Daar lijkt het inderdaad op. Begrijp me niet verkeerd; ik ben voorstander van de reintegratie van criminelen. Maar niet in de Tweede Kamer. Nu ontstaat namelijk een bijzonder kromme situatie: stel dat de PVV weer tekeer gaat over de wandaden van zogenoemde straatterroristen. Dat valt toch moeilijk serieus te nemen? Wilders blaat over etterbakjes terwijl hij zelf een etterbak in zn fractie heeft zitten. Een die nog volwassen is ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:47 schreef Cherna het volgende:
[..]
Goed gesproken Koos. Schijnbaar is dat de norm van de PVV. Behalve natuurlijk als je niet het gedachten goed van de PVV deelt dan draaien ze gelijk bij en plaatsen je in een hokje.
# Bio: Omdat iedereen rech heb op mijn eige meningquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:57 schreef remlof het volgende:
tedje_van_es Dus: afzijke van islam, dat mot van #wilders en #pvv, maar bij een beetje zelfuitgelokt tegengas is hij de "heksejacht" spuugzat. #godverde
5 minutes ago
Scherp. Constant de schijnwerpers richten op de islam en de verderfelijkheid ervan. De halve wereld rondreizen om zijn haatspeeches te geven. Maar als zijn partij onder vuur komt, is het plots niet leuk meer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:57 schreef remlof het volgende:
tedje_van_es Dus: afzijke van islam, dat mot van #wilders en #pvv, maar bij een beetje zelfuitgelokt tegengas is hij de "heksejacht" spuugzat. #godverde
5 minutes ago
LOLquote:
Welke nevenfunctie? Ik vind die valsheid in geschrifte met vrachtbrieven veel erger.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef trekhengel het volgende:
Kijk, goed nieuws over de PVV: http://www.tweedekamer.nl(...)m_source=twitterfeed
Geniet ervan Geert
http://www.trouw.nl/nieuw(...)venfunctie_niet.htmlquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke nevenfunctie? Ik vind die valsheid in geschrifte met vrachtbrieven veel erger.
Ja, ik ook. De echte schandalen beginnen zo onderhand op te raken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke nevenfunctie? Ik vind die valsheid in geschrifte met vrachtbrieven veel erger.
Het nieuws is dus dat hij de nevenfunctie(s) NIET heeft verzegen voor de kamer zoals de VK meldde. Die nevenfunctie is alleen ten onrechte niet opgenomen in het register...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:27 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, ik ook. De echte schandalen beginnen zo onderhand op te raken.
QFTquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Begrijp me niet verkeerd; ik ben voorstander van de reintegratie van criminelen. Maar niet in de Tweede Kamer. Nu ontstaat namelijk een bijzonder kromme situatie: stel dat de PVV weer tekeer gaat over de wandaden van zogenoemde straatterroristen. Dat valt toch moeilijk serieus te nemen? Wilders blaat over etterbakjes terwijl hij zelf een etterbak in zn fractie heeft zitten. Een die nog volwassen is ook.
Een ontuchtplegende, uitkeringsfraude plegende etterbak wel te verstaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Begrijp me niet verkeerd; ik ben voorstander van de reintegratie van criminelen. Maar niet in de Tweede Kamer. Nu ontstaat namelijk een bijzonder kromme situatie: stel dat de PVV weer tekeer gaat over de wandaden van zogenoemde straatterroristen. Dat valt toch moeilijk serieus te nemen? Wilders blaat over etterbakjes terwijl hij zelf een etterbak in zn fractie heeft zitten. Een die nog volwassen is ook.
OK. En al had ie het verzwegen, is het nog niet echt een halszaak.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het nieuws is dus dat hij de nevenfunctie(s) NIET heeft verzegen voor de kamer zoals de VK meldde. Die nevenfunctie is alleen ten onrechte niet opgenomen in het register...
Hij blowde, dus zo vreemd vind ik dat niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk vreemd dat zo'n Sander V. niet op de PVV-kieslijst stond.
Lucassen ging voor de koffie naar de shop, bedoel je?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hij blowde, dus zo vreemd vind ik dat niet.
Nee, om zijn vriendin in te gaten te houden. Maar jij hebt info?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lucassen ging voor de koffie naar de shop, bedoel je?
Die shopeigenaar zei dat Lucassen regelmatig in zijn zaak kwam om zich helemaal suf te blowen. Zo heeft hij die meid ook ontmoet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:02 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee, om zijn vriendin in te gaten te houden. Maar jij hebt info?
Heb je daar een bron van?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die shopeigenaar zei dat Lucassen regelmatig in zijn zaak kwam om zich helemaal suf te blowen. Zo heeft hij die meid ook ontmoet.
Ja, ja! Van horen zeggen! Ik heb genoeg van gewroet in het verleden van PVV'ers. Het is een ordinaire heksenjacht! Ik reageer niet meer, punt uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die shopeigenaar zei dat Lucassen regelmatig in zijn zaak kwam om zich helemaal suf te blowen. Zo heeft hij die meid ook ontmoet.
Nou, eerder als friendly firequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik zie het trouwens niet zo als een heksenjacht, maar meer als backfire zoals in de KLB-topics.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |