Mja dan loopt het niet zo lekker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe, maar met past het beter
hier niet..
jawel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dan loopt het niet zo lekker.
ik vind dat het beter looptquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij weet t beter.Ik hoor t goffer mn hele leven al maar goed.
U is welkom.quote:
Hij traint m op Positiespel en passen....quote:Sjefke van den Bosch (81112533)
17 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 05-12-2010
Speler kan vandaag gepromoveerd worden!
Team: jeugd vfc vlaardingen
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 27-06-2010 08:17 (152 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: 2/8-1/2 onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Positiespel: 7/8-1/7 onbekend (max. goed)
Vleugelspel: 4/8-1/4 onbekend (max. zwak)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: 3/8-1/3onbekend (max. slecht)
Hehehehe ik vind het niet saai op t moment hoor.quote:
Ja dat ze durven he!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ik vind het niet saai op t moment hoor.Vind t all1 zo jammer dat niet iedereen zo veel online is. Ik moet nu zo lang wachten op een reactie....
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat ze durven he!
Ik heb helaas te horen gekregen dat ik beide CM's niet mag kopen... Nouja misschien ook maar goed. Dan hou ik nog wat geld in kas
krijg je wel een leuke allround trainee van natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U is welkom.![]()
Ik krijg net een mailtje van de manager van een jeugdspelert. (17j 109d) Die gast denkt gewoon dat dat te jong is om te promoveren... Hij heeft m slechts 152 dagen in dienst....![]()
Er is bijna nog niets van bekend. Jammer genoeg heeft ie m geen verdedigen training gegeven.
[..]
Hij traint m op Positiespel en passen....
same here en nu komen er ineens spelers op de TL..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Drassss het volgende:
Ochja heb eigenlijk geen spelers nodig. Selectie is compleet
Dat dan weer wel maar ja hij wil m volgens mij nog niet promoveren omdat het zn beste speler is. Ik krijg zo t idee dat hij niet helemaal snapt waar de jeugd voor is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
krijg je wel een leuke allround trainee van natuurlijk
Hehehehe ach als ze beter zijn dan je huidige dan kan je altijd nog switchen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
same here en nu komen er ineens spelers op de TL..
Bah bah krijg je dat weerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik doe mn best maar ik denk dat t al voorbij zn bed tijd is want hij reageert niet meer.
Hij is nog online en al langer aan hattrick dan ikke. Nou snap ik m helemaal niet meer.quote:
quote:PSV verloren
Zelfs met 10 man winnen van psv.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Drassss het volgende:
Dat maakt niet zoveel uit. Het was een mooie overwinning van NAC dus dat is prima. Ajax is een faalclub geworden met papzak Jol die de macht heeft
Mhaw, ik vind Jol dit seizoen niet sterk en slap aan het ouwehoeren. Dat Ajax al jaren aan het falen is begrijp ik hehe. Ze leren het daar nooit vrees ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft niets met Jol te maken. Sinds 2001-2002 is het al kut...
das niet leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bah bah krijg je dat weer
PSV verloren
PSV is anders ook aardig op weg om een faalclub te worden met zo'n lafbek als trainer..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Drassss het volgende:
Dat maakt niet zoveel uit. Het was een mooie overwinning van NAC dus dat is prima. Ajax is een faalclub geworden met papzak Jol die de macht heeft
Jepquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
PSV is anders ook aardig op weg om een faalclub te worden met zo'n lafbek als trainer..
Vind ik wel mee vallen. Hij moet all1 eens een basis elf nemen en niet iedere week een ander team opstellen. En zeker niet zn "eigen" spelers opstellen omdat hij die gehaald heeft. Tief Ooyer bv maar op de bank en laat Alderweireld gewoon weer naast Vertonghen staan. Dat ging vorig seizoen (2e helft) prima!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, ik vind Jol dit seizoen niet sterk en slap aan het ouwehoeren. Dat Ajax al jaren aan het falen is begrijp ik hehe. Ze leren het daar nooit vrees ik.
Daarom word Twente denk ik weer de lachende 3e.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
PSV is anders ook aardig op weg om een faalclub te worden met zo'n lafbek als trainer..
precies.. ik als psv supporter erger me er dood aan.. dit team is echt goed genoeg om op de sloffen kampioen te worden, maar ze hebben totaal geen zelf vertrouwen en spelen altijd maar om een voorsprong te consolideren (die 10-0 van feyenoord uitgezonderd).. en dat alleen maar omdat ze zo'n lafbek als coach hebben.. een coach met wat gezonde bluf zou ze veel beter laten spelen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, ik heb ook niks met Rutten. Die lult een voorbeschouwing nog zo tegen FC Bal op het dak, dat ze misschien kunnen verliezen.
Ja oke, maar dat vind ik dus flinke blunders. Ooijer/Mido/Tainio halen en bijvoorbeeld Rommedahl wegdoen. Het gekloot met de wissels maakt zijn positie ook niet sterk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind ik wel mee vallen. Hij moet all1 eens een basis elf nemen en niet iedere week een ander team opstellen. En zeker niet zn "eigen" spelers opstellen omdat hij die gehaald heeft. Tief Ooyer bv maar op de bank en laat Alderweireld gewoon weer naast Vertonghen staan. Dat ging vorig seizoen (2e helft) prima!
Wel als ze Johan eindelijk eens een blanko kaart geven. Maarja dan gooit ie het hele bestuur er uit en dat zullen ze dus nooit doen.
Vind het ook wel jammer. Aanvallend staat er echt een geweldig teams, maar het komt er gewoon niet uit. Tevens vind ik de jeugdopleiding ook dramatisch en als ze talenten hebben laten ze die dood bloeden in het 2e/tribune of laten ze die ongeveer gratis gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik als psv supporter erger me er dood aan.. dit team is echt goed genoeg om op de sloffen kampioen te worden, maar ze hebben totaal geen zelf vertrouwen en spelen altijd maar om een voorsprong te consolideren (die 10-0 van feyenoord uitgezonderd).. en dat alleen maar omdat ze zo'n lafbek als coach hebben.. een coach met wat gezonde bluf zou ze veel beter laten spelen...
Jah waarom hebben ze ooit Rommedahl laten gaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat vind ik dus flinke blunders. Ooijer/Mido/Tainio halen en bijvoorbeeld Rommedahl wegdoen. Het gekloot met de wissels maakt zijn positie ook niet sterk.
Gek he! Dan weer staat lindgren er in dan staat de Zeeuw ineens op 10quote:Dat het op het middenveld totaal niet loopt is niet echt zijn fout. Vorig jaar viel alles voorin lekker voorin, maar nu komen ze er gewoon achter dat het middenveld ook veels te weinig kwaliteit heeft![]()
Dat leren ze all1 als ze Johan vragen om hulp. Maar zoals ik net zei gaan ze dat niet doen want ze zijn veelste bang voor hun eigen haggie.quote:Achja... eens kijken of ze eens beleid gaan voeren en gaan leren met geld om te gaan. Dat is ze al jaren niet gelukt.
Kan ik idd aardig volgen. Ik ben all1 benieuwd hoe het team de aderlating van de komende winter stop gaat opvangen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik als psv supporter erger me er dood aan.. dit team is echt goed genoeg om op de sloffen kampioen te worden, maar ze hebben totaal geen zelf vertrouwen en spelen altijd maar om een voorsprong te consolideren (die 10-0 van feyenoord uitgezonderd).. en dat alleen maar omdat ze zo'n lafbek als coach hebben.. een coach met wat gezonde bluf zou ze veel beter laten spelen...
Ja ook zo een wereld transver.quote:
Ado is ook gewoon erg goed dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel won Den Haag nou ook alweer van NAC vorige week?
welke aderlating?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ik idd aardig volgen. Ik ben all1 benieuwd hoe het team de aderlating van de komende winter stop gaat opvangen.
Laten ze svp dan ook winnen van Feyenoord zondag...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel won Den Haag nou ook alweer van NAC vorige week?
dat is geen aderlating.. dat is een egoïstische dribbelaar.. die zn acties veel te ver doorvoert..quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is geen aderlating.. dat is een egoïstische dribbelaar.. die zn acties veel te ver doorvoert..
Das wel de bedoeling ja....maar feyenoord in de kuip blijft lastig. En als de voetballers daar ook ineens de geest gaan krijgen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laten ze svp dan ook winnen van Feyenoord zondag...
@possie, geen idee.
Gewoon aanvallend ballen tegen Feyenoord en je hebt een grote kans dat je zeker 1/2 scoort. Feyenoord zie ik er niet snel veel maken dus dan is het kat in het bakkiequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling ja....maar feyenoord in de kuip blijft lastig. En als de voetballers daar ook ineens de geest gaan krijgen...
Ik gun feyenoord alle succes. Maar dan liefst pas na komende zondag
ik ook.. ik zie ook niet wat anderen wel in hem zien.. en ze kunnen het makkelijk opvangen.. middenvelders genoeg..quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
ik had het ook zo kunnen neerkwakken.. Goh wat vind ik die gast 10x niks zeg
Gewoon lekker met Engelaar en Bakkal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook.. ik zie ook niet wat anderen wel in hem zien.. en ze kunnen het makkelijk opvangen.. middenvelders genoeg..
precies.. ik vind Bakkal eigenlijk een betere voetballer dan Appelvlaai..quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon lekker met Engelaar en Bakkal.
Dream on.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik vind Bakkal eigenlijk een betere voetballer dan Appelvlaai..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |