quote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef xFriendx het volgende:
TijnBrein die een gummiknuppel met strogosaus in Sting zijn achterste deponeert om daarna teder te behandelen met pepersaus.... ik volg het niet helemaal meer.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord toch al![]()
[..]
Met happy end?
You sick fuckquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef xFriendx het volgende:
TijnBrein die een gummiknuppel met strogosaus in Sting zijn achterste deponeert om daarna teder te behandelen met pepersaus.... ik volg het niet helemaal meer.
Wellesquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Retorische vragen behoeven geen vraagteken
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Nee, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Drug are badquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Retorische vragen behoeven geen vraagteken
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
en engelenvleugels boven je bed spreken boekdelen.
quote:
Als je geen antwoord wilt op een vraag of het antwoord al weet, is het geen vraag meerquote:
quote:
Neu, die negeer ik gewoonquote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Een vraag zonder vraagteken should confuse you more
Shht, laat me nou!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |