Ik eet genoeg zodat ik niet verhonger voor het avondeten. Maar ik eet dan ook vrij weinigquote:Op donderdag 25 november 2010 17:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dus jij vreet jezelf helemaal vol, zodat je bij het avondeten geen honger hebt?
Net begonnen met sporten?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eet genoeg zodat ik niet verhonger voor het avondeten. Maar ik eet dan ook vrij weinig
Dan moet je er wat aan doen..quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het mijne te tuttig.En ik ben niet tuttig.
Ehm, heb ik het eigenlijk wel gezien, je nieuwe haar?quote:
Wie heeft er gezegd dat het tuttig was?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het mijne te tuttig.En ik ben niet tuttig.
Nee nog niet! Ik zal wel even een foto laten zien, maar ik moet eerst ff opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, heb ik het eigenlijk wel gezien, je nieuwe haar?
Echt niet, die pizza gaat naar mijn adres!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik krijg zo pizzaaaaaaaaaaaaa! De dag kan niet meer stuk zomg!
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik krijg zo pizzaaaaaaaaaaaaa! De dag kan niet meer stuk zomg!
Mijn papa gaat niet helemaal rijden naar whatever je mag wonen denk ikquote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef STING het volgende:
[..]
Echt niet, die pizza gaat naar mijn adres!![]()
Nicequote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik sport elke donderdagMaar ik eet daarna wel een appel
Je papa is pizzabezorger?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mijn papa gaat niet helemaal rijden naar whatever je mag wonen denk ik
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Ik ga weer eens verder met de schoonmaak
Ja, wachten lukt me wel. Dan ga ik dat doen. Thanks for the tipquote:Op donderdag 25 november 2010 17:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
7 deel 1 en deel 2![]()
Als je kan wachten zou ik dat waarschijnlijk doen. Ik heb deel 1 zondag gezien.
Nee gewoon met schoolquote:
Ik geef je een easy way out waarbij jij niet wordt afgewezen, en waar je ook mij niet hoeft af te wijzenquote:
Ooh. Die van mij komt uit de oven van de pizzeria, for a changequote:Op donderdag 25 november 2010 17:56 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee maar hij gooit 'm wel in de oven en haalt 'm er ook uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |