quote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar da's tof! We hebben trouwens hetzelfde haar nu
in een andere kleur, volgens mij is het gisteren precies zo kort geknipt!
Maar staat je goed, ook dat donkereDaar wil ik wel mee dansen
Dat snap ik wel, maar ik wilde graag de eerste zijn met dat zeer flauwe grapje.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar miss b wilde mijn haar zien.
quote:
We lijken wel zusjes zoquote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef Kluts het volgende:
[..]Dank je! Dat donkere heb ik nu een jaartje al ofzo. Het is aan de achterkant wat opgeknipt.
Wat een ingewikkeld verhaal!!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, paar maand 4 dagen in de week werken in Engeland.
Zij woont een paar dagen in de week in Wormer, voor haar werk, maar ze komt uit Deventer (woont ze officieel ook)
Dank je!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar ik wilde graag de eerste zijn met dat zeer flauwe grapje.
Je ziet er goed uit btw
Ik:quote:
Ik zei niet dat ik het niet snaptequote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik:
Woonplaats Zwolle
Werkplaats 4 dagen in de week Solihull
Zij:
Woonplaats Deventer
Werkplaats 4 dagen in de week Wormer
We slapen gewoon allebei een paar nachten in de week in de plaats waar we werken
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Kluts het volgende:
Miss B!Niks tuttigs aan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Ohquote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het niet snapte
Dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh
Maar goed, het is ingewikkeld, maar het werkt voor onsEn we zijn er blij mee op deze manier
Have funquote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
Ben weg! Ga lekker uit eten. Fijne avond allemaal
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
Jep, het is een stuk intensiever dan hardlopenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spinning als er iets is waardoor je snel conditie opbouwt
Ja echt?quote:
Draakje!quote:
Goedenavond ook Rupsebeest.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:20 schreef Rupsebeest het volgende:
Wat een lekker maaltje was dat weer![]()
Dat kan goed zijn want wellicht had je betere dingen te doen en dat is alleen maar aan te moedigenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Heeeeeuy!
Tijd niet gesproken
Hahaha niet zozeer betere dingen, andere dingenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan goed zijn want wellicht had je betere dingen te doen en dat is alleen maar aan te moedigen![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Samzz het volgende:
Back
En niet geknoeid tussen m'n borsten
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Samzz het volgende:
Back
En niet geknoeid tussen m'n borsten
Hoe zondequote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef JoeBravo het volgende:
de biefstuk was zo goed als well done
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef JoeBravo het volgende:
ik vind op de gewone ook erg goede muziek voorbijkomen.. en sochtends vind ik het geniaalquote:Op donderdag 25 november 2010 18:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
bijna altijd de rock versie opstaan daarvan
Die nemen ze toch in als je 'm gebruikt?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm.. ik vind een vvvbon, maar weet niet of ik m al gebruikt heb.. hoe kan je dat zien?
Je levert de bon toch in als je 'm gebruikt? En wanneer in delen kan je volgens mij bij de winkel laten scannen wat er nog op staatquote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm.. ik vind een vvvbon, maar weet niet of ik m al gebruikt heb.. hoe kan je dat zien?
Ja, net niet van je bord kruipenquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die nemen ze toch in als je 'm gebruikt?
Dan kan ik nog een 10tje bestedenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je levert de bon toch in als je 'm gebruikt? En wanneer in delen kan je volgens mij bij de winkel laten scannen wat er nog op staat
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:30 schreef dawg het volgende:
minderen met die rotzooi is het beste sinds lange tijd. mijn mindset is sinds 2 dagen echt de lucht in gevlogen![]()
hola gente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |