nee dat kom jij ook niet doen, ik VIND het weinig origineel, geen echte uniek stem dus nee echt talent nee, maar dat VIND ik, mag dat?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik kom voor jou bepalen wat je wel of niet talent mag vinden. Talent hebben is geen mening, maar een feit. Dat je niet van hun muziek houd, ok, maar ga niet ontkennen dat ze geen talent hebben.
Is ook niks voor jou.quote:
heb jij daar talent voor?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
zullen we het weer over seks hebben
Volgens mij zijn jullie het trouwens met elkaar eens. Naatje gebruikt een drievoudige ontkenning in zijn laatste bijzin namelijk. Al zal dat waarschijnlijk niet zo bedoeld zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat kom jij ook niet doen, ik VIND het weinig origineel, geen echte uniek stem dus nee echt talent nee, maar dat VIND ik, mag dat?
ok mooi zo
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Eheh.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij dat zegt neem ik dat blind aan
nee, daar ben ik nog niet klaar voorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
Doet die impotente plugin van je het alweer?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
* wel.o.k komt volledig onschuldig binnen slenteren
nee dat denk ik ook niet maar goed, hij luistert muse dus hij weet vast wat goed is of niet en kan ook voor anderen bepalenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie het trouwens met elkaar eens. Naatje gebruikt een drievoudige ontkenning in zijn laatste bijzin namelijk. Al zal dat waarschijnlijk niet zo bedoeld zijn
quote:
ja hoor, onze eigen don juanquote:
des te beter om het erover te hebben, toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, daar ben ik nog niet klaar voor
Jaaa hooorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
![]()
* wel.o.k komt volledig onschuldig binnen slenteren
geen idee, ik weet zeker als ik inlog dat ie gaat roepen alert! alert! 5 minuten tot blablaquote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet die impotente plugin van je het alweer?
In plaats van Muse had daar willekeurig ieder andere band kunnen staan die volgens mij talent hebben en ook redelijk bekend zijn...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook niet maar goed, hij luistert muse dus hij weet vast wat goed is of niet en kan ook voor anderen bepalen![]()
quote:[..]
[..]
ja hoor, onze eigen don juan
Mja, sommige ballenkrabbertjes overspelen hun hand weleens, dan heb je datquote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
nee dat denk ik ook niet maar goed, hij luistert muse dus hij weet vast wat goed is of niet en kan ook voor anderen bepalen
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa hooor
nou nu suikertaartje nog en we zijn compleet
ben jij niets seksbaar danquote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Kuukske het volgende:
Als het over seks gaat ben ik weer pleite hoor. Ik kom hier toch potverdriedubbeltjes voor koffie of thee.
...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
des te beter om het erover te hebben, toch?
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
Dat zeg ik niet!quote:
ken je de termen koffieseks en theeseks dan niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Kuukske het volgende:
Als het over seks gaat ben ik weer pleite hoor. Ik kom hier toch potverdriedubbeltjes voor koffie of thee.
vast wel, wat jij wil knulquote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In plaats van Muse had daar willekeurig ieder andere band kunnen staan die volgens mij talent hebben en ook redelijk bekend zijn...
[..]
als naatje professioneel kaartspeler was dan was hij toe aan zijn 10e faillissementquote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, sommige ballenkrabbertjes overspelen hun hand weleens, dan heb je dat
daar heb je een punt...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..].
Whehehehe.
Maar waarom erover praten, als je het veel beter kan doen?
Véél te heet.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ken je de termen koffieseks en theeseks dan niet?
wat is dan het probleemquote:
Dat ik hier voor geleuter (quote:
quote:
Ha! Je zei leuter, dus tochquote:Op donderdag 25 november 2010 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ik hier voor geleuter () over koffie en thee kom en niet over seks!
Want?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig is koffieseks ook niet voor jou bestemd, dat is alleen voor negers
Niks mis met koffie na de seksquote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig is koffieseks ook niet voor jou bestemd, dat is alleen voor negers
Ik zie dat ik dequote:
we komen hier omdat we koffie drinken en tijdens het drinken praten we weleens over sexquote:Op donderdag 25 november 2010 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ik hier voor geleuter () over koffie en thee kom en niet over seks!
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:27 schreef ElmoFan het volgende:
Ahh, hier zitten de mensen die niet hier zitten: [GRTDOJW] #778 Waar ze het over moeilijke dingen hebben!
hoi naatje!, ik ben niet zo fan van koffie trouwens
Ik vind je schattig. Ik weet niet waarom.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
we komen hier omdat we koffie drinken en tijdens het drinken praten we weleens over sex
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie dat ik desmilies voortaan gewoon weg kan laten.
Thee mag ookquote:Op donderdag 25 november 2010 20:27 schreef ElmoFan het volgende:
Ahh, hier zitten de mensen die niet hier zitten: [GRTDOJW] #778 Waar ze het over moeilijke dingen hebben!
hoi naatje!, ik ben niet zo fan van koffie trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |