Ik zag het ja.quote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gijs gaat er overheen. Je mag hem hebben Gijs.
Bedankt Veel plezier er mee iig.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Gijs_ het volgende:
Voor mij ook geen probleem om een tonnetje te schenken voor het familieteam! En ik moest nog een traineeTwee vliegen in een klap!
Ik ook nietquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ie naar Turkije moest verhuizen en dat wilde ik m eingenlijk niet aandoen.
Koek gelukkig ook niet.quote:
Dat had je wel kunnen verwachten he. Hij komt tenslotte uit mijn jeugd en ik train all1 maar lievertjes op.quote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef Gijs_ het volgende:
Bovendien heeft Job een goed karakter voor de GL dit seizoenDie kan ik niet nog een keer aan me voorbij laten gaan
15 981 979 ¤quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
*Hoeveel heb je voor alle spelers totaal gekregen?
Dat is een hele mooiequote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
Hoppa das A verdediger 3.
Tygo van den Bosch (280676507)
Hoe bedoel je? De skills van Tygo?quote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
We willen natuurlijk zodra je de transfermarkt min of meer met rust kunt laten wel het resultaat (skills) zien
Ze bestaan, maar je komt ze niet vaak tegenquote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Deze manager deed gelukkig ook niet moeilijk en het was snel geregeld.
Nee, gewoon wat een overzichtje van wat je uiteindelijk hebt binnengehaald.. Wie er allemaal waardeloos Spelhervatten en rampzalig Vleugelspel hebben boeit niet echt. Of er een wereldklasse Positiespel of bovennatuurlijk Scoren tussen zit welquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De skills van Tygo?
Gelukkig wel ja.quote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze bestaan, maar je komt ze niet vaak tegen
Ah ok. Das goed hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat een overzichtje van wat je uiteindelijk hebt binnengehaald.. Wie er allemaal waardeloos Spelhervatten en rampzalig Vleugelspel hebben boeit niet echt. Of er een wereldklasse Positiespel of bovennatuurlijk Scoren tussen zit wel
SPOILER: dit heb ik tot nu toe binnen gehengeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen beetje zonde dat 'ie deze week training gaat missen (al zou hij bij de verkoper waarschijnlijk ook niet hebben gespeeld in de bekerpot). In ieder geval een leuke speler voor je A-teamquote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.Daar ben ik idd ook achter gekomen.
Ja maar goed, ik mag daar niet over zeuren. Tenminste niet als ik voor volgende week zondag met een beetje redelijk team op de proppen wil komen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alleen beetje zonde dat 'ie deze week training gaat missen (al zou hij bij de verkoper waarschijnlijk ook niet hebben gespeeld in de bekerpot). In ieder geval een leuke speler voor je A-team
Mijn jeugdspelert 3kquote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Drassss het volgende:
Ik ga vandaag wel mijn 17 jarige jeugdspeler verkopen... 2k ondertussen
quote:Javier Blommers (306653365)
17 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 21-02-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 23-11-2010 (16/43), 5d)
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 28-11-2010 20:44 (0m)
Vraagprijs: 1 ¤
Hoogste bod: 3 000 ¤ door Real Blue Wings CF
Plaats een bod op deze speler ¤