Een SC over Tally?quote:
Oh. Ja. Al die nieuwe subfora.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Nee, in het subforum TAL (Talentenjacht)
Misschien tussen de bonbonnetjes.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
niet naar zoeken, dan komt hij vanzelf tevoorschijn
Ik heb volgens mij in het Ben Saunders topic gepost. Maar ja. Dat moet dan ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb nog nooit in [TAL] Gepost, en ik ben het ook niet van plan om ooit nog in m'n leven te gaan doen.
ik kom er ook nooitquote:Op donderdag 25 november 2010 20:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb nog nooit in [TAL] Gepost, en ik ben het ook niet van plan om ooit nog in m'n leven te gaan doen.
zoveel rijd ze toch ook weer niet te hardquote:Op donderdag 25 november 2010 20:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien tussen de bonbonnetjes.
Wat heeft dat met bonbons te maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
zoveel rijd ze toch ook weer niet te hard
ik heb altijd alle bonnetjes in zo'n geldkistjequote:Op donderdag 25 november 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet naar zoeken, dan komt hij vanzelf tevoorschijn
QFTquote:Op donderdag 25 november 2010 20:02 schreef TheFamousMan het volgende:
niets, wel met een bonbonnetjequote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat heeft dat met bonbons te maken.
Wat hebben bonbons met een bonnetje te maken?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bon bonnetje. Ha. Ha.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hebben bonbons met een bonnetje te maken?
bon bonnetjequote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En niet betaald met de pin? Afschrift is ook geldig als bonquote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb altijd alle bonnetjes in zo'n geldkistje
en de buggy is niet helemaal jofelding is gloednieuw, maar nu kan ik het bonnetje nie vinden
[..]
QFT
Wat een humorquote:
Als er nu niets gebeurdquote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Alweer een criminele PVV-er...
Hero Brinkman, hij was onder invloed aan het reiden, en toen er een politie auto achter hem verscheen, reed hij met plankgas door...
wéér was Geertje niet op de hoogte
Uiteraard nietquote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Alweer een criminele PVV-er...
Hero Brinkman, hij was onder invloed aan het reiden, en toen er een politie auto achter hem verscheen, reed hij met plankgas door...
wéér was Geertje niet op de hoogte
Ja.quote:
Avond mede gouwenaarquote:Op donderdag 25 november 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Mn haar is mooi![]()
En mn zelfgemaakte pizza was heerrrlijk![]()
En hoe is het hier?
Wat heb je met je haar gedaan?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Mn haar is mooi![]()
En hoe is het hier?
Omdat weet ik niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom valt jouw sig mij nu pas op :$
Ehm ja vast wel gepind maar hoe weet je dan om wat voor artikel het gaat?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En niet betaald met de pin? Afschrift is ook geldig als bon
Tof trouwens van dat luchtbed15 euro is geen geld
En ik was klaar met dat poetsenNu lekker leuke dingen, morgen weer een dag
pics!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Mn haar is mooi![]()
En hoe is het hier?
Avond!quote:
Heel saai puntjes eraf en geverfd, in dezelfde kleur als vorige keerquote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je met je haar gedaan?
Klinkt goed ja
Hier alles goedIk moet morgen misschien toch m'n haar maar even verven
Alweer? Je ziet het zaterdag wel!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ehm ja vast wel gepind maar hoe weet je dan om wat voor artikel het gaat?kan je dat echt als 'bon' gebruiken dan?
Wat fijn van het poetsen en gelijk heb je, morgen weer een dag hoor![]()
[..]
pics!
Daar waren reclames voorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ehm ja vast wel gepind maar hoe weet je dan om wat voor artikel het gaat?kan je dat echt als 'bon' gebruiken dan?
Wat fijn van het poetsen en gelijk heb je, morgen weer een dag hoor![]()
[..]
pics!
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Avond!![]()
![]()
[..]
Heel saai puntjes eraf en geverfd, in dezelfde kleur als vorige keerXD Maar wel weer leuk
Mooi
![]()
Haha, ben je geïnspireerd?![]()
[..]
Alweer? Je ziet het zaterdag wel!XD
komt ie weer aan met zijn eeuwige muse gezeik, ik luister muse dus ik heb smaak gejank op fokquote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij komt zeker ook in een lachstuip als daar Muse had gestaan
Nee, ik bedoel, De Staat staat op Glastonbury, het grootste festival in Europa, dus die emogif bij De Staat is onterechtquote:Op donderdag 25 november 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt ie weer aan met zijn eeuwige muse gezeik, ik luister muse dus ik heb smaak gejank op fok
aaah dus jij komt voor mij bepalen of ik het wel of niks mag vinden, mooi is dat ook weer duidelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, De Staat staat op Glastonbury, het grootste festival in Europa, dus die emogif bij De Staat is onterecht
Ik houd wel van Muse, sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt ie weer aan met zijn eeuwige muse gezeik, ik luister muse dus ik heb smaak gejank op fok
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb mijn productiefste foto-dagen uitgezocht. Zeg maar het aantal foto's van alle jaren op dezelfde dag opgeteld. Minst productieve dag is uiteraard 29 februari, daar zijn er nog maar 2 van geweest sinds ik begon. 5 juni t/m 24 november zijn er nu 9 van geweest, 25 nov t/m 31 dec, 1 jan t/m 28 feb en 1 mrt t/m 4 juni tot nu toe 8.
Productiefste dagen:
1. 22 mei 1.213
2. 21 augustus 980
3. 29 augustus 958
4. 23 oktober 887
5. 20 mei 870
Minst productieve dagen:
362. 14 maart 29
363. 22 januari 28
364. 11 december 23
365. 1 februari 22
366. 29 februari 1 (!)
Omnomnom cijfertjes
Haha jaquote:Op donderdag 25 november 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Iedereen had het vandaag over de kapper geloof ik
Dus dan kan ik niet achter blijven
Symphquote:
niks mis mee hoor, niet mijn muziek maar dat eeuwige geroep om muse als het over muziek gaat, zo enorm triestquote:Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd wel van Muse, sorry![]()
Nee, ik kom voor jou bepalen wat je wel of niet talent mag vinden. Talent hebben is geen mening, maar een feit. Dat je niet van hun muziek houd, ok, maar ga niet ontkennen dat ze geen talent hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah dus jij komt voor mij bepalen of ik het wel of niks mag vinden, mooi is dat ook weer duidelijk
Je mag me best uitlachen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kolere. Hoeveel yottabyte geheugen heb jij? XD
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |