quote:
Mijn vader en opa, de slagers, hebben mij prima opgevoed wat perfecte stukken vlees uitzoeken betreftquote:Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En mijn papa heeft mij goed opgevoed wat biefstuk bakken betreft. Chef papa
Ik vind dat helemaal geen slecht plan, een biefstukmeetquote:
ik bijt altijd op ijsjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader en opa, de slagers, hebben mij prima opgevoed wat perfecte stukken vlees uitzoeken betreftIk eet het alleen niet.
Ik heb voor mijn ex, volgens zijn zeggen, de beste biefstuk die hij ooit heeft gehad bereid. Nou ja, daar doe je het voor he
Biefstuk lust ik wel hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En mijn papa heeft mij goed opgevoed wat biefstuk bakken betreft. Chef papa
Die kunnen we wel een keer bij mij organiserenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen slecht plan, een biefstukmeet
quote:
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, een groter compliment is er bijna niet!
Tof, waar is 'bij mij' eigenlijk? Oh wacht, Enschede toch? Beetje mijn kant op dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kunnen we wel een keer bij mij organiseren
Cool! Ik kan dat niet! Ik kan ook m'n elleboog al niet likkenquote:
checkquote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kunnen we wel een keer bij mij organiseren
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
n stagekind, tot zn nek onder zn eigen strontstond erop mij een knuffel te geven
nu zitten mijn kleren in de wasmachine en loop ik in n badjas op stage
Wat?quote:
Ja, Enschede. Wij hebben een fijne grote keuken waar 20 man krap kan zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tof, waar is 'bij mij' eigenlijk? Oh wacht, Enschede toch? Beetje mijn kant op dus.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Enschede. Wij hebben een fijne grote keuken waar 20 man krap kan zitten
Gadverdammequote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
n stagekind, tot zn nek onder zn eigen strontstond erop mij een knuffel te geven
nu zitten mijn kleren in de wasmachine en loop ik in n badjas op stage
Dat laatste kan ik bij mezelf ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool! Ik kan dat niet! Ik kan ook m'n elleboog al niet likken
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:37 schreef Flippiee het volgende:
Friend ik heb gesport vandaag, niet in de sporttschool maar!
Ik wel. Makkelijk. Maar dan moet iemand eerst even mn arm breken ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik bij mezelf ook niet
Dat kan geregeld wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel. Makkelijk. Maar dan moet iemand eerst even mn arm breken ofzo
Theoretisch gezien kan niemand zijn eigen elleboog likkenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik bij mezelf ook niet
quote:
Niet zo boos kijken danquote:
En wie breng je daarvoor mee?quote:
quote:
Mama heeft net een nieuwe grillpan, dus dat kan geregeld wordenquote:
mijquote:Op donderdag 25 november 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken dan![]()
[..]
En wie breng je daarvoor mee?
Duhquote:Op donderdag 25 november 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan niemand zijn eigen elleboog likken
Maar niet te lang! Alleen de buitenkantjes dichtschroeien zodat er zo'n lekker bruin kleurtje op komt!quote:
Ptuh, jullie kunnen mij niet aanquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mama heeft net een nieuwe grillpan, dus dat kan geregeld worden
je draait nog wel bij.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je mag blij zijn als je aan mag schuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |