Ik vertrouw die calculators nog niet zo erg dat ik daar blind op af ga...quote:Op maandag 29 november 2010 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik mn stadion aanpas doe ik dat met behulp van de HAG stadions calculator Ik ga geen vast aantal nemen.
Datzelfde vroeg ik mezelf ook af.quote:Op maandag 29 november 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
hmmmz, wat zal ik dit seizoen eens gaan doen...
Kom we starten met heel de Fok Fed allemaal familieteams op?quote:Op maandag 29 november 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
hmmmz, wat zal ik dit seizoen eens gaan doen...
Door mn pm-training is mijn middenveld lang niet sterk genoeg om daarop te vertrouwen...quote:
Ik train mijn trainees lekker verder op verdedigen afgewisseld met passen. Ik weet alleen niet of ik ook zal investeren om mijn middenveld en aanval competitief genoeg te maken om ook te kunnen handhaven...quote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Door mn pm-training is mijn middenveld lang niet sterk genoeg om daarop te vertrouwen...
Nja, als het kan...waarom niet?quote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik train mijn trainees lekker verder op verdedigen afgewisseld met passen. Ik weet alleen niet of ik ook zal investeren om mijn middenveld en aanval competitief genoeg te maken om ook te kunnen handhaven...
Even opletten dus als je aan het kopen/verkopen bent.quote:Transfer woes
It seems that some transfers have happened twice, where some teams either paid twice or received twice the money for the sales. We are aware of the situation and are investigating what is causing this.
Also be aware that if you've received the money twice, the situation might be rectified and the extra money taken away. So only spend what is rightfully yours. As for teams who have been debited twice, we will also try to rectify that situation.
We will update you with more information on details and fixes when they are available.
Tsja, even zien of ik genoeg budget heb. Als ik deze speler weet te verkopen is het budget wel toereikend, anders weet ik het niet.quote:
Maar heb hem er voor misschien net iets te veel op staan, dus even afwachtenquote:4. Cornelius Ulrych
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 12/20 wonderbaarlijk
Positiespel: 13/20 wereldklasse
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 7/20 goed
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 6/20 redelijk
Zit nu op eenderde richting briljant pm. En bijna op redelijk passen.quote:Pieter-Paul Frerichs (278273771)
19 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 07-06-2010)
Total Skill Index (TSI): 29 960
Loon: 5 430 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Wat is hij nu waard? Ik zou hem persoonlijk nog even houden, maar goed... dat moet wel binnen je doelstellingen passen natuurlijk!quote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Flappekz het volgende:
Zo zit ik eraan te denken om mijn ooit-voor-veel-te-veel-geld-gekochte speler te verkopen.....maar dan met verlies:
[..]
Zit nu op eenderde richting briljant pm. En bijna op redelijk passen.
Mocht ik ervoor kiezen om niet persé voor prestaties te gaan, blijf ik deze nog wel een paar seizoenen doortrainen op pm/wing/passen
Ik zou hem kunnen houden en in normale weken op 100% trainen.... hij heeft geen TVquote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat is hij nu waard? Ik zou hem persoonlijk nog even houden, maar goed... dat moet wel binnen je doelstellingen passen natuurlijk!
Voor hoeveel heb je hem destijds gehaald ?quote:Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou hem kunnen houden en in normale weken op 100% trainen.... hij heeft geen TV
6,6Mquote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je hem destijds gehaald ?
Dat krijg je er inderdaad ook niet snel uitquote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
6,6M
Ik besluit nu net dat ik hem hou....ik moet sowieso 2 teams wel onder me kunnen houden, dus dat wordt geen probleem. En als het goed is moet mijn middenveld in de loop van het seizoen hoog genoeg zijn door training en veel PICcen.
Zo, en nu ga ik aan mn school werken....morgen 2 presentaties, maar mijn laptop kreeg het dit weekend voor elkaar om er definitief mee op te houden. Moederbord dood..... Nu eindelijk een nieuwe laptop, dus mag nu snel de verloren tijd een beetje inhalen
Ik pas voor een familieteam.quote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Drassss het volgende:
Kom we starten met heel de Fok Fed allemaal familieteams op?
quote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kom we starten met heel de Fok Fed allemaal familieteams op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij moet je gewoon alles wat bruikbaar is én wat de juiste achternaam heeft, kopen!quote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De Fok! Familie Fed.
Ik twijfel nog steeds over die keeper he..... Pierre Van den Bosch (224838696) Als ik hem over een half jaar alsnog nodig heb wil hij er natuurlijk nog meer voor hebben of hij verkoopt m helemaal niet meer....
Ook als er 1 miljoen teveel voor wordt gevraagd?quote:Op maandag 29 november 2010 18:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon alles wat bruikbaar is én wat de juiste achternaam heeft, kopen!
quote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De Fok! Familie Fed.
Ik twijfel nog steeds over die keeper he..... Pierre Van den Bosch (224838696) Als ik hem over een half jaar alsnog nodig heb wil hij er natuurlijk nog meer voor hebben of hij verkoopt m helemaal niet meer....Je verliest dan wel 1/3 van je kasgeld? Tja normaal gesproken zou ik hem ook gewoon kopen, zeker omdat het een keeper is. Alleen kan ik niet zo goed kijken hoe je financiële situatie na de aankoop zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 18:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je verliest dan wel 1/3 van je kasgeld? Tja normaal gesproken zou ik hem ook gewoon kopen, zeker omdat het een keeper is. Alleen kan ik niet zo goed kijken hoe je financiële situatie na de aankoop zal zijnDaarom juist.... Ik moet nog 1 of 2 middenvelders en eigenlijk nog 2 spitsen als ik hem heb gekocht. Mn verdediging zit wel snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik wel doen ja...quote:Op maandag 29 november 2010 18:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook als er 1 miljoen teveel voor wordt gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |