Ik dacht: hier hebben we de 1e die het gemist heeftquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Haha, ik ga naar school Lowlandstopic #2, kom terug, topic #6
Na alle stress een kaartje bemachtigd met CJP-pas
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Net als ongeveer 50000 anderenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:09 schreef gewoonfaye het volgende:
* gewoonfaye was in before the sell out!
En deze keer gaan we wel meeten!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik was echt net op tijd!
Niet mijn schuld hoor. Was vanaf 2 voor 11 aan het proberen maar het duurde gvd 2 hele uren om daar de site heen te komenmaar ik ga weer, 7e keer
En net voor 2 luie/sceptische vrienden... ik had het niet moeten doen... rondgebeld voor CJP kaarten en nog 2 kunnen bestellen.
Ja vooraf afspreken dan! Want die T-Mobile daar....quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En deze keer gaan we wel meeten!
Ik ga wel met een t-shirt lopen:quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vooraf afspreken dan! Want die T-Mobile daar....
Zolang je geen 30 bent, is een CJP pas sowieso een goed idee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga volgend jaar echt zo'n cjp pas regelen. Als LL dan NOG massaler verkocht wordt, kan ik iig nog zo'n cjp kaartje kopen denk ik.
dat hoeft niet eensquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:21 schreef Xeanor het volgende:
Ik kan ook niet eens inloggen op die CJP-site met m'n pas. Nog meer mensen last daarvan?
WIE WIL IK GRAAG OP LOWLANDS:quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
IK GA NAAR LOWLANDS EN IK NEEM MEE:
- Mijn kaartje
Is dat <30 ja?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je geen 30 bent, is een CJP pas sowieso een goed idee.
Het is maar een festival eh...quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef gewoonfaye het volgende:
ik vind het wel echt heel onwerkelijk.
Ik wilde in 2009 al wel naar lowlands (zo van laaaater als ik groot ben.)
in 2010 kwam ik net te laat achter de voorverkoop en zo had ik geen kaartje.
Ik heb uren zitten staren naar de verhalen, de foto's en vooral naar "UITVERKOCHT"
en nu, 2011, heb ik een kaartje en ik staar nog steeds even glazig naar dat "UITVERKOCHT"
want what the fuck?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga wel met een t-shirt lopen:
Has anybody seen my Angel?
IK GA NAAR LOWLANDS EN IK NEEM MEE:quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
- Mijn kaartje
Als jij een kaartje hebt lever je die NU in!!!!quote:
IK GA NAAR LOWLANDS EN IK NEEM MEE:quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
- Mijn kaartje
- Een tent
IK GA NAAR LOWLANDS EN IK NEEM MEE:quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
- Mijn kaartje
- Een tent
- Vrienden
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
- Mijn kaartje
- Een tent
- Vrienden w/
- Bier
Rockwerchter gaat volgende week van start.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:35 schreef leonie-89 het volgende:
Shit! Te laat
Dit had volgens mij niemand verwacht. Het begint te lijken op Glastonbury.
Dan maar eens een festival in België proberen!
Ok graag. Kun je me ff PM-en?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mjah, LL is leuk hoor, maar ik lever mijn kaartje zonder enig probleem zo weer in.
Thanks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Rockwerchter gaat volgende week van start.
Na vorig jaar mijn kaartje zijn kwijtgeraakt wil ik het dit jaar toch nog maar een keer proberen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok graag. Kun je me ff PM-en?
Ik ken nl nog iemand die heel erg graag wil
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Na vorig jaar mijn kaartje zijn kwijtgeraakt wil ik het dit jaar toch nog maar een keer proberen.
Boeie, als het zusje komt is genoeg, mannen zatquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.
Bij ons is er dus nog 1 die er geen heeft. Haar zusje wel.
Dus we zoeken er nog 1
De maanden voor LL komen er nog genoeg beschikbaar (op FOK! of marktplaats) denk ik zomaar voor een redelijke prijsquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.
Bij ons is er dus nog 1 die er geen heeft. Haar zusje wel.
Dus we zoeken er nog 1
Ja daar hoopte een vriendin van me vorig jaar ook op en steeds was ze te laatquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De maanden voor LL komen er nog genoeg beschikbaar (op FOK! of marktplaats) denk ik zomaar voor een redelijke prijs
Zusje is lesbischquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boeie, als het zusje komt is genoeg, mannen zat
Ik geef mijzelf altijd direct een 10, kan ik gewoon direct doorlopen naar de bar voor een biertje, alhoewel je daar dan ook weer in de rij staatquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Vorig jaar een groot succesZe stonden in de rij om hunh cijfer te horen!
Vraag het in dit topicquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef willemwaus het volgende:
godver, in onze groep is er dus gewoon 1 kaartje te weinigkut handelaren, zag ze als staan op MP voor 300 each, lijers
![]()
![]()
![]()
![]()
Als we nu volgens jaar allemaal wachten tot twee dagen voor de start van het festival, dan hebben we ook geen last meer van de zwarthandel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef willemwaus het volgende:
godver, in onze groep is er dus gewoon 1 kaartje te weinigkut handelaren, zag ze als staan op MP voor 300 each, lijers
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals iemand eerder al zei, liever in de rij voor bier staan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben al lang blij dat ik voor m'n 2 lowlands-fanaatjes via CJP nog iets heb kunnen regelen! Nou ja fanaatjes.... dan stonden ze gvd wel om 11u klaar zoals ik.
Nu kan Vleeschkeuring weer doorgaan op de donderdfag in de 24-uurs tent!
Doen we al 4 jaar... mannen keuren met van die magneetbordjes om onze nek.
Allemaal een cijfer geven, gemiddelde uitrekenen en hopsa, die mannen meet hun bordje op de foto zetten.
Vorig jaar een groot succesZe stonden in de rij om hunh cijfer te horen!
nja, bij deze, als iemand 1 kaartje over heeft hoor ik het graag, oja, mocht je meer willen vragen dan 165 kom ik 'm bij je thuis ophalen en verbouw ik meteen je gezichtquote:
Dat gaat je vast iets opleverenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
nja, bij deze, als iemand 1 kaartje over heeft hoor ik het graag, oja, mocht je meer willen vragen dan 165 kom ik 'm bij je thuis ophalen en verbouw ik meteen je gezicht
Ik heb er nog wel een, 230 euro. Op te halen bij SuperWormJim thuisquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
nja, bij deze, als iemand 1 kaartje over heeft hoor ik het graag, oja, mocht je meer willen vragen dan 165 kom ik 'm bij je thuis ophalen en verbouw ik meteen je gezicht
I know lol, ook niet echt die lowlands-gedachte, maar ik kan er zo slecht tegen, andere concerten / festivals dan lowlands ook, zo verpest je het voor iedereen en de prijzen gaan alleen maar omhoogquote:
Ik ook, maar 165 sharp is niet realistisch, zijn ook nog zoiets als verzendkosten en cc kosten natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef willemwaus het volgende:
[..]
I know lol, ook niet echt die lowlands-gedachte, maar ik kan er zo slecht tegen, andere concerten / festivals dan lowlands ook, zo verpest je het voor iedereen en de prijzen gaan alleen maar omhoog
Precies, en mojo is ook niet gek. Ze zullen vast wel 5000 kaarten achtergehouden hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Xeanor het volgende:
Maak je niet druk, dit jaar was dit ook overhyped met die verkoop, een maand van tevoren kon je met gemak een kaartje kopen tegen de normale prijs. Een vriend van me had een week z'n kaartje te koop in de laatste week en niemand kocht het, uiteindelijk bij de ingang aan een of andere oost-europeaan verkocht voor de normale prijs.
Volgens mij valt voor veel mensen uiteindelijk de line up tegen, hebben ze toch geen tijd of mogelijkheid om te gaan, of hebben ze dus het kaartje verkocht met het oog op doorverkopen, maar dat lukt ze dan niet tegen een absurde prijs en dan een week van tevoren zijn ze nog wanhopig om het kwijt te krijgen.
tuurlijk, dat is allemaal te regelen, of gewoon een krat pils d'r naast, maar als je nou al ziet dat ze voor 300 weggaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ook, maar 165 sharp is niet realistisch, zijn ook nog zoiets als verzendkosten en cc kosten natuurlijk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:00 schreef vaasinbloem het volgende:
Waarom doen ze gewoon niet een gastenlijst (dus dat je ID je ticket is)? En dat je meerdere namen opgeeft als je voor anderen koopt (maar dus niet blanco kan achterlaten). En als je niet meer kan dat je dan via Lowlands.nl je plek op de gastenlijst in een pot gooit waar andere geïnteresseerde de plek kunnen kopen voor de verkoopprijs. Je weet niet van wie je koop of verkoopt omdat je anders achter Lowlands.nl geld kan versturen. En dan misschien een paar euro duurder voor de iDeal transacties en dergelijke voor Lowlands zelf. Het enige is dat als je op het laatste moment niet kan niet aan een vriend of vriendin kan geven. Maar er zijn dan waarschijnlijk toch genoeg mensen die het overkopen via de website. Maar het lijkt me een stuk eerlijke dat smerige gedoe op Marktplaats..
Ik zeg: liever helemaal geen rijquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zoals iemand eerder al zei, liever in de rij voor bier staan.
Nou dat kan je vergeten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
Precies, en mojo is ook niet gek. Ze zullen vast wel 5000 kaarten achtergehouden hebben.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Gewoonik het volgende:
We zijn nu even aan het kijken wie er in de groep wel of geen kaartje heeft. Alles wat overblijft gaat dan weer in de verkoop voor het normale tarief en een biertje op locatie.
Nee. Sowieso houden ze er al heel veel achter voor sponsors en prijsvragen enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.quote:
Ja, dat is ook waarom je uiteindelijk nog zo makkelijk aan een kaartje kan komen, paar weken voordat LL begint. Veel mensen die geen kaartje via officiele route krijgen proberen het uberhaupt niet meer, die plannen een vakantie. De uiteindelijke hoeveelheid mensen die kaartjes willen overkopen is eigenlijk heel klein, en nog kleiner als Lowlands er weer eens 1000 in de verkoop gooit in juli.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee. Sowieso hebben ze er al heel veel voor sponsors en wedstrijden enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.
Ja oke, maar die kaarten voor sponsoren zijn niet voor de verkoop. Andere jaren hielden ze ook niets apart, er komen dan alleen een x aantal kaarten beschikbaar die ongeldig zijn gemaakt, veel meer dan 500 waren dat er afgelopen paar jaar ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee. Sowieso hebben ze er al heel veel voor sponsors en wedstrijden enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.
Ah ik heb er één gevonden voor jequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Volgens mij gaat echt niemand dat kopen hoor. Die advertentie gaat gewoon verlopen en dan proberen ze het nog eens voor een veel lagere prijs, waarna het uiteindelijk misschien voor 200 de deur uit gaat per kaartje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ah ik heb er één gevonden voor je
800 euro voor 3 ticketsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
en je kan altijd nog als vrijwilliger gaan werkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee. Sowieso houden ze er al heel veel achter voor sponsors en prijsvragen enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.
werken op lowlandsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en je kan altijd nog als vrijwilliger gaan werken
Ik zag er 1 die 2 kaarten wilde ruilen voor een 2e hands autoquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef willemwaus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik tweet 'm ff naar bob zodat hij ze uit de roulatie kan halen en dan net ervoor bel ik dat geïnteresseerd ben en ga ik ff langsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Om te pesten heb ik lekker een report gemaakt dat het verboden waren zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik zat ook om 11u al te wachten en het scheelde maar 15min of ik pieste ook naast de pot, vanwege de drukte op de servers. Ik had ze uiteindelijk pas om 13:00 te pakken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef MCH het volgende:
Ik snap al die kansloze jankerts hier niet hoor. In Engeland is het al jaren standaard dat festivals binnen een paar uur uitverkopen en dat zat er voor Lowlands dit jaar ook wel dik in. Als je dan per se een kaartje moet hebben dan zit je gewoon om 11 uur achter de computer. Het was daarnaast ook nog eens niet alsof de heel servers van ticketmaster plat lagen. Ik vind die ingestelde ticketlimiet overigens wel veel te hoog.
Ja toen was de grootste drukte bijna voorbij denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:31 schreef julian6 het volgende:
Deed 't om half 1 en had geen enkel probleem eigenlijk..
Om stipt 2 uur had ik binnen 5 minuten nog een kaartje te pakken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef MCH het volgende:
Ik snap al die kansloze jankerts hier niet hoor. In Engeland is het al jaren standaard dat festivals binnen een paar uur uitverkopen en dat zat er voor Lowlands dit jaar ook wel dik in. Als je dan per se een kaartje moet hebben dan zit je gewoon om 11 uur achter de computer. Het was daarnaast ook nog eens niet alsof de heel servers van ticketmaster plat lagen. Ik vind die ingestelde ticketlimiet overigens wel veel te hoog.
Zeg het begint niet op 28 November hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb dit jaar op 18 augustus mn kaartje gekocht, twee dagen voordat het begonEn nu dus alweer. Haha.
Ik moet ze ontvangen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:39 schreef AMDB het volgende:
Uurtje wachtrij en toen kaartjes, gelukkig. Wel bezuinigen deze maand, moet ook nog kerstkado's kopen
Alleen gaat het daar op ID. Je krijgt voor Glastonbury een pasje met picca. Voor een paar pond extra heb je een annuleringsverzekering.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef MCH het volgende:
Bierquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:41 schreef Ang3l het volgende:
En ik eis liefheid van mijn vrienden want ik heb me sufgebeld voor CJP-kaartenEn zelf zaten ze in de les. Nou. Dat wordt gratis rondjes BIERRRRR!!!!!!!!
Dan ziet iemand die geen kaartjes heeft zelfs een heel subforum geweid aan LL...quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:43 schreef gewoonfaye het volgende:
kan LWL niet eerder open? Nu vind ik het zielig voor iedereen die geen kaartje heeft en telkens dit topic in MUZ ziet.
Nouja, das een slap excuus, ik wil gewoon LWL
Ik zei toch al dat het een slap excuus was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan ziet iemand die geen kaartjes heeft zelfs een heel subforum geweid aan LL...
euhquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:31 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ik ben thuis en het is uitverkocht.
Gelukkig heeft een goede vriend van me een kaartje voor mij ingeslagen
IK BEN ERBIJ BITCHES.
check je mail of je ontvangsbericht hebt gehad, anders morgen(?) of maandag ff bellen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef ArowanaW het volgende:
Ehm.. jongens o_o
Ik word een beetje paranoide hier;
Ik had 1x een CJP-kaartje gekocht, geen e-ticket, en dat zou naar me opgestuurd worden.
Nu deed m'n ticketmaster account raar, en staat er dat ik geen tickets heb gekocht.
Maar het geld is wel afgeschreven.
Advies? ;_;
IK BEUK JE DAARquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
euhnu maar hopen een herhaling van het feestje zoals bij magnetic man
![]()
over 8 maanden
Glastonbury is niet het enige grote festival in Engeland, wel de enige met zo'n pasjessysteem voor zover ik weet. Dan nog kun je voor die andere festivals geen 8 kaarten pp kopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Alleen gaat het daar op ID. Je krijgt voor Glastonbury een pasje met picca. Voor een paar pond extra heb je een annuleringsverzekering.
Dat was ook om zwarthandel terug te dringen. Werkt een stuk beter dan dat lamme gedoe hier.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Glastonbury is niet het enige grote festival in Engeland, wel de enige met zo'n pasjessysteem voor zover ik weet. Dan nog kun je voor die andere festivals geen 8 kaarten pp kopen.
Mr. Longquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
IK BEUK JE DAAR
Over acht maanden alleen echt geen surinaamse saté meer. Daar ben ik gvd kei hard klaar mee
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:00 schreef ArowanaW het volgende:
Waar moet ik in godsnaam heen bellen/mailen..
Het is volgens mij allemaal Amerikaans, en voor die mail kan ik niet eens aangeven dat ik buiten Amerika woon
Daar gewoon heen bellen en vragen of je doorverbonden kan worden, maar het mailtje staat niet in ongewenste map ofzo?quote:Telefonisch zijn kaarten te bestellen via 0900-3001250 (45 cpm), bereikbaar van maandag t/m zaterdag, van 9.00 uur tot 23.00 uur.
Goed punt, die moet mee dus. Hoewel, zusje ook mee, heeft mrs stbabylon wat te doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zusje is lesbisch
Grote zus is dat niet, en die heeft dus geen kaartje!
Daarom luister ik geen radio (behalve last.fm radioquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef AMDB het volgende:
EN DAAR ZIJN ZE AL HOOR, KUT 3FM![]()
Laatste kaarten voor Lowlands
Lowlands was binnen twee uur uitverkocht! Achter het net gevist? Geen paniek, want bij 3FM kun je nog kaarten winnen! Doe dat hier
Die acties van ze zijn zo...ja, kan het niet uitleggen. Zoals iemand bij mij net op msn zei, je moet vast weer op je hoofd gaan staan met een gek gekleurde onderbroek aan terwijl je het alfabet opzegt omdat dat Lowlands-hip is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom is 3FM kut? Heb vorig jaar 65 euro uitgegeven TOTAAL aan Lowlands dankzij 3FM. Twee weken terug naar Gorillaz geweest dankzij 3FM. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bullshit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die acties van ze zijn zo...ja, kan het niet uitleggen. Zoals iemand bij mij net op msn zei, je moet vast weer op je hoofd gaan staan met een gek gekleurde onderbroek aan terwijl je het alfabet opzegt omdat dat Lowlands-hip is.
Oh. Dat klinkt niet eens als een uitdaging voor me.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die acties van ze zijn zo...ja, kan het niet uitleggen. Zoals iemand bij mij net op msn zei, je moet vast weer op je hoofd gaan staan met een gek gekleurde onderbroek aan terwijl je het alfabet opzegt omdat dat Lowlands-hip is.
Succes. Lijkt me stug dat ze dat controleren trouwensquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef HAL9000S het volgende:
Weet ieman dhier of je met een overgekocht CJP ticket binnen komt? Of heb je dan zo'n pas nodig?
Onzin. Het zijn meestal gewoon simpele spelletjes of slagzinnen die je af moet maken. Alleen de jaarlijk terugkerende actie van OOR zou je onder hipster kunnen plaatsen, maar omdat OOR niet hipster is maakt die ook niet uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Solar verkoopt nooit snel uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Extrema Outdoor en Solar Weekend gaan 1 december in de vvk. Ja hallo dat is danw eer net wél een festival waarvan ik de line-up wil weten.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Onzin. Het zijn meestal gewoon simpele spelletjes of slagzinnen die je af moet maken. Alleen de jaarlijk terugkerende actie van OOR zou je onder hipster kunnen plaatsen, maar omdat OOR niet hipster is maakt die ook niet uit.
Pffff, ik denk dat ik de gok maar ga wagen dan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Succes. Lijkt me stug dat ze dat controleren trouwens
Ze zijn wel HEUL jong beide he!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt, die moet mee dus. Hoewel, zusje ook mee, heeft mrs stbabylon wat te doen.
Wat een loze uitspraak van die ventquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef PiRANiA het volgende:
Staatssecretaris Weekers (Financiën) juicht het toe als popfestivals en theaters rond de feestdagen al veel kaartjes verkopen voor volgend jaar.
Het Lowlandsfestival was vandaag al in twee uur uitverkocht. De organisator wilde de 45.000 tickets nog dit jaar verkopen, omdat per 1 januari het btw-tarief wordt verhoogd van 6 tot 19 procent. Normaal begint de verkoop voor het zomerfestival in februari.
Weekers noemt de actie van Lowlands fantastisch en een blijk van creatief ondernemerschap. Dat de schatkist hierdoor geld misloopt, vindt het kabinet niet erg.
http://nos.nl/tekst/20101(...)+%28NOS+Teletekst%29
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een loze uitspraak van die vent
Lees eensquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten? 8e keer inmiddels al weer!
Ik word oud...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |