Dat is nog al wat. Jonge manquote:Op donderdag 25 november 2010 19:22 schreef STING het volgende:
[..]
Waar jij graag omsingeld wordt door politieagenten met onzedelijke bedoelingen, word ik graag omsingeld door hot sexy mama's.eveneens met onzedelijke bedoelingen.
Mama's? *druipt afquote:Op donderdag 25 november 2010 19:22 schreef STING het volgende:
[..]
Waar jij graag omsingeld wordt door politieagenten met onzedelijke bedoelingen, word ik graag omsingeld door hot sexy mama's.eveneens met onzedelijke bedoelingen.
Dan vreet jij pepersaus, doet ie ook goed, opgelost.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als je eenmaal 4 hapjes op hebt.. stop je er ook niet meer mee![]()
Pepersausquote:Op donderdag 25 november 2010 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan vreet jij pepersaus, doet ie ook goed, opgelost.
quote:
in de jouwe?quote:
Ik denk dat Sting liever zijn knuppel in jouw reet stoptquote:
*steelt het onder Pup's neus vandaan*quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Bestel jij altijd alleen voor jezelf ?
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Bestel jij altijd alleen voor jezelf ?
Nou, liever geen gummiknuppelquote:
*steelt het onder Grote.vriendelijke.Egel's neus vandaan*quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*steelt het onder Pup's neus vandaan*
Nee, voor mij
in de reet van sting dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, liever geen gummiknuppelGeen idee waar die nog meer gezeten heeft.
Weet ik, met mensen die ik goed ken lukt het ook wel, gelukkigquote:Op donderdag 25 november 2010 19:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Snel leren van je af te bijtenIs soms gewoon nodig
Ik ga morgen denk ik indisch kokenquote:
Dus iets anders mag wel?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, liever geen gummiknuppelGeen idee waar die nog meer gezeten heeft.
Waarom Indisch.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik indisch koken
Ik heb er al in getuftquote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
*steelt het onder Grote.vriendelijke.Egel's neus vandaan*
Grapjas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |