Ik zeg: liever helemaal geen rijquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zoals iemand eerder al zei, liever in de rij voor bier staan.
Nou dat kan je vergeten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
Precies, en mojo is ook niet gek. Ze zullen vast wel 5000 kaarten achtergehouden hebben.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Gewoonik het volgende:
We zijn nu even aan het kijken wie er in de groep wel of geen kaartje heeft. Alles wat overblijft gaat dan weer in de verkoop voor het normale tarief en een biertje op locatie.
Nee. Sowieso houden ze er al heel veel achter voor sponsors en prijsvragen enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.quote:
Ja, dat is ook waarom je uiteindelijk nog zo makkelijk aan een kaartje kan komen, paar weken voordat LL begint. Veel mensen die geen kaartje via officiele route krijgen proberen het uberhaupt niet meer, die plannen een vakantie. De uiteindelijke hoeveelheid mensen die kaartjes willen overkopen is eigenlijk heel klein, en nog kleiner als Lowlands er weer eens 1000 in de verkoop gooit in juli.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee. Sowieso hebben ze er al heel veel voor sponsors en wedstrijden enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.
Ja oke, maar die kaarten voor sponsoren zijn niet voor de verkoop. Andere jaren hielden ze ook niets apart, er komen dan alleen een x aantal kaarten beschikbaar die ongeldig zijn gemaakt, veel meer dan 500 waren dat er afgelopen paar jaar ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee. Sowieso hebben ze er al heel veel voor sponsors en wedstrijden enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.
Ah ik heb er één gevonden voor jequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
nja, bij deze, als iemand 1 kaartje over heeft hoor ik het graag, oja, mocht je meer willen vragen dan 165 kom ik 'm bij je thuis ophalen en verbouw ik meteen je gezicht
Volgens mij gaat echt niemand dat kopen hoor. Die advertentie gaat gewoon verlopen en dan proberen ze het nog eens voor een veel lagere prijs, waarna het uiteindelijk misschien voor 200 de deur uit gaat per kaartje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ah ik heb er één gevonden voor je
800 euro voor 3 ticketsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
en je kan altijd nog als vrijwilliger gaan werkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee. Sowieso houden ze er al heel veel achter voor sponsors en prijsvragen enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.
werken op lowlandsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en je kan altijd nog als vrijwilliger gaan werken
Ik zag er 1 die 2 kaarten wilde ruilen voor een 2e hands autoquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef willemwaus het volgende:
godver, in onze groep is er dus gewoon 1 kaartje te weinigkut handelaren, zag ze als staan op MP voor 300 each, lijers
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik tweet 'm ff naar bob zodat hij ze uit de roulatie kan halen en dan net ervoor bel ik dat geïnteresseerd ben en ga ik ff langsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Om te pesten heb ik lekker een report gemaakt dat het verboden waren zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik zat ook om 11u al te wachten en het scheelde maar 15min of ik pieste ook naast de pot, vanwege de drukte op de servers. Ik had ze uiteindelijk pas om 13:00 te pakken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef MCH het volgende:
Ik snap al die kansloze jankerts hier niet hoor. In Engeland is het al jaren standaard dat festivals binnen een paar uur uitverkopen en dat zat er voor Lowlands dit jaar ook wel dik in. Als je dan per se een kaartje moet hebben dan zit je gewoon om 11 uur achter de computer. Het was daarnaast ook nog eens niet alsof de heel servers van ticketmaster plat lagen. Ik vind die ingestelde ticketlimiet overigens wel veel te hoog.
Ja toen was de grootste drukte bijna voorbij denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:31 schreef julian6 het volgende:
Deed 't om half 1 en had geen enkel probleem eigenlijk..
Om stipt 2 uur had ik binnen 5 minuten nog een kaartje te pakken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef MCH het volgende:
Ik snap al die kansloze jankerts hier niet hoor. In Engeland is het al jaren standaard dat festivals binnen een paar uur uitverkopen en dat zat er voor Lowlands dit jaar ook wel dik in. Als je dan per se een kaartje moet hebben dan zit je gewoon om 11 uur achter de computer. Het was daarnaast ook nog eens niet alsof de heel servers van ticketmaster plat lagen. Ik vind die ingestelde ticketlimiet overigens wel veel te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |