Zusje is lesbischquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boeie, als het zusje komt is genoeg, mannen zat
Ik geef mijzelf altijd direct een 10, kan ik gewoon direct doorlopen naar de bar voor een biertje, alhoewel je daar dan ook weer in de rij staatquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Vorig jaar een groot succesZe stonden in de rij om hunh cijfer te horen!
Vraag het in dit topicquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef willemwaus het volgende:
godver, in onze groep is er dus gewoon 1 kaartje te weinigkut handelaren, zag ze als staan op MP voor 300 each, lijers
![]()
![]()
![]()
![]()
Als we nu volgens jaar allemaal wachten tot twee dagen voor de start van het festival, dan hebben we ook geen last meer van de zwarthandel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef willemwaus het volgende:
godver, in onze groep is er dus gewoon 1 kaartje te weinigkut handelaren, zag ze als staan op MP voor 300 each, lijers
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals iemand eerder al zei, liever in de rij voor bier staan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben al lang blij dat ik voor m'n 2 lowlands-fanaatjes via CJP nog iets heb kunnen regelen! Nou ja fanaatjes.... dan stonden ze gvd wel om 11u klaar zoals ik.
Nu kan Vleeschkeuring weer doorgaan op de donderdfag in de 24-uurs tent!
Doen we al 4 jaar... mannen keuren met van die magneetbordjes om onze nek.
Allemaal een cijfer geven, gemiddelde uitrekenen en hopsa, die mannen meet hun bordje op de foto zetten.
Vorig jaar een groot succesZe stonden in de rij om hunh cijfer te horen!
nja, bij deze, als iemand 1 kaartje over heeft hoor ik het graag, oja, mocht je meer willen vragen dan 165 kom ik 'm bij je thuis ophalen en verbouw ik meteen je gezichtquote:
Dat gaat je vast iets opleverenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
nja, bij deze, als iemand 1 kaartje over heeft hoor ik het graag, oja, mocht je meer willen vragen dan 165 kom ik 'm bij je thuis ophalen en verbouw ik meteen je gezicht
Ik heb er nog wel een, 230 euro. Op te halen bij SuperWormJim thuisquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
nja, bij deze, als iemand 1 kaartje over heeft hoor ik het graag, oja, mocht je meer willen vragen dan 165 kom ik 'm bij je thuis ophalen en verbouw ik meteen je gezicht
I know lol, ook niet echt die lowlands-gedachte, maar ik kan er zo slecht tegen, andere concerten / festivals dan lowlands ook, zo verpest je het voor iedereen en de prijzen gaan alleen maar omhoogquote:
Ik ook, maar 165 sharp is niet realistisch, zijn ook nog zoiets als verzendkosten en cc kosten natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef willemwaus het volgende:
[..]
I know lol, ook niet echt die lowlands-gedachte, maar ik kan er zo slecht tegen, andere concerten / festivals dan lowlands ook, zo verpest je het voor iedereen en de prijzen gaan alleen maar omhoog
Precies, en mojo is ook niet gek. Ze zullen vast wel 5000 kaarten achtergehouden hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Xeanor het volgende:
Maak je niet druk, dit jaar was dit ook overhyped met die verkoop, een maand van tevoren kon je met gemak een kaartje kopen tegen de normale prijs. Een vriend van me had een week z'n kaartje te koop in de laatste week en niemand kocht het, uiteindelijk bij de ingang aan een of andere oost-europeaan verkocht voor de normale prijs.
Volgens mij valt voor veel mensen uiteindelijk de line up tegen, hebben ze toch geen tijd of mogelijkheid om te gaan, of hebben ze dus het kaartje verkocht met het oog op doorverkopen, maar dat lukt ze dan niet tegen een absurde prijs en dan een week van tevoren zijn ze nog wanhopig om het kwijt te krijgen.
tuurlijk, dat is allemaal te regelen, of gewoon een krat pils d'r naast, maar als je nou al ziet dat ze voor 300 weggaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ook, maar 165 sharp is niet realistisch, zijn ook nog zoiets als verzendkosten en cc kosten natuurlijk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:00 schreef vaasinbloem het volgende:
Waarom doen ze gewoon niet een gastenlijst (dus dat je ID je ticket is)? En dat je meerdere namen opgeeft als je voor anderen koopt (maar dus niet blanco kan achterlaten). En als je niet meer kan dat je dan via Lowlands.nl je plek op de gastenlijst in een pot gooit waar andere geïnteresseerde de plek kunnen kopen voor de verkoopprijs. Je weet niet van wie je koop of verkoopt omdat je anders achter Lowlands.nl geld kan versturen. En dan misschien een paar euro duurder voor de iDeal transacties en dergelijke voor Lowlands zelf. Het enige is dat als je op het laatste moment niet kan niet aan een vriend of vriendin kan geven. Maar er zijn dan waarschijnlijk toch genoeg mensen die het overkopen via de website. Maar het lijkt me een stuk eerlijke dat smerige gedoe op Marktplaats..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |