abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:57:10 #51
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_89188690
De scene in het park met de kruipende zombies zullen ze nooit overtreffen. Tenzij Frank Darabont weer een episode regisseert.
When all else fails, you always have delusion.
pi_89189257
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef FoXje het volgende:
Dat ze die zombies gingen stampen om daarna met die pakken tussen die zombies gingen doorlopen! Dat was echt spannend!!!
Was idd puntje van mijn stoel moment. Zij zouden deze tactiek vaker moeten gebruiken imho maarja het blijft een serie met cliches.
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:20:30 #53
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_89192064
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:57 schreef Mirel het volgende:
De scene in het park met de kruipende zombies zullen ze nooit overtreffen. Tenzij Frank Darabont weer een episode regisseert.
Fantastische scene inderdaad :).
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:37:06 #54
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_89196720
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:57 schreef Mirel het volgende:
Machtige scène was dat ja _O_
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:57:45 #55
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_89198056
When all else fails, you always have delusion.
pi_89215737
Leuke episode die laatste. Denk trouwens dat Merle die zombies expres naar 't kamp heeft gelokt.

Idee: Licht reizen. Rugzak is eigenlijk niet nodig.
Wapens: Bolt gun (waarmee ze dieren door hun kop schieten voor ze geslacht worden).
"The principle behind captive bolt stunning is a forceful strike on the forehead using a bolt to induce unconsciousness. The bolt may or may not destroy part of the brain."
Als back up gewoon een crowbar. Simpel en effectief, ook voor het openen van deuren en dergelijke. Daarnaast niet zo breekbaar als een honkbalknuppel. Allebei de wapens produceren geen geluid voor maximum stealth bonus. :P
Kleding: Kogelvrij vest, voor 't geval dat. Voor de rest running shoes en sportbroek voor snelheid en minder blessures bij rennen. Bivakmuts om adem te filteren, zowel in- als uit. In vanwege stank, uit vanwege de zombies die je adem misschien herkennen.
Locatie/Stronghold: McDonalds. Meestal zijn ze slecht toegankelijk met maar één deur. Daarnaast hebben ze vaak een bovenverdieping die je kunt barricaderen. Maar wat nog beter is, is dat het voedsel van de McDonalds niet kan bederven. Dat spul zit vol met chemische troep, waardoor je er weken van kunt leven. Zo kun je dus rondzwerven om eten te zoeken terwijl je weet dat je altijd ergens op kunt terugvallen. Risico's zijn dus uitgesloten.
Vehicle: Scootertje. Simpel doch snel, makkelijk op en af te springen. Uitvoerig getest door Marokkaanse straatrovers, en daardoor een simpele keuze.
Battle Anthem: Lekker in je bek schijten. Ja toch?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 27 november 2010 @ 04:02:06 #57
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89215871
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Leuke episode die laatste. Denk trouwens dat Merle die zombies expres naar 't kamp heeft gelokt.

[ afbeelding ]
Wapens: Bolt gun (waarmee ze dieren door hun kop schieten voor ze geslacht worden).
"The principle behind captive bolt stunning is a forceful strike on the forehead using a bolt to induce unconsciousness. The bolt may or may not destroy part of the brain."
Als back up gewoon een crowbar. Simpel en effectief, ook voor het openen van deuren en dergelijke. Daarnaast niet zo breekbaar als een honkbalknuppel. Allebei de wapens produceren geen geluid voor maximum stealth bonus. :P
Kleding: Kogelvrij vest, voor 't geval dat. Voor de rest running shoes en sportbroek voor snelheid en minder blessures bij rennen. Bivakmuts om adem te filteren, zowel in- als uit. In vanwege stank, uit vanwege de zombies die je adem misschien herkennen.
Locatie/Stronghold: McDonalds. Meestal zijn ze slecht toegankelijk met maar één deur. Daarnaast hebben ze vaak een bovenverdieping die je kunt barricaderen. Maar wat nog beter is, is dat het voedsel van de McDonalds niet kan bederven. Dat spul zit vol met chemische troep, waardoor je er weken van kunt leven. Zo kun je dus rondzwerven om eten te zoeken terwijl je weet dat je altijd ergens op kunt terugvallen. Risico's zijn dus uitgesloten.
Vehicle: Scootertje. Simpel doch snel, makkelijk op en af te springen. Uitvoerig getest door Marokkaanse straatrovers, en daardoor een simpele keuze.
Battle Anthem: Lekker in je bek schijten. Ja toch?
Lijkt een rugzak je niet handig om gevonden spullen mee terug te nemen naar je stronghold? Het in je handen vast blijven houden terwijl je met zombies vecht lijkt me niet handig. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_89215997
Sorry hoor maar die zombie survival sheets zijn echt te triest voor woorden. :')
  zaterdag 27 november 2010 @ 05:20:57 #59
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89216052
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:48 schreef ChickenMan het volgende:
Sorry hoor maar die zombie survival sheets zijn echt te triest voor woorden. :')
Goede onderbouwing. ^O^
pi_89216061
Lijkt me niet nodig. :Y
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:07:30 #61
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89216600
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[ afbeelding ]
Ik weet niet of het voor alle types geldt maar de bolt guns die ik heb gezien maken wel degelijk een hels kabaal.
pi_89217835
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 09:07 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik weet niet of het voor alle types geldt maar de bolt guns die ik heb gezien maken wel degelijk een hels kabaal.
Die van Chigurh in No country for old men niet :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:51:26 #63
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_89219581
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die van Chigurh in No country for old men niet :P
met een enorme gastank eraan ja ;) succes met dragen
pi_89219625
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:51 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

met een enorme gastank eraan ja ;) succes met dragen
Touché :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89221362
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 04:48 schreef ChickenMan het volgende:
mee eensch
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:23:25 #66
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_89222258
Kan er geen apart topic gemaakt worden voor die zombie sheet flauwekul. Wanneer is de volgende aflevering ?
opgezegd@fok.nl
pi_89223013
Haha, hoezo is het flauwekul? Hele grap van dit soort series is er een beetje over nadenken. Of had bij Lost ook alle speculatie achterwege moeten blijven?
pi_89223425
Aflevering 4 vond ik niet zo slecht als aflevering 3 maar toch begint het verhaal uitgekauwd te worden. In plaats van een focus te creeren op het zombieverhaal lijkt het plot zich te ontwikkelen tot een dramaserie. En dan heb ik niets tegen dramaseries an sich maar bij dergelijke korte reeksen moet het verhaallijn in het eerste seizoen gewoon sterk zijn zodat het drama zich in de latere seizoenen kan ontwikkelen. Dat hebben alle goede series tot zo ver in gemeen en dat maakt ze imo ook tot een goede serie.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_89223641
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef Mendeljev het volgende:
Aflevering 4 vond ik niet zo slecht als aflevering 3 maar toch begint het verhaal uitgekauwd te worden. In plaats van een focus te creeren op het zombieverhaal lijkt het plot zich te ontwikkelen tot een dramaserie. En dan heb ik niets tegen dramaseries an sich maar bij dergelijke korte reeksen moet het verhaallijn in het eerste seizoen gewoon sterk zijn zodat het drama zich in de latere seizoenen kan ontwikkelen. Dat hebben alle goede series tot zo ver in gemeen en dat maakt ze imo ook tot een goede serie.
Daar heb je wel een punt. Misschien dat ze er nog iets in kunnen verwerken leidend naar de oorzaak van de zombie outbreak. We hebben in ieder geval al één vreemd iets,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed...het stukje met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89223840
Als ze met terugwerkende kracht proberen de kijker te laten plakken door allerlei feitjes te introduceren dan is de magie verloren wat mij betreft. Dan wordt het een soort Lost seizoen 6 waar je op het eind een paar vage verklaringen voorgeschoteld krijgt terwijl juist die verklaringen uit het verhaal zouden moeten blijken. Misschien ben ik wel te veeleisend maar dit is in ieder geval wat ik er van denk.

Prison Break s1 was imo een goed voorbeeld van een sterke plot waar de volgende seizoenen meer focus brachten op het drama (al dan niet met een zekere flop). Dat zou ik graag terugzien bij TWD.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:56:45 #71
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_89225098
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, hoezo is het flauwekul? Hele grap van dit soort series is er een beetje over nadenken. Of had bij Lost ook alle speculatie achterwege moeten blijven?
Bij Lost waren er tenminste geen Island survival sheetjes :P
opgezegd@fok.nl
pi_89226028
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef FoXje het volgende:
Bij Lost waren er tenminste geen Island survival sheetjes :P
Nee maar 90% van de discussies gingen niet over de serie zelf. Maar goed, dat is de schuld van Lost zelf. Wat een ongelofelijke zaadserie uiteindelijk. Grootste anticlimax ooit.

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:13 schreef Mendeljev het volgende:
Als ze met terugwerkende kracht proberen de kijker te laten plakken door allerlei feitjes te introduceren dan is de magie verloren wat mij betreft. Dan wordt het een soort Lost seizoen 6 waar je op het eind een paar vage verklaringen voorgeschoteld krijgt terwijl juist die verklaringen uit het verhaal zouden moeten blijken. Misschien ben ik wel te veeleisend maar dit is in ieder geval wat ik er van denk.

Prison Break s1 was imo een goed voorbeeld van een sterke plot waar de volgende seizoenen meer focus brachten op het drama (al dan niet met een zekere flop). Dat zou ik graag terugzien bij TWD.
Prison Break S1 was goed. Daarna was het bar maar dan ook bar slecht.
  zondag 28 november 2010 @ 14:52:56 #73
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_89256879
Jij vond Lost een zaadserie met een anticlimax als einde. Ik vond het een topserie :)
opgezegd@fok.nl
  zondag 28 november 2010 @ 16:37:37 #74
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89260163
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:52 schreef FoXje het volgende:
Jij vond Lost een zaadserie met een anticlimax als einde. Ik vond het een topserie :)
Met een proclimax als einde?
pi_89260460
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:52 schreef FoXje het volgende:
Dat snap ik gezien je ui. :P Ik heb me er best mee vermaakt, daar niet van maar tegen het einde begon het als een kaartenhuis in elkaar te storten. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')