Net begonnen met sporten?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eet genoeg zodat ik niet verhonger voor het avondeten. Maar ik eet dan ook vrij weinig
Dan moet je er wat aan doen..quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het mijne te tuttig.En ik ben niet tuttig.
Ehm, heb ik het eigenlijk wel gezien, je nieuwe haar?quote:
Wie heeft er gezegd dat het tuttig was?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het mijne te tuttig.En ik ben niet tuttig.
Nee nog niet! Ik zal wel even een foto laten zien, maar ik moet eerst ff opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, heb ik het eigenlijk wel gezien, je nieuwe haar?
Echt niet, die pizza gaat naar mijn adres!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik krijg zo pizzaaaaaaaaaaaaa! De dag kan niet meer stuk zomg!
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik krijg zo pizzaaaaaaaaaaaaa! De dag kan niet meer stuk zomg!
Mijn papa gaat niet helemaal rijden naar whatever je mag wonen denk ikquote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef STING het volgende:
[..]
Echt niet, die pizza gaat naar mijn adres!![]()
Nicequote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik sport elke donderdagMaar ik eet daarna wel een appel
Je papa is pizzabezorger?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mijn papa gaat niet helemaal rijden naar whatever je mag wonen denk ik
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Ik ga weer eens verder met de schoonmaak
Ja, wachten lukt me wel. Dan ga ik dat doen. Thanks for the tipquote:Op donderdag 25 november 2010 17:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
7 deel 1 en deel 2![]()
Als je kan wachten zou ik dat waarschijnlijk doen. Ik heb deel 1 zondag gezien.
Nee gewoon met schoolquote:
Ik geef je een easy way out waarbij jij niet wordt afgewezen, en waar je ook mij niet hoeft af te wijzenquote:
Ooh. Die van mij komt uit de oven van de pizzeria, for a changequote:Op donderdag 25 november 2010 17:56 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee maar hij gooit 'm wel in de oven en haalt 'm er ook uit
Ik ga nooit voor de easy way out en ik word ook nooit afgewezenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef je een easy way out waarbij jij niet wordt afgewezen, en waar je ook mij niet hoeft af te wijzen
Dat is meestal wel lekkerder maar ook een stuk duurder =pquote:Op donderdag 25 november 2010 17:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh. Die van mij komt uit de oven van de pizzeria, for a change
Gewoon met school? Wist niet dat ze dat op het HBO haddenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee gewoon met school
En ik doe daarnaast hardlopen, maar met de koud nu al een tijdje niet meer
In de weekenden ben ik meestal in Nederlandquote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga nooit voor de easy way out en ik word ook nooit afgewezen
Hoe kun jij een relatie hebben als je alleen in de weekenden in nederland bent en in de weekenden dus uitstapjes maakt? Lijkt me lastig...quote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de weekenden ben ik meestal in Nederland
Mijn school is de enige die dat doet geloof ik en daar ben ik blij om. Doe elke week wat anders, dat is al tof en je leert goed op je klasgenoten te vertrouwen en kennen dat vind ik helemaal tofquote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon met school? Wist niet dat ze dat op het HBO hadden
Hardlopen heb ik paar dagen geleden nog gedaan, maar begint nu echt te koud te worden
Ik ben maar tijdelijk in Nederland. En sowieso hoeven mrs stbabylon en ik elkaar niet elke dag te zien. Ook niet als ik in Nederland ben (zien we elkaar door de week ook eigenlijk niet, zij in Wormer, ik in Zwolle). We hebben naast elkaar ook ons eigen (zeer dierbare) leven. Daarnaast sms-en/g-talken we heul veulquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kun jij een relatie hebben als je alleen in de weekenden in nederland bent en in de weekenden dus uitstapjes maakt? Lijkt me lastig...
Op het Windesheim in Zwolle had je ook allerlei sportmogelijkheden. Maar ja, daar zit ook een mega-Calo bijquote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn school is de enige die dat doet geloof ik en daar ben ik blij om. Doe elke week wat anders, dat is al tof en je leert goed op je klasgenoten te vertrouwen en kennen dat vind ik helemaal tof
Tijdelijk niet in Nederland bedoel je denk ik? Wormer.. misschien ken ik haar welquote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben maar tijdelijk in Nederland. En sowieso hoeven mrs stbabylon en ik elkaar niet elke dag te zien. Ook niet als ik in Nederland ben (zien we elkaar door de week ook eigenlijk niet, zij in Wormer, ik in Zwolle). We hebben naast elkaar ook ons eigen (zeer dierbare) leven. Daarnaast sms-en/g-talken we heul veul
Mega-Calo? En ik vind het wel tof dat ze het doenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op het Windesheim in Zwolle had je ook allerlei sportmogelijkheden. Maar ja, daar zit ook een mega-Calo bij
Nicequote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn school is de enige die dat doet geloof ik en daar ben ik blij om. Doe elke week wat anders, dat is al tof en je leert goed op je klasgenoten te vertrouwen en kennen dat vind ik helemaal tof
Spinning als er iets is waardoor je snel conditie opbouwtquote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef STING het volgende:
[..]
NiceIk ga binnenkort maar weer eens spinnen
Ja, paar maand 4 dagen in de week werken in Engeland.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tijdelijk niet in Nederland bedoel je denk ik? Wormer.. misschien ken ik haar wel
Calo, maar dan een heule grote (opleiding voor sportdocent)quote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mega-Calo? En ik vind het wel tof dat ze het doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Nee, maar miss b wilde mijn haar zien.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens! Dat is heul MissB niet, dat is Kluts!
(first!)
Ohja nu je het zegt, zegt die afkorting mij wel wat!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Calo, maar dan een heule grote (opleiding voor sportdocent)
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar da's tof! We hebben trouwens hetzelfde haar nu
in een andere kleur, volgens mij is het gisteren precies zo kort geknipt!
Maar staat je goed, ook dat donkereDaar wil ik wel mee dansen
Dat snap ik wel, maar ik wilde graag de eerste zijn met dat zeer flauwe grapje.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar miss b wilde mijn haar zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |