abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89302307
Vind het allemaal teveel drama en teveel gehaast. Hopelijk volgend seizoen wat meer geknal. Vind het juist jammer dat niet ziet hoe ze zombies dood maken. Vond dit daarom ook een kut episode. Mooi einde en wel kippenvel toen de muziek begon terwijl ze wegreden.

Als iemand dat nummer weet, hook me up.
pi_89303312
deze episode was beetje teleurstelling. En kolere wa theb ik me geergerd aan die blonde deze keer..
pi_89303890
Muh. Ik vind het nu wel een beetje erg emo worden allemaal. Ik blijf het sowieso wel kijken maar toch had ik er wat meer van verwacht.
Conscience do cost.
pi_89305062
Er is vanaf het begin gezegd dat het een drama is die zich simpelweg afspeelt in een wereld die bevolkt wordt door zombies..het is geen actieserie met dramatische elementen, maar juist het omgekeerde..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89305995
Toffe aflevering weer.

Ik snap de roep om meer headshots niet zo, wat is daar leuk aan? Ik ben veel benieuwder naar hoe de personages in zo'n situatie overleven dan naar wat computerbloed.
  maandag 29 november 2010 @ 17:48:36 #108
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_89306157
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Afl. 4 was de beste sinds de pilot imo.
Mooi, daar ben ik nu bij aangekomen :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_89306596
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Er is vanaf het begin gezegd dat het een drama is die zich simpelweg afspeelt in een wereld die bevolkt wordt door zombies..het is geen actieserie met dramatische elementen, maar juist het omgekeerde..
Er is niets verkeerd met drama en ik hoef echt niet elke aflevering vliegende zombiehersenen maar dit typische hollywood-emo word ik een klein beetje moe van. Ik verwacht (en wil) ook helemaal geen zombieshooter als serie.

Ik heb liever dat ze het wat meer verdelen ook. Nu hebben we 2 afleveringen gehad die eigenlijk uitsluitend emo zijn en ja, dan verveel ik me na 45 minuten.
Conscience do cost.
pi_89308999
Ik vond het eigenlijk weer een hele goeie aflevering :@
pi_89310178
Ik vond t ook juist wel een goede afl. als ze hier door heen hadden gehaast had het ook weer niet goed geweest..

stel ze hadden die dochter meteen dood gemaakt..? dat had niemand 'realistisch' gevonden.. Ik vond de ontwikkelingen in deze afl. juist wel leuk
  maandag 29 november 2010 @ 19:19:50 #112
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89310337
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Symer het volgende:
Toffe aflevering weer.

Ik snap de roep om meer headshots niet zo, wat is daar leuk aan? Ik ben veel benieuwder naar hoe de personages in zo'n situatie overleven dan naar wat computerbloed.
Niet per se headshots, maar scenes met zombies. In de eerste twee afleveringen was het soms ontzettend spannend en dat mis ik in sommige afleveringen. Plaats dan een of twee zombies op wat onverwachte plekken. :)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 29 november 2010 @ 19:22:23 #113
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89310442
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef Marmas het volgende:
Ik vond t ook juist wel een goede afl. als ze hier door heen hadden gehaast had het ook weer niet goed geweest..

stel ze hadden die dochter meteen dood gemaakt..? dat had niemand 'realistisch' gevonden.. Ik vond de ontwikkelingen in deze afl. juist wel leuk
Die scene vond ik nog wel spannend ook eigenlijk. Heeft ze het onder controle of word ze straks opgegeten door die zus?
pi_89311511
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:22 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Die scene vond ik nog wel spannend ook eigenlijk. Heeft ze het onder controle of word ze straks opgegeten door die zus?
Ik zat me juist te ergeren, waarom zo lang wachten met het afmaken? Heeft ze dan niet door dat ze allang ver heen was? Ze maakt het een zwaar onnodig risico ervan en is dus letterlijk een halve dag aan het buigen over een lijk... dan ga je toch afvragen hoe ze het tot nu toe heeft weten te overleven.

Verder vond ik het beetje verspilling van doeken om iedere dode ermee in te wikkelen. Het verhaal van 'dit maakt ons menselijk' vind ik dan maar een zwak argument, aangezien men de moeite al nam om te rouwen en te begraven. In zo'n zombie apocalypse mag je toch wel vrij zuinig zijn met je spullen, al helemaal als je niet direct in de stad bent en je veel moeite moet doen om aan dat soort spullen te komen.

Snap wel dat het een drama is en dat je ook de beelden moet laten zien van wat de mensen doormaken, maar een hele episode door over ouwe koetjes en kalfjes praten en gehuil en emotie dat iedereen in gevaar brengt.. is toch wel een erge tegenvaller. Ik heb meer interesse voor hoe ze aan voedsel komen, zich afweren van gevaar en hoe men ervoor zorgt dat ze enigszins normaal kunnen overleven.
  maandag 29 november 2010 @ 20:01:05 #115
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_89312542
Is die gast van het CDC nu ook besmet? Aangezien dat spul door zijn handschoenen heen kwam!
opgezegd@fok.nl
  maandag 29 november 2010 @ 20:13:32 #116
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89313252
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Ik zat me juist te ergeren, waarom zo lang wachten met het afmaken? Heeft ze dan niet door dat ze allang ver heen was? Ze maakt het een zwaar onnodig risico ervan en is dus letterlijk een halve dag aan het buigen over een lijk... dan ga je toch afvragen hoe ze het tot nu toe heeft weten te overleven.

Verder vond ik het beetje verspilling van doeken om iedere dode ermee in te wikkelen. Het verhaal van 'dit maakt ons menselijk' vind ik dan maar een zwak argument, aangezien men de moeite al nam om te rouwen en te begraven. In zo'n zombie apocalypse mag je toch wel vrij zuinig zijn met je spullen, al helemaal als je niet direct in de stad bent en je veel moeite moet doen om aan dat soort spullen te komen.

Snap wel dat het een drama is en dat je ook de beelden moet laten zien van wat de mensen doormaken, maar een hele episode door over ouwe koetjes en kalfjes praten en gehuil en emotie dat iedereen in gevaar brengt.. is toch wel een erge tegenvaller. Ik heb meer interesse voor hoe ze aan voedsel komen, zich afweren van gevaar en hoe men ervoor zorgt dat ze enigszins normaal kunnen overleven.
Ik snap je punt, maar aangezien er ook personages in de serie zitten die zich daar net zo aan ergeren vind ik het juist een pluspunt. Het is nogal naief om te denken dat iedereen zo nuchter als jij en ik door een zombie apocalypse heen komen. Jim was wel weer een fijn nuchter personage als tegenhanger voor al die emotionele personages. Hij wist dat hij dood ging en dat hij een gevaar voor de rest was en hij begreep ook dat zij elk pistool wat ze kunnen houden goed kunnen gebruiken.

Wel opvallend dat alle vrouwen eigenlijk niks doen behalve de groep vertragen, spullen verspillen en gigantisch moeilijk doen over niks. En dat de mannen, hoewel ze het lang niet altijd eens zijn, steeds constructief nadenken over hoe ze verder moeten. Het enige moment waarop een kerel even emotioneel uit de slof schoot was die Koreaan over het begraven van sommige lijken.
pi_89316405
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef FoXje het volgende:
Is die gast van het CDC nu ook besmet? Aangezien dat spul door zijn handschoenen heen kwam!
Geen idee, maar hij zag er in ieder geval aardig incapabel uit tijdens die actie :D.

Net The Walking Dead: Compendium One besteld, de eerste 48 strips voor $36 *O*.
  maandag 29 november 2010 @ 21:11:56 #118
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89316873
Zou Jim een goed testsubject zijn trouwens?
pi_89317160
Ik vind het matig worden.
pi_89317672
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar aangezien er ook personages in de serie zitten die zich daar net zo aan ergeren vind ik het juist een pluspunt. Het is nogal naief om te denken dat iedereen zo nuchter als jij en ik door een zombie apocalypse heen komen. Jim was wel weer een fijn nuchter personage als tegenhanger voor al die emotionele personages. Hij wist dat hij dood ging en dat hij een gevaar voor de rest was en hij begreep ook dat zij elk pistool wat ze kunnen houden goed kunnen gebruiken.

Wel opvallend dat alle vrouwen eigenlijk niks doen behalve de groep vertragen, spullen verspillen en gigantisch moeilijk doen over niks. En dat de mannen, hoewel ze het lang niet altijd eens zijn, steeds constructief nadenken over hoe ze verder moeten. Het enige moment waarop een kerel even emotioneel uit de slof schoot was die Koreaan over het begraven van sommige lijken.
Alhoewel de vrouwen wat overgevoelig doen zo nu en dan, voeren ze op zich nog wel wat uit. Het ouwe trouwe 'mannen jagen/verzamelen / vrouwen doen huishoudelijke dingen zoals koken/wassen principe' komt beetje naar voren, alhoewel jagers nu eigenlijk meer scavengers en defenders zijn.

quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Geen idee, maar hij zag er in ieder geval aardig incapabel uit tijdens die actie :D.

waar?
pi_89318001
5e aflvering alweer. Van mij mag er wel wat meer actie in, beetje te veel drama scenes maar goed het is een serie.
pi_89318857
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]

waar?
Amazon.
  maandag 29 november 2010 @ 21:51:01 #123
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89319389
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Alhoewel de vrouwen wat overgevoelig doen zo nu en dan, voeren ze op zich nog wel wat uit. Het ouwe trouwe 'mannen jagen/verzamelen / vrouwen doen huishoudelijke dingen zoals koken/wassen principe' komt beetje naar voren, alhoewel jagers nu eigenlijk meer scavengers en defenders zijn.

[..]

waar?
Ik bedoel meer in de discussie dan in taken. We hebben ze inderdaad zien schoonmaken, vissen, koken, etc. Maar als ze praten over hoe ze verder moeten heb ik het idee dat de vrouwelijke personages steeds de het minst rationeel zijn.
pi_89321411
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef Chriz2k het volgende:

De wereldprijzen zijn maf! Want op play.com betaal je zo'n 56 euro en in de lokale stripwinkel zelfs 65... Toch maar de handel uit Amerika laten overvliegen, dan. Nog veel verzendkosten moeten betalen?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  maandag 29 november 2010 @ 22:31:19 #125
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89322128
Pfft wat een tempo loze drama aflevering :P Al ben ik benieuwd naar het lab.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_89322304
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef Orbis het volgende:

[..]

De wereldprijzen zijn maf! Want op play.com betaal je zo'n 56 euro en in de lokale stripwinkel zelfs 65... Toch maar de handel uit Amerika laten overvliegen, dan. Nog veel verzendkosten moeten betalen?
Hangt er vanaf wat je kiest; ¤6, ¤10 of ¤24. Respectievelijk 18 á 32, 8 á 16 of 2 á 4 werkdagen verzendtijd.
pi_89322361
1e aflevering was leuk... te veel drama, te weinig ontwikkeling.
pi_89324567
5e aflevering weinig actie weer, jammer. Had uiteindelijk toch meer van de serie verwacht, kga sowieso de 6e nog checken maar ik denk dat het ook weer tegenvalt. Dramazombie werkt op de een of andere manier minder goed dan drama met andere elementen. Geef dan maar actie.
There are only 151 Pokémon.
pi_89325181
Ik ben juist hartstikke blij met het trage tempo.
pi_89326119
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 november 2010 @ 23:39:58 #131
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89326146
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:34 schreef Symn het volgende:
1e aflevering was leuk... te veel drama, te weinig ontwikkeling.
Dat het een boel drama is, zou ik nog niet zo'n probleem vinden.
De manier waarop het gebracht wordt is me te Amerikaans, het mag wel wat droger/nuchterder en dus wat minder dweperig.

Alsnog benieuwd naar deel 6.
  maandag 29 november 2010 @ 23:43:32 #132
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89326294
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat het een boel drama is, zou ik nog niet zo'n probleem vinden.
De manier waarop het gebracht wordt is me te Amerikaans, het mag wel wat droger/nuchterder en dus wat minder dweperig.

Alsnog benieuwd naar deel 6.
Oftewel, ze moeten Simon Pegg en Edgar Wright inschakelen voor een Britse versie? ;)
  maandag 29 november 2010 @ 23:47:21 #133
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89326464
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Oftewel, ze moeten Simon Pegg en Edgar Wright inschakelen voor een Britse versie? ;)
Zou ook wel mooi uit kunnen pakken :)

Met droger bedoelde ik eigenlijk minder emo acteerwerk.
pi_89329077
Ja, het is iets te dramatisch. Ik kijk het samen met mijn broertje en wij beginnen altijd grapjes te maken als iets te emo begint te worden. In de eerste aflevering bijna geen grapjes, maar nu al steeds meer. Bij deze aflevering was het helemaal dood qua spanning, want nadat die blonde muts zo lang zit te zeuren over haar zombiezus boeit het je eigenlijk ook niet meer of ze wel of niet dood gaat. Als ze niet doodgaat, prima, als ze wel doodgaat...good riddance.

Wat wel tof is, is het CDC al snap ik niet dat uitgerekend deze kluns als enige overgebleven is daar. In zijn videoboodschappen vraagt hij zich hardop af of er nog iemand is die naar hem luistert, terwijl hij later op zijn camera wel gewoon naar buiten kan kijken waar alleen maar zombies liggen. En je zou denken dat zo'n CDC wel aangesloten is met satellieten en weet ik veel wat. Maar nee, blijkbaar moet 't dan met expres kapotgemaakte beelden. Zelfs met een iphone kun je beter videobellen. Dat is een beetje jammer maar op zich ben ik wel weer nieuwsgierig genoeg dat ik de volgende aflevering wil kijken.

Moest trouwens wel aan Lost denken. Zijn werk daar beneden is als het drukken op een knop. :P En plotseling komen er anderen. :P En de deur ging open...helder licht! Net als the hatch. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:20:09 #135
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89329201
Ik denk dat het wel duidelijk was dat hij behoorlijk vermoeid was, dan kan zo'n foutje zo gebeuren. Ik denk dat als hij wat wakkerder was geweest hij ook niet met zijn vinger in dat potje was gaan wrijven.
pi_89329223
Deel 5 net gezien.
Eindelijk iemand trouwens die de zombies onder een mri heeft gelegd en wat tests heeft gedaan....

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 30-11-2010 01:28:03 ]
I´m back.
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:23:37 #137
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_89329248
-edit-

Volgende week de laatste?.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_89329313
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:23 schreef Tism het volgende:
-edit-

Volgende week de laatste?.. :)
Yep.
Maar er komt een serie 2 van, ik geloof, 12 afleveringen oid.
I´m back.
pi_89329322
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:20 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk dat het wel duidelijk was dat hij behoorlijk vermoeid was, dan kan zo'n foutje zo gebeuren. Ik denk dat als hij wat wakkerder was geweest hij ook niet met zijn vinger in dat potje was gaan wrijven.
Dan nog, dan sla je lekker een keer over, trek je aan je piel en val je voldaan in slaap.
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:31:52 #140
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_89329338
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yep.
Maar er komt een serie 2 van, ik geloof, 12 afleveringen oid.
Ah, da's jammer en fantastisch tegelijk.. :P
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_89329386
Weer heel erg goede aflevering, en juist ook erg blij met het trage tempo van deze serie. Ook dat er veel wordt gefocust op de drama en niet hele tijd actie.
Net zoals alle series op amc trouwens zoals mad men, breaking bad, rubicon zijn ook allemaal erg traag en focussen zich ook echt op de drama :)
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:36:13 #142
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89329395
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan nog, dan sla je lekker een keer over, trek je aan je piel en val je voldaan in slaap.
Na een paar maanden in isolement te leven, wetende dat als je nog iets wil doen om het kleine aantal mensen wat misschien nog in leven is te helpen je moet opschieten? Als ik die gast was geweest zou ik ook proberen zo snel mogelijk resultaat te leveren.
pi_89329420
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Skwish het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessante teaser.
Ben benieuwd.
I´m back.
pi_89330129

Last Words: Next stop, eternal nothingness." Met een smile
Sidekick: Een vrouw. Cant live with em, cant live without em.
Headwear: Gasmasker. Kan altijd van pas komen
Kleding: Stevig leer, liefst met goede vulling
Stronghold: MIjn eigen huizenblok. Deur staat onderaan de trap en is dus simpel te barricaderen. Verder kan ik via mijn balkon 20 andere huizen bereiken, en met een klein laddertje nog 20 een verdieping lager. Genoeg suplies, makkelijk te clearen ruimten, plus ruimte voor uitbereiding.
Wapens: Machete, zwaar, stil, multifunctioneel, dodelijk.
Daarnaast graag een vuurwapen met scope en silencer. In elk geval de silencer, wil het nuttig wezen. Ammo is gelimiteerd, dus alleen als last option.
Inventory: Pills! Veel dooien = veel ziekten. Die antibiotica heb je sowieso een keer nodig.
Vervoer: Fiets. Stil, wendbaar en heeft geen brandstof nodig.
Anthem: Gotta let it go van The Spanish Barrow'in Guitar.

Ik zal ook maar eens verder gaan kijken. Heb bij een vriend de eerste 2 gezien en die bevielen wel goed.

[ Bericht 75% gewijzigd door P8 op 30-11-2010 05:12:01 ]
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 30 november 2010 @ 04:01:48 #145
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89330247
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja en als je wakker word heb je nauwelijks een idee van hoe lang je geslapen hebt. :P Hoewel ik dan weer niet zo goed snapte waarom hij zo veel moeite had met de tijd bijhouden.
pi_89330963
Wel 'n rare decontamination zeg, hele lab werd gewoon opgeblazen.
pi_89332037
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:36 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Na een paar maanden in isolement te leven, wetende dat als je nog iets wil doen om het kleine aantal mensen wat misschien nog in leven is te helpen je moet opschieten? Als ik die gast was geweest zou ik ook proberen zo snel mogelijk resultaat te leveren.
Hardlopers zijn doodlopers en je ziet wat er is gebeurd. Qua slaap moet hij niet zeuren.

Nog een dikke fail trouwens: Hij zit onder de grond en zegt dat hij niet weet of het dag of nacht is. Even later kan hij via een webcam gewoon naar buiten kijken of het dag of nacht is.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  dinsdag 30 november 2010 @ 09:20:54 #148
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89332146
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 04:01 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ja en als je wakker word heb je nauwelijks een idee van hoe lang je geslapen hebt. :P Hoewel ik dan weer niet zo goed snapte waarom hij zo veel moeite had met de tijd bijhouden.
Je zou je verbazen hoeveel ons bioritme afhankelijk is van de dag/nacht cyclus. Als je dat mist, gaat je hele interne klok naar z'n mallemoer.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]
Nog een dikke fail trouwens: Hij zit onder de grond en zegt dat hij niet weet of het dag of nacht is. Even later kan hij via een webcam gewoon naar buiten kijken of het dag of nacht is.
Dat is inderdaad wel een continuiteitsfout van jewelste :').

Maar hoe dan ook, ik vind de verhaallijn wel erg goed. Het is geen actieserie, maar een dramaserie. Het is inderdaad af en toe iets te amerikaans en ik ergerde me ook aan de zus die maar bleef janken. Ik vond het dan wel weer mooi gedaan dat ze op het allerlaatste moment haar zusje een kogel door 't hoofd joeg.

Het man vs. vrouw gedrag was me nog niet bewust opgevallen, maar het klopt wel. Denk dat dat ook wel realistisch is, mannen zijn over het algemeen toch pragmatischer in noodsituaties. Oerinstinct blijft lastig te onderdrukken :).
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:34:35 #149
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89336103
Wat ik mij ook afvroeg, hoe verslaan zombies een tank? Ik heb nou al tot 3 keer toe een lege tank ergens zien staan. Een soldaat met een beetje herseninhoud blijft daar toch in zitten en rijd na een tijdje weg naar een punt waar hij kan uistappen.

En dat van dat daglicht idd :P ze hadden gewoon ergens een entry pasje op een zombie guard moeten vinden.
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:37:05 #150
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89336201
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:34 schreef Frag_adder het volgende:
Wat ik mij ook afvroeg, hoe verslaan zombies een tank? Ik heb nou al tot 3 keer toe een lege tank ergens zien staan. Een soldaat met een beetje herseninhoud blijft daar toch in zitten en rijd na een tijdje weg naar een punt waar hij kan uistappen.

En dat van dat daglicht idd :P ze hadden gewoon ergens een entry pasje op een zombie guard moeten vinden.
Mja, het kon zijn dat de brandstof en munitie op was en de crew hen probeerde te ontvluchten.
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:39:33 #151
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89336300
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Mja, het kon zijn dat de brandstof en munitie op was en de crew hen probeerde te ontvluchten.
Bij die in de stad had ik zo iets van: oke. Maar hier stonden ze gewoon voor een gebouw geparkeerd om dit te beschermen. Het kan maar ik vond het gewoon een beetje opmerkelijk :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:14:59 #152
238141 SevD
Boventitel
pi_89337569
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Symer het volgende:
Toffe aflevering weer.

Ben het met je eens. Deze serie moet meer gezien worden zoals The Road was voor de post-apocalyptische films. Voor headshots hebben we volgend jaar Zombieland 2 wel.

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef FoXje het volgende:
Volgens mij niet. Die computer zei "all personel clear" dus ga er vanuit van niet.
pi_89338066
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hardlopers zijn doodlopers en je ziet wat er is gebeurd. Qua slaap moet hij niet zeuren.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Idd, allerlei fancy computers dus een digitale klok zal ook wel aanwezig zijn. :')
pi_89339287
Ik vind dat geen fout. Ik kan me best voorstellen dat je bioritme helemaal verstoord wordt als je ondergronds leeft met 24 uur kunstlicht. Zo'n klein beeldschermpje brengt daar echt geen verandering in.

Hij zegt ook dat hij met z'n slaap geen 'regular hours' kan houden, dus hij weet echt wel hoe laat het is.
pi_89341026
Dat klopt helemaal :) Je bioritme heeft zonlicht nodig, een lange tijd zonder en je gaat naar de klote.

Maar persoonlijk vind ik gemekker over dit soort zaken altijd een beetje nerd achtig, het is "maar" een serie mensen. Een serie over zombies, en dan ga je zeuren over een klok of camera? Nee, een wereld vol zombies is realistisch :D
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:42:26 #156
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89341251
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:37 schreef Kremers het volgende:
Nee, een wereld vol zombies is realistisch :D
Net of jij je niet stiekem voorbereid hebt op de onvermeidelijke zombie apocalypse en al een plan hebt voor wannneer het gebeurt.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:00:39 #157
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89341987
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:39 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Bij die in de stad had ik zo iets van: oke. Maar hier stonden ze gewoon voor een gebouw geparkeerd om dit te beschermen. Het kan maar ik vond het gewoon een beetje opmerkelijk :P
Mweh nee, als de basis onder de voet wordt gelopen lijkt het me dat je je tanks zonder brandstof achter laat.
pi_89342756
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

Moest trouwens wel aan Lost denken. Zijn werk daar beneden is als het drukken op een knop. :P En plotseling komen er anderen. :P En de deur ging open...helder licht! Net als the hatch. :P
Ik had precies hetzelfde bij die scene, dacht meteen "Lost-Hatch" scene
<hr>
pi_89342856
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:14 schreef SevD het volgende:

Volgens mij niet. Die computer zei "all personel clear" dus ga er vanuit van niet.
Volgens mij betekend dat, dat alle personeel die ruimte met besmettingsgevaar moet verlaten, oftewel wegwezen want alles wordt decontaminated.
<hr>
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:55:15 #160
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89343971
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:37 schreef Kremers het volgende:
Dat klopt helemaal :) Je bioritme heeft zonlicht nodig, een lange tijd zonder en je gaat naar de klote.

Maar persoonlijk vind ik gemekker over dit soort zaken altijd een beetje nerd achtig, het is "maar" een serie mensen. Een serie over zombies, en dan ga je zeuren over een klok of camera? Nee, een wereld vol zombies is realistisch :D
Binnen een fictieve wereld bestaat er ook nog wel een soort realisme. :P Maar ik zou het geen gemekker willen noemen, ik vond het gewoon apart.
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:45:36 #161
202546 Baszh
The Dude abides
pi_89345824
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:24 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Volgens mij betekend dat, dat alle personeel die ruimte met besmettingsgevaar moet verlaten, oftewel wegwezen want alles wordt decontaminated.
All personal clear werd omgeroepen toen hij uit de kamer was, dus de AI wist dat er geen mensen meer waren en kon toen gerust de kamer opblazen.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_89346056
moet dan wel een heel erg geavanceerde AI zijn, wil die zo kunnen bepalen, zonder iets van bloed/huid testen dan iemand niet besmet is geraakt.
<hr>
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:37:25 #163
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89347785
Maar het is toch ook al wel duidelijk dat alleen wat zombietroep aanraken geen probleem is? Ze zitten zo vaak onder het zombiebloed, volgens mij moet je toch echt gebeten worden of wat in een wond krijgen. Iets in die richting.
pi_89351330
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:37 schreef Ugjerke het volgende:
Maar het is toch ook al wel duidelijk dat alleen wat zombietroep aanraken geen probleem is? Ze zitten zo vaak onder het zombiebloed, volgens mij moet je toch echt gebeten worden of wat in een wond krijgen. Iets in die richting.
Het is gewoon een soort aids :9
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:17:43 #165
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89351386
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:15 schreef Beach het volgende:

[..]

Het is gewoon een soort aids :9
Heeft Annnet weer lopen kutten..
pi_89351419
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:17 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Heeft Annnet weer lopen kutten..
Huh? Wat heeft zij ermee te maken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:36:18 #167
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89352055
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:18 schreef Beach het volgende:

[..]

Huh? Wat heeft zij ermee te maken.
Als er weer gedonder met aids is is Annnet meestal niet ver.
pi_89357055
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:36 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

geen idee wie dat is maar wtf -.- :D

ot: zooo jammer dat het al bijna weer afgelopen is. 1 van de leukste series dit jaar.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:25:40 #169
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89357176
Ach het jaar is toch al practisch afgelopen. Volgende week is het al december en daarna komt de kerst rotzooi :D
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:30:14 #170
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_89357400
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef Frag_adder het volgende:
Ach het jaar is toch al practisch afgelopen. Volgende week is het al december en daarna komt de kerst rotzooi :D
:(
opgezegd@fok.nl
pi_89359937
Iedereen moet niet zo zeiken. :7 Kijk maar wat anders als dit je te emo is.

Ik heb me iig weer prima vermaakt met ep 5. Donders goede serie.
pi_89362103
Ep 5 was baas. Ik heb nog hoop voor deze serie.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_89363005
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:19 schreef BroesWillems het volgende:
Iedereen moet niet zo zeiken. :7 Kijk maar wat anders als dit je te emo is.

Ik heb me iig weer prima vermaakt met ep 5. Donders goede serie.
idd. tis geen perfecte serie maar voor een zombie serie vind ik het heel vermakelijk
pi_89363947
Weinig memorabele aflevering, maar toch zeker vermakelijk. Had wel iets minder huil huil schreeuw schreeuw mogen zijn.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_89364559
Die huilende Glenn :')

"We don't burn them!!" :') :')
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:49:18 #176
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_89365222
Waar zijn de afleveringen van het kaliber van aflevering één en twee gebleven?

:N
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:53:52 #177
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89365468
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef Blinker het volgende:
Waar zijn de afleveringen van het kaliber van aflevering één en twee gebleven?

:N
Vroeger was alles beter. :D
pi_89366223
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:53 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Vroeger was alles beter. :D
Laurel en Hardy met zombies.
pi_89367219
Eens. Ik heb EP5 niet eens uit kunnen kijken zo saai was het.

Misschien kom ik wel weer terug als het verhaal boeiend wordt.
pi_89367248
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:34 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ken alleen de tv serie, maar mogelijk wisten ze op dat moment nog niet precies wat er aan de hand was. Ze zagen misschien een groep (in hun ogen) gewonde en paniekerige mensen aan komen rennen.
pi_89367565
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:27 schreef ButcherPete het volgende:

[..]

Ik ken alleen de tv serie, maar mogelijk wisten ze op dat moment nog niet precies wat er aan de hand was. Ze zagen misschien een groep (in hun ogen) gewonde en paniekerige mensen aan komen rennen.
Terwijl ze al een CDC hadden?
pi_89368378
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:36 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

hallo
Verliefd, verloofd.
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:52:47 #183
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89368434
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Annnet het volgende:

[..]

hallo
Had ik toch gelijk. O+
pi_89368605
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

We weten natuurlijk niet wat die soldaten is verteld. Bovendien zal een normaal mens toch wel 3 keer nadenken ipv zonder aarzeling het vuur te openen op grote groepen ongewapende mensen + kinderen.
  woensdag 1 december 2010 @ 01:01:23 #185
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89370864

Ook een geweldig nummer om tijdens een zombie apocalypse te draaien. :Y
pi_89371834
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:57 schreef ButcherPete het volgende:

[..]

We weten natuurlijk niet wat die soldaten is verteld. Bovendien zal een normaal mens toch wel 3 keer nadenken ipv zonder aarzeling het vuur te openen op grote groepen ongewapende mensen + kinderen.
Dus gewone mensen hebben 't wel door maar soldaten niet? :P Waarom kan ik me zo moeilijk voorstellen dat ik meer kans maak dan tot op de tanden bewapende vechtmachines?

Maarja, dat is ook het sneue. Ook al breekt er een zombievirus uit, dan heeft 't leger 't altijd onder controle en blijft er van onze spannende verhalen niet zoveel over. :P
  woensdag 1 december 2010 @ 02:27:13 #187
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89372162
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 01:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dus gewone mensen hebben 't wel door maar soldaten niet? :P Waarom kan ik me zo moeilijk voorstellen dat ik meer kans maak dan tot op de tanden bewapende vechtmachines?

Maarja, dat is ook het sneue. Ook al breekt er een zombievirus uit, dan heeft 't leger 't altijd onder controle en blijft er van onze spannende verhalen niet zoveel over. :P
Daarom moet het ook heel snel verspreiden, voordat het leger een goed antwoord heeft.
pi_89373232
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

CDC bestaat al, is niet iets wat ze pas gaan oprichten als de pleuris uitbreekt.http://www.cdc.gov/
<hr>
  woensdag 1 december 2010 @ 09:11:39 #189
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89373962
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 01:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Da's het vervelende van een meute, op een gegeven moment moet je toch herladen/zijn de kogels op/etc., maar ondertussen blijft het volk komen. Dan word je wel eens gebeten en voor je het weet is van je groep van 10 soldaten de helft geinfecteerd. Dan gaat het hard, hoor.

En om aan te geven dat het echt niet zo ver gegrepen is: kijk eens hoe de Russen in Stalingrad vochten. Gewoon mensen tegenaan blijven smijten, op een gegeven moment breekt de linie toch wel.
pi_89377201
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:11 schreef Chevalric het volgende:
Da's het vervelende van een meute, op een gegeven moment moet je toch herladen/zijn de kogels op/etc., maar ondertussen blijft het volk komen. Dan word je wel eens gebeten en voor je het weet is van je groep van 10 soldaten de helft geinfecteerd. Dan gaat het hard, hoor.

En om aan te geven dat het echt niet zo ver gegrepen is: kijk eens hoe de Russen in Stalingrad vochten. Gewoon mensen tegenaan blijven smijten, op een gegeven moment breekt de linie toch wel.
Het duurt bijna een dag voordat je zombie wordt, en als ze eenmaal zombie zijn, zijn ze eerst heel langzaam en sloom en kun je zelfs knuffelen. (Zie jankwijf met zus.) Als het nou echt instant death en raging zombie was, oké, maar op deze manier valt het reuze mee en kan 't leger die zombies makkelijk hebben.
pi_89377700
enige plausibele rede die ik kan bedenken:
(* probleem is dat het lijkt alsof bloed op bloed enige manier is om het te krijgen, maar hier kijk ik even overheen, ik ga ervan uit dat de eerste besmettingen anders verlopen zijn)

dag 1. mensen krijgen massaal het virus, dat op een griepje lijkt
dag 2. mensen beginnen massaal om te vallen, lijken liggen overal in huizen, auto's en ziekenhuizen, door de wereldwijde uitbraak is er te weinig plaats en mankracht om de lijken op te bergen
dag 3. eerste zombies staan op, overlevende bevolking denkt dat het overlijden een verkeerde diagnose was en dat deze mensen gewoon leven maar hallucineren van koorts
dag 4. het beseft komt dat het inderdaad zombies zijn. Tegen deze tijd zijn alle reeds overleden mensen opgestaan als zombie en zijn in tussentijd de overige besmette mensen overleden.
dag 5. paniek is compleet, halve wereldbevolking is inmiddels zombie, overheid heeft geen controle meer en vestigt zich op een geheime zwaarbewaakte locatie, leger wordt ingezet maar is onderbemand en niet opgewassen tegen zo'n grote meerderheid.
<hr>
pi_89378042
Ik vind het nog steeds leuk, het is niet altijd even logisch, maarja.
pi_89378393
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:28 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

CDC bestaat al, is niet iets wat ze pas gaan oprichten als de pleuris uitbreekt.http://www.cdc.gov/
Het heeft overigens ook een militarie tegenhanger: USAMRIID. Ik zou denken dat die een grotere rol spelen in een situatie als deze.
pi_89378737
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 02:27 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Daarom moet het ook heel snel verspreiden, voordat het leger een goed antwoord heeft.
Hoe snel het ook verspreid, het leger zal altijd een goed antwoord hebben. Waarschijnlijk zullen enkele bases vallen, maar vergeet niet de besmetting van binnenuit moet komen in een kazerne. "Aanvallende" zombies zullen niet zo'n probleem vormen, aangezien militaire bases doorgaans een stukje uit de bewoonde wereld zijn.
Extremistisch gematigd.
pi_89378916
Hoorde ik nou een liedje uit een epische scene van Kick-ass?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_89379264
quote:
:D
geinig gemaakt
pi_89379423
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:53 schreef P8 het volgende:

[..]

Hoe snel het ook verspreid, het leger zal altijd een goed antwoord hebben. Waarschijnlijk zullen enkele bases vallen, maar vergeet niet de besmetting van binnenuit moet komen in een kazerne.
wat heel goed mogelijk is als iedereen in het begin denkt dat het een griepje is.
pi_89379461
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

wat heel goed mogelijk is als iedereen in het begin denkt dat het een griepje is.
of als het ergens in het water belandt
pi_89379964
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat bekend is dat er een ziekte rondgaat zal het leger al zijn zieke personeel in quarantaine plaatsen.
Zodra bekend is dat het zombies zijn en dat een reddingsoperatie weinig zin heeft, zal een kazerne zich ontpoppen tot een fort. Eerstvolgende stap is waarschijnlijk het leger centraliseren. Als dit gedaan is kan men in de zomer land bewerken terwijl het verdedigt wordt door het leger. In de winter bewegen zombies wat moeilijker, dus kan het leger zichzelf warm houden door de (praktisch) stilstaande zombies uit te schakelen, terwijl de boeren in wapenfabrieken werken.

Ik denk serieus te veel na over een zombie-apocalypse :')
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')