quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Gewoonik het volgende:
We zijn nu even aan het kijken wie er in de groep wel of geen kaartje heeft. Alles wat overblijft gaat dan weer in de verkoop voor het normale tarief en een biertje op locatie.
Nee. Sowieso houden ze er al heel veel achter voor sponsors en prijsvragen enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.quote:
Ja, dat is ook waarom je uiteindelijk nog zo makkelijk aan een kaartje kan komen, paar weken voordat LL begint. Veel mensen die geen kaartje via officiele route krijgen proberen het uberhaupt niet meer, die plannen een vakantie. De uiteindelijke hoeveelheid mensen die kaartjes willen overkopen is eigenlijk heel klein, en nog kleiner als Lowlands er weer eens 1000 in de verkoop gooit in juli.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee. Sowieso hebben ze er al heel veel voor sponsors en wedstrijden enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.
Ja oke, maar die kaarten voor sponsoren zijn niet voor de verkoop. Andere jaren hielden ze ook niets apart, er komen dan alleen een x aantal kaarten beschikbaar die ongeldig zijn gemaakt, veel meer dan 500 waren dat er afgelopen paar jaar ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee. Sowieso hebben ze er al heel veel voor sponsors en wedstrijden enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.
Ah ik heb er één gevonden voor jequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
nja, bij deze, als iemand 1 kaartje over heeft hoor ik het graag, oja, mocht je meer willen vragen dan 165 kom ik 'm bij je thuis ophalen en verbouw ik meteen je gezicht
Volgens mij gaat echt niemand dat kopen hoor. Die advertentie gaat gewoon verlopen en dan proberen ze het nog eens voor een veel lagere prijs, waarna het uiteindelijk misschien voor 200 de deur uit gaat per kaartje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ah ik heb er één gevonden voor je
800 euro voor 3 ticketsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
en je kan altijd nog als vrijwilliger gaan werkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee. Sowieso houden ze er al heel veel achter voor sponsors en prijsvragen enzo. En ze houden elk jaar een percentage vast om korte tijd voor het festivals in de verkoop te gooien om zo de wind uit de zeilen vd zwarthandelaren te nemen.
werken op lowlandsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en je kan altijd nog als vrijwilliger gaan werken
Ik zag er 1 die 2 kaarten wilde ruilen voor een 2e hands autoquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef willemwaus het volgende:
godver, in onze groep is er dus gewoon 1 kaartje te weinigkut handelaren, zag ze als staan op MP voor 300 each, lijers
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik tweet 'm ff naar bob zodat hij ze uit de roulatie kan halen en dan net ervoor bel ik dat geïnteresseerd ben en ga ik ff langsquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Om te pesten heb ik lekker een report gemaakt dat het verboden waren zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik zat ook om 11u al te wachten en het scheelde maar 15min of ik pieste ook naast de pot, vanwege de drukte op de servers. Ik had ze uiteindelijk pas om 13:00 te pakken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef MCH het volgende:
Ik snap al die kansloze jankerts hier niet hoor. In Engeland is het al jaren standaard dat festivals binnen een paar uur uitverkopen en dat zat er voor Lowlands dit jaar ook wel dik in. Als je dan per se een kaartje moet hebben dan zit je gewoon om 11 uur achter de computer. Het was daarnaast ook nog eens niet alsof de heel servers van ticketmaster plat lagen. Ik vind die ingestelde ticketlimiet overigens wel veel te hoog.
Ja toen was de grootste drukte bijna voorbij denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:31 schreef julian6 het volgende:
Deed 't om half 1 en had geen enkel probleem eigenlijk..
Om stipt 2 uur had ik binnen 5 minuten nog een kaartje te pakken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef MCH het volgende:
Ik snap al die kansloze jankerts hier niet hoor. In Engeland is het al jaren standaard dat festivals binnen een paar uur uitverkopen en dat zat er voor Lowlands dit jaar ook wel dik in. Als je dan per se een kaartje moet hebben dan zit je gewoon om 11 uur achter de computer. Het was daarnaast ook nog eens niet alsof de heel servers van ticketmaster plat lagen. Ik vind die ingestelde ticketlimiet overigens wel veel te hoog.
Zeg het begint niet op 28 November hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb dit jaar op 18 augustus mn kaartje gekocht, twee dagen voordat het begonEn nu dus alweer. Haha.
Ik moet ze ontvangen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:39 schreef AMDB het volgende:
Uurtje wachtrij en toen kaartjes, gelukkig. Wel bezuinigen deze maand, moet ook nog kerstkado's kopen
Alleen gaat het daar op ID. Je krijgt voor Glastonbury een pasje met picca. Voor een paar pond extra heb je een annuleringsverzekering.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef MCH het volgende:
Bierquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:41 schreef Ang3l het volgende:
En ik eis liefheid van mijn vrienden want ik heb me sufgebeld voor CJP-kaartenEn zelf zaten ze in de les. Nou. Dat wordt gratis rondjes BIERRRRR!!!!!!!!
Dan ziet iemand die geen kaartjes heeft zelfs een heel subforum geweid aan LL...quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:43 schreef gewoonfaye het volgende:
kan LWL niet eerder open? Nu vind ik het zielig voor iedereen die geen kaartje heeft en telkens dit topic in MUZ ziet.
Nouja, das een slap excuus, ik wil gewoon LWL
Ik zei toch al dat het een slap excuus was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan ziet iemand die geen kaartjes heeft zelfs een heel subforum geweid aan LL...
euhquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:31 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ik ben thuis en het is uitverkocht.
Gelukkig heeft een goede vriend van me een kaartje voor mij ingeslagen
IK BEN ERBIJ BITCHES.
check je mail of je ontvangsbericht hebt gehad, anders morgen(?) of maandag ff bellen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef ArowanaW het volgende:
Ehm.. jongens o_o
Ik word een beetje paranoide hier;
Ik had 1x een CJP-kaartje gekocht, geen e-ticket, en dat zou naar me opgestuurd worden.
Nu deed m'n ticketmaster account raar, en staat er dat ik geen tickets heb gekocht.
Maar het geld is wel afgeschreven.
Advies? ;_;
IK BEUK JE DAARquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
euhnu maar hopen een herhaling van het feestje zoals bij magnetic man
![]()
over 8 maanden
Glastonbury is niet het enige grote festival in Engeland, wel de enige met zo'n pasjessysteem voor zover ik weet. Dan nog kun je voor die andere festivals geen 8 kaarten pp kopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Alleen gaat het daar op ID. Je krijgt voor Glastonbury een pasje met picca. Voor een paar pond extra heb je een annuleringsverzekering.
Dat was ook om zwarthandel terug te dringen. Werkt een stuk beter dan dat lamme gedoe hier.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Glastonbury is niet het enige grote festival in Engeland, wel de enige met zo'n pasjessysteem voor zover ik weet. Dan nog kun je voor die andere festivals geen 8 kaarten pp kopen.
Mr. Longquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
IK BEUK JE DAAR
Over acht maanden alleen echt geen surinaamse saté meer. Daar ben ik gvd kei hard klaar mee
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:00 schreef ArowanaW het volgende:
Waar moet ik in godsnaam heen bellen/mailen..
Het is volgens mij allemaal Amerikaans, en voor die mail kan ik niet eens aangeven dat ik buiten Amerika woon
Daar gewoon heen bellen en vragen of je doorverbonden kan worden, maar het mailtje staat niet in ongewenste map ofzo?quote:Telefonisch zijn kaarten te bestellen via 0900-3001250 (45 cpm), bereikbaar van maandag t/m zaterdag, van 9.00 uur tot 23.00 uur.
Goed punt, die moet mee dus. Hoewel, zusje ook mee, heeft mrs stbabylon wat te doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zusje is lesbisch
Grote zus is dat niet, en die heeft dus geen kaartje!
Daarom luister ik geen radio (behalve last.fm radioquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef AMDB het volgende:
EN DAAR ZIJN ZE AL HOOR, KUT 3FM![]()
Laatste kaarten voor Lowlands
Lowlands was binnen twee uur uitverkocht! Achter het net gevist? Geen paniek, want bij 3FM kun je nog kaarten winnen! Doe dat hier
Die acties van ze zijn zo...ja, kan het niet uitleggen. Zoals iemand bij mij net op msn zei, je moet vast weer op je hoofd gaan staan met een gek gekleurde onderbroek aan terwijl je het alfabet opzegt omdat dat Lowlands-hip is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom is 3FM kut? Heb vorig jaar 65 euro uitgegeven TOTAAL aan Lowlands dankzij 3FM. Twee weken terug naar Gorillaz geweest dankzij 3FM. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bullshit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die acties van ze zijn zo...ja, kan het niet uitleggen. Zoals iemand bij mij net op msn zei, je moet vast weer op je hoofd gaan staan met een gek gekleurde onderbroek aan terwijl je het alfabet opzegt omdat dat Lowlands-hip is.
Oh. Dat klinkt niet eens als een uitdaging voor me.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die acties van ze zijn zo...ja, kan het niet uitleggen. Zoals iemand bij mij net op msn zei, je moet vast weer op je hoofd gaan staan met een gek gekleurde onderbroek aan terwijl je het alfabet opzegt omdat dat Lowlands-hip is.
Succes. Lijkt me stug dat ze dat controleren trouwensquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef HAL9000S het volgende:
Weet ieman dhier of je met een overgekocht CJP ticket binnen komt? Of heb je dan zo'n pas nodig?
Onzin. Het zijn meestal gewoon simpele spelletjes of slagzinnen die je af moet maken. Alleen de jaarlijk terugkerende actie van OOR zou je onder hipster kunnen plaatsen, maar omdat OOR niet hipster is maakt die ook niet uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Solar verkoopt nooit snel uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Extrema Outdoor en Solar Weekend gaan 1 december in de vvk. Ja hallo dat is danw eer net wél een festival waarvan ik de line-up wil weten.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Onzin. Het zijn meestal gewoon simpele spelletjes of slagzinnen die je af moet maken. Alleen de jaarlijk terugkerende actie van OOR zou je onder hipster kunnen plaatsen, maar omdat OOR niet hipster is maakt die ook niet uit.
Pffff, ik denk dat ik de gok maar ga wagen dan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Succes. Lijkt me stug dat ze dat controleren trouwens
Ze zijn wel HEUL jong beide he!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt, die moet mee dus. Hoewel, zusje ook mee, heeft mrs stbabylon wat te doen.
Wat een loze uitspraak van die ventquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef PiRANiA het volgende:
Staatssecretaris Weekers (Financiën) juicht het toe als popfestivals en theaters rond de feestdagen al veel kaartjes verkopen voor volgend jaar.
Het Lowlandsfestival was vandaag al in twee uur uitverkocht. De organisator wilde de 45.000 tickets nog dit jaar verkopen, omdat per 1 januari het btw-tarief wordt verhoogd van 6 tot 19 procent. Normaal begint de verkoop voor het zomerfestival in februari.
Weekers noemt de actie van Lowlands fantastisch en een blijk van creatief ondernemerschap. Dat de schatkist hierdoor geld misloopt, vindt het kabinet niet erg.
http://nos.nl/tekst/20101(...)+%28NOS+Teletekst%29
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een loze uitspraak van die vent
Lees eensquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten? 8e keer inmiddels al weer!
Ik word oud...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |