SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Volgens mij hoef ik me geen zorgen te maken over een spits in de toekomst.quote:(84099235) William van den Bosch (Spits talent)
(84444322) Kornel van den Bosch (Bijna geen talent. Toch ga k m kopen.)
(77409031) Diederik van den Bosch (Spits talent)
(81815060) Johnny van den Bosch (Keeper talent)
(82739114) Andrew van den Bosch (Spits talent)
(77516142) Yordi van den Bosch (Spits talent)
(80156553) Aad van den Bosch (vleugel talent)
(82308433) Aad van den Bosch (al aan t kopen)
(75147023) Bert Jan van den Bosch (Spits talent)
(81112533) Sjefke van den Bosch (Verdedigen talent) (109d Toch hoop ik dat ie m wil promoveren voor me.)
(73727175) Yohan van den Bosch (middenveld talent maar ik koop m al.)
(82727530) Lleyton van den Bosch (middenveld talent)
(71324443) Melchior van den Bosch (Keeper talent)
(77831261) Giorgio van den Bosch (middenveld talent) 18+
(75175865) Nout van den Bosch (bijna geen Spits)
(84188215) Berry van den Bosch (middenveld talent) 18+
(71870569) Timon van den Bosch (Verdedigen talent) 18+
(74291966) Reitze van den Bosch (Spits talent) 18++
(77516070) Remi van den Bosch (Verdedigen talent)18++
(82836023) Kris van den Bosch (Spits talent) 18++
Geeft niet ik had het niet eens door dat we daar al weer waren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:00 schreef Drassss het volgende:
Ja sorry ik was te lui om post 300 te maken, maar was ook even druk
Nouuuu nog 20 min dat moet wel lukken. Leuk lijstje trouwens.
Het lijstje wat ik kreeg was precies hetzelfde. 1 verdediger 3 middenvelders en 7 spitsenquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft niet ik had het niet eens door dat we daar al weer waren.
Mwa ik had wat meer verdedigen trainies gehoopt ipv bijna all1 maar spitsen.
Irritant ook!quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het lijstje wat ik kreeg was precies hetzelfde. 1 verdediger 3 middenvelders en 7 spitsenkon ik ook vrij weinig mee...
Nee, dat scoren trainen deed ik al. Toen kreeg ik die 2 Gieds erbij en ben ik opzoek gegaan naar trainee spitsen die er opeens genoeg warenquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Irritant ook!
Vandaar dat jij scoren bent gaan trainen?
Goede keuze na dat ik besloten heb om een van den Bosch team aan het maken ben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, dat scoren trainen deed ik al. Toen kreeg ik die 2 Gieds erbij en ben ik opzoek gegaan naar trainee spitsen die er opeens genoeg warenIk merk alleen dat er weinig verdedigers zijn in het systeem dus dat gat ga ik nu zelf opvullen...
Nog totaal geen pop hiero....quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:14 schreef Drassss het volgende:
Gezondheidsupdate is net geweest... nou hop met die training.
Daar is pop 4* .
Heuy wacht!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:22 schreef Drassss het volgende:
Ik ga nu pitten.. ben ik morgen tenminste nog iets.
En ineens is Lennard meer waard.quote:Lennard Adelaar
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
Barend Prent
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van zwak naar matig.
Heeft hij nog een specialiteit?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Outpost76 het volgende:
cross post.
Iemand nog een plantje kopen?
Stuur je hem ook op?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Outpost76 het volgende:
cross post.
Iemand nog een plantje kopen?
Ja!quote:
Dan heb je duidelijk de advertentie niet gelezen.quote:
Daar is zo geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef DeHovenier het volgende:
Hoi.
Kampioen geworden in de VII, nu ben ik weer terug in de VI na afwezigheid van 1 seizoen
Ik weet niet wat ik moet doen, doel is om in de VI te blijven en niet gelijk meer degraderen zoals eerst. Ik heb enkele oude spelers die ook slechter worden, dus ik wil wat nieuwe spelers kopen. Maar met 9 miljoen kom ik niet ver, 1 wereldklasse kost al 3.5 mln.
Ik denk erover om meer te gaan counteren, want bijna alle divisieleden hebben een redelijk middenveld en een uitstekend t/m briljante verdediging. En de aanval is van zwak tot goed.
Mijn 1nalaatste wedstrijd vorig seizoen (laatste was een WO):
[table]
[tr]
[th][matchid=296528461][/th]
[th]Dynamo Delft[br][teamid=503460][/th]
[/tr]
[tr]
[th]Middenveld[/th]
[td]zwak (hoog)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Rechterverdediging[/th]
[td]matig (laag)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Centrale verdediging[/th]
[td]formidabel (heel laag)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Linkerverdediging[/th]
[td]matig (laag)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Rechteraanval[/th]
[td]redelijk (hoog)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Centrale aanval[/th]
[td]redelijk (hoog)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Linkeraanval[/th]
[td]redelijk (laag)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]HatStats (gedetailleerd)[/th]
[td]182[br]Verdediging: 69[br]Middenveld: 45[br]Aanval: 68[/td]
[/tr]
[tr]
[th]HatStats (alleen totaal)[/th]
[td]182[/td]
[/tr]
[tr]
[th] Indirecte vrije trappen[/th]
[/tr]
[tr]
[th]Verdediging[/th]
[td]matig (laag)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Aanval[/th]
[td]zwak (zeer hoog)[/td]
[/tr]
[tr]
[th] [/th]
[/tr]
[tr]
[th]Tactiek[/th]
[td]normaal[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Tactiekvaardigheid[/th]
[td](geen speciale tactiek)[/td]
[/tr]
[/table]
Zaakwaarnemers in plaats van jeugdacademie?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij kan niet alles zien overigens.. ik kwam van de week een van Groningen tegen die net gepromoveerd was, die hij niet had gezien/doorgegeven..
quote:Aad van den Bosch (301361082)
17 jaar en 71 dagen, volgende verjaardag: 06-01-2011
zwak in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 26-11-2010 (16/43), )
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
quote:Teamgeest: moorddadig
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
Het wordt trouwens echt vechten om Job Hellendoorn (306141157). Xummon heeft ook al op m geboden.
quote:SC diepFries bood 117 000 ¤ voor Job Hellendoorn en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 28-11-2010 19:51
Ja ik heb daar ook niet op gelet. Ik mag blij zijn als ik zulke trainies vinden kan. Dat ie dan ook nog koppen heeft is heel erg prettig mee genomen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vooral dat [Koppen] is fijn. Specialiteiten lijken me het lastigst bij zo'n familieteam..
Als die goddelijk is welquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:22 schreef DeHovenier het volgende:
Is het handig om te counteren als je maar 1 CV hebt?
Ik zou gewoon heel je team verkopen en dan allemaal spelers met planten namen of nico's gaan kopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef DeHovenier het volgende:
Hoi.
Kampioen geworden in de VII, nu ben ik weer terug in de VI na afwezigheid van 1 seizoen
Ik weet niet wat ik moet doen, doel is om in de VI te blijven en niet gelijk meer degraderen zoals eerst. Ik heb enkele oude spelers die ook slechter worden, dus ik wil wat nieuwe spelers kopen. Maar met 9 miljoen kom ik niet ver, 1 wereldklasse kost al 3.5 mln.
Ik denk erover om meer te gaan counteren, want bijna alle divisieleden hebben een redelijk middenveld en een uitstekend t/m briljante verdediging. En de aanval is van zwak tot goed.
Mijn 1nalaatste wedstrijd vorig seizoen (laatste was een WO):
]Middenveld - zwak (hoog)
Rechterverdediging - matig (laag)
Centrale verdediging - formidabel (heel laag)
Linkerverdediging - matig (laag)
Rechteraanval - redelijk (hoog)
Centrale aanval - redelijk (hoog)
Linkeraanval - redelijk (laag)
HatStats (gedetailleerd)
Totaal: 182
Verdediging: 69
Middenveld: 45
Aanval: 68
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:22 schreef DeHovenier het volgende:
Is het handig om te counteren als je maar 1 CV hebt?
Ik zeg toch niet dat je van training moet veranderen? (Al zou dat wel verstandig zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:26 schreef DeHovenier het volgende:
Maar ik wil niet van training veranderen
Moet ik dan voortaan maar genoegen nemen met de VII, daar is m'n team wel goed genoeg voor
Ga dan verdedigers trainen. Dan heb je minder middenvelders nodig en trainies heb ik wel voor je tekoop staan. Zeker als je wil counteren is dat de beste optie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:35 schreef DeHovenier het volgende:
Gelijk de training veranderen kwam als eerste in me op wil ik de VI overleven. Is wereldklasse genoeg voor die divisie denk je?
Je speelt met 2 vleugelspelers? Kijk of je die kan vervangen voor een vleugelspeler met meer positiespel. Dan wordt je middenveld meteen een stukkie beter en kan je daarna verder kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:45 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn wereldklasse spelers (als hoofdstat): 1x vlv, 2x vl, 3x cm. Bovennatuurlijk: 1x a. Wonderbaarlijk: 1x a, 1x CV.
Een keeper zonder SH kan ook hoor. Ik counter al heel mn hattrick leven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:51 schreef Drassss het volgende:
Als je echt wil counteren zou ik beginnen met je muur te bouwen. Keeper en 4/5 verdedigers. Vanuit die basis ga je zoeken naar middenvelders/spitsen.
Het zal flink wat kosten om verdedigers te krijgen met verdedigen + passen dus let daar goed mee op. Tevens is een sher erg nuttig en moet je keeper zeker sh hebben.
Vind je? Naar mijn mening krijg je dan te vaak een vrijetrap of wat dan ook tegen wat je echt gaat opbreken. Dat heb ik ondervonden een aantal seizoenen geleden en is behoorlijk frustrerendquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een keeper zonder SH kan ook hoor. Ik counter al heel mn hattrick leven.Daarnaast traint hij op het moment zelf keepers dus zal ie wel wat leuks in huis hebben.
Een paar seizoenen geleden spoorde de ME niet qua counteren. Tegenwoordig is dat wat anders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vind je? Naar mijn mening krijg je dan te vaak een vrijetrap of wat dan ook tegen wat je echt gaat opbreken. Dat heb ik ondervonden een aantal seizoenen geleden en is behoorlijk frustrerendJe moet er trouwens wel het geld voor hebben, want zo'n keeper kost je al gauw 3 tot 5 miljoen......
Ah die laatste zin had ik even gemist.. my bad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een paar seizoenen geleden spoorde de ME niet qua counteren. Tegenwoordig is dat wat anders.
Ik zei net al. Hij traint zelf keepers dus zal ie wel wat leuks in huis hebben.
No worries.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah die laatste zin had ik even gemist.. my bad.
Oke, ja die ME was soms echt te ziekKreeg je de ene naar de andere SE op je bakkus terwijl je 4/5 levels betere verdediging had tegenover zijn aanval.
Je zit in de VIII of 1tje hoger? Ik zou lekker relax trainen en je niet zorgen maken om promotie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef Swennus het volgende:
Ik sta op het punt om mijn eerste voledige seizoen te spelen nadat ik vorig jaar 3 rondes voor het eind mijn team kreeg.
Heb toen 6 trainees gekocht met redelijk scoren. Trainer aangenomen etc.
Zijn er nog tips van jullie kant?
Is het reeel om te promoveren?
heb nu nog zo'n 200.000 op de bank staan
Ja zit nu in de VIIIquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je zit in de VIII of 1tje hoger? Ik zou lekker relax trainen en je niet zorgen maken om promotie.
Mineiro United FC (21332)quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geef je teamid eens dan kan ik eens kijken of ik iets zie
Conditietraining staat op 15 % en training op 100%quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:11 schreef Drassss het volgende:
Trainer is prima. Trainees moeten gewoon training krijgen de komende tijd.
Hebt het op 100% en tussen 10/15% conditie staan neem ik aan?
Assistenten een stuk of 5? Woordvoerders ook oke?
quote:5. erif Uçak (CV) (306776413)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 18-03-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Eigenaar: VV Eendracht Elsloo
(sinds 26-11-2010 (16/43), )
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 410 ¤/week
6 560 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: slecht
Vleugelspel: matig
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: rampzalig
M'n zoveelste (bruikbare) FC. Staat op het punt om te stijgen naar redelijk ervaring.quote:Kamber Tekin (177315269)
Turkey 29 jaar en 84 dagen, volgende verjaardag: 24-12-2010
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Isonzo (sinds 15-01-2010)
Total Skill Index (TSI): 9 430
Loon: 3 612 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 2
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 26-11-2010 14:56
Herinneringen
Deadline: 26-11-2010 14:56
Vraagprijs: 1 200 000 ¤
Hoogste bod: 1 200 000 ¤ door Koning.Keizer.Admiraal.
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Toch nog redelijke winst in zeer korte tijd !quote:26-11-2010 All Stars United '10 Maccabi Móvár SE 75 000 ¤ 1 620 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
04-11-2010 ................................................ All Stars United '10 31 000 ¤ 1 560 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
Hoppa nog een Fok liefhebber voor Job. Als dat maar geen federatie oorlog wordt!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Lekker elkaar aan t opnaaien!
quote:JvP biedt voor Job Hellendoorn
JvP biedt voor Job Hellendoorn
Hahahaha dat dus!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:09 schreef vanpers het volgende:
JvP bood 120 000 ¤ voor Job Hellendoorn en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 28-11-2010 19:51
quote:
Was dat maar, hier is nog geen sneeuw gevallenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want je kreeg een sneeuwbal in je bakkes?
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was dat maar, hier is nog geen sneeuw gevallen
Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Hier ook nog niet maar dat sneeuw front wat de hele dag boven de noordzee aan het vertoeven was, is rond 20.00 hiero.
quote:
Ja zoals meerdere plaatsen in Groningen en Limburg. Helaas waren de weers voorspellingen zo dat het vandaag in de kust provincies zou gaan sneeuwen. Ok Groningen ligt ook aan de kust maar Limburg??quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:27 schreef NelisZ het volgende:
Bij mij lag er vanochtend een aardige laag sneeuw op de auto, maar overdag is alles weer weggesmolten...
Ja onder het gemiddelde, dat zag ik ook maar er zitten er ook tussen die voor minder dan jou vraagprijs zijn verkocht. Of de prijzen weer aan het stijgen zijn weet ik niet. Maandag avond was voor trainies idd een leuke avond. Of dat nu in het tussen seizoen ook zo is zullen we zien. Ook weet ik niet of gewone spelers het ook goed doen op maandag. Ik hoop voor je dat iemand je helpen kan. Ik vind het risico te groot. Sorry.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
de prijzen stijgen juist weer... en ze lopen op maandagavond af... en ze zitten wel ongeveer een ton onder hun waardes
Alleen tijdens het tussenseizoen van de jeugd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
Verander ik net mn teamnaam, Kan ik mn logo niet verwijderen en of veranderen door een applicatie fout..... Beetje jammer!
Weet iemand trouwens waar je je jeugd team naam veranderen kan?
Ahhh crap... Nouja dan nog maar even wachten....quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen tijdens het tussenseizoen van de jeugd.
Zodat ze een vergelijkbare speler terug kunnen kopen. Er gaat nog een groot gedeelte aan transferkosten en zo vanaf.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ahhh crap... Nouja dan nog maar even wachten....
Waarom willen sommige managers er nou een slaatje uit slaan dat ik hun speler wil hebben?
Pierre Van den Bosch (224838696) bijvoorbeeld... gemiddelde tv van 4.3 mil en hij staat er op voor 5.4 mil.
Zo een groot gedeelte is dat niet als hij al 8 seizoenen bij hem speelt. Een vergelijkbare speler kopen zal hij niet doen want hij traint keepers.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zodat ze een vergelijkbare speler terug kunnen kopen. Er gaat nog een groot gedeelte aan transferkosten en zo vanaf.
zo.. bang dat je naam niet lang genoeg zou zijn?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
Verander ik net mn teamnaam, Kan ik mn logo niet verwijderen en of veranderen door een applicatie fout..... Beetje jammer!
Weet iemand trouwens waar je je jeugd team naam veranderen kan?
Hehehehe Dat niet maar ik wilde iets leuks met bos \ bosch enzo. Hoe kan je zo iets kort zeggen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo.. bang dat je naam niet lang genoeg zou zijn?
De Boschkaboutersquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe Dat niet maar ik wilde iets leuks met bos \ bosch enzo. Hoe kan je zo iets kort zeggen?
hehe kan ik me voorstellen.. die is natuurlijk ook wel erg makkelijk om te makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dag!Dat heb ik vroeger tot in den treure moeten horen.
Zeker met mijn voornaam erbij. Dat rijmt natuurlijk leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe kan ik me voorstellen.. die is natuurlijk ook wel erg makkelijk om te maken
SPOILER: bron VI.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeker met mijn voornaam erbij. Dat rijmt natuurlijk leuk.hoe bedoel je?SPOILER: bron VI.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
zonder van en zonder n bij den.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hattrick down?![]()
Nu niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zonder van en zonder n bij den.
Hattrick down?
hehe, maar met past het beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zonder van en zonder n bij den.
Hattrick down?
Mja dan loopt het niet zo lekker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe, maar met past het beter
hier niet..
jawel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dan loopt het niet zo lekker.
ik vind dat het beter looptquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij weet t beter.Ik hoor t goffer mn hele leven al maar goed.
U is welkom.quote:
Hij traint m op Positiespel en passen....quote:Sjefke van den Bosch (81112533)
17 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 05-12-2010
Speler kan vandaag gepromoveerd worden!
Team: jeugd vfc vlaardingen
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 27-06-2010 08:17 (152 dagen geleden)
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: 2/8-1/2 onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Positiespel: 7/8-1/7 onbekend (max. goed)
Vleugelspel: 4/8-1/4 onbekend (max. zwak)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: 3/8-1/3onbekend (max. slecht)
Hehehehe ik vind het niet saai op t moment hoor.quote:
Ja dat ze durven he!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ik vind het niet saai op t moment hoor.Vind t all1 zo jammer dat niet iedereen zo veel online is. Ik moet nu zo lang wachten op een reactie....
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat ze durven he!
Ik heb helaas te horen gekregen dat ik beide CM's niet mag kopen... Nouja misschien ook maar goed. Dan hou ik nog wat geld in kas
krijg je wel een leuke allround trainee van natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U is welkom.![]()
Ik krijg net een mailtje van de manager van een jeugdspelert. (17j 109d) Die gast denkt gewoon dat dat te jong is om te promoveren... Hij heeft m slechts 152 dagen in dienst....![]()
Er is bijna nog niets van bekend. Jammer genoeg heeft ie m geen verdedigen training gegeven.
[..]
Hij traint m op Positiespel en passen....
same here en nu komen er ineens spelers op de TL..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Drassss het volgende:
Ochja heb eigenlijk geen spelers nodig. Selectie is compleet
Dat dan weer wel maar ja hij wil m volgens mij nog niet promoveren omdat het zn beste speler is. Ik krijg zo t idee dat hij niet helemaal snapt waar de jeugd voor is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
krijg je wel een leuke allround trainee van natuurlijk
Hehehehe ach als ze beter zijn dan je huidige dan kan je altijd nog switchen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
same here en nu komen er ineens spelers op de TL..
Bah bah krijg je dat weerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik doe mn best maar ik denk dat t al voorbij zn bed tijd is want hij reageert niet meer.
Hij is nog online en al langer aan hattrick dan ikke. Nou snap ik m helemaal niet meer.quote:
quote:PSV verloren
Zelfs met 10 man winnen van psv.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Drassss het volgende:
Dat maakt niet zoveel uit. Het was een mooie overwinning van NAC dus dat is prima. Ajax is een faalclub geworden met papzak Jol die de macht heeft
Mhaw, ik vind Jol dit seizoen niet sterk en slap aan het ouwehoeren. Dat Ajax al jaren aan het falen is begrijp ik hehe. Ze leren het daar nooit vrees ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft niets met Jol te maken. Sinds 2001-2002 is het al kut...
das niet leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bah bah krijg je dat weer
PSV verloren
PSV is anders ook aardig op weg om een faalclub te worden met zo'n lafbek als trainer..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Drassss het volgende:
Dat maakt niet zoveel uit. Het was een mooie overwinning van NAC dus dat is prima. Ajax is een faalclub geworden met papzak Jol die de macht heeft
Jepquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
PSV is anders ook aardig op weg om een faalclub te worden met zo'n lafbek als trainer..
Vind ik wel mee vallen. Hij moet all1 eens een basis elf nemen en niet iedere week een ander team opstellen. En zeker niet zn "eigen" spelers opstellen omdat hij die gehaald heeft. Tief Ooyer bv maar op de bank en laat Alderweireld gewoon weer naast Vertonghen staan. Dat ging vorig seizoen (2e helft) prima!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, ik vind Jol dit seizoen niet sterk en slap aan het ouwehoeren. Dat Ajax al jaren aan het falen is begrijp ik hehe. Ze leren het daar nooit vrees ik.
Daarom word Twente denk ik weer de lachende 3e.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
PSV is anders ook aardig op weg om een faalclub te worden met zo'n lafbek als trainer..
precies.. ik als psv supporter erger me er dood aan.. dit team is echt goed genoeg om op de sloffen kampioen te worden, maar ze hebben totaal geen zelf vertrouwen en spelen altijd maar om een voorsprong te consolideren (die 10-0 van feyenoord uitgezonderd).. en dat alleen maar omdat ze zo'n lafbek als coach hebben.. een coach met wat gezonde bluf zou ze veel beter laten spelen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, ik heb ook niks met Rutten. Die lult een voorbeschouwing nog zo tegen FC Bal op het dak, dat ze misschien kunnen verliezen.
Ja oke, maar dat vind ik dus flinke blunders. Ooijer/Mido/Tainio halen en bijvoorbeeld Rommedahl wegdoen. Het gekloot met de wissels maakt zijn positie ook niet sterk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind ik wel mee vallen. Hij moet all1 eens een basis elf nemen en niet iedere week een ander team opstellen. En zeker niet zn "eigen" spelers opstellen omdat hij die gehaald heeft. Tief Ooyer bv maar op de bank en laat Alderweireld gewoon weer naast Vertonghen staan. Dat ging vorig seizoen (2e helft) prima!
Wel als ze Johan eindelijk eens een blanko kaart geven. Maarja dan gooit ie het hele bestuur er uit en dat zullen ze dus nooit doen.
Vind het ook wel jammer. Aanvallend staat er echt een geweldig teams, maar het komt er gewoon niet uit. Tevens vind ik de jeugdopleiding ook dramatisch en als ze talenten hebben laten ze die dood bloeden in het 2e/tribune of laten ze die ongeveer gratis gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik als psv supporter erger me er dood aan.. dit team is echt goed genoeg om op de sloffen kampioen te worden, maar ze hebben totaal geen zelf vertrouwen en spelen altijd maar om een voorsprong te consolideren (die 10-0 van feyenoord uitgezonderd).. en dat alleen maar omdat ze zo'n lafbek als coach hebben.. een coach met wat gezonde bluf zou ze veel beter laten spelen...
Jah waarom hebben ze ooit Rommedahl laten gaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat vind ik dus flinke blunders. Ooijer/Mido/Tainio halen en bijvoorbeeld Rommedahl wegdoen. Het gekloot met de wissels maakt zijn positie ook niet sterk.
Gek he! Dan weer staat lindgren er in dan staat de Zeeuw ineens op 10quote:Dat het op het middenveld totaal niet loopt is niet echt zijn fout. Vorig jaar viel alles voorin lekker voorin, maar nu komen ze er gewoon achter dat het middenveld ook veels te weinig kwaliteit heeft![]()
Dat leren ze all1 als ze Johan vragen om hulp. Maar zoals ik net zei gaan ze dat niet doen want ze zijn veelste bang voor hun eigen haggie.quote:Achja... eens kijken of ze eens beleid gaan voeren en gaan leren met geld om te gaan. Dat is ze al jaren niet gelukt.
Kan ik idd aardig volgen. Ik ben all1 benieuwd hoe het team de aderlating van de komende winter stop gaat opvangen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik als psv supporter erger me er dood aan.. dit team is echt goed genoeg om op de sloffen kampioen te worden, maar ze hebben totaal geen zelf vertrouwen en spelen altijd maar om een voorsprong te consolideren (die 10-0 van feyenoord uitgezonderd).. en dat alleen maar omdat ze zo'n lafbek als coach hebben.. een coach met wat gezonde bluf zou ze veel beter laten spelen...
Ja ook zo een wereld transver.quote:
Ado is ook gewoon erg goed dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel won Den Haag nou ook alweer van NAC vorige week?
welke aderlating?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ik idd aardig volgen. Ik ben all1 benieuwd hoe het team de aderlating van de komende winter stop gaat opvangen.
Laten ze svp dan ook winnen van Feyenoord zondag...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel won Den Haag nou ook alweer van NAC vorige week?
dat is geen aderlating.. dat is een egoďstische dribbelaar.. die zn acties veel te ver doorvoert..quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is geen aderlating.. dat is een egoďstische dribbelaar.. die zn acties veel te ver doorvoert..
Das wel de bedoeling ja....maar feyenoord in de kuip blijft lastig. En als de voetballers daar ook ineens de geest gaan krijgen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laten ze svp dan ook winnen van Feyenoord zondag...
@possie, geen idee.
Gewoon aanvallend ballen tegen Feyenoord en je hebt een grote kans dat je zeker 1/2 scoort. Feyenoord zie ik er niet snel veel maken dus dan is het kat in het bakkiequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling ja....maar feyenoord in de kuip blijft lastig. En als de voetballers daar ook ineens de geest gaan krijgen...
Ik gun feyenoord alle succes. Maar dan liefst pas na komende zondag
ik ook.. ik zie ook niet wat anderen wel in hem zien.. en ze kunnen het makkelijk opvangen.. middenvelders genoeg..quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
ik had het ook zo kunnen neerkwakken.. Goh wat vind ik die gast 10x niks zeg
Gewoon lekker met Engelaar en Bakkal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook.. ik zie ook niet wat anderen wel in hem zien.. en ze kunnen het makkelijk opvangen.. middenvelders genoeg..
precies.. ik vind Bakkal eigenlijk een betere voetballer dan Appelvlaai..quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon lekker met Engelaar en Bakkal.
Dream on.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik vind Bakkal eigenlijk een betere voetballer dan Appelvlaai..
Pff al bijna 20.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
Karel van Puffelen (273434272)
Komt uit mijn jeugd en staat nu weer te koop. Wat een dijk van een keeper is dat geworden zeg!!![]()
Hoeft ook niet iedereen heeft gelukkig recht op een eigen mening. Ik ben t all1 niet met je eens.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Possie: straordinario = uitmuntendAh thx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo veel hoger dan briljant is dat dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Outpost76 op 27-11-2010 00:25:59 ]
ach ja, wanneer ben je dat wel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet iedereen heeft gelukkig recht op een eigen mening. Ik ben t all1 niet met je eens.
Ik zeg 3 punten .. Hoppa 4 - 2quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehehe daar heb je een punt.
weet ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehehe daar heb je een punt.
Zowaar weer een trainie op de kop getikt.quote:Yohan van den Bosch (296569009)
17 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 03-12-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 14-08-2010 (1/43), 15w)
Total Skill Index (TSI): 640
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden:
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Ja he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja he!
Al is die van vanavond al 19.Gelukkig zijn zn stats iets beter dan die hier boven.
Daar wordt Barend niet bang van hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha hoeft ook niet. Deze moet klaar gestoomt worden voor mn A team en daar zal Barend nooit komen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar wordt Barend niet bang van hoor
quote:Juan Luis Turrieta (133432089)
Chile 31 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 17-02-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: AFC Hueso Pirata
(sinds 27-11-2010 (16/43), 0d)
Total Skill Index (TSI): 5 620
Loon: 2 748 ¤ (2 290 ¤) /week inclusief 20% bonus, 43 968 ¤/ seizoen
Specialiteit: Krachtig
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 11/20 briljant
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Super dank je wel!quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor een 'kale' goed/goed FC betaal je al snel 600k. Afgaande op Alltid zit die van jou al zo ongeveer halverwege goed ervaring, daarnaast dus nog Briljant verdedigen + [Krachtig] (handig als het regent). Als hij qua stats een versterking voor je team is en dus de komende 1-2 seizoenen in de basis staat, dan heb je hier gewoon een goede koop mee gedaan (zeker ook gezien de restwaarde).
Daar is een apart topic voor. We beginnen over een weekje weer dus dat aanmelden gaat vanzelf weer beginnenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:21 schreef DutchieBre het volgende:
Jullie hadden hier toch zo'n Gary Lineker award gedoe ? ik zou me er ook graag voor aanmelden, waar kan dat ?
Kijk in de OPquote:
Je kunt het er niet zomaar bij optellen. Het is niet dat hij met een tvgl 250k en goed/goed plotseling 850k 'waard is'. Op dat moment echter is hij als FC meer waard dan op basis van z'n basisskills, dus kun je die als een soort 'bijstats' beschouwen, al staan ze niet in de tvgl. Meestal is het dan een beetje 'wat de gek er voor geeft'quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:09 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Over FC's gesproken, aangezien een kale goed/goed 600k is, moet ik die 600k dan optellen bij de transferwaarde van de speler zelf? Dus in mijn v.b over 1 seizoen een TV doen, dan zal ie op 250k+ staan daar dan 600k bij optellen?
Ik heb me gemeldquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kijk in de OP
Oh dat is een oude... even zoeken.
Hiero:! [Hattrick] VJ/GL Seizoen 16: Deeltje 2 alweer.
Hmmm een beetje duidelijk geworden, dankquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je kunt het er niet zomaar bij optellen. Het is niet dat hij met een tvgl 250k en goed/goed plotseling 850k 'waard is'. Op dat moment echter is hij als FC meer waard dan op basis van z'n basisskills, dus kun je die als een soort 'bijstats' beschouwen, al staan ze niet in de tvgl. Meestal is het dan een beetje 'wat de gek er voor geeft'
Durf ik niks over te zeggen, daar heb ik me nooit in verdiept.quote:Misschien dan toch maar de beurs gaan trekken om relatief jonge vleugelverdedigers aan te kopen en die dan 2-3 seizoen te gebruiken en dan verkopen?
Ja, en toch blijven we het spelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Hattrick is sowieso een saai kutspel
Al ruim 5 jaar ja...best triest eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, en toch blijven we het spelen
Ik weet hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Al ruim 5 jaar ja...best triest eigenlijk
Jahoor, kom maar binnen!quote:Sjaak-Jan Smulders heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Passen!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Commentaar van de scout
Jernst Bronsgeest heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:28-11-2010 14:36 333 000 ¤ FC Bifröst
28-11-2010 12:01 326 000 ¤ TeamKoekje
26-11-2010 14:10 123 000 ¤ JvP
26-11-2010 14:04 120 000 ¤ JvP
26-11-2010 11:18 117 000 ¤ SC diepFries
26-11-2010 01:56 114 000 ¤ VV Eendracht Elsloo
25-11-2010 22:14 111 110 ¤ FC Bifröst
25-11-2010 22:14 11 111 ¤ FC Bifröst
25-11-2010 22:14 10 000 ¤ FC Bifröst
25-11-2010 21:55 1 000 ¤ TeamKoekje
vleugelspel en positiespel, heb nog een andere leuke kandidaat voor op de vleugelquote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh das wel leuk.Train je ook vleugelspel of ga je m eerst uittesten?
Dan hoop ik voor je dat ie ook nog wat positiespel heeft. All1 goed vleugelspel is leuk maar levert geen ruk op.quote:Op zondag 28 november 2010 15:22 schreef Xummon het volgende:
[..]
vleugelspel en positiespel, heb nog een andere leuke kandidaat voor op de vleugel
daarom ook metten positiespel testen, is dat ruk dan kan ik die meteen schrappen en kijken of een andere vaardigheid nog wat leuks is, (verdedigen ofzo)quote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ie ook nog wat positiespel heeft. All1 goed vleugelspel is leuk maar levert geen ruk op.
Ik zal voor je duimen.quote:Op zondag 28 november 2010 15:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
daarom ook metten positiespel testen, is dat ruk dan kan ik die meteen schrappen en kijken of een andere vaardigheid nog wat leuks is, (verdedigen ofzo)
Het maakt mij niet veel uit.quote:Op zondag 28 november 2010 15:48 schreef Gijs_ het volgende:
Iemand uit Venezuela die zich mengt in de strijd om Job, dat was niet de bedoeling
Je houdt er een leuk centje aan over iigquote:Op zondag 28 november 2010 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet veel uit.Bidwar is bidwar.
Dat hoop ik idd ook.quote:Op zondag 28 november 2010 16:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je houdt er een leuk centje aan over iig![]()
Ik zal m'n best doen de prijs nog wat op te drijven!
Welke van mijn prutsers bedoel je?quote:Op zondag 28 november 2010 16:38 schreef Drassss het volgende:
Er wordt serieus geboden op die prutser van je Possie?
Dat zooitje wat allemaal te koop staatquote:Op zondag 28 november 2010 16:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke van mijn prutsers bedoel je?![]()
Ow hahaha je bedoelde al mn prutsers.quote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zooitje wat allemaal te koop staatIk kijk het ook even aan. Dat moet wel 13 a 15 miljoen opleveren of niet?
Maarja, je moet nog behoorlijk wat A-spelers inkopen of niet? Dus al dat geld zal je wel nodig hebben neem ik aan.quote:Op zondag 28 november 2010 16:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow hahaha je bedoelde al mn prutsers.![]()
Ik sta nu op 13 maar met alle koste er af is t ineens maar 11. Ik hoop dat er nog wel geboden gaat worden want de meeste zitten nog onder de transver vergelijking. Ook verwacht ik nog kopers voor mn middenvelder met een tv van 2.2 a 2.4 Ik zou dus wel richting de 15 moeten kunnen komen ja.
Ik moet nog 1 keeper, 3 of 4 A verdedigers, 2 middenvelders en 2 spitsen dus ja dat ga ik wel nodig hebben denk ik zo.quote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maarja, je moet nog behoorlijk wat A-spelers inkopen of niet? Dus al dat geld zal je wel nodig hebben neem ik aan.
Een keeperquote:Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
Wat zal ik nou doen met Pierre Van den Bosch (224838696)??
Dr zijn nog 2 keepers. 1 wil er 6 a 7 miljoen voor (geen optie dus) en 1 is Gisbert van den Bosch (261697045)quote:Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een keeper![]()
Helaas wil hij er 5.4 voor...Je kan niet vragen of hij hem voor de tv waarde erop knalt?
Oke dan zou ik hem laten lopen. Pak je mooi Gisbert, die kan je misschien nog wat verdedigen training geven? Zo slecht is hij namelijk ook weer niet + dat hij sh heeft.quote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dr zijn nog 2 keepers. 1 wil er 6 a 7 miljoen voor (geen optie dus) en 1 is Gisbert van den Bosch (261697045)
Dat wil hij niet. Hij wil 6 ton meer omdat hij dan een vergelijkbare kan kopen zonder verlies te leiden door de makelaar, vorige club en moederclub kosten. Daarnaast wilde hij 8 ton winst maken. Die 8 ton heeft ie al verlaagd naar 4 ton maar dat blijft 1 miljoen teveel.....
Heel slecht is ie idd niet en ik kan m idd eventueel verdediging training geven maar om nou van een wereldklasse naar een formidabel keeper te gaan......quote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke dan zou ik hem laten lopen. Pak je mooi Gisbert, die kan je misschien nog wat verdedigen training geven? Zo slecht is hij namelijk ook weer niet + dat hij sh heeft.
Tja ik heb wedstrijden lang met een redelijke keep gebaldquote:Op zondag 28 november 2010 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel slecht is ie idd niet en ik kan m idd eventueel verdediging training geven maar om nou van een wereldklasse naar een formidabel keeper te gaan......
Hmmm ja das ook niet best.quote:Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik heb wedstrijden lang met een redelijke keep gebald
Idd het is me een beetje tegen gevallen. Maar goed de laatste 4 maken wel wat goed.quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Drassss het volgende:
Niet echt bidwars Possie, beetje saai..
Edit: Behalve deze laatste 4
555k is mijn hoogste bod. Eigenlijk die 522k was al te veel.quote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JahVooral die turkse Heineken fan doet een leuke duit in t zakje.
Top! Bedankt daar voor iig.quote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
555k is mijn hoogste bod. Eigenlijk die 522k was al te veel.
Maar om jou wat geld te gunnen voor je familieteam.
Ik zag het ja.quote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gijs gaat er overheen. Je mag hem hebben Gijs.
Bedankt Veel plezier er mee iig.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Gijs_ het volgende:
Voor mij ook geen probleem om een tonnetje te schenken voor het familieteam! En ik moest nog een traineeTwee vliegen in een klap!
Ik ook nietquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ie naar Turkije moest verhuizen en dat wilde ik m eingenlijk niet aandoen.
Koek gelukkig ook niet.quote:
Dat had je wel kunnen verwachten he. Hij komt tenslotte uit mijn jeugd en ik train all1 maar lievertjes op.quote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef Gijs_ het volgende:
Bovendien heeft Job een goed karakter voor de GL dit seizoenDie kan ik niet nog een keer aan me voorbij laten gaan
15 981 979 ¤quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
*Hoeveel heb je voor alle spelers totaal gekregen?
Dat is een hele mooiequote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
Hoppa das A verdediger 3.
Tygo van den Bosch (280676507)
Hoe bedoel je? De skills van Tygo?quote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
We willen natuurlijk zodra je de transfermarkt min of meer met rust kunt laten wel het resultaat (skills) zien
Ze bestaan, maar je komt ze niet vaak tegenquote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Deze manager deed gelukkig ook niet moeilijk en het was snel geregeld.
Nee, gewoon wat een overzichtje van wat je uiteindelijk hebt binnengehaald.. Wie er allemaal waardeloos Spelhervatten en rampzalig Vleugelspel hebben boeit niet echt. Of er een wereldklasse Positiespel of bovennatuurlijk Scoren tussen zit welquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De skills van Tygo?
Gelukkig wel ja.quote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze bestaan, maar je komt ze niet vaak tegen
Ah ok. Das goed hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat een overzichtje van wat je uiteindelijk hebt binnengehaald.. Wie er allemaal waardeloos Spelhervatten en rampzalig Vleugelspel hebben boeit niet echt. Of er een wereldklasse Positiespel of bovennatuurlijk Scoren tussen zit wel
SPOILER: dit heb ik tot nu toe binnen gehengeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen beetje zonde dat 'ie deze week training gaat missen (al zou hij bij de verkoper waarschijnlijk ook niet hebben gespeeld in de bekerpot). In ieder geval een leuke speler voor je A-teamquote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.Daar ben ik idd ook achter gekomen.
Ja maar goed, ik mag daar niet over zeuren. Tenminste niet als ik voor volgende week zondag met een beetje redelijk team op de proppen wil komen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alleen beetje zonde dat 'ie deze week training gaat missen (al zou hij bij de verkoper waarschijnlijk ook niet hebben gespeeld in de bekerpot). In ieder geval een leuke speler voor je A-team
Mijn jeugdspelert 3kquote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Drassss het volgende:
Ik ga vandaag wel mijn 17 jarige jeugdspeler verkopen... 2k ondertussen
quote:Javier Blommers (306653365)
17 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 21-02-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 23-11-2010 (16/43), 5d)
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤ / seizoen
Specialiteit: Technisch
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 28-11-2010 20:44 (0m)
Vraagprijs: 1 ¤
Hoogste bod: 3 000 ¤ door Real Blue Wings CF
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
VJ moet met hem wel lukken denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
A trainie 4![]()
Mathijs van den Bosch (282452996)
Al is ie al wel wat oud....
Idd en dat is de 2e al met zo een innerlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
VJ moet met hem wel lukken denk ik
Ik sla een friendly tegen je wel even over danquote:Op zondag 28 november 2010 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd en dat is de 2e al met zo een innerlijk.
Ik speel mn friendly's altijd in het buitenland.quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik sla een friendly tegen je wel even over danNiet dat Moon blij was met mijn schoppers vorige week....
quote:Een gemeen persoon die rustig en oneerlijk is.
Je kan beter nog wat trainees en spitsen bijhalen met al die schorsingen straksquote:Op zondag 28 november 2010 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik speel mn friendly's altijd in het buitenland.Oh dus t is de pot die de ketel verwijt.
Mn spits :
[..]
Als dat geen vj gaat opleveren.
![]()
Moeten ze er wel zijn of moeten de managers m wel willen verkopen.quote:Op zondag 28 november 2010 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je kan beter nog wat trainees en spitsen bijhalen met al die schorsingen straks![]()
mja verdikke zo ff een +3 voor mn middenvelder en een +1 voor mn vleugelspelerquote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik sla een friendly tegen je wel even over danNiet dat Moon blij was met mijn schoppers vorige week....
Auch die +3 is idd niet lekker. Over die +1 moet je niet meuten die is voor woensdag weer hersteld.quote:Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja verdikke zo ff een +3 voor mn middenvelder en een +1 voor mn vleugelspeler
ook over die +1 moet ik meuten, want die is nu niet gestegen tijdens de training..quote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Auch die +3 is idd niet lekker. Over die +1 moet je niet meuten die is voor woensdag weer hersteld.
beetje jammerlijk alleen dat hij 16jr en 62 dg isquote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Paul Hoveling is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Positiespel! Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan.
Geven we hem een contract, baas?
Nog niet misschien !!quote:Bel Eric van Dongen
Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Wouter-Jan Emanuels heet en 17 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer waardeloos zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' waardeloos op het gebied van Verdedigen!
Geven we hem een contract, baas?
Das dan wel weer wat minder ja.quote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ook over die +1 moet ik meuten, want die is nu niet gestegen tijdens de training..
Bij mij niet ik heb gister heel mn team verkocht.quote:Op maandag 29 november 2010 09:17 schreef vanpers het volgende:
Staan jullie gele kaarten er ook nog gewoon?
Kaarten zijn nu weg bij mij.quote:Op maandag 29 november 2010 09:17 schreef vanpers het volgende:
Staan jullie gele kaarten er ook nog gewoon?
quote:#
Maandag (29 november 2010)
* Alle gele en rode kaarten vervallen
* Start van de verkiezingen voor bondscoach
* Nieuw wedstrijdschema wordt gecreëerd. Let op!: Doordat alle landen één voor één worden afgewerkt op volgorde van de economische update kan het voorkomen dat het schema er pas op dinsdag of zelfs woensdag is.
The Hives had ik een berichtje gestuurd in Hattrick voor mijn keeper. Ik dacht dat ie m wilde hebben namelijk. Stuurt ie net een berichtje dat ie zn stadion heeft uitgebreid voor 2 miljoenquote:Op maandag 29 november 2010 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Zo er werd gisteravond geboden op mijn oude spits dus gelijk mijn stadion vergroot naar ruim 46000 plaatsen... 7 ton gekost
De tering wat een swa!!quote:Op maandag 29 november 2010 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de mijne met 11000 vergroot... dus dan zal hij het 3-voudige hebben ongeveer
Als ik mn stadion aanpas doe ik dat met behulp van de HAG stadions calculator Ik ga geen vast aantal nemen.quote:Op maandag 29 november 2010 12:31 schreef NelisZ het volgende:
Ik heb mijn stadion net uitgebreid met 10.000 (kostte 6 ton) en dat vond ik al een behoorlijke stap...
Daarvoor ging het altijd met 5.000 per keer...
Ik vertrouw die calculators nog niet zo erg dat ik daar blind op af ga...quote:Op maandag 29 november 2010 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik mn stadion aanpas doe ik dat met behulp van de HAG stadions calculator Ik ga geen vast aantal nemen.
Datzelfde vroeg ik mezelf ook af.quote:Op maandag 29 november 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
hmmmz, wat zal ik dit seizoen eens gaan doen...
Kom we starten met heel de Fok Fed allemaal familieteams op?quote:Op maandag 29 november 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
hmmmz, wat zal ik dit seizoen eens gaan doen...
Door mn pm-training is mijn middenveld lang niet sterk genoeg om daarop te vertrouwen...quote:
Ik train mijn trainees lekker verder op verdedigen afgewisseld met passen. Ik weet alleen niet of ik ook zal investeren om mijn middenveld en aanval competitief genoeg te maken om ook te kunnen handhaven...quote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Door mn pm-training is mijn middenveld lang niet sterk genoeg om daarop te vertrouwen...
Nja, als het kan...waarom niet?quote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik train mijn trainees lekker verder op verdedigen afgewisseld met passen. Ik weet alleen niet of ik ook zal investeren om mijn middenveld en aanval competitief genoeg te maken om ook te kunnen handhaven...
Even opletten dus als je aan het kopen/verkopen bent.quote:Transfer woes
It seems that some transfers have happened twice, where some teams either paid twice or received twice the money for the sales. We are aware of the situation and are investigating what is causing this.
Also be aware that if you've received the money twice, the situation might be rectified and the extra money taken away. So only spend what is rightfully yours. As for teams who have been debited twice, we will also try to rectify that situation.
We will update you with more information on details and fixes when they are available.
Tsja, even zien of ik genoeg budget heb. Als ik deze speler weet te verkopen is het budget wel toereikend, anders weet ik het niet.quote:
Maar heb hem er voor misschien net iets te veel op staan, dus even afwachtenquote:4. Cornelius Ulrych
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 12/20 wonderbaarlijk
Positiespel: 13/20 wereldklasse
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 7/20 goed
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 6/20 redelijk
Zit nu op eenderde richting briljant pm. En bijna op redelijk passen.quote:Pieter-Paul Frerichs (278273771)
19 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 07-06-2010)
Total Skill Index (TSI): 29 960
Loon: 5 430 ¤/week
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Wat is hij nu waard? Ik zou hem persoonlijk nog even houden, maar goed... dat moet wel binnen je doelstellingen passen natuurlijk!quote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Flappekz het volgende:
Zo zit ik eraan te denken om mijn ooit-voor-veel-te-veel-geld-gekochte speler te verkopen.....maar dan met verlies:
[..]
Zit nu op eenderde richting briljant pm. En bijna op redelijk passen.
Mocht ik ervoor kiezen om niet persé voor prestaties te gaan, blijf ik deze nog wel een paar seizoenen doortrainen op pm/wing/passen
Ik zou hem kunnen houden en in normale weken op 100% trainen.... hij heeft geen TVquote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat is hij nu waard? Ik zou hem persoonlijk nog even houden, maar goed... dat moet wel binnen je doelstellingen passen natuurlijk!
Voor hoeveel heb je hem destijds gehaald ?quote:Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou hem kunnen houden en in normale weken op 100% trainen.... hij heeft geen TV
6,6Mquote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je hem destijds gehaald ?
Dat krijg je er inderdaad ook niet snel uitquote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
6,6M
Ik besluit nu net dat ik hem hou....ik moet sowieso 2 teams wel onder me kunnen houden, dus dat wordt geen probleem. En als het goed is moet mijn middenveld in de loop van het seizoen hoog genoeg zijn door training en veel PICcen.
Zo, en nu ga ik aan mn school werken....morgen 2 presentaties, maar mijn laptop kreeg het dit weekend voor elkaar om er definitief mee op te houden. Moederbord dood..... Nu eindelijk een nieuwe laptop, dus mag nu snel de verloren tijd een beetje inhalen
Ik pas voor een familieteam.quote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Drassss het volgende:
Kom we starten met heel de Fok Fed allemaal familieteams op?
quote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kom we starten met heel de Fok Fed allemaal familieteams op?
Volgens mij moet je gewoon alles wat bruikbaar is én wat de juiste achternaam heeft, kopen!quote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De Fok! Familie Fed.
Ik twijfel nog steeds over die keeper he..... Pierre Van den Bosch (224838696) Als ik hem over een half jaar alsnog nodig heb wil hij er natuurlijk nog meer voor hebben of hij verkoopt m helemaal niet meer....
Ook als er 1 miljoen teveel voor wordt gevraagd?quote:Op maandag 29 november 2010 18:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon alles wat bruikbaar is én wat de juiste achternaam heeft, kopen!
quote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De Fok! Familie Fed.
Ik twijfel nog steeds over die keeper he..... Pierre Van den Bosch (224838696) Als ik hem over een half jaar alsnog nodig heb wil hij er natuurlijk nog meer voor hebben of hij verkoopt m helemaal niet meer....Je verliest dan wel 1/3 van je kasgeld? Tja normaal gesproken zou ik hem ook gewoon kopen, zeker omdat het een keeper is. Alleen kan ik niet zo goed kijken hoe je financiële situatie na de aankoop zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 18:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je verliest dan wel 1/3 van je kasgeld? Tja normaal gesproken zou ik hem ook gewoon kopen, zeker omdat het een keeper is. Alleen kan ik niet zo goed kijken hoe je financiële situatie na de aankoop zal zijnDaarom juist.... Ik moet nog 1 of 2 middenvelders en eigenlijk nog 2 spitsen als ik hem heb gekocht. Mn verdediging zit wel snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik wel doen ja...quote:Op maandag 29 november 2010 18:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook als er 1 miljoen teveel voor wordt gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |