en kaasquote:Op donderdag 25 november 2010 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
tenzij eiersalade met een snufje zout.
ik ook als ik er gewoon zin in hebquote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik eet alleen als ik honger heb,anders niet.
Scherpquote:Op donderdag 25 november 2010 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
tenzij eiersalade met een snufje zout.
Dat is pas bierquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]moet ik moeilijk doen enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk zijn ze zeg
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
en dus honger. Wat je beter gewoon aan kan geven,. Want dan zou je zomaar eens iets fatsoenlijks kunnen etenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
ScherpMaar ik had toen heel de dag nog niks gegeten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral die eerste
daten?![]()
Ik niet...behalve met muizen en kikkers van Jaminquote:Op donderdag 25 november 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook als ik er gewoon zin in heb
Ik vind alleen de eerste mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
haha jaja. je was gewoon bang voor wat er zou gebeuren als je liet blijken het niet lekker te vinden.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
ScherpMaar ik had toen heel de dag nog niks gegeten
![]()
Z'n levenswijze zei geniet ervan, zoveel als maar kan! Hertog Jan!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik niet...behalve met muizen en kikkers van Jamin
Arme jijquote:Op donderdag 25 november 2010 19:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
helaas moet ik tot morgenavond wachten met HJ
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
haha jaja. je was gewoon bang voor wat er zou gebeuren als je liet blijken het niet lekker te vinden.
Dus je bent weer beter?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan soms ontzettend genieten van eten, maar ook zo 2 dagen niet eten
Oke... Je weet dat je lichaam juist dan al het vet uit je eten gaat opslaan?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
haha jaja. je was gewoon bang voor wat er zou gebeuren als je liet blijken het niet lekker te vinden.
Ligt eraan welk deel van het land ik ben. Hier drink ik Grolsch, 200 km verderop datquote:
BEHALVE met muizen en kikkers v Jamin...LEZENNNNNquote:
wat vind je lekker?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Mee- eten?![]()
Ligt er aan.. wat de pot schaft
Hondquote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Mee- eten?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Mee- eten?![]()
Hier en dan wel boos tegen mij doenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
Balansdagenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
Wij hebben dezelfde biersmaakquote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan welk deel van het land ik ben. Hier drink ik Grolsch, 200 km verderop dat
Heb ik niet nodigquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
De reden waarom ik niet keidun benquote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Je weet dat je lichaam juist dan al het vet uit je eten gaat opslaan?
Ja heb geen foto.. zwarte lakpumps met 11 cm hak en beetje ronde neus.. ik vind lak altijd heel hoerig klinken, maar dat zijn ze nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe zien jouw nieuwe schoentjes er uit?? Benieuwddddd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |