Klopt. Ik druk je met m'n naaldhak tegen de grond net zo lang tot je drinktquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
leer het me maar drinken. dat moet een koud kunstje zijn.
En ik drink geen baviara btw..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
hondstrouwaan bavaria natuurlijk.
Heeft die iemand ook nog een naam?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Singelen niet. Maar Singlen met iemand
Kwartier?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef STING het volgende:
[..]
Valt mee, hij kwam binnen de gestelde tijd
Jaquote:
Hell no!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ben jij toevallig zo'n calorieen teller? Als ik vragen mag
Grmbl dan wil ik wel pompoensoep.. oeh... dat is best een goed plan....quote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
zeeduivelwangetjes?
ik eet bijna niks wat uit de oceaan komt. we gaan wel eerst uit eten. en koffie thuis
Vast welquote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft die iemand ook nog een naam?
Mja, je eet nu gezonder dan toen. Uiteindelijk ga je ook dunner worden, dat is logisch. Maar als je om de dag eet zeg maar, zal je lichaam meer vet en voedingsstoffen opslaan dan wanneer je iedere dag gewoon eetquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent me toch schat? Maar toch, voor Minipuber, toen ik er nog schijt aan had, at ik zo een paar dagen niet en toen was ik way dunner dan nu.
ander bier is vast niet moeilijk te leren drinken.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik druk je met m'n naaldhak tegen de grond net zo lang tot je drinkt
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jadoor de fabrieksmachine
zeg maar tegen de ober.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Grmbl dan wil ik wel pompoensoep.. oeh... dat is best een goed plan....
Ja maar krijg er hoofdpijn van als ik dan ook iets anders drink.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat lust je toch wel?Waarom opgedrongen eigenlijk?
Geef me maar een recept danquote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mijn balkanhart wat doe je? Bad daughter!
Eens! Zelfde principe geldt voor het jojo-effect.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, je eet nu gezonder dan toen. Uiteindelijk ga je ook dunner worden, dat is logisch. Maar als je om de dag eet zeg maar, zal je lichaam meer vet en voedingsstoffen opslaan dan wanneer je iedere dag gewoon eet
quote:
Vast niet de mijnequote:
Wat is er mijn kind?quote:
Net voor mn neus en nu is hij verdwenen want ik wilde een foto maken. Maar hij zei dat hij nog wel een keer langskwam en dan mocht ik 3 wensen doen.quote:
quote:
Een keer testen?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar krijg er hoofdpijn van als ik dan ook iets anders drink.
Uhm Ezechielk drinkt absoluut geen Grolsch dus ieder feestje/meet waar hij bij was moest ik ook HJ in huis halen![]()
En bij meets bij hem thuis was er gewoon geen Grolsch. Volgens mij gaat er bij hem thuis een alarm af als ik met Grolsch in de auto Purmerend binnen rij
Rival? WillFerrell? 9611Niels? JanPiraat?quote:
Echt welquote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je nu wat meer sympathie voor mijn ongeduld?
Jup!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef STING het volgende:
[..]
Eens! Zelfde principe geldt voor het jojo-effect.
dat zegt ie tegen mij nou nooit.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net voor mn neus en nu is hij verdwenen want ik wilde een foto maken. Maar hij zei dat hij nog wel een keer langskwam en dan mocht ik 3 wensen doen.
Ik zou wel weten wat ik wensquote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net voor mn neus en nu is hij verdwenen want ik wilde een foto maken. Maar hij zei dat hij nog wel een keer langskwam en dan mocht ik 3 wensen doen.
Je vergeet nog 3keernix, Naatje_1, HappyBob,quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rival? WillFerrell? 9611Niels? JanPiraat?
Whaha gaan we samen naar Ez toe met Grolsch dan?quote:
Door agenten met valse honden en shotguns?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef JoeBravo het volgende:
kan iemand al het vel ff van m'n rug en schouders krabben? ik ben de jeuk maar een heel klein beetje zat.
Lauw douchenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef JoeBravo het volgende:
kan iemand al het vel ff van m'n rug en schouders krabben? ik ben de jeuk maar een heel klein beetje zat.
Goed ideequote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha gaan we samen naar Ez toe met Grolsch dan?![]()
Ik zeg doen!
Zo leer je nog es wat over iemand z'n fantasienquote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door agenten met valse honden en shotguns?
oh jawel, maar niet zo'n moeilijke dingen. lasagna?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Pfff saai hoor, als je niet eens voor me gaat koken..
Geef je wensen dan maar aan mijquote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Maar ik ben een meisje
[..]
Ik niet.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vergeet nog 3keernix, Naatje_1, HappyBob,
Jawel hoor. Zeker als het om Grolsch gaatquote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee
Tegen tietpower in het kwadraat kan zelfs hij niet op denk ik
daar gaat de jeuk nu niet van wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
'Kom maar binnen, alle 4'quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee
Tegen tietpower in het kwadraat kan zelfs hij niet op denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |