Is ook een optiequote:Op donderdag 25 november 2010 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb wel een soort van sportschoenhakjes
Ja, jammer. Als het alleen vanavond kan, tsja, dan nietquote:
Als op FOK de term LOL Leuteren Of Langsgaan (noem maar wat), is de term LOL (Laughing Out Loud) niet plots verdwenen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nu op FOK! heel gek dan.![]()
Het is niet dat ik oud indiaans gebruik uit de 12e eeuw erbij loop te slepen.
Die mag ik van jou vast ook niet aanquote:
Dat vind ik echt heulemaal niet mooi.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb wel een soort van sportschoenhakjes
Ik welquote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heulemaal niet mooi.
Teenslippers!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef Godtje het volgende:
Meer heeft een mens niet nodig en ze winden Kluts op.
[ afbeelding ]
Ik hou je niet tegen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die mag ik van jou vast ook niet aan
Tuurlijk, anders heb je ze niet! Smaken verschillen gelukkig.quote:
Of je eet overdag meerquote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, ik bestel echt nooit eten en hoef ik dus bijna nooit te wachten
Dat kan je ook niet, want ik gooi mijn gewicht in de strijdquote:
Wil je er echt nog op doorgaan? Vindt je het zelf ook niet heel zonde van je tijd? Nota bene over iets waar je niks mee te maken had.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, jammer. Als het alleen vanavond kan, tsja, dan niet
[..]
Als op FOK de term LOL Leuteren Of Langsgaan (noem maar wat), is de term LOL (Laughing Out Loud) niet plots verdwenen.
Als je gaat, spoiler je dan even hoe hij was,quote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar HP7 of vanavond niet naar HP7, dat is de vraag! (Goh, meneer is ook in het geboortehuis van Shakespeare geweest hoor, pffff)
Daar ben ik ook wel blij mee. Hoe verschrikkelijk het me zou lijken als iedereen op mij leekquote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders heb je ze niet! Smaken verschillen gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |