abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:49:18 #176
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_89365222
Waar zijn de afleveringen van het kaliber van aflevering één en twee gebleven?

:N
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:53:52 #177
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89365468
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef Blinker het volgende:
Waar zijn de afleveringen van het kaliber van aflevering één en twee gebleven?

:N
Vroeger was alles beter. :D
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_89366223
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:53 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Vroeger was alles beter. :D
Laurel en Hardy met zombies.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_89367219
Eens. Ik heb EP5 niet eens uit kunnen kijken zo saai was het.

Misschien kom ik wel weer terug als het verhaal boeiend wordt.
pi_89367248
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:34 schreef Frag_adder het volgende:
Wat ik mij ook afvroeg, hoe verslaan zombies een tank? Ik heb nou al tot 3 keer toe een lege tank ergens zien staan. Een soldaat met een beetje herseninhoud blijft daar toch in zitten en rijd na een tijdje weg naar een punt waar hij kan uistappen.
Ik ken alleen de tv serie, maar mogelijk wisten ze op dat moment nog niet precies wat er aan de hand was. Ze zagen misschien een groep (in hun ogen) gewonde en paniekerige mensen aan komen rennen.
pi_89367565
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:27 schreef ButcherPete het volgende:

[..]

Ik ken alleen de tv serie, maar mogelijk wisten ze op dat moment nog niet precies wat er aan de hand was. Ze zagen misschien een groep (in hun ogen) gewonde en paniekerige mensen aan komen rennen.
Terwijl ze al een CDC hadden?
pi_89368378
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:36 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Als er weer gedonder met aids is is Annnet meestal niet ver.
hallo
Verliefd, verloofd.
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:52:47 #183
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89368434
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Annnet het volgende:

[..]

hallo
Had ik toch gelijk. O+
pi_89368605
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

We weten natuurlijk niet wat die soldaten is verteld. Bovendien zal een normaal mens toch wel 3 keer nadenken ipv zonder aarzeling het vuur te openen op grote groepen ongewapende mensen + kinderen.
  woensdag 1 december 2010 @ 01:01:23 #185
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89370864

Ook een geweldig nummer om tijdens een zombie apocalypse te draaien. :Y
pi_89371834
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:57 schreef ButcherPete het volgende:

[..]

We weten natuurlijk niet wat die soldaten is verteld. Bovendien zal een normaal mens toch wel 3 keer nadenken ipv zonder aarzeling het vuur te openen op grote groepen ongewapende mensen + kinderen.
Dus gewone mensen hebben 't wel door maar soldaten niet? :P Waarom kan ik me zo moeilijk voorstellen dat ik meer kans maak dan tot op de tanden bewapende vechtmachines?

Maarja, dat is ook het sneue. Ook al breekt er een zombievirus uit, dan heeft 't leger 't altijd onder controle en blijft er van onze spannende verhalen niet zoveel over. :P
  woensdag 1 december 2010 @ 02:27:13 #187
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89372162
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 01:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dus gewone mensen hebben 't wel door maar soldaten niet? :P Waarom kan ik me zo moeilijk voorstellen dat ik meer kans maak dan tot op de tanden bewapende vechtmachines?

Maarja, dat is ook het sneue. Ook al breekt er een zombievirus uit, dan heeft 't leger 't altijd onder controle en blijft er van onze spannende verhalen niet zoveel over. :P
Daarom moet het ook heel snel verspreiden, voordat het leger een goed antwoord heeft.
pi_89373232
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

CDC bestaat al, is niet iets wat ze pas gaan oprichten als de pleuris uitbreekt.http://www.cdc.gov/
<hr>
  woensdag 1 december 2010 @ 09:11:39 #189
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89373962
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 01:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Da's het vervelende van een meute, op een gegeven moment moet je toch herladen/zijn de kogels op/etc., maar ondertussen blijft het volk komen. Dan word je wel eens gebeten en voor je het weet is van je groep van 10 soldaten de helft geinfecteerd. Dan gaat het hard, hoor.

En om aan te geven dat het echt niet zo ver gegrepen is: kijk eens hoe de Russen in Stalingrad vochten. Gewoon mensen tegenaan blijven smijten, op een gegeven moment breekt de linie toch wel.
pi_89377201
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:11 schreef Chevalric het volgende:
Da's het vervelende van een meute, op een gegeven moment moet je toch herladen/zijn de kogels op/etc., maar ondertussen blijft het volk komen. Dan word je wel eens gebeten en voor je het weet is van je groep van 10 soldaten de helft geinfecteerd. Dan gaat het hard, hoor.

En om aan te geven dat het echt niet zo ver gegrepen is: kijk eens hoe de Russen in Stalingrad vochten. Gewoon mensen tegenaan blijven smijten, op een gegeven moment breekt de linie toch wel.
Het duurt bijna een dag voordat je zombie wordt, en als ze eenmaal zombie zijn, zijn ze eerst heel langzaam en sloom en kun je zelfs knuffelen. (Zie jankwijf met zus.) Als het nou echt instant death en raging zombie was, oké, maar op deze manier valt het reuze mee en kan 't leger die zombies makkelijk hebben.
pi_89377700
enige plausibele rede die ik kan bedenken:
(* probleem is dat het lijkt alsof bloed op bloed enige manier is om het te krijgen, maar hier kijk ik even overheen, ik ga ervan uit dat de eerste besmettingen anders verlopen zijn)

dag 1. mensen krijgen massaal het virus, dat op een griepje lijkt
dag 2. mensen beginnen massaal om te vallen, lijken liggen overal in huizen, auto's en ziekenhuizen, door de wereldwijde uitbraak is er te weinig plaats en mankracht om de lijken op te bergen
dag 3. eerste zombies staan op, overlevende bevolking denkt dat het overlijden een verkeerde diagnose was en dat deze mensen gewoon leven maar hallucineren van koorts
dag 4. het beseft komt dat het inderdaad zombies zijn. Tegen deze tijd zijn alle reeds overleden mensen opgestaan als zombie en zijn in tussentijd de overige besmette mensen overleden.
dag 5. paniek is compleet, halve wereldbevolking is inmiddels zombie, overheid heeft geen controle meer en vestigt zich op een geheime zwaarbewaakte locatie, leger wordt ingezet maar is onderbemand en niet opgewassen tegen zo'n grote meerderheid.
<hr>
pi_89378042
Ik vind het nog steeds leuk, het is niet altijd even logisch, maarja.
pi_89378393
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:28 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

CDC bestaat al, is niet iets wat ze pas gaan oprichten als de pleuris uitbreekt.http://www.cdc.gov/
Het heeft overigens ook een militarie tegenhanger: USAMRIID. Ik zou denken dat die een grotere rol spelen in een situatie als deze.
pi_89378737
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 02:27 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Daarom moet het ook heel snel verspreiden, voordat het leger een goed antwoord heeft.
Hoe snel het ook verspreid, het leger zal altijd een goed antwoord hebben. Waarschijnlijk zullen enkele bases vallen, maar vergeet niet de besmetting van binnenuit moet komen in een kazerne. "Aanvallende" zombies zullen niet zo'n probleem vormen, aangezien militaire bases doorgaans een stukje uit de bewoonde wereld zijn.
Extremistisch gematigd.
pi_89378916
Hoorde ik nou een liedje uit een epische scene van Kick-ass?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_89379264
quote:
:D
geinig gemaakt
pi_89379423
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:53 schreef P8 het volgende:

[..]

Hoe snel het ook verspreid, het leger zal altijd een goed antwoord hebben. Waarschijnlijk zullen enkele bases vallen, maar vergeet niet de besmetting van binnenuit moet komen in een kazerne.
wat heel goed mogelijk is als iedereen in het begin denkt dat het een griepje is.
pi_89379461
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

wat heel goed mogelijk is als iedereen in het begin denkt dat het een griepje is.
of als het ergens in het water belandt
pi_89379964
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat bekend is dat er een ziekte rondgaat zal het leger al zijn zieke personeel in quarantaine plaatsen.
Zodra bekend is dat het zombies zijn en dat een reddingsoperatie weinig zin heeft, zal een kazerne zich ontpoppen tot een fort. Eerstvolgende stap is waarschijnlijk het leger centraliseren. Als dit gedaan is kan men in de zomer land bewerken terwijl het verdedigt wordt door het leger. In de winter bewegen zombies wat moeilijker, dus kan het leger zichzelf warm houden door de (praktisch) stilstaande zombies uit te schakelen, terwijl de boeren in wapenfabrieken werken.

Ik denk serieus te veel na over een zombie-apocalypse :')
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')