kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Symph kan nooit lang boos blijven zei hij gisteren
de eerste keer las ik het al Michquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zal ik jullie eens wat vertellen?
Ik hoefde vandaag maar een halve dag te werken, dus heb het geprobeert zonder medicijnen![]()
Het was erg leuk, voor mij
Mijn collega's waren minder blij...
En na 3 uurtjes was het helemaal niet meer leuk
Maar nu weer wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig heb ik daar geen last van
\IK WIL THERAPIEEEHIEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Je komt wel uit je huis en is dus wel degelijk 'buiten'quote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb een tunnel naar je huis gegraven he. Dan hoef ik niet naar buiten
Joh maak je niet kwaad, ik moet 9 van mijn 10 posts ook editten omdat er een tpyo in staatquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
GODVER HET GAAT DE HELE DAG AL FOUT MET TYPO'S EN SHIT
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
GODVER HET GAAT DE HELE DAG AL FOUT MET TYPO'S EN SHIT
dat is nog eens handig! alleen mijn ouders zijn ook engquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb een tunnel naar je huis gegraven he. Dan hoef ik niet naar buiten
Hihihih tpyoquote:Op donderdag 25 november 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joh maak je niet kwaad, ik moet 9 van mijn 10 posts ook editten omdat er een tpyo in staat
* Oceanview geeft therapiequote:Op donderdag 25 november 2010 22:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
\IK WIL THERAPIEEEHIEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
lulquote:
Ik was wel trots op mezelfquote:Op donderdag 25 november 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de eerste keer las ik het al Mich
Okee arme collega's
Dankje L.No, ik wasbeer er helemaal van opquote:
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Lutte het volgende:
Ik denk trouwens dat de hoeveelheid pus met tien procent is afgenomen. Als dit doorzet, zijn er over vijf dagen pics.
Zie mijn ondertitel!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was wel trots op mezelf
[..]
Dankje L.No, ik wasbeer er helemaal van op
Betraptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihi jij maakte een garpje om dat jij een typo maakte
Houd de details bij je!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Lutte het volgende:
Ik denk trouwens dat de hoeveelheid pus met tien procent is afgenomen. Als dit doorzet, zijn er over vijf dagen pics.
ik ben 8 ons afgevallen deze weekquote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Taart therapie, wel leuk, maar wat minder voor de lijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |