quote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef R0N1N het volgende:
Gronkel heeft er wel een 1 voor gezet, maar had je net zo goed op 4 kunnen zetten, aangezien ie er maar 2 in z'n lijstje heeft. Dat betekend 2 punten i.p.v. 5![]()
Omdat iedereen die op mij stemt, automatisch JanPiraat op 3 zet, maar vanaf nu hebben we een dealtje geslotenquote:... en volgens mij tel ik veel meer stemmen voor JanPiraat ... (zo in de gauwigheid)
Nee.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat verbetert hij heus nog wel hoor.
Dus als je op mij stemt, zorg je er misschien wel voor dat dat mooie spel binnenkort bij jou bezorgd wordtquote:Op donderdag 25 november 2010 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als ik het spel win, schenk ik 'm aan een andere FOK!ker. Aan wie hou ik geheim tot aan de uitslag.
Ik denk toch echt dat het de bedoeling is om te stemmen op het gedicht dat je het mooiste vindt, tenminste, zo heb ík gestemd.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat verbetert hij heus nog wel hoor.
[..]
Omdat iedereen die op mij stemt, automatisch JanPiraat op 3 zet, maar vanaf nu hebben we een dealtje gesloten![]()
Bovendien is ONZ een veel groter forum dan TRU, dus dan heb je meestal automatisch meer vriendjes, zoals JanPiraat dus heeft. Van je TRU-medemens hoef je het ook niet echt te hebben, enkele uitzonderingen daargelaten, laten ze je vallen als een baksteen.
Maar er zijn 5 Monopoly-spellen te winnen hoor.
Ik vind die van mijzelf het mooist, maar ik heb op die van JanPiraat gestemdquote:Op woensdag 1 december 2010 23:52 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk toch echt dat het de bedoeling is om te stemmen op het gedicht dat je het mooiste vindt, tenminste, zo heb ík gestemd.
Dus ik denk niet dat je dit moet zien als 'laten vallen als een baksteen' als mensen van TRU niet op jou, maar op een ander stemmen. Jij zou toch niet willen winnen door vriendjespolitiek?
Nog een reden niet te stemmenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, en als ik er eentje win hou ik 'm niet eens zelf:
Dus als je op mij stemt, zorg je er misschien wel voor dat dat mooie spel binnenkort bij jou bezorgd wordt.
Nee? Je houdt niet van Monopoly?quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee? Je houdt niet van Monopoly?
Ja ik bleef mijn laptop scherm poetsen, ik dacht dat ie vuil was.. maar is sneeuwquote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef Darkwolf het volgende:
Ach wat schattig. Het forum in kerst sfeer met sneeuw enzo.![]()
Nou geweldig hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:56 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Wat leuk, zoveel sneeuw!!!
Op andere dagen wel dan ?quote:Op de mountainbike en niet gevallen vandaag
Ja, heb een klappertje gemaakt eerder deze weekquote:Op donderdag 2 december 2010 10:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor.![]()
[..]
Op andere dagen wel dan ?
Probeer het eens op de motorquote:Op donderdag 2 december 2010 10:09 schreef Bastard het volgende:
Ik vind die sneeuw zo gaaf
Je kan alleen haast niet meer glijden met moderne auto's
Ik zou nu geen motor willen rijdenquote:
Stability&TractionControl uit zetten, ABS uit zetten, gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 10:09 schreef Bastard het volgende:
Ik vind die sneeuw zo gaaf
Je kan alleen haast niet meer glijden met moderne auto's
ABS uitzetten, moet ik maar niet doen , krijg ik vast en zeker ongelukken .quote:Op donderdag 2 december 2010 10:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Stability&TractionControl uit zetten, ABS uit zetten, gaan
Het eerste gaat wel, dat tweede niet .. maar laat ik maar normaal doen op die binnenwegen nuquote:Op donderdag 2 december 2010 10:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Stability&TractionControl uit zetten, ABS uit zetten, gaan
Zeker als je een beetje zware auto hebt kan dat echt nietquote:Op donderdag 2 december 2010 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het eerste gaat wel, dat tweede niet .. maar laat ik maar normaal doen op die binnenwegen nu
Jawel, is leuk, handrem aantrekkenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker als je een beetje zware auto hebt kan dat echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |