Hangt er vanaf wat je kiest; ¤6, ¤10 of ¤24. Respectievelijk 18 á 32, 8 á 16 of 2 á 4 werkdagen verzendtijd.quote:Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef Orbis het volgende:
[..]
De wereldprijzen zijn maf! Want op play.com betaal je zo'n 56 euro en in de lokale stripwinkel zelfs 65... Toch maar de handel uit Amerika laten overvliegen, dan. Nog veel verzendkosten moeten betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het een boel drama is, zou ik nog niet zo'n probleem vinden.quote:Op maandag 29 november 2010 22:34 schreef Symn het volgende:
1e aflevering was leuk... te veel drama, te weinig ontwikkeling.
Oftewel, ze moeten Simon Pegg en Edgar Wright inschakelen voor een Britse versie?quote:Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat het een boel drama is, zou ik nog niet zo'n probleem vinden.
De manier waarop het gebracht wordt is me te Amerikaans, het mag wel wat droger/nuchterder en dus wat minder dweperig.
Alsnog benieuwd naar deel 6.
Zou ook wel mooi uit kunnen pakkenquote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oftewel, ze moeten Simon Pegg en Edgar Wright inschakelen voor een Britse versie?
Dan nog, dan sla je lekker een keer over, trek je aan je piel en val je voldaan in slaap.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:20 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk dat het wel duidelijk was dat hij behoorlijk vermoeid was, dan kan zo'n foutje zo gebeuren. Ik denk dat als hij wat wakkerder was geweest hij ook niet met zijn vinger in dat potje was gaan wrijven.
Ah, da's jammer en fantastisch tegelijk..quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep.
Maar er komt een serie 2 van, ik geloof, 12 afleveringen oid.
Na een paar maanden in isolement te leven, wetende dat als je nog iets wil doen om het kleine aantal mensen wat misschien nog in leven is te helpen je moet opschieten? Als ik die gast was geweest zou ik ook proberen zo snel mogelijk resultaat te leveren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan nog, dan sla je lekker een keer over, trek je aan je piel en val je voldaan in slaap.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Skwish het volgende:
Interessante teaser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd.I´m back.
Ja en als je wakker word heb je nauwelijks een idee van hoe lang je geslapen hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan nog, dan sla je lekker een keer over, trek je aan je piel en val je voldaan in slaap.
Hardlopers zijn doodlopers en je ziet wat er is gebeurd. Qua slaap moet hij niet zeuren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Na een paar maanden in isolement te leven, wetende dat als je nog iets wil doen om het kleine aantal mensen wat misschien nog in leven is te helpen je moet opschieten? Als ik die gast was geweest zou ik ook proberen zo snel mogelijk resultaat te leveren.
Je zou je verbazen hoeveel ons bioritme afhankelijk is van de dag/nacht cyclus. Als je dat mist, gaat je hele interne klok naar z'n mallemoer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 04:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja en als je wakker word heb je nauwelijks een idee van hoe lang je geslapen hebt.Hoewel ik dan weer niet zo goed snapte waarom hij zo veel moeite had met de tijd bijhouden.
Dat is inderdaad wel een continuiteitsfout van jewelstequote:Op dinsdag 30 november 2010 09:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nog een dikke fail trouwens: Hij zit onder de grond en zegt dat hij niet weet of het dag of nacht is. Even later kan hij via een webcam gewoon naar buiten kijken of het dag of nacht is.
Mja, het kon zijn dat de brandstof en munitie op was en de crew hen probeerde te ontvluchten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:34 schreef Frag_adder het volgende:
Wat ik mij ook afvroeg, hoe verslaan zombies een tank? Ik heb nou al tot 3 keer toe een lege tank ergens zien staan. Een soldaat met een beetje herseninhoud blijft daar toch in zitten en rijd na een tijdje weg naar een punt waar hij kan uistappen.
En dat van dat daglicht iddze hadden gewoon ergens een entry pasje op een zombie guard moeten vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |