IK GA NAAR LOWLANDS EN IK NEEM MEE:quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
IK GA NAAR LOWLANDS EN IK NEEM MEE:
- Mijn kaartje
Als jij een kaartje hebt lever je die NU in!!!!quote:
IK GA NAAR LOWLANDS EN IK NEEM MEE:quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
- Mijn kaartje
- Een tent
IK GA NAAR LOWLANDS EN IK NEEM MEE:quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
- Mijn kaartje
- Een tent
- Vrienden
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
- Mijn kaartje
- Een tent
- Vrienden w/
- Bier
Rockwerchter gaat volgende week van start.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:35 schreef leonie-89 het volgende:
Shit! Te laat
Dit had volgens mij niemand verwacht. Het begint te lijken op Glastonbury.
Dan maar eens een festival in België proberen!
Ok graag. Kun je me ff PM-en?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mjah, LL is leuk hoor, maar ik lever mijn kaartje zonder enig probleem zo weer in.
Thanks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Rockwerchter gaat volgende week van start.
Na vorig jaar mijn kaartje zijn kwijtgeraakt wil ik het dit jaar toch nog maar een keer proberen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok graag. Kun je me ff PM-en?
Ik ken nl nog iemand die heel erg graag wil
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Na vorig jaar mijn kaartje zijn kwijtgeraakt wil ik het dit jaar toch nog maar een keer proberen.
Boeie, als het zusje komt is genoeg, mannen zatquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.
Bij ons is er dus nog 1 die er geen heeft. Haar zusje wel.
Dus we zoeken er nog 1
De maanden voor LL komen er nog genoeg beschikbaar (op FOK! of marktplaats) denk ik zomaar voor een redelijke prijsquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.
Bij ons is er dus nog 1 die er geen heeft. Haar zusje wel.
Dus we zoeken er nog 1
Ja daar hoopte een vriendin van me vorig jaar ook op en steeds was ze te laatquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De maanden voor LL komen er nog genoeg beschikbaar (op FOK! of marktplaats) denk ik zomaar voor een redelijke prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |