dat is nog zuurder dan wanneer ze je negerenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon opmerkingen waar het duidelijk is dat je niet welkom bent.
[..]
True.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is nog zuurder dan wanneer ze je negeren
Je hebt er toch geen trauma aan over gehouden?quote:
dat is inderdaad heel vervelendquote:Op donderdag 25 november 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is nog zuurder dan wanneer ze je negeren
Lutte?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is inderdaad heel vervelend
Door de TAL SC zit ik nu hier
we hebben deze niet gekaaptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Michhas het volgende:
Hm... Tijd voor wederom een SC/kaap CC?
Een beetje wel. Boze vrouwen op het internet.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hebt er toch geen trauma aan over gehouden?
Ik bedacht me net dat ik weer moest lachen om die busdingen
iewlquote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Een beetje wel. Boze vrouwen op het internet.
True... Tijd voor een SC-kaap CC?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we hebben deze niet gekaapt
Ik wil niet weer een banquote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
True... Tijd voor een SC-kaap CC?
Nee dat is een heel slecht ideequote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
True... Tijd voor een SC-kaap CC?
I know, inside jokequote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is een heel slecht idee
dat wilde ik net tegen hem zeggenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is een heel slecht idee
Zij is wel tof. Ik zie haar vaak posten de laatste tijd in verschillende topics toevallig.quote:
posten is prima, maar klooien nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
Ik ga gewoon posten daar, en ik ga dat nu doen
?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Eigenlijk klopt de SC-titel niet meer
Waarom zijn jullie weg daar danquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Maar door Lutte kwam ik hier terecht en Benny ook.
De rest is daar gebleven
Ja Lutte is zeker tofquote:Op donderdag 25 november 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Zij is wel tof. Ik zie haar vaak posten de laatste tijd in verschillende topics toevallig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |