klopt, maar ik kan zelf niet overal bij.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Joejoe, jij moet gewoon van top tot teen worden ingesmeerd elke dag
Lekkerrrrrrrquote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik indisch koken
Ik kan het ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat ga ik onthouden![]()
Schandalig dat er mannen zijn die dat niet kunnen
Ik weet het antwoord toch alquote:
Met happy end?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
is missbehave veel te preuts voor. groot mondje, maar als knopje bij paaltje komt...
ik zou nu ook wel willen krabben.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kwestie van even goed krabben
Ik weet alleen nog niet wat.. zo even tussen mn recepten snuffelenquote:
Nagels zouden verboden moeten wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kwestie van even goed krabben
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat ga ik onthouden![]()
Schandalig dat er mannen zijn die dat niet kunnen
hap hapquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat is het, ik ben zó preuts
Ze heeft al een kind, dus met die preutsheid zal het vastwel goed zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
is missbehave veel te preuts voor. groot mondje, maar als knopje bij paaltje komt...
Ik mis mijn nagelsquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nagels zouden verboden moeten worden
ik heb begin dit jaar eindelijk een bodylotion gevonden die een beetje helpt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Retorische vragen behoeven geen vraagtekenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord toch al![]()
[..]
Met happy end?
damn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |