Nice!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Michhas het volgende:
Jojoortje ik heb net dubbel gelegen om een aantal dingen in je fobo
even lurken danquote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nice!
Moet een keer die dooie plaatjes opruimen en nieuwe toevoegen
Boeieeeeeuh, hij is mooi genoeg zoquote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nice!
Moet een keer die dooie plaatjes opruimen en nieuwe toevoegen
Dan ga ik nu even kijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:57 schreef Michhas het volgende:
Jojoortje ik heb net dubbel gelegen om een aantal dingen in je fobo
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog wel het bazigst van allen
Whahaha, dat is geen ster in je voorruit, maar een voorruit in je sterquote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
die begint me mn strot uit te komen ondertussen...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:58 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahaha, dat is geen ster in je voorruit, maar een voorruit in je ster
Ja soms is lurken fijnquote:Op donderdag 25 november 2010 22:00 schreef Michhas het volgende:
Alle credits naar Jojoortje
Volgens mij zit iedereen te lurken nu
Ik bekijk m later wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:00 schreef Michhas het volgende:
Alle credits naar Jojoortje
Volgens mij zit iedereen te lurken nu
Ik lurk liever ergens anders aanquote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lurk nu aan een biertje, en dat is best fijn
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat kan ik beamenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goeie.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik lurk nu aan een glas waterquote:Op donderdag 25 november 2010 22:04 schreef Michhas het volgende:
Ik lurk nu aan een Hamka's chipje, great succes
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben verslingerd geraakt aan de Joppiechips, damn wat is dat lekker
ik ook het hele vak van de supermarkt in Amstelveen lag er vol meequote:Op donderdag 25 november 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben verslingerd geraakt aan de Joppiechips, damn wat is dat lekker
dat horen we binnenkortquote:
wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Die babipangang vind ik echt serieus smerig
ik ook, maar die chinezen in amstelveen vinden het blijkbaar lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Die babipangang vind ik echt serieus smerig
wat hij zegtquote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
en die mango chili smaakt teveel naar mango en te weinig naar chili
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:07 schreef Michhas het volgende:
Die babi pangang smaakt naar jus
Joppie is inderdaa wel lekker, iets te weinig smaak.
Deze is al jaren het lekkerst
En Hamka'sEn bugles met chefke
De Groene zak waarvan ik de smaak niet meer weetquote:Op donderdag 25 november 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
De satechips van Croky is ook erg lekker
Dat eet ik nuquote:
Oud nieuwsquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:11 schreef L.no het volgende:
[..]
DIERENBEUL!! GA ZELF DE AFWAS DOEN!!
Ik ook, en dit is mijn eerste dag.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel me eigenlijk al best wel thuis hier
kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ook, en dit is mijn eerste dag.
Het is een van de weinige sc's dat niet zoveel hechten aan kliekjes.
Er staan wel zieke plaatjes tussen man.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef Michhas het volgende:
Het grote wasberen adoreer topic
Heb hem vanmiddag nog een schopje gegeven
Blijft mijn mooiste topic ever
het is je gegundquote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel me eigenlijk al best wel thuis hier
Sssht, daar gaat het niet om..quote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Er staan wel zieke plaatjes tussen man.
oke greatquote:Op donderdag 25 november 2010 22:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sssht, daar gaat het niet om..
Het gaat om de goede plaatjes
Zelf zit ik al een jaartje in de Stage sc, maar het sterft een beetje af de laatste tijd.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
De andere Sc waar ik altijd zit is overigens ook heel tof.
Zaterdag hebben we meet
En de TAL meet was ook erg tof
Die zijn lief inderdaad.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sssht, daar gaat het niet om..
Het gaat om de goede plaatjes
Wat deden ze vals dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Zelf zit ik al een jaartje in de Stage sc, maar het sterft een beetje af de laatste tijd.Het blijft tof gelukkig.
En bij TAL deden sommige mensen al vals bij mijn eerste post daar.Mij zie je daar niet meer.
Je hebt zeker tubgirl gepost?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Zelf zit ik al een jaartje in de Stage sc, maar het sterft een beetje af de laatste tijd.Het blijft tof gelukkig.
En bij TAL deden sommige mensen al vals bij mijn eerste post daar.Mij zie je daar niet meer.
Gewoon opmerkingen waar het duidelijk is dat je niet welkom bent.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt zeker tubgirl gepost?
Jojoortje: 48 uur wegens onaardig zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt zeker tubgirl gepost?
dat is nog zuurder dan wanneer ze je negerenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon opmerkingen waar het duidelijk is dat je niet welkom bent.
[..]
True.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is nog zuurder dan wanneer ze je negeren
Je hebt er toch geen trauma aan over gehouden?quote:
dat is inderdaad heel vervelendquote:Op donderdag 25 november 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is nog zuurder dan wanneer ze je negeren
Lutte?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is inderdaad heel vervelend
Door de TAL SC zit ik nu hier
we hebben deze niet gekaaptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Michhas het volgende:
Hm... Tijd voor wederom een SC/kaap CC?
Een beetje wel. Boze vrouwen op het internet.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hebt er toch geen trauma aan over gehouden?
Ik bedacht me net dat ik weer moest lachen om die busdingen
iewlquote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Een beetje wel. Boze vrouwen op het internet.
True... Tijd voor een SC-kaap CC?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we hebben deze niet gekaapt
Ik wil niet weer een banquote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
True... Tijd voor een SC-kaap CC?
Nee dat is een heel slecht ideequote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
True... Tijd voor een SC-kaap CC?
I know, inside jokequote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is een heel slecht idee
dat wilde ik net tegen hem zeggenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is een heel slecht idee
Zij is wel tof. Ik zie haar vaak posten de laatste tijd in verschillende topics toevallig.quote:
posten is prima, maar klooien nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
Ik ga gewoon posten daar, en ik ga dat nu doen
?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Eigenlijk klopt de SC-titel niet meer
Waarom zijn jullie weg daar danquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Maar door Lutte kwam ik hier terecht en Benny ook.
De rest is daar gebleven
Ja Lutte is zeker tofquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Zij is wel tof. Ik zie haar vaak posten de laatste tijd in verschillende topics toevallig.
Er wordt steeds minder over werk gekletst hierquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja Lutte is zeker tof
En zelden zo'n wijs iemand van 15 gezien
Dit dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja Lutte is zeker tof
Mooie tijdenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik kwam hier door de bus en de straat omdat we er geen SC van mochten maken van SwJ
ik ben er niet weg hoor, alleen wat minder...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie weg daar dan
Wat dacht je van NBT?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik kwam hier door de bus en de straat omdat we er geen SC van mochten maken van SwJ
Eens.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja Lutte is zeker tof
In OUD durf ik niet te komenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mooie tijden
Moet gelijk weer denken aan die verjaardagsshit van jo-ep in OUDklas ONZ
Hoe gaat het met je tong?quote:
Jij reed, jij hoort de weg te weten. Of op z'n minst je routebegeleiding te slaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en Myr is ook tof
Alleen jammer dat ze de weg niet weet in Schiedam
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mooie tijden
Moet gelijk weer denken aan die verjaardagsshit van jo-ep in OUDklas ONZ
twee violen en een trommel en een fluitquote:Op donderdag 25 november 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In OUD durf ik niet te komen
dat kutwijf (en dan bedoel ik dat wijf avn mijn Tommie) snapte niet dat ik via Rotyterdam Airport naar de A13 wildequote:Op donderdag 25 november 2010 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij reed, jij hoort de weg te weten. Of op z'n minst je routebegeleiding te slaan.
Baal een beetje dat er een bobbeltje/gaatje blijft zitten nu de piercing eruit is. Had gehoopt dat je er niets van zou zien.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
Ik zit ook te werken (huiswerk) en leid mezelf af. Ik ben legaal hier.
[..]
Hoe gaat het met je tong?
Wanneer is er weer een keer een meet? Leer me de weg maar.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kutwijf (en dan bedoel ik dat wijf avn mijn Tommie) snapte niet dat ik via Rotyterdam Airport naar de A13 wildeOverigens weet mik nu wel hoe dat moet
He, jammer.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Baal een beetje dat er een bobbeltje/gaatje blijft zitten nu de piercing eruit is. Had gehoopt dat je er niets van zou zien.
Whahahahahahahaquote:Op donderdag 25 november 2010 22:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
twee violen en een trommel en een fluit
hallo, ik ben jarig
Dit.
Geniaal
Het is net zoiets als naar 4chan gaan. Zo'n naar gevoel krijg je dan in je buik.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:28 schreef Ploertendoder het volgende:
OUD... daar ben ik nooit geweest
Toen ik naar Kally ging ben ik via die weg gereden. Waar de snelweg (linksaf) was afgesloten, hadden we gewoon rechtsaf gemoeten ipv rechtdoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer is er weer een keer een meet? Leer me de weg maar.
Oohquote:Op donderdag 25 november 2010 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is net zoiets als naar 4chan gaan. Zo'n naar gevoel krijg je dan in je buik.
Ah, klinkt logisch.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen ik naar Kally ging ben ik via die weg gereden. Waar de snelweg (linksaf) was afgesloten, hadden we gewoon rechtsaf gemoeten ipv rechtdoor
dat trekt nog wel weg hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Baal een beetje dat er een bobbeltje/gaatje blijft zitten nu de piercing eruit is. Had gehoopt dat je er niets van zou zien.
Hoezo?quote:
Ik hoop het. Hoewel ik er geen spijt van mijn piercing heb erdoor hoor. Een bobbeltje op mijn tong, wie ziet dat nou.quote:
quote:
ik hou even heel tactisch mijn mondquote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef Michhas het volgende:
OUD is als McDonald's...
Als je er bent en je zet de boel op stelten voelt het zooo goed. Het smaakt goed.
Daarna...
Vieze smaak in je mond, je voelt je vies. Je gaat douchen maar het helpt niet. Je probeert te poepen, het lukt niet. Je kan er niet onderuit. Het grijpt je, het houdt je in zijn dwang.
Nee?quote:
goed ideequote:Op donderdag 25 november 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou even heel tactisch mijn mond
HOAX... FUCKING HOAX!!!!! VROUWEN POEPEN NIEEEHIEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan ga ik voor het eerst poepen
Dat heb ik juist bij de Burgerking (behalve dat poepgedoe)quote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef Michhas het volgende:
OUD is als McDonald's...
Als je er bent en je zet de boel op stelten voelt het zooo goed. Het smaakt goed.
Daarna...
Vieze smaak in je mond, je voelt je vies. Je gaat douchen maar het helpt niet. Je probeert te poepen, het lukt niet. Je kan er niet onderuit. Het grijpt je, het houdt je in zijn dwang.
zo is datquote:Op donderdag 25 november 2010 22:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HOAX... FUCKING HOAX!!!!! VROUWEN POEPEN NIEEEHIEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!
ik ga dan voor het eerst poepen, ik wil weten hoe die mannen zich voelen als ze poepenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HOAX... FUCKING HOAX!!!!! VROUWEN POEPEN NIEEEHIEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!
Dit dusquote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo is dat
Ken je klassiekers CC
Zelfde als vrouwen gaan bevallenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga dan voor het eerst poepen, ik wil weten hoe die mannen zich voelen als ze poepen
ik ben nog niet bevallen dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Zelfde als vrouwen gaan bevallen
Er werd mij verteld dat het net zo voelt als menstrueren (krampen) en dan probeer je om een tennisbal uit je kont te persen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga dan voor het eerst poepen, ik wil weten hoe die mannen zich voelen als ze poepen
gadverquote:Op donderdag 25 november 2010 22:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Er werd mij verteld dat het net zo voelt als menstrueren (krampen) en dan probeer je om een tennisbal uit je kont te persen.
nee dat is wegens privé redenenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Waarom hebben vrouwen een anus? Fout der natuur?
Dudequote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef Ploertendoder het volgende:
God weet dat er mannen zijn dat ook van anaalseks houden.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Dank u.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
God weet dat er mannen zijn dat ook van anaalseks houden.
dat antwoord bedoelde ikquote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Oohquote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat is wegens privé redenen
De eerste happer is binnenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
DudeWaarom vraag je dat, the answer is too obvious
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Neem een stukje taart van me
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
ga nou niet zeggen dat jij het bentquote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk best wel goed he, die God
Inderdaad. God geeft de man veel plezierquote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk best wel goed he, die God
Ik zei niks over Zwolle?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Maar wat is er mis met Zwolle CC?
welke smaak?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
natuurlijk, iedereen mag meegenieten!
je quote net ietsie te laatquote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zei niks over Zwolle?
ik heb het lang geheim kunnen houdenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga nou niet zeggen dat jij het bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Eeeey schatquote:
zeg dat nou nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Zondag naar CCDat wordt weer....
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het lang geheim kunnen houdenik moest ineens hier aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dan gaan we bij de mac etenquote:
Goedzoquote:Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan gaan we bij de mac eten
Dit Ploert niet te blij doen dat jij buiten komt als enige Fok!erquote:
Hoi allemaal!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Jouw schuld Lutte dat ik hier ben blijven plakken....
Buiten is engquote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit Ploert niet te blij doen dat jij buiten komt als enige Fok!er
Zal ik jullie eens wat vertellen?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
Michhas krijgt een van zn aanvalletjes
ik ben niet boos hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoi allemaal!
En mijn schuld?Niemand kan de verleidingen van deze SC verstaan!
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zal ik jullie eens wat vertellen?
Ik hoefde vandaag maar een halve dag te werken, dus heb het geprobeerd zonder medicijnen![]()
Het was erg leuk, voor mij
Mijn collega's waren minder blij...
En na 3 uurtjes was het helemaal niet meer leuk
Maar nu weer wel![]()
![]()
Ik heb een tunnel naar je huis gegraven he. Dan hoef ik niet naar buitenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
klopt, we gaan samen op FOK! zitten
kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Symph kan nooit lang boos blijven zei hij gisteren
de eerste keer las ik het al Michquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zal ik jullie eens wat vertellen?
Ik hoefde vandaag maar een halve dag te werken, dus heb het geprobeert zonder medicijnen![]()
Het was erg leuk, voor mij
Mijn collega's waren minder blij...
En na 3 uurtjes was het helemaal niet meer leuk
Maar nu weer wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig heb ik daar geen last van
\IK WIL THERAPIEEEHIEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Je komt wel uit je huis en is dus wel degelijk 'buiten'quote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb een tunnel naar je huis gegraven he. Dan hoef ik niet naar buiten
Joh maak je niet kwaad, ik moet 9 van mijn 10 posts ook editten omdat er een tpyo in staatquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
GODVER HET GAAT DE HELE DAG AL FOUT MET TYPO'S EN SHIT
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
GODVER HET GAAT DE HELE DAG AL FOUT MET TYPO'S EN SHIT
dat is nog eens handig! alleen mijn ouders zijn ook engquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb een tunnel naar je huis gegraven he. Dan hoef ik niet naar buiten
Hihihih tpyoquote:Op donderdag 25 november 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joh maak je niet kwaad, ik moet 9 van mijn 10 posts ook editten omdat er een tpyo in staat
* Oceanview geeft therapiequote:Op donderdag 25 november 2010 22:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
\IK WIL THERAPIEEEHIEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
lulquote:
Ik was wel trots op mezelfquote:Op donderdag 25 november 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de eerste keer las ik het al Mich
Okee arme collega's
Dankje L.No, ik wasbeer er helemaal van opquote:
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Lutte het volgende:
Ik denk trouwens dat de hoeveelheid pus met tien procent is afgenomen. Als dit doorzet, zijn er over vijf dagen pics.
Zie mijn ondertitel!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was wel trots op mezelf
[..]
Dankje L.No, ik wasbeer er helemaal van op
Betraptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihi jij maakte een garpje om dat jij een typo maakte
Houd de details bij je!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Lutte het volgende:
Ik denk trouwens dat de hoeveelheid pus met tien procent is afgenomen. Als dit doorzet, zijn er over vijf dagen pics.
ik ben 8 ons afgevallen deze weekquote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Taart therapie, wel leuk, maar wat minder voor de lijn
Ik zuig de pus van Lutte opquote:
komt dat niet door 1 of andere pas ontdekte 'sport' ?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben 8 ons afgevallen deze week
wat?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van mij is aanstaande woensdag al
...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zuig de pus van Lutte op
Wuuuut?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
komt dat niet door 1 of andere pas ontdekte 'sport' ?
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zuig de pus van Lutte op
Nee ik snap je alquote:
Nee ze dachten dat je een kloon was van een heel naar iemandquote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Michhas het volgende:
Ik lach me trouwens kapot in TAL SC nu Symph, er wordt hevig gehapt
je bedoelde voortplantenquote:
Kitao?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ze dachten dat je een kloon was van een heel naar iemand
Hahaquote:Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ze dachten dat je een kloon was van een heel naar iemand
Jij bent AP dusquote:
ah, ik kon het niet weerstaan om niet te lurken.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Michhas het volgende:
Ik lach me trouwens kapot in TAL SC nu Symph, er wordt hevig gehapt
jeeh dan heb ik er 3quote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef tdrone het volgende:
zo nicpics zijn klaar alleen morgen nog even foto's maken
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik snap het alweer
ik word gewoon afgezeken hiero
Uiteraardquote:
Nee, dat meen ikquote:
waar zie jij een zeikstraal?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik snap het alweer
ik word gewoon afgezeken hiero
Later toch wel? Van mij dan?quote:
Die heeft het altijd gedaan in TAL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel maar ik hoef niet op mn 18e een MILF te wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Later toch wel? Van mij dan?
Ik las hinnikenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet altijd grinniken na een post van jou
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heeft het altijd gedaan in TAL.
Nou, dat was niet zo'n fijne usert hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Dat zeg je wel vaker, wat is hier de oorzaak vanquote:Op donderdag 25 november 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet altijd grinniken na een post van jou
Daarom heb ik er ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, dat was niet zo'n fijne usert hoor
wat ben je verstandigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel maar ik hoef niet op mn 18e een MILF te worden
ik heb serieus een paardquote:Op donderdag 25 november 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die schimmel tussen je benen?
Dan ben ik nu te laat hihihihihquote:
Een paard is toch niet vet?quote:
Nee broodmagerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een paard is toch niet vet?
Okequote:
NOEEEEEEESSSSSSSSSSS JE KOMT BUITEN OMG OMG OMG BEL DE FP BREAKING NEWS!!!!!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een paard is toch niet vet?
Ze bestaan iig.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er zijn uitzondering op de regel
Ja sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
NOEEEEEEESSSSSSSSSSS JE KOMT BUITEN OMG OMG OMG BEL DE FP BREAKING NEWS!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |