quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Faalquote:
Welnee man, dat ding is net als de 206 ontwikkeld uit een oud oostblokhok die bewerkt is met een olifantenkontquote:Op donderdag 25 november 2010 21:47 schreef Marco001 het volgende:
Mijn favoriete ferrari
Oh, en die peugeot 40nogwatvan het vorige topic is mooooooooooi
Bedankt voor de info !quote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef densmee het volgende:
hoe lang duurt het normaal bij de autobandenmarkt, maandag al besteld en nog niks gehoord
Ze zijn niet zo vlot soms, de ene keer wel, de andere keer niet, en als je gaat bellen raken ze helemaal in de war; je krijgt sowieso een duits callcenter aan de lijn, als je mazzel hebt zit er iemand die nederlands spreekt, ik heb wel eens gehad dat het 2 weken duurde, ik heb ook wel eens binnen 3 dagen het spul binnen gehad, en ook wel eens dubbel, omdat ik na ruim een week belde dat het er nog niet wasquote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef densmee het volgende:
hoe lang duurt het normaal bij de autobandenmarkt, maandag al besteld en nog niks gehoord
Kloptquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:45 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh
Nog 4 uurtjes en dan is het weekend
quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:45 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh
Nog 4 uurtjes en dan is het weekend
jep; ze werken hier 4x9 en 1x4 uur, omdat 80% hier in de kost zit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Klopt
voor jou dus een kort dagje!?
hier in de kost zit?!quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jep; ze werken hier 4x9 en 1x4 uur, omdat 80% hier in de kost zit.
Dat ze van ver komen, doordeweeks een bed in de buurt van hun werk hebben en dus vrijdagmiddag lekker vroeg naar huis kunnen.quote:
Ah. ok. Van die mensen die er voor zorgen dat de vrijdagspits altijd zo achterlijk vroeg begintquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat ze van ver komen, doordeweeks een bed in de buurt van hun werk hebben en dus vrijdagmiddag lekker vroeg naar huis kunnen.
psiesjhquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat ze van ver komen, doordeweeks een bed in de buurt van hun werk hebben en dus vrijdagmiddag lekker vroeg naar huis kunnen.
op zich wel, maar waarom dan niet 4x10 uur?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah. ok. Van die mensen die er voor zorgen dat de vrijdagspits altijd zo achterlijk vroeg begint
Maar klinkt als een prima rooster
Waarom dan niet meteen 5x10?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
psiesjh
[..]
op zich wel, maar waarom dan niet 4x10 uur?
We werken vandaag tot half 12, en om 11 uur is de laatste koffiepauze
Nu dus![]()
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 25-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 026 Sounddragon
02. 015 lipje
03. 012 2cv
04. 012 Alexxxxx
05. 011 Anne
06. 009 Alfisti
07. 008 Duvel
08. 007 PeuRac
09. 003 Dangel
10. 002 XcUZ_Me
11. 002 densmee
12. 001 Marco001
13. 001 daNpy
14. 001 ook_gek
15. 001 Paladijn
16. 001 Barcaconia
Reeks-statistieken!
Ik heb jou nog gedronken gisteravondquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
En terecht. Leer je maar 'ns te gedragen verdomme.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Sinds ie mod is heb ik er weer 2 notes bij.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb jou nog gedronken gisteravond![]()
Omdat BAM, en de BAM doet niet aan overuren als het niet hoogst noodzakelijk is.. daarom ook die vier en een halve dag, want 10 uur werken op een dag willen ze niet hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waarom dan niet meteen 5x10?
Ik draai nu standaard dagen van half 9 tot half 7/7u, alleen wel 1,5 uur lunchpauze
ik ook 2 sinds ik weer mod ben!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Sinds ie mod is heb ik er weer 2 notes bij.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb vandaag ál mijn hijsgereedschap afgekeurd op futiliteiten; alles nieuw erop; gewoon omdat het leuk is om ze met hun eigen regeltjes om de oren te slaan![]()
Die passen nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:20 schreef Sounddragon het volgende:
Dan ruk je toch FF ergens anders een lampje uit ??
passen niet ?? andere fitting ??quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Die passen niet!
Ik kom zo nooit aan dat klotebed toe![]()
.
Nee dus..quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
passen niet ?? andere fitting ??
Bed wel al opgehaald ??
Die heeft ff geen tijd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:24 schreef Sounddragon het volgende:
Vraag anders je pa FF om te helpen ?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:19 schreef Anne het volgende:
Muahaha! Het bed ligt in mijn auto! op de matras na.
Opvouwen? Kettingzaag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
!
Hoe krijg je een compleet 2 persoonsbed inclusief bodems in een Ibiza ??
Ik heb zelfs de matras er nog in gekregenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
!
Hoe krijg je een compleet 2 persoonsbed inclusief bodems in een Ibiza ??
Ik ben niet zo sterk dat ik mijn auto op kan tillen en de boel er uit kan schuddenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:01 schreef 2cv het volgende:
Bij het er uit halen pas je gewoon dezelfde techniek toe als bij een blik bruine bonen.
Blikopenerquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sterk dat ik mijn auto op kan tillen en de boel er uit kan schudden!
SD?!
Ik doe ook niet aardig tegen mijn auto. Ga dan ook niet hopen/verwachten dat ik dat wel doe tegen andere auto's.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Ik was al een stapje verder, zegmaar.
En nee. Doe eens aardig tegen mijn auto.
De volgende keer dat ik je zie, doet mijn auto ook niet aardig tegen jou.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aardig tegen mijn auto. Ga dan ook niet hopen/verwachten dat ik dat wel doe tegen andere auto's.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de matras er nog in gekregen. En mijn dekbed. En de kussens.
En een krat met spullen (wat servies, koffiezetapparaat, je thee, enzo).
En zo'n XL-shopper vol met zooi.
En 2 grote lantaarns die ik cadeau aan mijzelf heb gedaan vandaag (![]()
).
En nog wat losse tasjes met zut.
Ben je nu een beetje trots op mij?!
Nee. Ik ben gewoon heel goed in proppen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]is dat een limo-versie van de ibiza?
En daar heeft ie jou mee omdat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:11 schreef 2cv het volgende:
Dan pleurt het motorblok spontaan op straat ?
Omdat mijn auto ook niet aardig tegen mij doet: die gaat steeds stuk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef Anne het volgende:
[..]
En daar heeft ie jou mee omdat?. Ikniesnap.
Nouja. Het is geen groot-groot bed nee. 1.40 bij 2.00.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
Kleine meisjes klein bed natuurlijk.
Dat bed is in de lengte wat het hier in de breedte is
eerst foto's maken !!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:17 schreef Anne het volgende:
Right. Volgens mij lullen we langs elkaar heen.
Anyway, ik ga dat bed weer uitladen![]()
.
Nee, ik projecteer het gewoon op mijn situatiequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:17 schreef Anne het volgende:
Right. Volgens mij lullen we langs elkaar heen.
Anyway, ik ga dat bed weer uitladen![]()
.
Ja! ik wil dat ook wel eens zienquote:
U riep ??quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sterk dat ik mijn auto op kan tillen en de boel er uit kan schudden!
SD?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Datquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja! ik wil dat ook wel eens zien
Dat valt best mee, en wat moet jij met een liezziemoo ?? je ligt er in je uppie inquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
Kleine meisjes klein bed natuurlijk.
Dat bed is in de lengte wat het hier in de breedte is
Hoe zou dat komen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oei, geloof niet dat ik me dat kan herinneren
Je bent laatquote:
Beetje lurkenquote:
Ik post ook wel eens ooit hier maar het is eigenlijk nooit boeiend, ontopic of nuttig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Beetje lurkenAls ik niks boeiends te posten heb dan doe ik dat ook maar niet
Liggen hequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat valt best mee, en wat moet jij met een liezziemoo ?? je ligt er in je uppie in
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zie nog een hele stoel vrij om spullen op te gooien. Zo vol zit hij dus niet.
Nou, weet je,quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou het dan persoonlijk niet weten, maar ik heb gehoord dat jij toch niet zo veel plek in beslag neemt, daar kan dus makkelijk nog wat liggen.
Waarom? Past precies!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
Moet je ook een grotere auto kopen dan, of een treksjaak bijbouwen.
Mijn andere bed ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Mijn 2 persoonsbed had nooit in die auto gepast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Ook zon gele?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn andere bed ook niet.
Die hebben we in een sprinter gekregen, gelukkig.
Ja dáág. Ik ga toch nooit met de treinquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
Je kunt beter de blaadjes van de rails vegen
Is ook geel en er past een 2 persoonsbed in. Ik zie een hoop gelijkenissenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja dáág. Ik ga toch nooit met de trein.
mag je de smeerputten uitscheppen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik kom niet verder dan Amersfoort![]()
wel leuk voor Duvel, ben in de Rijtuigenloods aan t werk
Dat is een evenementen locatie geen werkplaats (meer)quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef lipje het volgende:
[..]
mag je de smeerputten uitscheppen?
dus t zijn beerputten ipv smeerputten.. succes met scheppenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een evenementen locatie geen werkplaats (meer)
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 26-11-2010 (i)
01. 035 Anne
02. 018 Sounddragon
03. 009 TheSwooshdockSaints
04. 008 2cv
05. 006 Duvel
06. 006 Xtreem
07. 005 lipje
08. 005 Barcaconia
09. 004 Dangel
10. 004 BaraCuda
11. 003 PeuRac
12. 002 Alfisti
13. 001 Alexxxxx
14. 001 pgrferrari
15. 001 Marco001
16. 001 XcUZ_Me
Reeks-statistieken!
Oh ja, ja, een Cupraquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef Marco001 het volgende:
Anne, is dat een cupra?
Wel tof kleurtje
Wutquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef PeuRac het volgende:
wel leuk voor Duvel, ben in de Rijtuigenloods aan t werk
Ik heb vanacht gedroomd over Annequote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb vanacht gedroomd over Anne![]()
Ik kwam terug van een wandeling van 170kilometerToen zag ik Anne der gele monster staan met een bed erin
Vervolgens vroeg ze of ik ruimte had om dat bed op te zetten en een collega van me in te laten slapen een paar dagen
Dat is een kraker en die had geen ruimte meer.
Toen werd ik gestoord door de bovenbuurvrouw die op hakken thuis kwam![]()
Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog enzo
En dan de motorkap dichtgooienquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zet ze in je koelvloeistof reservoir
Hier ookquote:
Da's behoorlijk plaatselijk danquote:
*paast Fristi een bakkie versgezettequote:
Mja, nu kon het nogquote:
Daarnet weer een paar dikke vlokken. Richting westen voorbij Rotterdam niets trouwens (was net even die kant op).quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's behoorlijk plaatselijk dan
Daar doelde ik eigenlijk ook op.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mja, nu kon het nog![]()
Ik was best moe, gisteravond ook al in slaap gedonderd
quote:
Lekker!quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*paast Fristi een bakkie versgezette
Het sneeuwt daar nu ook niet, as we write/read?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
De auto's zijn hier brandschoon, ik heb de hele week nog geen snippertje winterse neerslag gezien, ik heb elke keer mazzel
nope , helemaal niks, noppes, nadaquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het sneeuwt daar nu ook niet, as we write/read?
Sleepmode van de LT ??quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je offline ging?
Da's wel héél lokaal.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nope , helemaal niks, noppes, nada
Jep, best wewquote:
Als hij niet aan de voeding hangt welquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:23 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti kiepert een hand sneeuw in SD's nek en gooit een sneeuwbal naar Duvel en Anne
* Alfisti pepert Anne inquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:24 schreef Anne het volgende:
* Anne maakt een hoopje sneeuw en duwt Fristi's hoofd er eventjes in.
Nu al opwarmen ??? ik ben er nog niet heurquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
Ik ga even thee drinken enbadderen (lees; opwarmen)
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Die van ons zijn nu buiten en heel enthousiast.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Leuke heMijn binnen-kat stond enige tijd rechtop tegen de ramen naar de sneeuw te kijken
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
Die van mij gingen altijd onder de tuintafel zitten kijken, maar ik heb geen beessies meer hier
* Alfisti aait SDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Anne d'r poes is toch ook leuk?![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die van ons zijn nu buiten en heel enthousiast.
Ze hebben 't koud, hun vacht staat uit, het lijken nu net enorme katten.quote:
Anne d'r poes is geweldigquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait SD
Maar Anne d'r poes is toch ook leuk?
Wat zit jij in mijn posthistory te neuzen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:32 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan de motorkap dichtgooien.
Wie is Simone van Popstars?
Dat doet ze nou eenmaal, je notes heeft ze al uit denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Wat zit jij in mijn posthistory te neuzen?
Dat kunnen er nooit veel zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat doet ze nou eenmaal, je notes heeft ze al uit denk ik
Brabantquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne d'r poes is geweldig![]()
Zeauw, en dat Japanse stuk brommer weet inmiddels ook wie de baas is,weer in elkaar geschroefd meteen, nu nog ff een rondjes zuigstoffen en een doekie overal overheen, 2 wasjes vouwen en in de kast stampen en dan richting Limbabwe, moet nog FF denken over motor of auto, ik heb eigenlijk geen zin om de noppen er nog FF onder te zetten, of anders het risico te lopen dat ik op mijn wegbandjes terug moet ploeteren zondag
Ik sop er nog even op, om de limerick compleet te maken
Voor Brabant zal ik toch richting Limbabwe moetenquote:
Neuh, die zijn op één hand wel te tellen, mits je met die hand een zak pretzels vast hebtquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Dat kunnen er nooit veel zijn
Eerst bewijzen dat je een blijvertje bent, dan kijken we volgend jaar wel verderquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik wil ook in de OP!![]()
Is sounddragon trouwens de kleine smurf?
Idem hierquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:56 schreef daNpy het volgende:
Wilde vandaag de auto gaan wassen, maar dat lijkt me toch niet zo verstandig in de vrieskou hier
Nee, als ik het was geweest had ik de Frod ingepaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:23 schreef lipje het volgende:
heb jij al die slingers aan mijn huis gehangen?
'Miggolquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Miggol![]()
En gefeliciteerd![]()
![]()
4 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Om je mooie verhaal van hoe je een twee persoonsbed in een te klein autotje weet te proppen.quote:
Binnenkort lekker duits gaan rijdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
KraakloosRuitenwisser zo te krijgen bij de brezan
Ga je toch weer voor de Corsa?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Binnenkort lekker duits gaan rijden
Zolang het maar kraakvrij is en solide aan voeltquote:
quote:
Dat snap ik inderdaad ook niet helemaalquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lekker kort pookje ipv die halve meter lange stok in een Alfa waar je in het luchtledige zit te roeren
TDI babyquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dat snap ik inderdaad ook niet helemaal
Volgens mij is Anne's bed een Alfa, of in ieder geval Italiaansquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zolang het maar kraakvrij is en solide aan voelt![]()
Lekker kort pookje ipv die halve meter lange stok in een Alfa waar je in het luchtledige zit te roeren
Volgens mij is SD een Alfaquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zolang het maar kraakvrij is en solide aan voelt![]()
Doe maar nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
tegelijk zit ik me te bedenken hoe je die qoute kan opvatten
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij is Anne's bed een Alfa, of in ieder geval Italiaans![]()
For fucks sakequote:
Maar toch topfilmquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef Barcaconia het volgende:
Wat heeft the bourne identity toch een kuteinde.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:35 schreef Barcaconia het volgende:
Heerlijk, Franse rotzooi onherstelbaar slopen
Kopen we niks voorquote:
Tsja, als je hem kunt betalen...kun je hem dan ook nog rijden? En dan ook nog als vaste (enige) auto? Heeft uberhaupt iemand een Porsche als enige auto?quote:Op zondag 28 november 2010 02:29 schreef 2cv het volgende:
Dan zou ik gaan sparen voor een Porsche ja
30kquote:Op zondag 28 november 2010 02:42 schreef 2cv het volgende:
Hangt van het aantal kilometers per jaar af, hangt van het aantal kilometers per jaar af, vast wel.
Blijft een droom, een Porsche.quote:Op zondag 28 november 2010 02:55 schreef 2cv het volgende:
Hoe weet jij of dat te duur is ?
Als ik echt graag een Porsche zou willen en ik kon het (net) niet betalen dan had ik 1 of ander goedkoop aziaatje gekocht waarmee ik mijn Porsche/portemonnee kon ontzien.
http://imp.porsche.com/ne(...)/serviceprijzen/996/quote:Op zondag 28 november 2010 02:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijft een droom, een Porsche.
De realiteit is echter huis, kinderen, vakanties etc. dus dan kun jij het wel invullen.
Maar ooit...die 911![]()
Buiten dat je nergens bij kanquote:Op zondag 28 november 2010 09:44 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind die classic 911 geweldig de 3.2 liter. Maar ik zie dat die prijzen wel een beetje tegen vallen![]()
Geen idee wat je allemaal zelf aan zo'n ding kan doen. Vrij veel volgens mij als je een beetje handig bent. Maar de onderdelen zullen wel duur zijn.
Gayweek!quote:Op zondag 28 november 2010 10:06 schreef Sounddragon het volgende:
Wtf, is er een dameskappersconventie in de SC, of is het FOK! gay week ??
Foto van SDquote:Op zondag 28 november 2010 10:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gayweek!Vaseline al klaar staan?
Kun je toch wel een weekje mee voort.quote:
De helft is al op johquote:Op zondag 28 november 2010 10:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je toch wel een weekje mee voort.
ff 27 paginas doorbladerenquote:Op zondag 28 november 2010 10:24 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik oooooit een 911 koop is het er zo eentje. Maar dan wel in die fellere lime-groen kleur waar ik zo even geen foto van kan vinden
je hebt nu een plaatje van een 2.7 RS uit '73. Die gaan alleen voor ziek veel geld weg.quote:Op zondag 28 november 2010 10:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik was een jaar ofwat geleden bij een porsche restaurateur in Duitsland. Die had er 3 of 4 staan in die kleur. Nu op google vind ik haast niets erover en al helemaal geen foto's. Was dat zo zeldzaam dan?
Alleen dit kleine fotootje:
[ afbeelding ]
Zegt me niets, ik moet gewoon een 2.4 targa hebben, maar dit gaat me om dequote:Op zondag 28 november 2010 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt nu een plaatje van een 2.7 RS uit '73. Die gaan alleen voor ziek veel geld weg.
Zoek er maar eens prijzen bijquote:Op zondag 28 november 2010 10:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zegt me niets, ik moet gewoon een 2.4 targa hebben, maar dit gaat me om dekleur
goedemorgen Italiaanse fransoosquote:Op zondag 28 november 2010 10:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ga niet langs af, u ontvangt geen gratis Niva?
Goedemorgen overigens
En ik zal meteen maar alvast een nieuwe OP zoeken. We krijgen hem wel ff vol geluld, toch, Duvel?quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 27-11-2010 (i)
01. 020 Anne
02. 018 Sounddragon
03. 016 Alfisti
04. 015 BaraCuda
05. 009 Duvel
06. 006 TheSwooshdockSaints
07. 005 daNpy
08. 004 lipje
09. 004 Barcaconia
10. 001 ook_gek
11. 001 Alexxxxx
12. 001 ellevehC86
Reeks-statistieken!
Moet ie vol danquote:
Als ik m'n ijs ondertussen kan opeten wel jaquote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
. Dus jij komt ff helpen?
Openhaard staat hier aanquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook ijs. In Weeze. Damn.
* Anne gaat zo aan de aardbeienyoghurt.
Waar zit jij dan?quote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
Het is hier 26 graden dus dan wil ik wel een ijsje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |