Nee niks mis mee als het een goed gedicht was en niet deze flauwekulquote:Op donderdag 2 december 2010 14:20 schreef Flammie het volgende:
Het zou toch gewoon tof zijn als Joepie zou winnen? Trots van TRU enzo.
Wat is daar nou mis mee
Ik ben al online met de 360 sinds het in NL kwam, een jaar of 8quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit tijd heb om Forza 3 een kans te geven dan.
Van tunen heb ik (nog) niet genoeg verstand qua technische kennis, overigens. Heb ik nog niet veel mee gespeeld, behalve het voorzichtig opkrikken van mijn Mazda RX-8 door wat betere onderdelen erin te zetten.
Echt erg... mijn 360 zit nog steeds niet op het internet (geen standaard WiFi WTF) en heb het ding dus al maanden staan zonder enige updates voor het systeem en alles games die ik tot nu toe erop heb gespeeld...
Idemquote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef Bastard het volgende:
Overigens, en meer wil ik er ook niet over kwijt.
Ik wilde de moeite niet nemen om al die bagger door te lezen en te stemmen, zoals ik al zei het boeit me geen reet dus ik stem niet. Dus ook niet op een user die ik dan toevallig ken.
Ik ga 'm zo eens spelen, heb 'm net van m'n werk gehad samen met een Move starterspack (die staat gelijk op Marktplaatsquote:Op donderdag 2 december 2010 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
Gran Turismo 5 is love!
(Speel het sinds maandag.)
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=133844
Jaahaaaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ook gelijk maar een nieuwe videobeamer besteld, werd tijd om eens naar een full hd beamer over te schakelen
Leuk instappertje fullhd kost helemaal niks meer, je kunt voor onder de duizend euro een beamer kopen waar je 6 jaar geleden nog 10-12k voor neer had moeten leggenquote:
Ongeloofelijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Leuk instappertje fullhd kost helemaal niks meer, je kunt voor onder de duizend euro een beamer kopen waar je 6 jaar geleden nog 10-12k voor neer had moeten leggen
Mijn gedicht is geen flauwekul, ik heb namelijk net een note van je gekregen en ik citeer:quote:Op donderdag 2 december 2010 14:47 schreef Bastard het volgende:
Nee niks mis mee als het een goed gedicht was en niet deze flauwekul
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
TRU is meestal een plek bezeten door liefde en jolijt
Totdat Bastard weer eens met de duivel smijt
Hij vindt het leuk om mensen notes te geven
Zodat hij weer lekker verder kan zweven
![]()
![]()
Echt wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mijn gedicht is geen flauwekul, ik heb namelijk net een note van je gekregen en ik citeer:
Ditquote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef Flammie het volgende:
Stel dat je zusje mee doet aan Holland's got talent ofzo en haar tegenstander is duidelijk beter? Zou je dan nog steeds echt tegen je zusje gaan stemmen?
En dan ook echt 100 SMS'jes gaan versturen om op die ander te stemmen...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:42 schreef Flammie het volgende:
IK VOND DIE ANDERE BETER DAT MAG TOCH?
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef Flammie het volgende:
Dat kan idd en ik vond andere gedichten ook beter dan de 3 tieten van joepie maar ik wil dat TRU wint want dat is ONS FRONT!
Stel dat je zusje mee doet aan Holland's got talent ofzo en haar tegenstander is duidelijk beter? Zou je dan nog steeds echt tegen je zusje gaan stemmen? Ik niet namelijk en daarom kies ik voor Joepie omdat ze van TRU is en ik vind dat TRU moet winnen
Ik had het gelezen hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn gedicht is geen flauwekul, ik heb namelijk net een note van je gekregen en ik citeer:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)A_geld__.html?p=32,1quote:Op donderdag 2 december 2010 17:46 schreef Flammie het volgende:
Rusland en Qatar krijgen WK organisatie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maybe, maar ik ga toch voor de 'supergirl'quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:42 schreef Flammie het volgende:
IK VOND DIE ANDERE BETER DAT MAG TOCH?
Hele mooie chant ook, ik heb hem vlgs mij wel eens op mp3 gehadquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat een doffe ellende toch weer! Hier, om het niveau op te krikken naar ongekend hogere sferen:
Hebben we geen meditatie smiley? Dan deze maar
Wie zegt dat het bijgeloof is?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:10 schreef _Led_ het volgende:
Mensen gelyncht om verspreiden cholera met zwarte magie
Is bijgeloof niet fantastisch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |