quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ze is aan het zuigenquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef PeZu het volgende:
man die tt steek er wat meer moeite in, ge bent toch geen jeanette
ik moest even snel een nieuwe maken terwijl er net klanten binnen kwamenquote:
geen thee vandaagquote:
Ja, nou, had dan gewoon op je DM geletquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik moest even snel een nieuwe maken terwijl er net klanten binnen kwamen
Geen koffie vandaagquote:
je stijfjequote:
die zag ik te laatquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nou, had dan gewoon op je DM gelet![]()
quote:
opzich geen slecht planquote:
quote:AMSTERDAM - Het verkeer ondervindt komend weekeinde wederom ernstige hinder op de snelweg A1.
Door grootschalige onderhoudswerkzaamheden tussen de knooppunten Watergraafsmeer en Muiderberg moeten weggebruikers vanaf vrijdagavond 22.00 uur tot maandagochtend 05.00 uur rekening houden met flink meer reistijd en afgesloten verbindingswegen, maakte Rijkswaterstaat donderdag bekend.
Tijdens de nacht is de rijbaan richting Amersfoort tussen knooppunt Watergraafsmeer en Diemen volledig dicht.
Rijkswaterstaat gaat het oude asfalt verwijderen en brengt een nieuwe laag aan. Weggebruikers krijgen het advies goed te letten op actuele informatie boven en langs de weg. Gele borden geven omleidingsroutes aan.
A7
Het verkeer van Amsterdam of Schiphol richting Almere of Lelystad, wordt omgeleid tijdens de nachten via de A2 en de A9 verderop naar de A1.
Wie vanaf Amsterdam of Schiphol naar Amersfoort of het oosten van het land wil, moet via Utrecht rijden. Verkeer naar het noorden van Nederland, kan het beste via de A7 gaan.
AnaarBeter-kaartje
Wie ervoor kiest met de trein te reizen, kan op zaterdag voor 2 euro een van AnaarBeter-kaartje kopen.
Op zondag is dit niet mogelijk, vanwege enkele evenementen en buitendienstregelingen van ProRail. De bus biedt eveneens deze voordeeltickets.
http://www.nu.nl/binnenla(...)omend-weekeinde.html
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
zo thuis
met nieuwe sloffen en een 2 persoonsluchtbed
Dat is voor mij net zo ver omrijden als via Utrecht, volgens mij... ik moet dan namelijk nog steeds langs die A1quote:
Ik had 'Thee' mooier gevonden.quote:
Koffie & Thee, dan is iedereen tevredenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had 'Thee' mooier gevonden.
Thee & Koffie dan.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Koffie & Thee, dan is iedereen tevreden
ik woon vlakbij hoorn, en het is 49 km korter als via Amersfoortquote:Op donderdag 25 november 2010 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is voor mij net zo ver omrijden als via Utrecht, volgens mij... ik moet dan namelijk nog steeds langs die A1.
Kijk. Een man naar m'n theehart.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:54 schreef DaMart het volgende:
Uiteraard, thee >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> koffie.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kijk. Een man naar m'n theehart.
Ik moet sowieso voorbij Amsterdam, en via A9-A2-A28 is maar 5 minuten langzamer dan A9-A1-A28 volgens de routeplanner... met als die wegwerkzaamheden op de A1 gok ik dat het alternatief zelfs sneller is.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik woon vlakbij hoorn, en het is 49 km korter als via Amersfoort
Drukker dan waar?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het gevoel dat het hier wat drukker is, goedemorgen
gmtaquote:
ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 25 november 2010 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet sowieso voorbij Amsterdam, en via A9-A2-A28 is maar 5 minuten langzamer dan A9-A1-A28 volgens de routeplanner... met als die wegwerkzaamheden op de A1 gok ik dat het alternatief zelfs sneller is..
Een SC over Tally?quote:
Oh. Ja. Al die nieuwe subfora.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Nee, in het subforum TAL (Talentenjacht)
Misschien tussen de bonbonnetjes.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
niet naar zoeken, dan komt hij vanzelf tevoorschijn
Ik heb volgens mij in het Ben Saunders topic gepost. Maar ja. Dat moet dan ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb nog nooit in [TAL] Gepost, en ik ben het ook niet van plan om ooit nog in m'n leven te gaan doen.
ik kom er ook nooitquote:Op donderdag 25 november 2010 20:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb nog nooit in [TAL] Gepost, en ik ben het ook niet van plan om ooit nog in m'n leven te gaan doen.
zoveel rijd ze toch ook weer niet te hardquote:Op donderdag 25 november 2010 20:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien tussen de bonbonnetjes.
Wat heeft dat met bonbons te maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
zoveel rijd ze toch ook weer niet te hard
ik heb altijd alle bonnetjes in zo'n geldkistjequote:Op donderdag 25 november 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet naar zoeken, dan komt hij vanzelf tevoorschijn
QFTquote:Op donderdag 25 november 2010 20:02 schreef TheFamousMan het volgende:
niets, wel met een bonbonnetjequote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat heeft dat met bonbons te maken.
Wat hebben bonbons met een bonnetje te maken?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bon bonnetje. Ha. Ha.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hebben bonbons met een bonnetje te maken?
bon bonnetjequote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En niet betaald met de pin? Afschrift is ook geldig als bonquote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb altijd alle bonnetjes in zo'n geldkistje
en de buggy is niet helemaal jofelding is gloednieuw, maar nu kan ik het bonnetje nie vinden
[..]
QFT
Wat een humorquote:
Als er nu niets gebeurdquote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Alweer een criminele PVV-er...
Hero Brinkman, hij was onder invloed aan het reiden, en toen er een politie auto achter hem verscheen, reed hij met plankgas door...
wéér was Geertje niet op de hoogte
Uiteraard nietquote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Alweer een criminele PVV-er...
Hero Brinkman, hij was onder invloed aan het reiden, en toen er een politie auto achter hem verscheen, reed hij met plankgas door...
wéér was Geertje niet op de hoogte
Ja.quote:
Avond mede gouwenaarquote:Op donderdag 25 november 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Mn haar is mooi![]()
En mn zelfgemaakte pizza was heerrrlijk![]()
En hoe is het hier?
Wat heb je met je haar gedaan?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Mn haar is mooi![]()
En hoe is het hier?
Omdat weet ik niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom valt jouw sig mij nu pas op :$
Ehm ja vast wel gepind maar hoe weet je dan om wat voor artikel het gaat?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En niet betaald met de pin? Afschrift is ook geldig als bon
Tof trouwens van dat luchtbed15 euro is geen geld
En ik was klaar met dat poetsenNu lekker leuke dingen, morgen weer een dag
pics!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Mn haar is mooi![]()
En hoe is het hier?
Avond!quote:
Heel saai puntjes eraf en geverfd, in dezelfde kleur als vorige keerquote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je met je haar gedaan?
Klinkt goed ja
Hier alles goedIk moet morgen misschien toch m'n haar maar even verven
Alweer? Je ziet het zaterdag wel!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ehm ja vast wel gepind maar hoe weet je dan om wat voor artikel het gaat?kan je dat echt als 'bon' gebruiken dan?
Wat fijn van het poetsen en gelijk heb je, morgen weer een dag hoor![]()
[..]
pics!
Daar waren reclames voorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ehm ja vast wel gepind maar hoe weet je dan om wat voor artikel het gaat?kan je dat echt als 'bon' gebruiken dan?
Wat fijn van het poetsen en gelijk heb je, morgen weer een dag hoor![]()
[..]
pics!
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Avond!![]()
![]()
[..]
Heel saai puntjes eraf en geverfd, in dezelfde kleur als vorige keerXD Maar wel weer leuk
Mooi
![]()
Haha, ben je geïnspireerd?![]()
[..]
Alweer? Je ziet het zaterdag wel!XD
komt ie weer aan met zijn eeuwige muse gezeik, ik luister muse dus ik heb smaak gejank op fokquote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij komt zeker ook in een lachstuip als daar Muse had gestaan
Nee, ik bedoel, De Staat staat op Glastonbury, het grootste festival in Europa, dus die emogif bij De Staat is onterechtquote:Op donderdag 25 november 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt ie weer aan met zijn eeuwige muse gezeik, ik luister muse dus ik heb smaak gejank op fok
aaah dus jij komt voor mij bepalen of ik het wel of niks mag vinden, mooi is dat ook weer duidelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, De Staat staat op Glastonbury, het grootste festival in Europa, dus die emogif bij De Staat is onterecht
Ik houd wel van Muse, sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt ie weer aan met zijn eeuwige muse gezeik, ik luister muse dus ik heb smaak gejank op fok
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb mijn productiefste foto-dagen uitgezocht. Zeg maar het aantal foto's van alle jaren op dezelfde dag opgeteld. Minst productieve dag is uiteraard 29 februari, daar zijn er nog maar 2 van geweest sinds ik begon. 5 juni t/m 24 november zijn er nu 9 van geweest, 25 nov t/m 31 dec, 1 jan t/m 28 feb en 1 mrt t/m 4 juni tot nu toe 8.
Productiefste dagen:
1. 22 mei 1.213
2. 21 augustus 980
3. 29 augustus 958
4. 23 oktober 887
5. 20 mei 870
Minst productieve dagen:
362. 14 maart 29
363. 22 januari 28
364. 11 december 23
365. 1 februari 22
366. 29 februari 1 (!)
Omnomnom cijfertjes
Haha jaquote:Op donderdag 25 november 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Iedereen had het vandaag over de kapper geloof ik
Dus dan kan ik niet achter blijven
Symphquote:
niks mis mee hoor, niet mijn muziek maar dat eeuwige geroep om muse als het over muziek gaat, zo enorm triestquote:Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd wel van Muse, sorry![]()
Nee, ik kom voor jou bepalen wat je wel of niet talent mag vinden. Talent hebben is geen mening, maar een feit. Dat je niet van hun muziek houd, ok, maar ga niet ontkennen dat ze geen talent hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah dus jij komt voor mij bepalen of ik het wel of niks mag vinden, mooi is dat ook weer duidelijk
Je mag me best uitlachen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kolere. Hoeveel yottabyte geheugen heb jij? XD
![]()
nee dat kom jij ook niet doen, ik VIND het weinig origineel, geen echte uniek stem dus nee echt talent nee, maar dat VIND ik, mag dat?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik kom voor jou bepalen wat je wel of niet talent mag vinden. Talent hebben is geen mening, maar een feit. Dat je niet van hun muziek houd, ok, maar ga niet ontkennen dat ze geen talent hebben.
Is ook niks voor jou.quote:
heb jij daar talent voor?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
zullen we het weer over seks hebben
Volgens mij zijn jullie het trouwens met elkaar eens. Naatje gebruikt een drievoudige ontkenning in zijn laatste bijzin namelijk. Al zal dat waarschijnlijk niet zo bedoeld zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat kom jij ook niet doen, ik VIND het weinig origineel, geen echte uniek stem dus nee echt talent nee, maar dat VIND ik, mag dat?
ok mooi zo
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Eheh.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij dat zegt neem ik dat blind aan
nee, daar ben ik nog niet klaar voorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
Doet die impotente plugin van je het alweer?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
* wel.o.k komt volledig onschuldig binnen slenteren
nee dat denk ik ook niet maar goed, hij luistert muse dus hij weet vast wat goed is of niet en kan ook voor anderen bepalenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie het trouwens met elkaar eens. Naatje gebruikt een drievoudige ontkenning in zijn laatste bijzin namelijk. Al zal dat waarschijnlijk niet zo bedoeld zijn
quote:
ja hoor, onze eigen don juanquote:
des te beter om het erover te hebben, toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, daar ben ik nog niet klaar voor
Jaaa hooorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
![]()
* wel.o.k komt volledig onschuldig binnen slenteren
geen idee, ik weet zeker als ik inlog dat ie gaat roepen alert! alert! 5 minuten tot blablaquote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet die impotente plugin van je het alweer?
In plaats van Muse had daar willekeurig ieder andere band kunnen staan die volgens mij talent hebben en ook redelijk bekend zijn...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook niet maar goed, hij luistert muse dus hij weet vast wat goed is of niet en kan ook voor anderen bepalen![]()
quote:[..]
[..]
ja hoor, onze eigen don juan
Mja, sommige ballenkrabbertjes overspelen hun hand weleens, dan heb je datquote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
nee dat denk ik ook niet maar goed, hij luistert muse dus hij weet vast wat goed is of niet en kan ook voor anderen bepalen
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa hooor
nou nu suikertaartje nog en we zijn compleet
ben jij niets seksbaar danquote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Kuukske het volgende:
Als het over seks gaat ben ik weer pleite hoor. Ik kom hier toch potverdriedubbeltjes voor koffie of thee.
...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
des te beter om het erover te hebben, toch?
Dat zeg ik niet!quote:
ken je de termen koffieseks en theeseks dan niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Kuukske het volgende:
Als het over seks gaat ben ik weer pleite hoor. Ik kom hier toch potverdriedubbeltjes voor koffie of thee.
vast wel, wat jij wil knulquote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In plaats van Muse had daar willekeurig ieder andere band kunnen staan die volgens mij talent hebben en ook redelijk bekend zijn...
[..]
als naatje professioneel kaartspeler was dan was hij toe aan zijn 10e faillissementquote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, sommige ballenkrabbertjes overspelen hun hand weleens, dan heb je dat
daar heb je een punt...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..].
Whehehehe.
Maar waarom erover praten, als je het veel beter kan doen?
Véél te heet.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ken je de termen koffieseks en theeseks dan niet?
wat is dan het probleemquote:
Dat ik hier voor geleuter (quote:
quote:
Ha! Je zei leuter, dus tochquote:Op donderdag 25 november 2010 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ik hier voor geleuter () over koffie en thee kom en niet over seks!
Want?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig is koffieseks ook niet voor jou bestemd, dat is alleen voor negers
Niks mis met koffie na de seksquote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig is koffieseks ook niet voor jou bestemd, dat is alleen voor negers
Ik zie dat ik dequote:
we komen hier omdat we koffie drinken en tijdens het drinken praten we weleens over sexquote:Op donderdag 25 november 2010 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ik hier voor geleuter () over koffie en thee kom en niet over seks!
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:27 schreef ElmoFan het volgende:
Ahh, hier zitten de mensen die niet hier zitten: [GRTDOJW] #778 Waar ze het over moeilijke dingen hebben!
hoi naatje!, ik ben niet zo fan van koffie trouwens
Ik vind je schattig. Ik weet niet waarom.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
we komen hier omdat we koffie drinken en tijdens het drinken praten we weleens over sex
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie dat ik desmilies voortaan gewoon weg kan laten.
Thee mag ookquote:Op donderdag 25 november 2010 20:27 schreef ElmoFan het volgende:
Ahh, hier zitten de mensen die niet hier zitten: [GRTDOJW] #778 Waar ze het over moeilijke dingen hebben!
hoi naatje!, ik ben niet zo fan van koffie trouwens
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind je schattig. Ik weet niet waarom.
Nou. Ik denk dat jij nieuw bent. Niet zozeer wij.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hoi, allemaal nieuwe mensen hierIk ken alleen naatje
Het gaat erom door wie.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
PeZu wordt schattig genoemd, nu kan ik vredig sterven
je kent me niet heh, niet haten knulquote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
PeZu wordt schattig genoemd, nu kan ik vredig sterven
Ik bedoelde meer mensen die ik nog neit kendequote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Ik denk dat jij nieuw bent. Niet zozeer wij.
hoi? hoi? Wat een lauwigheid zeg..quote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef ElmoFan het volgende:
Laat maar ik ken er wel meer![]()
[..]
Hoi
Ik vind het alleen zeer prettig dat ze mij niet schattig noemen, schattige mensen zijn nl niet neukbaarquote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kent me niet heh, niet haten knul
Ik heb het druk met posten en topics in de gaten houdenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi? hoi? Wat een lauwigheid zeg..
.. En bedankt.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zeer prettig dat ze mij niet schattig noemen, schattige mensen zijn nl niet neukbaar
das vreemd, ik vind schattige meisjes vaak best seksbaarquote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zeer prettig dat ze mij niet schattig noemen, schattige mensen zijn nl niet neukbaar
Is dit niet het post-opkrik-topic?quote:
nou nou...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb het druk met posten en topics in de gaten houden
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef PeZu het volgende:
das vreemd, ik vind schattige meisjes vaak best seksbaar
schattige meisjesquote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
das vreemd, ik vind schattige meisjes vaak best seksbaar
volgens mij welquote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh gewoon even binnen 2 uur een topic vol spammen
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dit niet het post-opkrik-topic?
Diep in ons hart gaat het altijd om de schattigheidsfactor.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
maar het gaat ook om of meisjes schattige jongens neukbaar vinden
ik heb even gegluurd, mijn stelling gaat weer opquote:
is knuffelen weer niet genoegquote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
ElmoFanquote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb het druk met posten en topics in de gaten houden
Knuffel gehalte ook belangrijk?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Diep in ons hart gaat het altijd om de schattigheidsfactor.
schattige meisjes willen stoere jongensquote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
dus ik maak nog kans bij ST en marijke denk je?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Diep in ons hart gaat het altijd om de schattigheidsfactor.
Natuurlijk. Want Kuukskequote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb even gegluurd, mijn stelling gaat weer op
Kort door de bocht. Nou, dank je.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
ik heb even gegluurd, mijn stelling gaat weer op
Weet ik veel. Ik heb geen idee wat je factor is.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
dus ik maak nog kans bij ST en marijke denk je?
ik denk het nietquote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
héél erg schattigquote:Op donderdag 25 november 2010 20:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb geen idee wat je factor is.
Neequote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 25 november 2010 20:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kort door de bocht. Nou, dank je.
quote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hallo. Het gaat over Kuuk. NATUURLIJK is dat schattigquote:
Mja. Normaal heb ik dat niet zo hoor.quote:
Ik zou het niet weten, heb haar nog nooit ontmoetquote:Op donderdag 25 november 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo. Het gaat over Kuuk. NATUURLIJK is dat schattig.
ja want seksquote:Op donderdag 25 november 2010 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
Je trekt de mensen wel hierheen LL
Het gaat goed met de sigs tegenwoordig!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
Hallo. Het gaat over Kuuk. NATUURLIJK is dat schattig.
je bloost aan een stuk doorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Normaal heb ik dat niet zo hoor.
Jaja, voor de koffiequote:
Nee nooit.quote:
Moet ik met je neuken om koffie van je te krijgen?quote:
Of eerst seks en dan koffie?quote:
ja dat was inderdaad de andere optiequote:
zullen we misschien eerst eens afspreken?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik met je neuken om koffie van je te krijgen?
[..]
Of eerst seks en dan koffie?
Nee hoor. Koffie sowieso.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik met je neuken om koffie van je te krijgen?
[..]
Of eerst seks en dan koffie?
koffie iemand? of zijn weer bezig....quote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen dus eerst koffie, dan sex en dan weer koffie
EN dan weer seksquote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen dus eerst koffie, dan sex en dan weer koffie
Ja, hey... dat is toch logisch? Anders kunnen we niet seksen, als jij daar bent, en ik hierquote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zullen we misschien eerst eens afspreken?
Oh... nou dan eh...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Koffie sowieso.
Maar het mag wel.
Private message. Direct message.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
Watthefack is de difference between PM en DM
goed om te wetenquote:
ja maar toch niet gelijk op de eerste date enzowquote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hey... dat is toch logisch? Anders kunnen we niet seksen, als jij daar bent, en ik hier
Ik zit boordevol opties.quote:
Niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goed om te weten
[..]
ja maar toch niet gelijk op de eerste date enzow
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Private message. Direct message.
want? ik merk alleen de feiten opquote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien
Is er iets mis met seks op de eerste datequote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goed om te weten
[..]
ja maar toch niet gelijk op de eerste date enzow
Bengeltje heeft wel een goed punt trouwensquote:Op donderdag 25 november 2010 20:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het gaat goed met de sigs tegenwoordig!
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er iets mis met seks op de eerste date![]()
![]()
?
Yup.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
ik kan de volgende TT al raden
nee maar pien is een vrouw en dat is nieuw enzowquote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er iets mis met seks op de eerste date![]()
![]()
?
koffie- en theeseks?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
ik kan de volgende TT al raden
Die van MPG paste er niet meer achter.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bengeltje heeft wel een goed punt trouwens![]()
mooi, uitvoeringen met full options zijn toch vaak het bestquote:
Wel heel leuk hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maar pien is een vrouw en dat is nieuw enzow
Ik ben ook wel zo'n meisje dat alle opties overal op wil.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef PeZu het volgende:
mooi, uitvoeringen met full options zijn toch vaak het best
waarom is het verbazend dat ik pien ken?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je die al weet
[..]
Hey Enfe![]()
gewoon omdat het kan en je anders spijt krijgt?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zo'n meisje dat alle opties overal op wil.
Ow, hihihi...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maar pien is een vrouw en dat is nieuw enzow
Die van Blight staat er al meer dan lang zat in, die kan er wel uit. Inhoudelijk is dat trouwens ook zonder context gewoon Basiskennis.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die van MPG paste er niet meer achter.
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef PeZu het volgende:
gewoon omdat het kan en je anders spijt krijgt?
Gewoon, daaromquote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom is het verbazend dat ik pien ken?
Jamaar. Maar. ... Ugh. Nee Blight blijftquote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van Blight staat er al meer dan lang zat in, die kan er wel uit. Inhoudelijk is dat trouwens ook zonder context gewoon Basiskennis.
bekend probleemquote:
quote:
He wat? mis ik iets?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom is het verbazend dat ik pien ken?
No further questionsquote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jamaar. Maar. ... Ugh. Nee Blight blijft.
ow hihihi?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, hihihi...
Voor mij is dat niet nieuw, een vrouw...
En terecht.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jamaar. Maar. ... Ugh. Nee Blight blijft.
foboquote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht.
Al zou ik het wel heel gaaf vinden als ik op de 4e regel zou passen....
Ik wacht nog op de meest perfecte uitspraak over moi. Maar hij komt maar niet echt voorbij. Het moet een allesomvattende zijn. Van de juiste personen. Ofzo.quote:
uhm ik zeg, pien is ook schattig en seksbaar, daar reageert trev op, op zijn trevsquote:
Whehequote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow hihihi?
je lacht als een wijf
Weet ik nog nietquote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
KOM JE NOU NAAR DE MEET PIEN???![]()
En moet ik nog kadootjes voor je kopen?
aan welk idee?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Dat was om jou vast aan het idee te laten wennen.
Oh... wat zei Trev dan? Ik let niet opquote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik zeg, pien is ook schattig en seksbaar, daar reageert trev op, op zijn trevs
Hoe zou ik het anders dan moeten doen?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik zeg, pien is ook schattig en seksbaar, daar reageert trev op, op zijn trevs
ik?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
Wie gaan dr eigenlijk allemaal?
Trevje!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je die al weet
[..]
Hey Enfe![]()
Ik. Is dat niet genoeg of zo.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
zaterdagquote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef Kuukske het volgende:
Hoe wie wat waar. En wie staan er op de gueslist?
gewoon doenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
GMTAquote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik?reden genoeg om te komen dacht ik zo
Aanstaande? .. Hm. Waar?quote:
Alleen maar leuke mensenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef Kuukske het volgende:
Hoe wie wat waar. En wie staan er op de gueslist?
Wie, afgezien van jou dan.quote:
TSJEZUS!quote:
dat ik er geen gras over laat groeien, ik zei dat ik alleen maar een feit opmerk, en hij is verbaast dat ik dat weet/jou kenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... wat zei Trev dan? Ik let niet op
ingesneeuwd bij Marijke, niets is mooier dan datquote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, komt er zaterdag niet zo'n bak sneeuw naar beneden uit de hemel?
niet te hopenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef Kuukske het volgende:
Van een meid. He, waar hebben we het nou de hele tijd over?quote:
spuckquote:
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKquote:
Bij mijquote:
Trouwens over sneeuw, net met het nieuws op de radio, de sneeuw in twente en de achterhoek kan blijven liggen, ik had iets van welke sneeuwquote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef Kuukske het volgende:
muckoquote:
oh sorry... maar er is een heel verschil tussen iemand die lacht als een wijfquote:Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Van een meid. He, waar hebben we het nou de hele tijd over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |