Hallo. Het gaat over Kuuk. NATUURLIJK is dat schattigquote:
Mja. Normaal heb ik dat niet zo hoor.quote:
Ik zou het niet weten, heb haar nog nooit ontmoetquote:Op donderdag 25 november 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo. Het gaat over Kuuk. NATUURLIJK is dat schattig.
ja want seksquote:Op donderdag 25 november 2010 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
Je trekt de mensen wel hierheen LL
Het gaat goed met de sigs tegenwoordig!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
Hallo. Het gaat over Kuuk. NATUURLIJK is dat schattig.
je bloost aan een stuk doorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Normaal heb ik dat niet zo hoor.
Jaja, voor de koffiequote:
Nee nooit.quote:
Moet ik met je neuken om koffie van je te krijgen?quote:
Of eerst seks en dan koffie?quote:
ja dat was inderdaad de andere optiequote:
zullen we misschien eerst eens afspreken?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik met je neuken om koffie van je te krijgen?
[..]
Of eerst seks en dan koffie?
Nee hoor. Koffie sowieso.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik met je neuken om koffie van je te krijgen?
[..]
Of eerst seks en dan koffie?
koffie iemand? of zijn weer bezig....quote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen dus eerst koffie, dan sex en dan weer koffie
EN dan weer seksquote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen dus eerst koffie, dan sex en dan weer koffie
Ja, hey... dat is toch logisch? Anders kunnen we niet seksen, als jij daar bent, en ik hierquote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zullen we misschien eerst eens afspreken?
Oh... nou dan eh...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Koffie sowieso.
Maar het mag wel.
Private message. Direct message.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
Watthefack is de difference between PM en DM
goed om te wetenquote:
ja maar toch niet gelijk op de eerste date enzowquote:Op donderdag 25 november 2010 20:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hey... dat is toch logisch? Anders kunnen we niet seksen, als jij daar bent, en ik hier
Ik zit boordevol opties.quote:
Niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goed om te weten
[..]
ja maar toch niet gelijk op de eerste date enzow
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Private message. Direct message.
want? ik merk alleen de feiten opquote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien
Is er iets mis met seks op de eerste datequote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goed om te weten
[..]
ja maar toch niet gelijk op de eerste date enzow
Bengeltje heeft wel een goed punt trouwensquote:Op donderdag 25 november 2010 20:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het gaat goed met de sigs tegenwoordig!
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er iets mis met seks op de eerste date![]()
![]()
?
Yup.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
ik kan de volgende TT al raden
nee maar pien is een vrouw en dat is nieuw enzowquote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er iets mis met seks op de eerste date![]()
![]()
?
koffie- en theeseks?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
ik kan de volgende TT al raden
Die van MPG paste er niet meer achter.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bengeltje heeft wel een goed punt trouwens![]()
mooi, uitvoeringen met full options zijn toch vaak het bestquote:
Wel heel leuk hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maar pien is een vrouw en dat is nieuw enzow
Ik ben ook wel zo'n meisje dat alle opties overal op wil.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef PeZu het volgende:
mooi, uitvoeringen met full options zijn toch vaak het best
waarom is het verbazend dat ik pien ken?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je die al weet
[..]
Hey Enfe![]()
gewoon omdat het kan en je anders spijt krijgt?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zo'n meisje dat alle opties overal op wil.
Ow, hihihi...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maar pien is een vrouw en dat is nieuw enzow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |