quote:
Yippiequote:
Ik lik ook liever wat andersquote:Op donderdag 25 november 2010 18:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
DuhZelfs die van een ander wil ik niet likken
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wie breng je daarvoor mee?
quote:
Wel een ander lichaamsdeel?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
DuhZelfs die van een ander wil ik niet likken
Goed planquote:Op donderdag 25 november 2010 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter
Oh en dan moeten er frieten bij, van die dikke! En natuurlijk pepersaus
ik ben de beroerdste niet, ik wil wel emanciperen in dit gevalquote:
Dat dusquote:Op donderdag 25 november 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar niet te lang! Alleen de buitenkantjes dichtschroeien zodat er zo'n lekker bruin kleurtje op komt!
ja, gaan wij wel bier drinken en kijken hoe de vrouwen staan te zwoegen voor ons.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben de beroerdste niet, ik wil wel emanciperen in dit geval![]()
*luie gat op stoel plant in afwachting van biefstuk*
Van mij mag het, maar ik wil pepersausquote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed plan
Voor de liefhebbers misschien ook rodewijn saus? Al weet ik niet meer zeker of dat nu zo'n beste combi is met biefstuk
Aj serieus? Dat is niet leuk...quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, eerst te klein, nu te groot.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar ik wil pepersaus
Kijk, zo kan het ookquote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben de beroerdste niet, ik wil wel emanciperen in dit geval![]()
*luie gat op stoel plant in afwachting van biefstuk*
Je duimen zekerquote:
Jup 2 paar... En die verkoopsters maar.. waar heb je die rode suede pumps vandaan die je draagt muhahahaquote:
Zo moeilijk is dat heus niet. Ik eet gewoon niet graagquote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, eindelijk iets gevonden wat ik voor je kan maken!
Nee, dat is kut! Te klein is sowieso niet te doen, maar nu zijn ze net iets te groot..quote:
pics.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup 2 paar... En die verkoopsters maar.. waar heb je die rode suede pumps vandaan die je draagt muhahaha![]()
Gelpadje geprobeerd?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat is kut! Te klein is sowieso niet te doen, maar nu zijn ze net iets te groot..
anorexia kutquote:Op donderdag 25 november 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat heus niet. Ik eet gewoon niet graag![]()
Al zou je dat gezien mn formaat niet zeggen
Een van de 2 paar die ik net kocht is ook iets te groot.. maar als je er een zooltje in legt scheelt het meteen iets!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat is kut! Te klein is sowieso niet te doen, maar nu zijn ze net iets te groot..
Ja dat houdt niet over... misschien zo'n ding wat je tegen de achterkant kan plakken proberen... Of gewoon een hele dikke maillot kopenquote:
dat kan je proberen, maar dat lukt je nietquote:
quote:
Mja, liever iets te groot dan te kleinquote:Op donderdag 25 november 2010 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat houdt niet over... misschien zo'n ding wat je tegen de achterkant kan plakken proberen... Of gewoon een hele dikke maillot kopen
kick tegen die knie van je en je ligt.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kan je proberen, maar dat lukt je niet
Ja dat was ook mijn idee. Maar het loopt niet echt lekker nog, en ze zijn zo mooi, en hoogquote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, liever iets te groot dan te klein
Nee ik vind eten gewoon saai en overrated enz.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kan je proberen, maar dat lukt je niet
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik vind eten gewoon saai en overrated enz.
Ik geloof dat ik maandag tot woensdag heb geleefd op 6 broodjes max
Jij bent gewoon goed, niets zwaar of lichtquote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef missbehavin het volgende:
En mijn anorexia dagen liggen achter me, anders was ik niet zo zwaar
Ik eet alleen als ik honger heb,anders niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
he babbeltjequote:
6 broodjes?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heul niet, die heb ik gisteren al 4 keer gestoten en ik sta nog steedsquote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
kick tegen die knie van je en je ligt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij bent gewoon goed, niets zwaar of licht
Hoor jij niet te liggen?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet, die heb ik gisteren al 4 keer gestoten en ik sta nog steeds
tenzij eiersalade met een snufje zout.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik eet alleen als ik honger heb,anders niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |