Dan vreet jij pepersaus, doet ie ook goed, opgelost.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als je eenmaal 4 hapjes op hebt.. stop je er ook niet meer mee![]()
Pepersausquote:Op donderdag 25 november 2010 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan vreet jij pepersaus, doet ie ook goed, opgelost.
quote:
in de jouwe?quote:
Ik denk dat Sting liever zijn knuppel in jouw reet stoptquote:
*steelt het onder Pup's neus vandaan*quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Bestel jij altijd alleen voor jezelf ?
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Bestel jij altijd alleen voor jezelf ?
Nou, liever geen gummiknuppelquote:
*steelt het onder Grote.vriendelijke.Egel's neus vandaan*quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*steelt het onder Pup's neus vandaan*
Nee, voor mij
in de reet van sting dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, liever geen gummiknuppelGeen idee waar die nog meer gezeten heeft.
Weet ik, met mensen die ik goed ken lukt het ook wel, gelukkigquote:Op donderdag 25 november 2010 19:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Snel leren van je af te bijtenIs soms gewoon nodig
Ik ga morgen denk ik indisch kokenquote:
Dus iets anders mag wel?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, liever geen gummiknuppelGeen idee waar die nog meer gezeten heeft.
Waarom Indisch.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik indisch koken
Ik heb er al in getuftquote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
*steelt het onder Grote.vriendelijke.Egel's neus vandaan*
Grapjas.
Ik denk dat jij niet voor Sting moet denkenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat Sting liever zijn knuppel in jouw reet stopt
droge huid + kou / droge lucht = jeukquote:Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom heb je jeuk dan? * missbehavin krabbelt met haar nagels over joejoe's ruggetje
Ik ben meer fan van Indisch.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom Indisch.
Indiaas is veel lekkerder.
die knuppels?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
Die komen in Samzz haar fantasie voor, niet in de mijne
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
droge huid + kou / droge lucht = jeuk
( van ca oktober tot maart/april dus )
Wat heb je liever mij of sting in je reet?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet voor Sting moet denken
En zalfje ofzo helpt niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
droge huid + kou / droge lucht = jeuk
( van ca oktober tot maart/april dus )
Daar knuppel ik zelf wel op los, wat denk je nou.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
die knuppels?
wat doen die hot sexy mama's dan?
Die wil je niet meerquote:
je mag geen vrouwen slaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Daar knuppel ik zelf wel op los, wat denk je nou.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je liever mij of sting in je reet?
Whoeeeeh inclusief massagequote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Joejoe, jij moet gewoon van top tot teen worden ingesmeerd elke dag
Dat kunnen wij vast welquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef missbehavin het volgende:
En dat wil jij zeker wel doenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef missbehavin het volgende:
is missbehave veel te preuts voor. groot mondje, maar als knopje bij paaltje komt...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat wil jij zeker wel doen![]()
Damn Joe lucky bastard
Ik denk dat het weer eens tijd is om zelf aan je piemeltje te friemelen, je bent weer wanhopig bezigquote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat wil jij zeker wel doen![]()
Damn Joe lucky bastard
Haiquote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef missbehavin het volgende:
Laat ik nou ook nog eens goed kunnen masseren
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef missbehavin het volgende:
Laat ik nou ook nog eens goed kunnen masseren
Dan krijgt hij weer ergens anders jeukquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Kwestie van even goed krabbenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan krijgt hij weer ergens anders jeuk
klopt, maar ik kan zelf niet overal bij.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Lekkerrrrrrrquote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik indisch koken
Ik kan het ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat ga ik onthouden![]()
Schandalig dat er mannen zijn die dat niet kunnen
Ik weet het antwoord toch alquote:
Met happy end?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
is missbehave veel te preuts voor. groot mondje, maar als knopje bij paaltje komt...
ik zou nu ook wel willen krabben.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kwestie van even goed krabben
Ik weet alleen nog niet wat.. zo even tussen mn recepten snuffelenquote:
Nagels zouden verboden moeten wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kwestie van even goed krabben
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat ga ik onthouden![]()
Schandalig dat er mannen zijn die dat niet kunnen
hap hapquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat is het, ik ben zó preuts
Ze heeft al een kind, dus met die preutsheid zal het vastwel goed zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
is missbehave veel te preuts voor. groot mondje, maar als knopje bij paaltje komt...
Ik mis mijn nagelsquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nagels zouden verboden moeten worden
ik heb begin dit jaar eindelijk een bodylotion gevonden die een beetje helpt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Retorische vragen behoeven geen vraagtekenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord toch al![]()
[..]
Met happy end?
damn!quote:
wat?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef xFriendx het volgende:
TijnBrein die een gummiknuppel met strogosaus in Sting zijn achterste deponeert om daarna teder te behandelen met pepersaus.... ik volg het niet helemaal meer.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord toch al![]()
[..]
Met happy end?
You sick fuckquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef xFriendx het volgende:
TijnBrein die een gummiknuppel met strogosaus in Sting zijn achterste deponeert om daarna teder te behandelen met pepersaus.... ik volg het niet helemaal meer.
Wellesquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Retorische vragen behoeven geen vraagteken
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Nee, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Drug are badquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Retorische vragen behoeven geen vraagteken
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
en engelenvleugels boven je bed spreken boekdelen.
quote:
Als je geen antwoord wilt op een vraag of het antwoord al weet, is het geen vraag meerquote:
quote:
Neu, die negeer ik gewoonquote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Een vraag zonder vraagteken should confuse you more
Shht, laat me nou!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |