Iedere winter koel zetten en minder water geven.quote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Housekeeper het volgende:
Ik heb bijna nooit bloemen van onze clivia. Wat is je geheim
Hij moet een beetje verwaarloosd/met rust worden gelaten om een bloeiprikkel te krijgen dus. Hij verhuist morgen naar de serre. Of ie wil of nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iedere winter koel zetten en minder water geven.
Idd. Al heeft ie jaren het zelfde hoeveelheid water gekregen bij mn pa. Hij stond all1 wel koeler in de winter omdat de serre niet altijd verwarmd word bij hun.quote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Hij moet een beetje verwaarloosd/met rust worden gelaten om een bloeiprikkel te krijgen dus. Hij verhuist morgen naar de serre. Of ie wil of niet.
Dank!
Als het mag van je eega dan bewaar ik m voor je tot je naar leiden moet.quote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het wel een mooi ding, even met mijn eega overleggen vanavond en bedenken of ik er helemaal voor naar pijnacker wil rijden...
Waarschijnlijk moet ik binnenkort eens naar Leiden en dan kom ik vrijwel langs pijnacker, ik weet niet hoe lang je hem uiterlijk nog wil bewaren?
Geen punt. Ik heb liever dat ie bij iemand terecht komt die t een mooi ding vind dan dat ik m in de container moet gooien. Dus ik wacht geduldig af.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
thanks, sorry dat ik nog niet gereageerd heb maar ben nauwelijks thuis geweest. Vanavond check ik het even!
Mijn vriendin vind hem ook wel mooi, dus ik heb interessequote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen punt. Ik heb liever dat ie bij iemand terecht komt die t een mooi ding vind dan dat ik m in de container moet gooien. Dus ik wacht geduldig af.
Ah top!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind hem ook wel mooi, dus ik heb interesse
Ik heb alleen geen idee wanneer ik tijd heb om hem op te halen, het zal op zijn vroegst volgende week zijn denk ik.
Zou je tevreden zijn met 20 euro voor deze plant?
Is goedquote:Op donderdag 2 december 2010 10:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah top!![]()
Geen punt. hij staat wel giga in de weg maar dat staat ie al weken dus dat eventjes kan er ook nog wel bij.
Ja hoor dat was de verlaagde vraagprijs dus ik vind het prima.![]()
Ik stuur je wel een pm voor mn gegevens ed.
Ik heb je een nieuwe pm gestuurd want ik zie dat mijn straat niet meer bestaat op Google Maps ed....quote:
Geen idee eigenlijk. Hij deed t goed in een serre maar hij deed t ook op zolder goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef Wokkel het volgende:
Gave plant zeg, heeft hij veel licht nodig?
Mocht Rossdale afhaken dan houd ik mij aanbevolen!
Geen idee. Mijn kat blijft er iig van af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |