ik heb het lang geheim kunnen houdenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga nou niet zeggen dat jij het bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Eeeey schatquote:
zeg dat nou nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Zondag naar CCDat wordt weer....
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het lang geheim kunnen houdenik moest ineens hier aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dan gaan we bij de mac etenquote:
Goedzoquote:Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan gaan we bij de mac eten
Dit Ploert niet te blij doen dat jij buiten komt als enige Fok!erquote:
Hoi allemaal!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Jouw schuld Lutte dat ik hier ben blijven plakken....
Buiten is engquote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit Ploert niet te blij doen dat jij buiten komt als enige Fok!er
Zal ik jullie eens wat vertellen?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
Michhas krijgt een van zn aanvalletjes
ik ben niet boos hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoi allemaal!
En mijn schuld?Niemand kan de verleidingen van deze SC verstaan!
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zal ik jullie eens wat vertellen?
Ik hoefde vandaag maar een halve dag te werken, dus heb het geprobeerd zonder medicijnen![]()
Het was erg leuk, voor mij
Mijn collega's waren minder blij...
En na 3 uurtjes was het helemaal niet meer leuk
Maar nu weer wel![]()
![]()
Ik heb een tunnel naar je huis gegraven he. Dan hoef ik niet naar buitenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
klopt, we gaan samen op FOK! zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |