Ik denk dat jij niet voor Sting moet denkenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat Sting liever zijn knuppel in jouw reet stopt
droge huid + kou / droge lucht = jeukquote:Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom heb je jeuk dan? * missbehavin krabbelt met haar nagels over joejoe's ruggetje
Ik ben meer fan van Indisch.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom Indisch.
Indiaas is veel lekkerder.
die knuppels?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef STING het volgende:
[..]
Die komen in Samzz haar fantasie voor, niet in de mijne
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
droge huid + kou / droge lucht = jeuk
( van ca oktober tot maart/april dus )
Wat heb je liever mij of sting in je reet?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet voor Sting moet denken
En zalfje ofzo helpt niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
droge huid + kou / droge lucht = jeuk
( van ca oktober tot maart/april dus )
Daar knuppel ik zelf wel op los, wat denk je nou.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
die knuppels?
wat doen die hot sexy mama's dan?
Die wil je niet meerquote:
je mag geen vrouwen slaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Daar knuppel ik zelf wel op los, wat denk je nou.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je liever mij of sting in je reet?
Whoeeeeh inclusief massagequote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Joejoe, jij moet gewoon van top tot teen worden ingesmeerd elke dag
Dat kunnen wij vast welquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef missbehavin het volgende:
En dat wil jij zeker wel doenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef missbehavin het volgende:
is missbehave veel te preuts voor. groot mondje, maar als knopje bij paaltje komt...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat wil jij zeker wel doen![]()
Damn Joe lucky bastard
Ik denk dat het weer eens tijd is om zelf aan je piemeltje te friemelen, je bent weer wanhopig bezigquote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat wil jij zeker wel doen![]()
Damn Joe lucky bastard
Haiquote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef missbehavin het volgende:
Laat ik nou ook nog eens goed kunnen masseren
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef missbehavin het volgende:
Laat ik nou ook nog eens goed kunnen masseren
Dan krijgt hij weer ergens anders jeukquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Kwestie van even goed krabbenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan krijgt hij weer ergens anders jeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |