* JoepiePoepie houdt ook niet van kou en sneeuw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:26 schreef R0N1N het volgende:
Zou dat het zijn ? Ik ben ook geen 100% Hollander, en van mij hoeft die troep ook niet.
Bitterballenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef Kroketvulling het volgende:
Want Hollanders worden geassocieerd met sneeuw?? Als we het nou nog over bitterballen hadden, of kroketten!
De termijn voor het insturen van gedichten is afgelopen hoor, Bastardquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef Bastard het volgende:
Pff beetje nattigheid of sneeuw en de nederlander kan niet eens meer
vooruitkomen in het verkeer,
de trein niet maar zelf op de weg ook niet meer.
En zo is dat!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
Dat wordt straks frisjes op de fiets, maar wel lekker hoor dit weer. Gezond, lekker doortrappen, rode wangen, echt Hollands weer zoals het hoort te zijn deze tijd van het jaar
40!?!?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ja hoor, vind ik ook.
Die mensen die 40 rijden moeten zeker een boete hebben, die zorgen voor de files, niet de sneeuw.
Én? Hoe ging het ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
40!?!?
Ging het maar zo hard... gisteren ging het nauwelijks boven de 15-20 KM per uur. 40 was racetempo.![]()
Dan pletter ik al bijna omver door de lage snelheid.![]()
Gemiddeld heb ik nog geen 20 per uur gereden !!!
(met nagenoeg alleen maar snelweg tussen m'n werk en huis)
Mja, maar weer eens kijken hoe het vandaag gaat
Het duurde gewoon tot halverwege dat mn auto op bedrijfstemperatuur kwam, dat was wel erg vervelendquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Én? Hoe ging het ?
Allemaal weer veilig thuisgekomen?
Tjonge wat een koude wind zeg, het bijt gewoon in je gezicht
Ging best redelijk. Slechts dubbele tijd. Kon er nu ook weer tussendoor rijden, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
Én? Hoe ging het ?
Allemaal weer veilig thuisgekomen?
Tjonge wat een koude wind zeg, het bijt gewoon in je gezicht
Nee precies. Leuk voor in de bergen als je lekker kan snowboarden, maar voor de rest opsouten met die meuk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:26 schreef R0N1N het volgende:
Zou dat het zijn ? Ik ben ook geen 100% Hollander, en van mij hoeft die troep ook niet.
Vage suggestie: Russischquote:Op woensdag 1 december 2010 08:13 schreef Flammie het volgende:
Ik ben sinds een week ofzo begonnen met Koreaans overigens. Lezen en schrijven is np en ik leer het vanuit Thaise boekenHet is best tof allemaal en ik denk wel dat ik er mee verder ga
Na Koreaans (over 2 jaar ofzo) maar eens kijken wat mijn volgende PROJECT gaat worden
Iemand vage suggesties? Ik vond tibetaans er wel tof uitzien
Ik vind zo'n talenknobbel als jou wel heel goed hoor. Ik zie dit bord met tekens (tekeningen) en kan er echt helemaal niks mee. Sterker nog, als je het op een muur zou zetten zou ik denken "leuke tag"quote:Op woensdag 1 december 2010 08:33 schreef Flammie het volgende:
[ afbeelding ]
Een gedeelte van het tibetaanse alphabet
Ik vind het echt tof uitzien
Russisch lijkt me ook wel stoer:P
Nou spreek en schrijf ik toevallig Tibetaans, en ik kan je zeggen dat dat best meevalt.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:46 schreef Flammie het volgende:
Nah ja ik zie het nu ook een beetje van: "Jezus volgens mij ga ik 3 uur doen om 1 woord te schrijven"
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou spreek en schrijf ik toevallig Tibetaans, en ik kan je zeggen dat dat best meevalt.
Neem bijvoorbeeld het karakter "pu" zoals afgebeeld in jouw plaatje - daar doe je dan wel 20 seconden over om te schrijven, maar het betekent dan ook "Mam, ik ben even boodschappen doen, moet ik voor jou ook wat meenemen ? En als de buurjongen aanbelt en naar me vraagt, zeg dan maar dat ik over 20 minuten op het voetbalveldje ben ! Laters !".
Dus als je het zo ziet valt het wel weer mee.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Bastard het volgende:
Beter dan niks.. maar dit word m niet
Het boeit me geen reetquote:Op woensdag 1 december 2010 17:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Bastard, wat zei je ook alweer over mijn gedicht:
[..]
Maar kijk eens hoeveel mensen op mij gestemd hebben en zelfs op1
hebben gezet:
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Mij boeit het heel veel retenquote:
Gronkel heeft er wel een 1 voor gezet, maar had je net zo goed op 4 kunnen zetten, aangezien ie er maar 2 in z'n lijstje heeft. Dat betekend 2 punten i.p.v. 5quote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mij boeit het heel veel reten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle mensen die op mij in hun TOP 5 hebben gezet (en dus op mij gestemd hebben) tot nu toe:
De mensen die mij op 1 hebben gezet:
Flammie, _Led_, ZangerPetro, Gronkel, 9611Niels, MeissieMeissie, Penisbaard, Jumparound, Michielos, JanPiraat, Nikmans, tho_Omas, naatje_1
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De mensen die mij op 2 hebben gezet:
kanovinnie
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De mensen die mij op 3 hebben gezet:
Xessive
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De mensen die mij op 4 hebben gezet:
JJH, Laysa
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De mensen die mij op 5 hebben gezet:
Dyr., Michhas, Annnet, Szura, K-Cash, Ugjerke, Flippiee
[ afbeelding ]
En er zijn in totaal 22 finalisten.
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef R0N1N het volgende:
Gronkel heeft er wel een 1 voor gezet, maar had je net zo goed op 4 kunnen zetten, aangezien ie er maar 2 in z'n lijstje heeft. Dat betekend 2 punten i.p.v. 5![]()
Omdat iedereen die op mij stemt, automatisch JanPiraat op 3 zet, maar vanaf nu hebben we een dealtje geslotenquote:... en volgens mij tel ik veel meer stemmen voor JanPiraat ... (zo in de gauwigheid)
Nee.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat verbetert hij heus nog wel hoor.
Dus als je op mij stemt, zorg je er misschien wel voor dat dat mooie spel binnenkort bij jou bezorgd wordtquote:Op donderdag 25 november 2010 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als ik het spel win, schenk ik 'm aan een andere FOK!ker. Aan wie hou ik geheim tot aan de uitslag.
Ik denk toch echt dat het de bedoeling is om te stemmen op het gedicht dat je het mooiste vindt, tenminste, zo heb ík gestemd.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat verbetert hij heus nog wel hoor.
[..]
Omdat iedereen die op mij stemt, automatisch JanPiraat op 3 zet, maar vanaf nu hebben we een dealtje gesloten![]()
Bovendien is ONZ een veel groter forum dan TRU, dus dan heb je meestal automatisch meer vriendjes, zoals JanPiraat dus heeft. Van je TRU-medemens hoef je het ook niet echt te hebben, enkele uitzonderingen daargelaten, laten ze je vallen als een baksteen.
Maar er zijn 5 Monopoly-spellen te winnen hoor.
Ik vind die van mijzelf het mooist, maar ik heb op die van JanPiraat gestemdquote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk toch echt dat het de bedoeling is om te stemmen op het gedicht dat je het mooiste vindt, tenminste, zo heb ík gestemd.
Dus ik denk niet dat je dit moet zien als 'laten vallen als een baksteen' als mensen van TRU niet op jou, maar op een ander stemmen. Jij zou toch niet willen winnen door vriendjespolitiek?
Nog een reden niet te stemmenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, en als ik er eentje win hou ik 'm niet eens zelf:
Dus als je op mij stemt, zorg je er misschien wel voor dat dat mooie spel binnenkort bij jou bezorgd wordt.
Nee? Je houdt niet van Monopoly?quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee? Je houdt niet van Monopoly?
Ja ik bleef mijn laptop scherm poetsen, ik dacht dat ie vuil was.. maar is sneeuwquote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef Darkwolf het volgende:
Ach wat schattig. Het forum in kerst sfeer met sneeuw enzo.![]()
Nou geweldig hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:56 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Wat leuk, zoveel sneeuw!!!
Op andere dagen wel dan ?quote:Op de mountainbike en niet gevallen vandaag
Ja, heb een klappertje gemaakt eerder deze weekquote:Op donderdag 2 december 2010 10:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor.![]()
[..]
Op andere dagen wel dan ?
Probeer het eens op de motorquote:Op donderdag 2 december 2010 10:09 schreef Bastard het volgende:
Ik vind die sneeuw zo gaaf
Je kan alleen haast niet meer glijden met moderne auto's
Ik zou nu geen motor willen rijdenquote:
Stability&TractionControl uit zetten, ABS uit zetten, gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 10:09 schreef Bastard het volgende:
Ik vind die sneeuw zo gaaf
Je kan alleen haast niet meer glijden met moderne auto's
ABS uitzetten, moet ik maar niet doen , krijg ik vast en zeker ongelukken .quote:Op donderdag 2 december 2010 10:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Stability&TractionControl uit zetten, ABS uit zetten, gaan
Het eerste gaat wel, dat tweede niet .. maar laat ik maar normaal doen op die binnenwegen nuquote:Op donderdag 2 december 2010 10:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Stability&TractionControl uit zetten, ABS uit zetten, gaan
Zeker als je een beetje zware auto hebt kan dat echt nietquote:Op donderdag 2 december 2010 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het eerste gaat wel, dat tweede niet .. maar laat ik maar normaal doen op die binnenwegen nu
Jawel, is leuk, handrem aantrekkenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker als je een beetje zware auto hebt kan dat echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |