jeeh dan heb ik er 3quote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef tdrone het volgende:
zo nicpics zijn klaar alleen morgen nog even foto's maken
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik snap het alweer
ik word gewoon afgezeken hiero
Uiteraardquote:
Nee, dat meen ikquote:
waar zie jij een zeikstraal?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik snap het alweer
ik word gewoon afgezeken hiero
Later toch wel? Van mij dan?quote:
Die heeft het altijd gedaan in TAL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel maar ik hoef niet op mn 18e een MILF te wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Later toch wel? Van mij dan?
Ik las hinnikenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet altijd grinniken na een post van jou
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heeft het altijd gedaan in TAL.
Nou, dat was niet zo'n fijne usert hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Dat zeg je wel vaker, wat is hier de oorzaak vanquote:Op donderdag 25 november 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet altijd grinniken na een post van jou
Daarom heb ik er ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, dat was niet zo'n fijne usert hoor
wat ben je verstandigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel maar ik hoef niet op mn 18e een MILF te worden
ik heb serieus een paardquote:Op donderdag 25 november 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die schimmel tussen je benen?
Dan ben ik nu te laat hihihihihquote:
Een paard is toch niet vet?quote:
Nee broodmagerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een paard is toch niet vet?
Okequote:
NOEEEEEEESSSSSSSSSSS JE KOMT BUITEN OMG OMG OMG BEL DE FP BREAKING NEWS!!!!!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een paard is toch niet vet?
Ze bestaan iig.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er zijn uitzondering op de regel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |