. Afijn, was vast wel een heel rustige hond, die ook niet been-reedquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:35 schreef du_ke het volgende:
Laatst was er zo'n veganistisch vrouwtje op TV en die liet zelfs haar hond veganistisch eten.
Ja best wel..quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sneu... Vooral voor die hond..
Grommen is voor mij dreigen. Maar dat heb ik niet meegemaakt, tot nu toe alles prima.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een hond waarschuwt, maar dreigt niet, het is grommen, weglopen, of hap.
quote:Een Kuvasz die ervaring heeft met kinderen is extreem voorzichtig en tolerant met kinderen.
Zoals met elke hond zou het oneerlijk zijn om van een Kuvasz, die nog nooit met kinderen
in aanraking is geweest te verwachten dat die ineens die "kleine mensjes" die zich anders
gedragen en onverwacht en snel bewegen zou begrijpen.
Het is heel belangrijk dat kinderen de hond niet mishandelen of pesten.
Dit is geen ras voor kinderen die dieren niet behandelen met zachtheid en compassie.
Het zou misleidend zijn om kinderen te veralgemenen. Een Kuvasz kan heel goed zijn met
"zijn" kinderen, maar moet goed begeleid worden met "andere" kinderen.
Ze zullen "hun" kinderen beschermen tegen andere. ALLE ANDEREN.
Niettegenstaande dat ze een baby reeds bij de eerste ontmoeting kunnen accepteren,kan het geschreeuw en het plezier van kinderen die wild aan het spelen zijn,door de hond verkeerd begrepen worden als een reactie op dreiging of gevaar.
Dit is zeker het geval bij een jongere onervaren Kuvasz.
Het is het beste om de hond in een andere kamer of buiten te zetten,weg van de kinderen gedurende het wilde spelen.
Het loopt prima, alleen de relevantie met POL ontgaat me (behalve de verre verwantschap met kabinetsmaatregelen)quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb het inhoudelijk niet bekeken maar het loopt toch best aardig?
Dat is dierenmishandeling, onze hond krijgt vers vlees.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja de andere subfora past het niet echt beter in denk ik. laat het dus maar lekker open en hier voorlopig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het loopt prima, alleen de relevantie met POL ontgaat me (behalve de verre verwantschap met kabinetsmaatregelen)
Dat was helemaal niet nodig volgens dat meisjequote:Op zaterdag 27 november 2010 01:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is dierenmishandeling, onze hond krijgt vers vlees.
Prima!quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja de andere subfora past het niet echt beter in denk ik. laat het dus maar lekker open en hier voorlopig.
Dat ook weer niet, half NL geeft de hond namelijk jarenlang 'bakjes vlees'. Als je die bakjes echter bestudeert blijkt er maar krap 4% vlees in te zitten, de rest is soja. En zo lang het ruikt als jus, en dat doet het vaak wel, lijken alle honden het lekker te vinden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:40 schreef betyar het volgende:
Dat is dierenmishandeling, onze hond krijgt vers vlees.
Ik heb vorige week ook nog een wolf beukennootjes gevoerd in de dierentuin.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet nodig volgens dat meisje
Nee echt vlees, geen bakjes uit de supermarkt maar vlees van de "echte" slager.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, half NL geeft de hond namelijk jarenlang 'bakjes vlees'. Als je die bakjes echter bestudeert blijkt er maar krap 4% vlees in te zitten, de rest is soja. En zo lang het ruikt als jus, en dat doet het vaak wel, lijken alle honden het lekker te vinden.
Hahahaha, is goed KV..quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil graag whiskers bedankenen ik kan niet heksen meid
Er klopt een heel lief hartje onder die ruwe bolsterquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee echt vlees, geen bakjes uit de supermarkt maar vlees van de "echte" slager.
Nu binnen 100 dagen toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:46 schreef Arglist het volgende:
Trouwens dreigden ze niet 6 jaar geleden al dat de IP-adressen op zouden gaan
Ok, fijn weekend!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik blijf niet te lang hangen, ik heb nog mensen over de vloer
Ach van brandhout heb je het zeker een keer of 4 warmquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:46 schreef betyar het volgende:
Bah morgenvroeg een paar kuub hout achter uit de wei rijden.
Sowieso weinig aan de hand hoor, ip v6 is er al, dan kunnen we weer decennia vooruit, ook als de wereldbevolking zou verdubbelen en iedereen 100 apparaten met een ip heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:46 schreef Arglist het volgende:
Trouwens dreigden ze niet 6 jaar geleden al dat de IP-adressen op zouden gaan
Schiet me net te binnen dat ze dat toen al zeiden, en dat het dan binnen een termijn van een half jaar zou gebeuren. Maar ik zoek 't morgen wel op.quote:
Alweerquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Geeft niks in 2012 vergaat de wereld toch
Dat is wel een voordeel gezien de temperatuur morgenquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach van brandhout heb je het zeker een keer of 4 warm
Dat heeft een vervolg gekregen (en was verschoven naar woensdag). Overigens blijf ik wel plakken, maar post ik niet al teveelquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, fijn weekend!!
En laat nog eens weten hoe het afliep met die date die je niet in verlegenheid wilde brengen..
*Nieuwsgierig*
Vertel dan maar meerquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft een vervolg gekregen (en was verschoven naar woensdag). Overigens blijf ik wel plakken, maar post ik niet al teveel
Haha dan wordt je ziekquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:48 schreef ethiraseth het volgende:
Ik voel me dronken terwijl ik geen druppel alcohol op heb!
Da's balen.. (of niet??)quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:48 schreef ethiraseth het volgende:
Ja dan lukt het nog wel om je in het zweet te werkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel gezien de temperatuur morgen
Hmm, de grap : wel HEEL VEEL druppels ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:48 schreef ethiraseth het volgende:
kuvaszquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die vizla's zien er wél schattig uit trouwens.. Zeker als pup..
Ik zat al te denken om met de aanhanger te rijden tot het hekwerk en die vol te gooien ipv. de kruiwagen, maar ik moet nog 10 kilo afvallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dan lukt het nog wel om je in het zweet te werken. Met een beetje geluk schijnt zelfs de zon
Zo blauw ben ik nou ook weer nietquote:
Tsss... DAT bedoel ik nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo blauw ben ik nou ook weer niet
Ah, dat miste ik dan weer, sorry whiskers.quote:
Morgen hoop je na 15 keer op en neer met die kruiwagen dat je de eerste keuze maaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zat al te denken om met de aanhanger te rijden tot het hekwerk en die vol te gooien ipv. de kruiwagen, maar ik moet nog 10 kilo afvallen.
No worriesquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ah, dat miste ik dan weer, sorry whiskers.
Of de middenweg, 7 x met de aanhanger slepen. Als sterkste man he, dus zonder wagen, maar met de armen en benen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Morgen hoop je na 15 keer op en neer met die kruiwagen dat je de eerste keuze maakt
In algemene zin ben ik gewoon blij. En vanavond ook. En ook nog eens vanwege de VKZquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsss... DAT bedoel ik nou ook weer niet...
Gewoon in algemene zin..
Benen is een probleem, ik heb maar 1 goed been.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of de middenweg, 7 x met de aanhanger slepen. Als sterkste man he, dus zonder wagen, maar met de armen en benen.
Owh... Maar dan toch met de kruiwagen tig keer op en neer?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:54 schreef betyar het volgende:
Benen is een probleem, ik heb maar 1 goed been.
De POL-VKZ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In algemene zin ben ik gewoon blij. En vanavond ook. En ook nog eens vanwege de VKZ
of: heb je vlinders koos, is het chemisch, of inderdaad, ken je haar al langer en weet je waarom je het wat vind?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kohoos, vertel nou...
Was het een leuke date?? Ken je haar al langer?? Vind je haar nog steeds super??
Ja sorry hoor mensen, het is laat, en ik ben wel ff klaar met politiek (later vandaag weer)
een custommade bauerfeind Brace doet wonderen. Tenminste voor een minuut of 45 tot 1uur.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Owh... Maar dan toch met de kruiwagen tig keer op en neer?
Nee!quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Benen is een probleem, ik heb maar 1 goed been.
ik denk dat ik de hond gebruik als trekpaard![]()
Da's waar, nou succes gewenst dan maar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:57 schreef betyar het volgende:
[..]
een custommade bauerfeind Brace doet wonderen. Tenminste voor een minuut of 45 tot 1uur.
daar is de SC toch ook voor...quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja sorry hoor mensen, het is laat, en ik ben wel ff klaar met politiek (later vandaag weer)
Ooh excuus, was de wedervraag vergeten. Met VKZ bedoel ik de POL-verkiezingen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De POL-VKZ?
Ja, je gaat goed..
dank uquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Da's waar, nou succes gewenst dan maar.
Niks mis met een praktische toepassing van huisdieren.quote:
Nogmaals, zo blauw ben ik nog net nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kohoos, vertel nou...
Was het een leuke date?? Ken je haar al langer?? Vind je haar nog steeds super??
Tenzij er iets mis mee is zoals in de jaren ook in wetten kwam te liggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:59 schreef du_ke het volgende:
Niks mis met een praktische toepassing van huisdieren.
Dacht ik al.. Maar fijn dat je het ff bevestigd...quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh excuus, was de wedervraag vergeten. Met VKZ bedoel ik de POL-verkiezingen.
ik ken enkel het verschil tussen peper en zout.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tenzij er iets mis mee is zoals in de jaren ook in wetten kwam te liggen.
Zo denken velen dat honden aan de fiets mee kunnen jakkeren, maar da's niet zo, en die willen het beste voor hun dier 'doen het voor hem/haar'. (Verschil tussen hardlopen en duurloop kent men niet)
.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tenzij er iets mis mee is zoals in de jaren ook in wetten kwam te liggen.
Zo denken velen dat honden aan de fiets mee kunnen jakkeren, maar da's niet zo, en die willen het beste voor hun dier 'doen het voor hem/haar'. (Verschil tussen hardlopen en duurloop kent men niet)
We kennen haar toch niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, zo blauw ben ik nog net niet
En het verschil tussen keuken en toilet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:01 schreef du_ke het volgende:
ik ken enkel het verschil tussen peper en zout.
Ik dacht dat ze mij wel bij de Richard de Mos oorkonde zouden plaatsen. (Hoeft niet hoor.)quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:02 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig. Ben trouwens van de Pechtold-troon verstoten, als het goed is
Tot 7 decquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb ook maar even wat punten uitgedeeld voor de verkiezingen. Tot hoe wanneer lopen de verkiezingen?
Keuken pist zo hoog.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En het verschil tussen keuken en toilet?
Als ik nuchter ben ik vertel ik wel een en ander via PMquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We kennen haar toch niet...
Je kunt toch wel zeggen of je écht iets in haar ziet??
Anders moet je me ook niet zo nieuwsgierig maken...
Indien goed bereid circa een etmaal.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En het verschil tussen keuken en toilet?
Thanks alvast!quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben ik vertel ik wel een en ander via PM
Ja, Bolk je wordt bedankt!
Want die is op de eerste verdieping? verhoogde vloer?quote:
Hij meent geen woord van wat hij zegt. Als je dat eenmaal beseft is hij wel ok.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand (Bolk) me ff inlichten waarom Sacher zo gezellig is??
Uitspraken waar ik erg om moet lachen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand (Bolk) me ff inlichten waarom Sacher zo gezellig is??
Dat zou onterecht zijn. Je zou de beste nieuwkomer zijn, ware het niet dat er veel nieuwkomers zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze mij wel bij de Richard de Mos oorkonde zouden plaatsen. (Hoeft niet hoor.)
DAT snap ik (nog net) wel.. Ik zie alleen de gezelligheid er niet van in..quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij meent geen woord van wat hij zegt. Als je dat eenmaal beseft is hij wel ok.
Aardig van jequote:Op zaterdag 27 november 2010 02:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou onterecht zijn. Je zou de beste nieuwkomer zijn, ware het niet dat er veel nieuwkomers zijn
quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar dat komt vast omdat hij van me gaat winnen..
Flink wat korrels zout verwerkt in chips, kaas, worst etc past prima bij Sacher.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DAT snap ik (nog net) wel.. Ik zie alleen de gezelligheid er niet van in..
Maar dat komt vast omdat hij van me gaat winnen..
Ik zou oprecht willen dat ik meer punten kon uitdelen.. Heb geen zin in 1-tjes en 2-tjes (behalve als het moet), en je bent echt zo door je punten heen..quote:
nou krijg ik honger.....quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Flink wat korrels zout verwerkt in chips, kaas, worst etc past prima bij Sacher.
Bolk, dankzij jou wint Pete (terecht overigensquote:
Ach, zo ben ik. En neen, ik verspreid geen leugens.quote:
Kijken wij ook niet een beetje door dezelfde bril?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik. En neen, ik verspreid geen leugens.
Ja, ja.. Ik ben een slechte verliezer enzo.. Maar ik meen het serieus.. Wat is er gezellig aan Sacher??quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Flink wat korrels zout verwerkt in chips, kaas, worst etc past prima bij Sacher.
dus wel. niet . niet = welquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik. En neen, ik verspreid geen leugens.
Jij bent links, toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijken wij ook niet een beetje door dezelfde bril?
Alleen in jouw universumquote:
Dan zitten we op een lijnquote:
oh ruimte zat, ik verneem nu net dat jij er ook rond hangt.quote:
Klopt als een busquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
oh ruimte zat, ik verneem nu net dat jij er ook rond hangt.
Waar zit ie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
En kan iemand me nu vertellen waarom Sacher gezellig is????
Sacher zelf misschien?
Niet zo zeuren, dit brengt weer wat spanning terug in de verkiezingen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, ja.. Ik ben een slechte verliezer enzo.. Maar ik meen het serieus.. Wat is er gezellig aan Sacher??
Nee, ik heb GEEN hekel aan hem...
Die jongen (man?) wordt verkeerd begrepenquote:
Ik kan goed met Sacher, maarja ik kon ook goed met Whiskey_Tango.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sacher zelf misschien?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:16 schreef fokthesystem het volgende:
Men mag mij lief vinden, tof, onbegrijpelijk, de belangrijkste mening heb ik gelukkig geheel zelf in de handDesalniettemin, thanx.
Dit valt onder doordrammen. Pas maar op, straks ga -1 uitreiken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sacher zelf misschien?
Be my guest... Ik mag toch wel vragen naar je motivatie?? Toch??quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dit valt onder drammen. Pas maar op, straks ga -1 uitreiken.
dan heb je weer 2 punten over, misschien voor Koos?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dit valt onder doordrammen. Pas maar op, straks ga -1 uitreiken.
Jij wordt bedankt!quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dit valt onder doordrammen. Pas maar op, straks ga -1 uitreiken.
Die vind ik goedquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:18 schreef fokthesystem het volgende:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 02:16 schreef fokthesystem het volgende:
Men mag mij lief vinden, tof, onbegrijpelijk, de belangrijkste mening heb ik gelukkig geheel zelf in de handDesalniettemin, thanx.
Da's geen beslissing, da's natuur.
Sorry, te newbe daarvoor...quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan goed met Sacher, maarja ik kon ook goed met Whiskey_Tango.
Die heb ik toch al gegeven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Be my guest... Ik mag toch wel vragen naar je motivatie?? Toch??
Je kan me hooguit slecht gevoel voor humor verwijten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Uitspraken waar ik erg om moet lachen.
Was een maf rechts kereltjequote:Op zaterdag 27 november 2010 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, te newbe daarvoor...
EEH! geen negatieve zelf-programmering he!quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je kan me hooguit slecht gevoel voor humor verwijten.
Heb ik in de drukte ff gemist dan... Excuus!quote:
Dank voor de toelichting!quote:
Ligt wel voor de hand toch, anders zou ik niet op hem stemmen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb ik in de drukte ff gemist dan... Excuus!
Voor mij niet dus...quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ligt wel voor de hand toch, anders zou ik niet op hem stemmen.
Eigenlijk had ik hem in moeten vullen ipv Klopkoekquote:
het is toch weekend staat die dan niet stil?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hou AEX trouwens in de gaten, ik ben bezig met het schrijven van een artikel waarom de belasting op brandstof omhoog zou moeten.
AEX is Beurs & Economie subforum.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:26 schreef betyar het volgende:
[..]
het is toch weekend staat die dan niet stil?
Voel jij jezelf trouwens dogmatisch links?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:25 schreef ethiraseth het volgende:
Hexagon nomineren voor dogmatisch links? Toch opvallend hoe sommige mensen een compleet andere kijk op personen hebben.
Ik mag hopen van wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voel jij jezelf trouwens dogmatisch links?
aha. Een misverstandjequote:Op zaterdag 27 november 2010 02:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
AEX is Beurs & Economie subforum.
De D66 geilheid slaat bij sommigen een beetje door. D66 blijft het fundamentele probleem hebben dat zij economische vrijheid niet erkent als onderdeel van het liberalisme, daarmee zijn ze links vind ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:25 schreef ethiraseth het volgende:
Hexagon nomineren voor dogmatisch links? Toch opvallend hoe sommige mensen een compleet andere kijk op personen hebben.
Bestaat het liberalisme nog wel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De D66 geilheid slaat bij sommigen een beetje door. D66 blijft het fundamentele probleem hebben dat zij economische vrijheid niet erkent als onderdeel van het liberalisme, daarmee zijn ze links vind ik.
Ik kan trouwens geen echte categorie voor jou bedenken, terwijl je wel een trofee verdient. Altijd goede postings.quote:
Ja, en de VVD dan??quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De D66 geilheid slaat bij sommigen een beetje door. D66 blijft het fundamentele probleem hebben dat zij economische vrijheid niet erkent als onderdeel van het liberalisme, daarmee zijn ze links vind ik.
Ik bedoel: toch (bijna) gelukt!quote:
Arcee kan dat veel beter.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel: toch (bijna) gelukt!
Nee inmiddels mislukt rechtsquote:
Eens.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee inmiddels mislukt rechts
Bespeur ik hier een lichte hekel??quote:
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een lichte hekel??
Tsja tegenvallende hervormingen,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |