SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Volgens mij hoef ik me geen zorgen te maken over een spits in de toekomst.quote:(84099235) William van den Bosch (Spits talent)
(84444322) Kornel van den Bosch (Bijna geen talent. Toch ga k m kopen.)
(77409031) Diederik van den Bosch (Spits talent)
(81815060) Johnny van den Bosch (Keeper talent)
(82739114) Andrew van den Bosch (Spits talent)
(77516142) Yordi van den Bosch (Spits talent)
(80156553) Aad van den Bosch (vleugel talent)
(82308433) Aad van den Bosch (al aan t kopen)
(75147023) Bert Jan van den Bosch (Spits talent)
(81112533) Sjefke van den Bosch (Verdedigen talent) (109d Toch hoop ik dat ie m wil promoveren voor me.)
(73727175) Yohan van den Bosch (middenveld talent maar ik koop m al.)
(82727530) Lleyton van den Bosch (middenveld talent)
(71324443) Melchior van den Bosch (Keeper talent)
(77831261) Giorgio van den Bosch (middenveld talent) 18+
(75175865) Nout van den Bosch (bijna geen Spits)
(84188215) Berry van den Bosch (middenveld talent) 18+
(71870569) Timon van den Bosch (Verdedigen talent) 18+
(74291966) Reitze van den Bosch (Spits talent) 18++
(77516070) Remi van den Bosch (Verdedigen talent)18++
(82836023) Kris van den Bosch (Spits talent) 18++
Geeft niet ik had het niet eens door dat we daar al weer waren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:00 schreef Drassss het volgende:
Ja sorry ik was te lui om post 300 te maken, maar was ook even druk
Nouuuu nog 20 min dat moet wel lukken. Leuk lijstje trouwens.
Het lijstje wat ik kreeg was precies hetzelfde. 1 verdediger 3 middenvelders en 7 spitsenquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft niet ik had het niet eens door dat we daar al weer waren.
Mwa ik had wat meer verdedigen trainies gehoopt ipv bijna all1 maar spitsen.
Irritant ook!quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het lijstje wat ik kreeg was precies hetzelfde. 1 verdediger 3 middenvelders en 7 spitsenkon ik ook vrij weinig mee...
Nee, dat scoren trainen deed ik al. Toen kreeg ik die 2 Gieds erbij en ben ik opzoek gegaan naar trainee spitsen die er opeens genoeg warenquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Irritant ook!
Vandaar dat jij scoren bent gaan trainen?
Goede keuze na dat ik besloten heb om een van den Bosch team aan het maken ben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, dat scoren trainen deed ik al. Toen kreeg ik die 2 Gieds erbij en ben ik opzoek gegaan naar trainee spitsen die er opeens genoeg warenIk merk alleen dat er weinig verdedigers zijn in het systeem dus dat gat ga ik nu zelf opvullen...
Nog totaal geen pop hiero....quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:14 schreef Drassss het volgende:
Gezondheidsupdate is net geweest... nou hop met die training.
Daar is pop 4* .
Heuy wacht!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:22 schreef Drassss het volgende:
Ik ga nu pitten.. ben ik morgen tenminste nog iets.
En ineens is Lennard meer waard.quote:Lennard Adelaar
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
Barend Prent
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van zwak naar matig.
Heeft hij nog een specialiteit?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Outpost76 het volgende:
cross post.
Iemand nog een plantje kopen?
Stuur je hem ook op?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Outpost76 het volgende:
cross post.
Iemand nog een plantje kopen?
Ja!quote:
Dan heb je duidelijk de advertentie niet gelezen.quote:
Daar is zo geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef DeHovenier het volgende:
Hoi.
Kampioen geworden in de VII, nu ben ik weer terug in de VI na afwezigheid van 1 seizoen
Ik weet niet wat ik moet doen, doel is om in de VI te blijven en niet gelijk meer degraderen zoals eerst. Ik heb enkele oude spelers die ook slechter worden, dus ik wil wat nieuwe spelers kopen. Maar met 9 miljoen kom ik niet ver, 1 wereldklasse kost al 3.5 mln.
Ik denk erover om meer te gaan counteren, want bijna alle divisieleden hebben een redelijk middenveld en een uitstekend t/m briljante verdediging. En de aanval is van zwak tot goed.
Mijn 1nalaatste wedstrijd vorig seizoen (laatste was een WO):
[table]
[tr]
[th][matchid=296528461][/th]
[th]Dynamo Delft[br][teamid=503460][/th]
[/tr]
[tr]
[th]Middenveld[/th]
[td]zwak (hoog)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Rechterverdediging[/th]
[td]matig (laag)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Centrale verdediging[/th]
[td]formidabel (heel laag)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Linkerverdediging[/th]
[td]matig (laag)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Rechteraanval[/th]
[td]redelijk (hoog)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Centrale aanval[/th]
[td]redelijk (hoog)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Linkeraanval[/th]
[td]redelijk (laag)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]HatStats (gedetailleerd)[/th]
[td]182[br]Verdediging: 69[br]Middenveld: 45[br]Aanval: 68[/td]
[/tr]
[tr]
[th]HatStats (alleen totaal)[/th]
[td]182[/td]
[/tr]
[tr]
[th] Indirecte vrije trappen[/th]
[/tr]
[tr]
[th]Verdediging[/th]
[td]matig (laag)[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Aanval[/th]
[td]zwak (zeer hoog)[/td]
[/tr]
[tr]
[th] [/th]
[/tr]
[tr]
[th]Tactiek[/th]
[td]normaal[/td]
[/tr]
[tr]
[th]Tactiekvaardigheid[/th]
[td](geen speciale tactiek)[/td]
[/tr]
[/table]
Zaakwaarnemers in plaats van jeugdacademie?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij kan niet alles zien overigens.. ik kwam van de week een van Groningen tegen die net gepromoveerd was, die hij niet had gezien/doorgegeven..
quote:Aad van den Bosch (301361082)
17 jaar en 71 dagen, volgende verjaardag: 06-01-2011
zwak in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 26-11-2010 (16/43), )
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
quote:Teamgeest: moorddadig
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
Het wordt trouwens echt vechten om Job Hellendoorn (306141157). Xummon heeft ook al op m geboden.
quote:SC diepFries bood 117 000 ¤ voor Job Hellendoorn en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 28-11-2010 19:51
Ja ik heb daar ook niet op gelet. Ik mag blij zijn als ik zulke trainies vinden kan. Dat ie dan ook nog koppen heeft is heel erg prettig mee genomen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vooral dat [Koppen] is fijn. Specialiteiten lijken me het lastigst bij zo'n familieteam..
Als die goddelijk is welquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:22 schreef DeHovenier het volgende:
Is het handig om te counteren als je maar 1 CV hebt?
Ik zou gewoon heel je team verkopen en dan allemaal spelers met planten namen of nico's gaan kopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef DeHovenier het volgende:
Hoi.
Kampioen geworden in de VII, nu ben ik weer terug in de VI na afwezigheid van 1 seizoen
Ik weet niet wat ik moet doen, doel is om in de VI te blijven en niet gelijk meer degraderen zoals eerst. Ik heb enkele oude spelers die ook slechter worden, dus ik wil wat nieuwe spelers kopen. Maar met 9 miljoen kom ik niet ver, 1 wereldklasse kost al 3.5 mln.
Ik denk erover om meer te gaan counteren, want bijna alle divisieleden hebben een redelijk middenveld en een uitstekend t/m briljante verdediging. En de aanval is van zwak tot goed.
Mijn 1nalaatste wedstrijd vorig seizoen (laatste was een WO):
]Middenveld - zwak (hoog)
Rechterverdediging - matig (laag)
Centrale verdediging - formidabel (heel laag)
Linkerverdediging - matig (laag)
Rechteraanval - redelijk (hoog)
Centrale aanval - redelijk (hoog)
Linkeraanval - redelijk (laag)
HatStats (gedetailleerd)
Totaal: 182
Verdediging: 69
Middenveld: 45
Aanval: 68
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:22 schreef DeHovenier het volgende:
Is het handig om te counteren als je maar 1 CV hebt?
Ik zeg toch niet dat je van training moet veranderen? (Al zou dat wel verstandig zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:26 schreef DeHovenier het volgende:
Maar ik wil niet van training veranderen
Moet ik dan voortaan maar genoegen nemen met de VII, daar is m'n team wel goed genoeg voor
Ga dan verdedigers trainen. Dan heb je minder middenvelders nodig en trainies heb ik wel voor je tekoop staan. Zeker als je wil counteren is dat de beste optie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:35 schreef DeHovenier het volgende:
Gelijk de training veranderen kwam als eerste in me op wil ik de VI overleven. Is wereldklasse genoeg voor die divisie denk je?
Je speelt met 2 vleugelspelers? Kijk of je die kan vervangen voor een vleugelspeler met meer positiespel. Dan wordt je middenveld meteen een stukkie beter en kan je daarna verder kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:45 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn wereldklasse spelers (als hoofdstat): 1x vlv, 2x vl, 3x cm. Bovennatuurlijk: 1x a. Wonderbaarlijk: 1x a, 1x CV.
Een keeper zonder SH kan ook hoor. Ik counter al heel mn hattrick leven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:51 schreef Drassss het volgende:
Als je echt wil counteren zou ik beginnen met je muur te bouwen. Keeper en 4/5 verdedigers. Vanuit die basis ga je zoeken naar middenvelders/spitsen.
Het zal flink wat kosten om verdedigers te krijgen met verdedigen + passen dus let daar goed mee op. Tevens is een sher erg nuttig en moet je keeper zeker sh hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |