Dat kan goed zijn want wellicht had je betere dingen te doen en dat is alleen maar aan te moedigenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Heeeeeuy!
Tijd niet gesproken
Hahaha niet zozeer betere dingen, andere dingenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan goed zijn want wellicht had je betere dingen te doen en dat is alleen maar aan te moedigen![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Samzz het volgende:
Back
En niet geknoeid tussen m'n borsten
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Samzz het volgende:
Back
En niet geknoeid tussen m'n borsten
Hoe zondequote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef JoeBravo het volgende:
de biefstuk was zo goed als well done
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef JoeBravo het volgende:
ik vind op de gewone ook erg goede muziek voorbijkomen.. en sochtends vind ik het geniaalquote:Op donderdag 25 november 2010 18:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
bijna altijd de rock versie opstaan daarvan
Die nemen ze toch in als je 'm gebruikt?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm.. ik vind een vvvbon, maar weet niet of ik m al gebruikt heb.. hoe kan je dat zien?
Je levert de bon toch in als je 'm gebruikt? En wanneer in delen kan je volgens mij bij de winkel laten scannen wat er nog op staatquote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm.. ik vind een vvvbon, maar weet niet of ik m al gebruikt heb.. hoe kan je dat zien?
Ja, net niet van je bord kruipenquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die nemen ze toch in als je 'm gebruikt?
Dan kan ik nog een 10tje bestedenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je levert de bon toch in als je 'm gebruikt? En wanneer in delen kan je volgens mij bij de winkel laten scannen wat er nog op staat
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:30 schreef dawg het volgende:
minderen met die rotzooi is het beste sinds lange tijd. mijn mindset is sinds 2 dagen echt de lucht in gevlogen![]()
hola gente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |