en kaasquote:Op donderdag 25 november 2010 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
tenzij eiersalade met een snufje zout.
ik ook als ik er gewoon zin in hebquote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik eet alleen als ik honger heb,anders niet.
Scherpquote:Op donderdag 25 november 2010 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
tenzij eiersalade met een snufje zout.
Dat is pas bierquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]moet ik moeilijk doen enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk zijn ze zeg
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
en dus honger. Wat je beter gewoon aan kan geven,. Want dan zou je zomaar eens iets fatsoenlijks kunnen etenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
ScherpMaar ik had toen heel de dag nog niks gegeten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral die eerste
daten?![]()
Ik niet...behalve met muizen en kikkers van Jaminquote:Op donderdag 25 november 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook als ik er gewoon zin in heb
Ik vind alleen de eerste mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
haha jaja. je was gewoon bang voor wat er zou gebeuren als je liet blijken het niet lekker te vinden.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
ScherpMaar ik had toen heel de dag nog niks gegeten
![]()
Z'n levenswijze zei geniet ervan, zoveel als maar kan! Hertog Jan!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik niet...behalve met muizen en kikkers van Jamin
Arme jijquote:Op donderdag 25 november 2010 19:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
helaas moet ik tot morgenavond wachten met HJ
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
haha jaja. je was gewoon bang voor wat er zou gebeuren als je liet blijken het niet lekker te vinden.
Dus je bent weer beter?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan soms ontzettend genieten van eten, maar ook zo 2 dagen niet eten
Oke... Je weet dat je lichaam juist dan al het vet uit je eten gaat opslaan?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
haha jaja. je was gewoon bang voor wat er zou gebeuren als je liet blijken het niet lekker te vinden.
Ligt eraan welk deel van het land ik ben. Hier drink ik Grolsch, 200 km verderop datquote:
BEHALVE met muizen en kikkers v Jamin...LEZENNNNNquote:
wat vind je lekker?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Mee- eten?![]()
Ligt er aan.. wat de pot schaft
Hondquote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Mee- eten?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Mee- eten?![]()
Hier en dan wel boos tegen mij doenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
Balansdagenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
Wij hebben dezelfde biersmaakquote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan welk deel van het land ik ben. Hier drink ik Grolsch, 200 km verderop dat
Heb ik niet nodigquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
De reden waarom ik niet keidun benquote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Je weet dat je lichaam juist dan al het vet uit je eten gaat opslaan?
Ja heb geen foto.. zwarte lakpumps met 11 cm hak en beetje ronde neus.. ik vind lak altijd heel hoerig klinken, maar dat zijn ze nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe zien jouw nieuwe schoentjes er uit?? Benieuwddddd
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
Is heel erg afhankelijk van de lak. Lakleer is prachtig, laknepleer nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heb geen foto.. zwarte lakpumps met 11 cm hak en beetje ronde neus.. ik vind lak altijd heel hoerig klinken, maar dat zijn ze niet
Wat betreft mijn anorexia? Of mijn griep?quote:
Ik sla nooit een maaltijd overquote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik merk het al als ik één maaltijd oversla...
Dan waai je weg ?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik durf nooit lak te dragenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heb geen foto.. zwarte lakpumps met 11 cm hak en beetje ronde neus.. ik vind lak altijd heel hoerig klinken, maar dat zijn ze niet
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier en dan wel boos tegen mij doen
Mijn maag rommelt dan meteen en ik voel mij meteen zwakker, ook al kan ik vast nog wel een tijd door zonder voedsel. Maar fijn is het niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
stuur eens een menu? voorgerecht hoofdgerecht en toetje.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Alles behalve brinta..
O en mag geen ei eten oa ...
Hoe kan dat nu?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb nog nooit hertog jan gehad.
maar pepernoten enzo eet je echt alleen uit honger?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
BEHALVE met muizen en kikkers v Jamin...LEZENNNNN
En jij bestelde nooit watquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef STING het volgende:
[..]
Was weer lekker ja
Heb hem nog wel even in de oven moeten doen, want hij was aardig koud
Zelfs koud is pizza lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef STING het volgende:
[..]
Was weer lekker ja
Heb hem nog wel even in de oven moeten doen, want hij was aardig koud
ja, dan moet ik mezelf overal aan vastbinden, reuze irritantquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat betreft mijn anorexia? Of mijn griep?Eerste zo goed als mogelijk, tweede nee.
Zoveel had ik nog niet gegeten neequote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar pepernoten enzo eet je echt alleen uit honger?
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, dan moet ik mezelf overal aan vastbinden, reuze irritant
Ja maar dat valt wel mee hoor (+- 57kg nu), en ik doe het ook niet vaak hoor, ik eet best regelmatig (je moet wel met een kind), maar dan bijna altijd kleine porties. Ik vergeet ook vaak te eten, als ik alleen ben.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Je weet dat je lichaam juist dan al het vet uit je eten gaat opslaan?
Samen singelen?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik Single
Jij Singlet
Wij Singlen
Wij hebben geSingled
Ik Singlede
Jij Singlede
Wij Singleden
Ik dacht al dat het wat genuanceerder lagquote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat valt wel mee hoor (+- 57kg nu), en ik doe het ook niet vaak hoor, ik eet best regelmatig (je moet wel met een kind), maar dan bijna altijd kleine porties. Ik vergeet ook vaak te eten, als ik alleen ben.
quote:
singlen met flipsmeisjequote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik Single
Jij Singlet
Wij Singlen
Wij hebben geSingled
Ik Singlede
Jij Singlede
Wij Singleden
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zoveel had ik nog niet gegeten nee
Hoe zondequote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
hondstrouwaan bavaria natuurlijk.
De HJ is me opgedrongen hoorquote:
Ja, ik wist ook niet of ik na het eten nou de paraplu of jou stevig moest vastpakkenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, dan moet ik mezelf overal aan vastbinden, reuze irritant
Maar dat lust je toch wel?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De HJ is me opgedrongen hoor
Ok voorgerecht.. dan wens ik een sallade met zeeduivelwangetjes..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
stuur eens een menu? voorgerecht hoofdgerecht en toetje.
*MI heeft*quote:
en toch het verkeerde kiezenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet of ik na het eten nou de paraplu of jou stevig moest vastpakken
Ben jij toevallig zo'n calorieen teller? Als ik vragen magquote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat valt wel mee hoor (+- 57kg nu), en ik doe het ook niet vaak hoor, ik eet best regelmatig (je moet wel met een kind), maar dan bijna altijd kleine porties. Ik vergeet ook vaak te eten, als ik alleen ben.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het wat genuanceerder lag
Mogelijkquote:
Oooooh, baleeeenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef STING het volgende:
[..]
Bijna nooit dusVandaar dat ik moest wachten
Jij welquote:
Zelfgemaakte toch wel he?quote:
KOUDE SALAMIPIZZAquote:
zeeduivelwangetjes?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok voorgerecht.. dan wens ik een sallade met zeeduivelwangetjes..
Hoofdgerecht.. o ik heb nog nooit een varken van het spit gehad.. met nog een boel andere dingen natuurlijk ..
En nagerecht iets met aardbei en chocola![]()
???
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet voor jezelf zorgen. Oude mensen hebben extra viezemientjes nodig
12
Klopt. Ik druk je met m'n naaldhak tegen de grond net zo lang tot je drinktquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
leer het me maar drinken. dat moet een koud kunstje zijn.
En ik drink geen baviara btw..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
hondstrouwaan bavaria natuurlijk.
Heeft die iemand ook nog een naam?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Singelen niet. Maar Singlen met iemand
Kwartier?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef STING het volgende:
[..]
Valt mee, hij kwam binnen de gestelde tijd
Jaquote:
Hell no!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ben jij toevallig zo'n calorieen teller? Als ik vragen mag
Grmbl dan wil ik wel pompoensoep.. oeh... dat is best een goed plan....quote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
zeeduivelwangetjes?
ik eet bijna niks wat uit de oceaan komt. we gaan wel eerst uit eten. en koffie thuis
Vast welquote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft die iemand ook nog een naam?
Mja, je eet nu gezonder dan toen. Uiteindelijk ga je ook dunner worden, dat is logisch. Maar als je om de dag eet zeg maar, zal je lichaam meer vet en voedingsstoffen opslaan dan wanneer je iedere dag gewoon eetquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent me toch schat? Maar toch, voor Minipuber, toen ik er nog schijt aan had, at ik zo een paar dagen niet en toen was ik way dunner dan nu.
ander bier is vast niet moeilijk te leren drinken.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik druk je met m'n naaldhak tegen de grond net zo lang tot je drinkt
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jadoor de fabrieksmachine
zeg maar tegen de ober.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Grmbl dan wil ik wel pompoensoep.. oeh... dat is best een goed plan....
Ja maar krijg er hoofdpijn van als ik dan ook iets anders drink.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat lust je toch wel?Waarom opgedrongen eigenlijk?
Geef me maar een recept danquote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mijn balkanhart wat doe je? Bad daughter!
Eens! Zelfde principe geldt voor het jojo-effect.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, je eet nu gezonder dan toen. Uiteindelijk ga je ook dunner worden, dat is logisch. Maar als je om de dag eet zeg maar, zal je lichaam meer vet en voedingsstoffen opslaan dan wanneer je iedere dag gewoon eet
quote:
Vast niet de mijnequote:
Wat is er mijn kind?quote:
Net voor mn neus en nu is hij verdwenen want ik wilde een foto maken. Maar hij zei dat hij nog wel een keer langskwam en dan mocht ik 3 wensen doen.quote:
quote:
Een keer testen?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar krijg er hoofdpijn van als ik dan ook iets anders drink.
Uhm Ezechielk drinkt absoluut geen Grolsch dus ieder feestje/meet waar hij bij was moest ik ook HJ in huis halen![]()
En bij meets bij hem thuis was er gewoon geen Grolsch. Volgens mij gaat er bij hem thuis een alarm af als ik met Grolsch in de auto Purmerend binnen rij
Rival? WillFerrell? 9611Niels? JanPiraat?quote:
Echt welquote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je nu wat meer sympathie voor mijn ongeduld?
Jup!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef STING het volgende:
[..]
Eens! Zelfde principe geldt voor het jojo-effect.
dat zegt ie tegen mij nou nooit.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net voor mn neus en nu is hij verdwenen want ik wilde een foto maken. Maar hij zei dat hij nog wel een keer langskwam en dan mocht ik 3 wensen doen.
Ik zou wel weten wat ik wensquote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net voor mn neus en nu is hij verdwenen want ik wilde een foto maken. Maar hij zei dat hij nog wel een keer langskwam en dan mocht ik 3 wensen doen.
Je vergeet nog 3keernix, Naatje_1, HappyBob,quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rival? WillFerrell? 9611Niels? JanPiraat?
Whaha gaan we samen naar Ez toe met Grolsch dan?quote:
Door agenten met valse honden en shotguns?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef JoeBravo het volgende:
kan iemand al het vel ff van m'n rug en schouders krabben? ik ben de jeuk maar een heel klein beetje zat.
Lauw douchenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef JoeBravo het volgende:
kan iemand al het vel ff van m'n rug en schouders krabben? ik ben de jeuk maar een heel klein beetje zat.
Goed ideequote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha gaan we samen naar Ez toe met Grolsch dan?![]()
Ik zeg doen!
Zo leer je nog es wat over iemand z'n fantasienquote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door agenten met valse honden en shotguns?
oh jawel, maar niet zo'n moeilijke dingen. lasagna?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Pfff saai hoor, als je niet eens voor me gaat koken..
Geef je wensen dan maar aan mijquote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Maar ik ben een meisje
[..]
Ik niet.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vergeet nog 3keernix, Naatje_1, HappyBob,
Jawel hoor. Zeker als het om Grolsch gaatquote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee
Tegen tietpower in het kwadraat kan zelfs hij niet op denk ik
daar gaat de jeuk nu niet van wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
'Kom maar binnen, alle 4'quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee
Tegen tietpower in het kwadraat kan zelfs hij niet op denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |