abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89322304
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef Orbis het volgende:

[..]

De wereldprijzen zijn maf! Want op play.com betaal je zo'n 56 euro en in de lokale stripwinkel zelfs 65... Toch maar de handel uit Amerika laten overvliegen, dan. Nog veel verzendkosten moeten betalen?
Hangt er vanaf wat je kiest; ¤6, ¤10 of ¤24. Respectievelijk 18 á 32, 8 á 16 of 2 á 4 werkdagen verzendtijd.
pi_89322361
1e aflevering was leuk... te veel drama, te weinig ontwikkeling.
pi_89324567
5e aflevering weinig actie weer, jammer. Had uiteindelijk toch meer van de serie verwacht, kga sowieso de 6e nog checken maar ik denk dat het ook weer tegenvalt. Dramazombie werkt op de een of andere manier minder goed dan drama met andere elementen. Geef dan maar actie.
There are only 151 Pokémon.
pi_89325181
Ik ben juist hartstikke blij met het trage tempo.
pi_89326119
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 november 2010 @ 23:39:58 #131
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89326146
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:34 schreef Symn het volgende:
1e aflevering was leuk... te veel drama, te weinig ontwikkeling.
Dat het een boel drama is, zou ik nog niet zo'n probleem vinden.
De manier waarop het gebracht wordt is me te Amerikaans, het mag wel wat droger/nuchterder en dus wat minder dweperig.

Alsnog benieuwd naar deel 6.
  maandag 29 november 2010 @ 23:43:32 #132
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89326294
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat het een boel drama is, zou ik nog niet zo'n probleem vinden.
De manier waarop het gebracht wordt is me te Amerikaans, het mag wel wat droger/nuchterder en dus wat minder dweperig.

Alsnog benieuwd naar deel 6.
Oftewel, ze moeten Simon Pegg en Edgar Wright inschakelen voor een Britse versie? ;)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 29 november 2010 @ 23:47:21 #133
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89326464
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Oftewel, ze moeten Simon Pegg en Edgar Wright inschakelen voor een Britse versie? ;)
Zou ook wel mooi uit kunnen pakken :)

Met droger bedoelde ik eigenlijk minder emo acteerwerk.
pi_89329077
Ja, het is iets te dramatisch. Ik kijk het samen met mijn broertje en wij beginnen altijd grapjes te maken als iets te emo begint te worden. In de eerste aflevering bijna geen grapjes, maar nu al steeds meer. Bij deze aflevering was het helemaal dood qua spanning, want nadat die blonde muts zo lang zit te zeuren over haar zombiezus boeit het je eigenlijk ook niet meer of ze wel of niet dood gaat. Als ze niet doodgaat, prima, als ze wel doodgaat...good riddance.

Wat wel tof is, is het CDC al snap ik niet dat uitgerekend deze kluns als enige overgebleven is daar. In zijn videoboodschappen vraagt hij zich hardop af of er nog iemand is die naar hem luistert, terwijl hij later op zijn camera wel gewoon naar buiten kan kijken waar alleen maar zombies liggen. En je zou denken dat zo'n CDC wel aangesloten is met satellieten en weet ik veel wat. Maar nee, blijkbaar moet 't dan met expres kapotgemaakte beelden. Zelfs met een iphone kun je beter videobellen. Dat is een beetje jammer maar op zich ben ik wel weer nieuwsgierig genoeg dat ik de volgende aflevering wil kijken.

Moest trouwens wel aan Lost denken. Zijn werk daar beneden is als het drukken op een knop. :P En plotseling komen er anderen. :P En de deur ging open...helder licht! Net als the hatch. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:20:09 #135
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89329201
Ik denk dat het wel duidelijk was dat hij behoorlijk vermoeid was, dan kan zo'n foutje zo gebeuren. Ik denk dat als hij wat wakkerder was geweest hij ook niet met zijn vinger in dat potje was gaan wrijven.
pi_89329223
Deel 5 net gezien.
Eindelijk iemand trouwens die de zombies onder een mri heeft gelegd en wat tests heeft gedaan....

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 30-11-2010 01:28:03 ]
I´m back.
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:23:37 #137
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_89329248
-edit-

Volgende week de laatste?.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_89329313
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:23 schreef Tism het volgende:
-edit-

Volgende week de laatste?.. :)
Yep.
Maar er komt een serie 2 van, ik geloof, 12 afleveringen oid.
I´m back.
pi_89329322
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:20 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk dat het wel duidelijk was dat hij behoorlijk vermoeid was, dan kan zo'n foutje zo gebeuren. Ik denk dat als hij wat wakkerder was geweest hij ook niet met zijn vinger in dat potje was gaan wrijven.
Dan nog, dan sla je lekker een keer over, trek je aan je piel en val je voldaan in slaap.
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:31:52 #140
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_89329338
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yep.
Maar er komt een serie 2 van, ik geloof, 12 afleveringen oid.
Ah, da's jammer en fantastisch tegelijk.. :P
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_89329386
Weer heel erg goede aflevering, en juist ook erg blij met het trage tempo van deze serie. Ook dat er veel wordt gefocust op de drama en niet hele tijd actie.
Net zoals alle series op amc trouwens zoals mad men, breaking bad, rubicon zijn ook allemaal erg traag en focussen zich ook echt op de drama :)
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:36:13 #142
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89329395
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan nog, dan sla je lekker een keer over, trek je aan je piel en val je voldaan in slaap.
Na een paar maanden in isolement te leven, wetende dat als je nog iets wil doen om het kleine aantal mensen wat misschien nog in leven is te helpen je moet opschieten? Als ik die gast was geweest zou ik ook proberen zo snel mogelijk resultaat te leveren.
pi_89329420
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Skwish het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessante teaser.
Ben benieuwd.
I´m back.
pi_89330129

Last Words: Next stop, eternal nothingness." Met een smile
Sidekick: Een vrouw. Cant live with em, cant live without em.
Headwear: Gasmasker. Kan altijd van pas komen
Kleding: Stevig leer, liefst met goede vulling
Stronghold: MIjn eigen huizenblok. Deur staat onderaan de trap en is dus simpel te barricaderen. Verder kan ik via mijn balkon 20 andere huizen bereiken, en met een klein laddertje nog 20 een verdieping lager. Genoeg suplies, makkelijk te clearen ruimten, plus ruimte voor uitbereiding.
Wapens: Machete, zwaar, stil, multifunctioneel, dodelijk.
Daarnaast graag een vuurwapen met scope en silencer. In elk geval de silencer, wil het nuttig wezen. Ammo is gelimiteerd, dus alleen als last option.
Inventory: Pills! Veel dooien = veel ziekten. Die antibiotica heb je sowieso een keer nodig.
Vervoer: Fiets. Stil, wendbaar en heeft geen brandstof nodig.
Anthem: Gotta let it go van The Spanish Barrow'in Guitar.

Ik zal ook maar eens verder gaan kijken. Heb bij een vriend de eerste 2 gezien en die bevielen wel goed.

[ Bericht 75% gewijzigd door P8 op 30-11-2010 05:12:01 ]
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 30 november 2010 @ 04:01:48 #145
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89330247
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja en als je wakker word heb je nauwelijks een idee van hoe lang je geslapen hebt. :P Hoewel ik dan weer niet zo goed snapte waarom hij zo veel moeite had met de tijd bijhouden.
pi_89330963
Wel 'n rare decontamination zeg, hele lab werd gewoon opgeblazen.
pi_89332037
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:36 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Na een paar maanden in isolement te leven, wetende dat als je nog iets wil doen om het kleine aantal mensen wat misschien nog in leven is te helpen je moet opschieten? Als ik die gast was geweest zou ik ook proberen zo snel mogelijk resultaat te leveren.
Hardlopers zijn doodlopers en je ziet wat er is gebeurd. Qua slaap moet hij niet zeuren.

Nog een dikke fail trouwens: Hij zit onder de grond en zegt dat hij niet weet of het dag of nacht is. Even later kan hij via een webcam gewoon naar buiten kijken of het dag of nacht is.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  dinsdag 30 november 2010 @ 09:20:54 #148
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89332146
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 04:01 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ja en als je wakker word heb je nauwelijks een idee van hoe lang je geslapen hebt. :P Hoewel ik dan weer niet zo goed snapte waarom hij zo veel moeite had met de tijd bijhouden.
Je zou je verbazen hoeveel ons bioritme afhankelijk is van de dag/nacht cyclus. Als je dat mist, gaat je hele interne klok naar z'n mallemoer.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]
Nog een dikke fail trouwens: Hij zit onder de grond en zegt dat hij niet weet of het dag of nacht is. Even later kan hij via een webcam gewoon naar buiten kijken of het dag of nacht is.
Dat is inderdaad wel een continuiteitsfout van jewelste :').

Maar hoe dan ook, ik vind de verhaallijn wel erg goed. Het is geen actieserie, maar een dramaserie. Het is inderdaad af en toe iets te amerikaans en ik ergerde me ook aan de zus die maar bleef janken. Ik vond het dan wel weer mooi gedaan dat ze op het allerlaatste moment haar zusje een kogel door 't hoofd joeg.

Het man vs. vrouw gedrag was me nog niet bewust opgevallen, maar het klopt wel. Denk dat dat ook wel realistisch is, mannen zijn over het algemeen toch pragmatischer in noodsituaties. Oerinstinct blijft lastig te onderdrukken :).
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:34:35 #149
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89336103
Wat ik mij ook afvroeg, hoe verslaan zombies een tank? Ik heb nou al tot 3 keer toe een lege tank ergens zien staan. Een soldaat met een beetje herseninhoud blijft daar toch in zitten en rijd na een tijdje weg naar een punt waar hij kan uistappen.

En dat van dat daglicht idd :P ze hadden gewoon ergens een entry pasje op een zombie guard moeten vinden.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:37:05 #150
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89336201
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:34 schreef Frag_adder het volgende:
Wat ik mij ook afvroeg, hoe verslaan zombies een tank? Ik heb nou al tot 3 keer toe een lege tank ergens zien staan. Een soldaat met een beetje herseninhoud blijft daar toch in zitten en rijd na een tijdje weg naar een punt waar hij kan uistappen.

En dat van dat daglicht idd :P ze hadden gewoon ergens een entry pasje op een zombie guard moeten vinden.
Mja, het kon zijn dat de brandstof en munitie op was en de crew hen probeerde te ontvluchten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')