Ouchquote:Op donderdag 2 december 2010 10:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, heb een klappertje gemaakt eerder deze week![]()
Maar vandaag niet, dus
Heb je dat ook al op de fiets ?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
ABS uitzetten, moet ik maar niet doen , krijg ik vast en zeker ongelukken .
Ja, een heel speciale, met 4 wielen en een dakquote:Op donderdag 2 december 2010 10:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ouch
[..]
Heb je dat ook al op de fiets ?
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, een heel speciale, met 4 wielen en een dak
En een baard.. Forza3 was er vorig jaar al met alles erop en eraan.. maar ja xbox360 hequote:Op donderdag 2 december 2010 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
Gran Turismo 5 is love!
(Speel het sinds maandag.)
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=133844
Ook ik heb de 360 en daar zat (o.a) Forza 3 al bij, maar daar heb ik slechts nog een baantje mee gereden omdat ik de machine toen kocht met Red Dead Redemption en mij daar op gefocussed heb.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:23 schreef Bastard het volgende:
En een baard.. Forza3 was er vorig jaar al met alles erop en eraan.. maar ja xbox360 he
Ja dat zeg ik toch? Van je TRU-medemens hoef je het niet te hebben (enkele uitzonderingen daargelaten), van de andere forums stemmen de meeste mensen op elkaar, zoals het hoortquote:Op donderdag 2 december 2010 01:38 schreef R0N1N het volgende:
Tussenstand:
1: JanPiraat (~177)
2: MarijkeZwolle (~168)
3: pgrferrari (~166)
4: Vaduz (~117)
5: Ensaf (~113)
6: Liesje1979 (~109)
7: YPPY (~81)
8: JoepiePoepie (~74)
9: Xessive (~72)
10: Lottiekoekkie (~58)
Dat gaat 'm echt niet worden![]()
Wel een nek aan nek race om de eerste 3 plaatsen
Toch bekijk ik dat anders JP.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch? Van je TRU-medemens hoef je het niet te hebben (enkele uitzonderingen daargelaten), van de andere forums stemmen de meeste mensen op elkaar, zoals het hoort, en wie al die niet-TRU'ers zijn die op mij gestemd hebben, geen idee, ik ken ze niet, ik had immers vlak daarvoor een heel lange ban, maar lieve mensen zijn het wel, ik hou van ze [ afbeelding ]
Het zijn beide racesimulators.. en Forza kun je je eigen ontwerp maken, onderdelen er op kopen, tunen, tuneset saven en op marketplace zetten zodat andere de setup kunnen kopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ook ik heb de 360 en daar zat (o.a) Forza 3 al bij, maar daar heb ik slechts nog een baantje mee gereden omdat ik de machine toen kocht met Red Dead Redemption en mij daar op gefocussed heb.
Baard of niet, GT 5 is een technologisch wonder en bij deze mijn eerste intrede in de wereld van GT.
Simulaties hebben mij nooit echt gelegen, maar ik moet zeggen dat GT 5 mij al de nodige avonden bezig houd en er nu echt plezier in krijg.
De passie welke in de game is gestopt ademt overal uit en is daarnaast een lust voor het oog.
Niet dat Forza 3 er slecht uitziet overigens, maar die moet ik nog maar eens goed gaan spelen om daar uberhaupt een oordeel over te kunnen vellen.
Nou dan ga je toch lekker naar ONZ toe en daar vriendjes maken? Win jij je spel wel hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch? Van je TRU-medemens hoef je het niet te hebben (enkele uitzonderingen daargelaten), van de andere forums stemmen de meeste mensen op elkaar, zoals het hoort, en wie al die niet-TRU'ers zijn die op mij gestemd hebben, geen idee, ik ken ze niet, ik had immers vlak daarvoor een heel lange ban, maar lieve mensen zijn het wel, ik hou van ze [ afbeelding ]
Ja maar, ik heb ook niet gestemd op het gedicht dat ik het mooist vind. Ik vind mijn gedicht namelijk het mooistquote:Op donderdag 2 december 2010 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Toch bekijk ik dat anders JP.
Ik dacht echt dat het de bedoeling was om te stemmen op de gedichten die je het beste vindt.
En of dat gedicht nu in TRU staat of in GC, dat hoort niet uit te maken. En dan vind ik het niet aardig dat jij schrijft: van je Tru-medemens hoef je het niet te hebben, want dat slaat natuurlijk nergens op.
Maar dat is mijn mening, dus die hoef je niet te delen natuurlijk
Wil jij hiermee beweren dat JanPiraat gaat winnen dankzij vriendjespolitiekquote:Op donderdag 2 december 2010 14:10 schreef Bastard het volgende:
Nou dan ga je toch lekker naar ONZ toe en daar vriendjes maken? Win jij je spel wel hoor.
Ja, weet ik, maar toch neem je het je medeposters op TRU kwalijk dat ze niet allemaal op jou gestemd hebben, en nogmaals, het is maar net hoe je deze wedstrijd bekijkt. Of je gaat voor de gedichten, of je gaat voor de vriendjespolitiek.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb ook niet gestemd op het gedicht dat ik het mooist vind. Ik vind mijn gedicht namelijk het mooist, maar ik heb op JanPiraat gestemd
.
Nou van je TRU medemens hoef je het in ieder geval niet te hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wil jij hiermee beweren dat JanPiraat gaat winnen dankzij vriendjespolitiek?!
Enkele uitzonderingen daargelaten he!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef Bastard het volgende:
Nou van je TRU medemens hoef je het in ieder geval niet te hebben.
Dat. Dan krijgt TRU meer bekendheid en respect.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:20 schreef Flammie het volgende:
Het zou toch gewoon tof zijn als Joepie zou winnen? Trots van TRU enzo.
Wat is daar nou mis mee
Niks mis mee, maar nogmaals, ik vond andere gedichten beter, dat kan toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:20 schreef Flammie het volgende:
Wat is daar nou mis mee
quote:lieve sint
ik wil graag een hont
als u die regelen kunt
graag
Nou zegquote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef Flammie het volgende:
ik vond andere gedichten ook beter dan de 3 tieten van joepie
Misschien dat ik ooit tijd heb om Forza 3 een kans te geven dan.quote:Forza kun je je eigen ontwerp maken, onderdelen er op kopen, tunen, tuneset saven en op marketplace zetten zodat andere de setup kunnen kopen.
Heb er denk ik 500 uur in het spel zitten, meer kilometers mee gereden dan dat mijn huidige auto op de teller heeft staan
Nee niks mis mee als het een goed gedicht was en niet deze flauwekulquote:Op donderdag 2 december 2010 14:20 schreef Flammie het volgende:
Wat is daar nou mis mee
Ik ben al online met de 360 sinds het in NL kwam, een jaar of 8quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit tijd heb om Forza 3 een kans te geven dan.
Van tunen heb ik (nog) niet genoeg verstand qua technische kennis, overigens. Heb ik nog niet veel mee gespeeld, behalve het voorzichtig opkrikken van mijn Mazda RX-8 door wat betere onderdelen erin te zetten.
Echt erg... mijn 360 zit nog steeds niet op het internet (geen standaard WiFi WTF) en heb het ding dus al maanden staan zonder enige updates voor het systeem en alles games die ik tot nu toe erop heb gespeeld...
Idemquote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef Bastard het volgende:
Overigens, en meer wil ik er ook niet over kwijt.
Ik wilde de moeite niet nemen om al die bagger door te lezen en te stemmen, zoals ik al zei het boeit me geen reet dus ik stem niet. Dus ook niet op een user die ik dan toevallig ken.
Ik ga 'm zo eens spelen, heb 'm net van m'n werk gehad samen met een Move starterspack (die staat gelijk op Marktplaatsquote:Op donderdag 2 december 2010 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
Gran Turismo 5 is love!
(Speel het sinds maandag.)
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=133844
Jaahaaaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ook gelijk maar een nieuwe videobeamer besteld, werd tijd om eens naar een full hd beamer over te schakelen
Leuk instappertje fullhd kost helemaal niks meer, je kunt voor onder de duizend euro een beamer kopen waar je 6 jaar geleden nog 10-12k voor neer had moeten leggenquote:
Ongeloofelijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Leuk instappertje fullhd kost helemaal niks meer, je kunt voor onder de duizend euro een beamer kopen waar je 6 jaar geleden nog 10-12k voor neer had moeten leggen
Mijn gedicht is geen flauwekul, ik heb namelijk net een note van je gekregen en ik citeer:quote:Op donderdag 2 december 2010 14:47 schreef Bastard het volgende:
Nee niks mis mee als het een goed gedicht was en niet deze flauwekul
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
TRU is meestal een plek bezeten door liefde en jolijt
Totdat Bastard weer eens met de duivel smijt
Hij vindt het leuk om mensen notes te geven
Zodat hij weer lekker verder kan zweven
![]()
![]()
Echt wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mijn gedicht is geen flauwekul, ik heb namelijk net een note van je gekregen en ik citeer:
Ditquote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef Flammie het volgende:
Stel dat je zusje mee doet aan Holland's got talent ofzo en haar tegenstander is duidelijk beter? Zou je dan nog steeds echt tegen je zusje gaan stemmen?
En dan ook echt 100 SMS'jes gaan versturen om op die ander te stemmen...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:42 schreef Flammie het volgende:
IK VOND DIE ANDERE BETER DAT MAG TOCH?
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef Flammie het volgende:
Dat kan idd en ik vond andere gedichten ook beter dan de 3 tieten van joepie maar ik wil dat TRU wint want dat is ONS FRONT!
Stel dat je zusje mee doet aan Holland's got talent ofzo en haar tegenstander is duidelijk beter? Zou je dan nog steeds echt tegen je zusje gaan stemmen? Ik niet namelijk en daarom kies ik voor Joepie omdat ze van TRU is en ik vind dat TRU moet winnen
Ik had het gelezen hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn gedicht is geen flauwekul, ik heb namelijk net een note van je gekregen en ik citeer:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)A_geld__.html?p=32,1quote:Op donderdag 2 december 2010 17:46 schreef Flammie het volgende:
Rusland en Qatar krijgen WK organisatie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maybe, maar ik ga toch voor de 'supergirl'quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:42 schreef Flammie het volgende:
IK VOND DIE ANDERE BETER DAT MAG TOCH?
Hele mooie chant ook, ik heb hem vlgs mij wel eens op mp3 gehadquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat een doffe ellende toch weer! Hier, om het niveau op te krikken naar ongekend hogere sferen:
Hebben we geen meditatie smiley? Dan deze maar
Wie zegt dat het bijgeloof is?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:10 schreef _Led_ het volgende:
Mensen gelyncht om verspreiden cholera met zwarte magie
Is bijgeloof niet fantastisch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |